قیمت میز کارمندی
میز کارمندی ساده مدست تیپ 501
آشنایی با میز کارمندی در کرج

میز کارمندی در کرج گزینه مناسبی برای استفاده کارمندان می‌باشد . معمولا در اداره‌ها تعداد زیادی میز کارمندی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به ازای هر کارمند یک میز جدا وجود دارد . نوع کار و علایق هر کس متفاوت است .

میزهایی را پیدا کنید که جوابگو این تنوع در مبلمان اداری هستند و برای نیازها و ترجیحات گوناگون طراحی شده‌اند . مجموعه میزهای کارمندی آبادیس بهینه شده برای انواع علایق و نیازهای کاری فضای شما می‌باشد .

میز کارمندی آرمز

میز کانتر بانکی به نوعی از کانتر‌های پیشخوان می‌گویند که کاربر و ارباب روجوع روبروی هم بتوانند کار خود را به راحتی انجام دهند . این نوع میزهای پذیرش در بانک‌ها  و صرافی‌ها ، مراکز پیشخوان دولت ،

شاید بتوان گفت که تفاوت میز کارمندی با میز کارشناسی بیشتر به اندازه آن برمی‌گردد . میز کارمندی و میز کارشناسی در ابعاد مشخصی تولید می‌شوند . این میزها باعث افزایش کارایی و راندمان کاری کارمندان و کارشناسان در هر اداره می‌شوند . برای همین انتخاب درست و اصولی میزها با توجه به شرایط بدنی هر فرد مانع از بروز مشکلات در این افراد خواهد شد .

در صورتی  که در انتخاب میز برای کارمندان نکته سنج و دقیق هستید می‌توانید از انواع میز کارشناسی برای کارمندان خود تهیه نمایید . این کار باعث ایجاد فضایی آرام و دلگرم کننده برای کارمندان شما شده و کارایی بیشتری برای محیط کاری شما به همراه خواهد داشت . پلیس +10 ، ادارات و مجموعه‌های این چنین مورد استفاده قرار می‌گیرند .

میز کارمندی رکتیکال تیپ 503 ، میز کارمندی ، میز ، خرید میز ، فروش میز ، میز اداری ، قیمت میز ، قیمت میز اداری

زمانی که میزهای غیر استاندارد و بدون طراحی آرگونومیک برای کارمندان یک اداره و یا شرکت در نظر گرفته شود باعث می‌شود کارمندان نتوانند تعداد ساعات زیادی کار مفید داشته باشند . چراکه خیلی زود خسته می‎شوند و با دردهایی مثل کمر درد و گردن درد مواجه می‌شوند .

درنتیجه باقی ساعات کاری خود را با انرژی خیلی کمتری صرف انجام وظایف خود می‌کنند . علاوه بر تمامی اینها در آینده نیز با آسیب‌های جدی در ستون فقرات خود روبه‌رو می‌شوند .

درصورتی که کارمندان از میز کارمندی در کرج استاندارد با طراحی آرگونومیک استفاده کنند در طول روز و 8 ساعت کاری بدون مواجه شدن با گردن درد و کمر درد با انرژی کامل به انجام وظایف خود می‌پردازند از این رو راندمان کاری آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و پس از سال‌ها کار ، با آسیب در قسمت ستون فقرات روبه‌رو نخواهند شد .

از این رو مدیران شرکت‌ها و یا ادارات حداقل برای افزایش راندمان کاری کارمندان و موفقیت بیشتر اداره و یا شرکت خود موظفند برای کارمندان خود میز و صندلی آرگونومیک سفارش دهند چراکه عملکرد و سلامت هر یک از افراد یک مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است .

میز کارمندی شیدر تیپ 504F

اگر مدل کسب و کار شرکت شما به گونه‌ای است که مشتریان به صورت مداوم از دفتر شما بازدید می‌کنند پس دفتر شما باید ظاهری آراسته و موجه داشته باشد . داشتن ظاهر چشم‌نواز از مزایای میز کارمندی در کرج است . میز کارمندی در کرج علیرغم داشتن طرح‌های ساده اما به گونه‌ای طراحی می‌شوند که زیبایی خاص خودشان را دارند .

هنگامی‌ که مهمانان وارد دفتر شما می‌شوند باید با مبلمان شیک و ایده‌آلی روبه‌رو شوند که توسط بهترین برندهای مبلمان اداری تولید شده است . گاهی حتی نام یک برند خاص به‌تنهایی می‌تواند نمایانگر کیفیت بالا باشد .

میز کارمندی در کرج باید به گونه‌ای باشد که یک فضای اختصاصی میان کارمندان ایجاد نماید . بدین معنا که هر یک پرسنل دارای میز مخصوص به خود بوده تا نسبت به آن احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند . زمانی که فضای کاری هر یک از کارمندان مشخص باشد ، راندمان کاری نیز افزایش پیدا ‌می‌کند و از بی‌نظمی‌ و هرج و مرج جلوگیری ‌می‌شود .

جهت انتخاب سبک و طرح برای میز کارمندی در کرج باید انواع آن را شناسایی کرد . هر یک از این طرح‌ها می‌تواند ، قیمت میز کامندی تاثیر قرار دهد . میزهای کارمندی در سبک‌هایی همچون : کلاسیک و مدرن طراحی می‌شوند .

میز کارمندی رکتیکال تیپ 503 ، میز کارمندی ، میز ، خرید میز ، فروش میز ، میز اداری ، قیمت میز ، قیمت میز اداری

میز کارمندی در کرج به شکل مدرن طرفداران زیادی دارد . به طور کلی سبک مدرن در مبلمان اداری چند سال اخیر بیشترین انتخاب را بین مخاطبان داشته است . مبلمان اداری مدرن زیبایی و نمای خاصی را به نمایش می‌گذارد .

استفاده از رنگ و طرح‌های نو و خارج از عرف همیشگی که در همه جا دیده می‌شوند که نشان دهنده به کارگیری خلاقیت در طراحی و تولید این سبک محصولات است . در گذشته بارها و بارها از تاثیرات و ویژگی های مبلمان اداری مدرن صحبت کرده‌ایم در اینجا نیز می‌خواهیم درباره میز کارمندی مدرن سخن به میان آوریم .

میز کارمندی را مدرن می‌نامند که کارایی بالایی را در کنار زیبایی فوق‌العاده داشته باشد . در برخی مواقع کارمندان نیازمند تعامل و همکاری با یکدیگر می‌باشند پس میز کارمندی مدرن بهترین انتخاب برای این شرایط است ، چرا که این نوع میزهای اداری مختص فضای شما طراحی و تولید می‌شوند و برقراری ارتباط میان تمام کارمندان با یکدیگر به راحتی صورت می‌گیرد .

میز کارمندی کیوب فریم آبادیس

یکی دیگر از سبک‌های میز کارمندی ، میز کارمندی کلاسیک است که طرفداران خاص خود را دارد . میز کارمندی کلاسیک نسبت به سایر میزهای کارمندی با سبک‌های متفاوت ابعاد بزرگتری را دارد .

میز کارمندی در کرج به سبک کلاسیک نیز مانند سایر میزها و صندلی‌ها و به طور کلی محصولات کلاسیک طرح و نقش خاص خود را دارد و وقار و زیبایی خاصی را به محیط اداری شما می‌بخشند .

در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها سبک دکوراسیون اداری کلاسیک بوده و تمام میزها و صندلی‌ها چه مدیریتی چه کارمندی و سایر مدل‌های میز و صندلی ، کتابخانه‌ها و پارتیشن های اداری و بسیاری از محصولات مبلمان اداری از همین سبک کلاسیک می‌باشند که به علت نوع کار و فضای آن‌ها است که به سمت این طرح با شکوه رفته‌اند .

همانگونه که در دیگر مقالات این سایت گفته شد ، عوامل و عناصر مختلفی جهت انتخاب محصولات مبلمان اداری وجود دارد که به هنگام خرید هر محصولی ( میز کارمندی ) کمک کننده خواهد بود . جهت اشاره به پاره‌ای از این عوامل می‌توان عناوینی را عنوان نمود  .

یکی از نکات مهمی که هنگام انتخاب میز کارمندی در کرج باید به آن دقت کنید این است که میز کارمندان را متناسب با حوزه کاری سازمان و وظایف آن‌ها تهیه کنید .

مثلا : کارمند بخش فروش محصولات به یک تلفن و نهایتا یک سیستم نیاز دارد اما کارمند بخش طراحی علاوه بر سیستم ، به فضایی جهت نگهداری نقشه‌ها و اسناد مرتبط با پروژه‌ها و همچنین محلی برای نگهداری لوازم‌التحریر نیاز دارد . بنابراین هم از نظر ابعاد به میز بزرگ‌تری نیاز دارد و هم به کشوهایی که اسناد و مدارک کاری خود را در آن‌ها قرار دهد نیاز دارد .

در مورد میز منشی نیز این جریان صادق است با این تفاوت که منشی علاوه بر اسناد ، مدرک و رسیدهای احتمالی به مواردی مانند : تقویم و یادداشت‌های روزانه نیز روی میز خود نیاز دارد ؛ بنابراین میز منشی می‌تواند بزرگ‌تر از میز کارشناسی در نظر گرفته شود و یا حتی L شکل طراحی گردد تا هم فضای کمتری اشغال کند و هم سطح بیشتری برای استفاده داشته باشد .

یکی از دیگر ویژگی‌‌های میز کارمندی در کرج که استانداردهای لازم را دارند این است که چیدمان اصولی روی میز را رقم می‌زنند . به طور کلی باید بدانید که وسیله‌های زیادی روی میزهای اداری قرار خواهد گرفت . هر یک از این وسیله‌ها دارای اندازه و ابعاد متنوعی می‌باشند .

اگر شما می‌خواهید به عنوان مثال : میز کامپیوتر خریداری کنید باید به خوبی توجه کنید که میز ، استانداردهای لازم را برای قرار دادن کامپیوتر روی خود داشته باشد .

بسیاری از افرادی که میزهای اداری را خریداری می کنند باید به چیدمان اصولی آن دقت نمایند اما باید بدانید که این مسئله اهمیت زیادی دارد و شما باید بر اساس چیدمان اصولی وسیله های روی میز ، اندازه میز را اندازه‌گیری کرده و سپس میزها را خریداری کنید .

برای اینکه رنگ میز کارمندی در کرج را انتخاب نمایید به چند مورد باید دقت شود . از موارد مهم در انتخاب رنگ میز کارمندی ، توجه به سبک و دکوراسیون محیط است . باید هماهنگ با دیگر المان‌های دکوراسیون داخلی محیط باشد . البته که انتخاب سبک مدرن یا کلاسیک هم در رنگ مبلمان اداری تاثیر می‌گذارد .

میز کارمندی بر اساس طرح و مدل می‌تواند از متریال چون چوب ، فلز و ام دی اف ساخته شود . دوام و استقامت میز اداری و کارمندی به متریالی و موادی است که در ساخت آن استفاده می‌شود .

بیشترین متریالی که در ساخت میز اداری استفاده می‌شود ، چوب و mdf است . می‌توان با چوب و mdf هم دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک را برقرار کرد . متریال mdf قیمت پایین‌تری نسبت به چوب دارد و در برابر رطوبت هم مقاوم است .

  • میز کارمندی از ترکیب چوب و فلز

در سبک مدرن از متریال ترکیبی زیاد استفاده می‌شود که اتفاقا مقاومت خوبی هم ایجاد می‌شود . مثلا : برای میز کارمندی در کرج که از متریال ترکیبی چون چوب و فلز استفاده می‌شود ، کیفیت بالاتر است و استحکام بیشتری برقرار است . می‌توانید بر اساس دکوراسیون و سبک فضای کاری و محل کار خود از میز کارمندی چوبی و فلزی با هم استفاده نمایید .

دارای یک سری خصوصیات منحصر به فرد است که این صندلی را از بقیه صندلی‌های اداری متمایز می‌کند . ویژگی‌های خاصی که دارند موجب بهبود عملکرد کارمندان و عدم خستگی و کلافگی آن‌ها می‌شوند .

صندلی کارمندی ، می‌بایست دارای جک تنظیم ارتفاع باشد تا کارمند با توجه به قد خود ارتفاع صندلی را کم و زیاد کند . صندلی کارمندی می‌بایست دارای چرخ‌های روان بودن تا بر روی هر سطحی چه موکت و چه سنگ و سرامیک به راحتی و بدون ایجاد صدای اضافه حرکت کنند . صندلی کارمندی ، می‌بایست دارای تنظیم زاویه پشتی کمر به همراه قفل کننده آن باشد تا کارمند بتواند زاویه مناسب را تنظیم کند .

قیمت میز کارمندی در کرج بسته به سبک و طرح و نقش و رنگ میز ها متفاوت است . میز های کارمندی از متریال‌های مختلفی می‌تواند طراحی و تولید شود .

میز کارمندی تمام mdf یا شیشه و استیل و چوب و بسیاری دیگر که همه این‌ها بر روی قیمت میز کارمندی تاثیر گذار است . میز کارمندی در کرج از هر سبکی باشد بهتر است با کیفیت و مناسب طراحی و تولید شود .

میز کارمندی اینترست تیپ 506

هر یک از نکاتی که در مورد خرید میز کارمندی در کرج بیان نمودیم ، به شما کمک می‌کند تا بهترین و با کیفیت ترین میز را بر اساس نیاز خود خریداری کنید . بنا بر این شما پیش از خرید میز کارمندی مورد نظر خود به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید میز مناسبی را برای اداره خود تهیه کنید .

مجموعه مبلمان اداری آبادیس یکی از مراکز معتبر برای ارائه‌ی مشاوره‌های دقیق و هوشمندانه به شمار می‌رود که با بهره برداری از این مشاوره‌ها می‌توانید بهترین و ماندگارترین خریدها را برای خود رقم بزنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید