قیمت میز کارشناسی در کرج
میزهای اداری
میز کارشناسی در کرج

میز کارشناسی یکی از اصلی‌تر‌ین وسایل و تجهیزات مورد نیاز در هر اداره یا شرکت می‌باشد و یکی از ملزومات اداره‌ها و یا شرکت‌ها به حساب می‌آید که کارمندان براساس وظایفی که برعهده دارند ، از یکی از انواع مختلف میز کارشناسی استفاده می‌کنند . وکلا تمام فعالیت‌های اصلی و اساسی پشت این میزها صورت می‌گیرد . ميز كارشناسی يكی از ميزهای اداری است كه در هر اداره و سازمانی يافت می‌شود و كارشناسان هر سازمانی پشت اين چنين ميزی كارهای مربوطه را انجام می‌دهند .

دفتر کار شما یکی از محل‌هایی است ، که در آن زندگی می‌کنید و زمان زیادی را در آنجا سپری می‌کنید و در نتیجه محل کار شما خانه دوم به حساب می‌آید و میزهای کارشناسی مخصوص کارکنان و کارشناسان و حسابداران و … می‌باشد . این میزها با طراحی منحصربه‌فرد ، می‌تواند تمام نیازهای پرسنل را برآورده کند . میزهای اداری علاوه بر اینکه محلی برای قراردادن وسایل و تجهیزات مورد نیاز ما در شرکت هستند ، با نوع ساختار و طراحی خود می‌توانند روابط بین کارمندان و همفکری و روحیه فعالیت گروهی را نیز افزایش دهند .

از این رو بسیار مهم است که در انتخاب میز کارشناسی شرکت یا اداره توجه لازم را به خرج دهید . ميز كارشناسی می‌تواند به شكل‌های متفاوتی طراحی و عرضه شود . ميزهای کارشناسی و سایر میزها ، ميزهای اداری هر اداره‌ای را شكل می‌دهند و اگر درست انتخاب شوند می‌توانند اعتبار يک شركت را افزايش دهند و شما بايد با دقت هر چه تمام‌تر اين نوع ميزها را انتخاب كنيد و بدين ترتيب بر اعتبار شركت خود بيفزاييد .

کمد های دیواری آرمز تیپ 1402-45

میزها معمولا دارای متریال متفاوتی هستند که با توجه به نوع سلیقه و یا دیزاین یک اداره یا شرکت ممکن است انتخاب شوند . میزها دارای چهار متریال مختلف هستند :

میز چوبی

میز فلزی

میز لمینت

میز شیشه

روکش‌های چوبی نیز برای کسانی که می‌خواهند ظاهر دفترشان قشنگ باشد اما نمی‌خواهند خیلی هزینه کنند ، بسیار مناسب است . میز کارشناسی با روکش چوب دقیقاً شبیه نوع لمینتی آن است با این تفاوت که روی آن واقعاً از لایه‌ای چوب واقعی استفاده شده است . البته تمیز کردن این نوع میزها در مقایسه با نوع لمینتی کمی سخت‌تر است اما ظاهری به مراتب شیک‌تر به دفترتان می‌دهد .

در خرید میز کارشناسی چوبی با توجه به سفارش مشتری می‌توان از چوب‌های خاص ملچ ، راش گرجستان ، راش ، توسکا و گردو و … استفاده نمود . میز کارشناسی براساس نیاز کاربران طراحی می‌شوند که یکی از مدل‌های زیبا و کارآمد آن میز کارشناسی چوبی است .

میز اداری یکی از پرکاربردترین و مهمترین مبلمان در محیط اداری و دفتر کار محسوب می‌شود . امروزه این میزها در انواع ، طرح‌ها و سبک‌های مختلفی ساخته می‌شود ، میز پایه فلزی یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای محیط اداری است چرا که با همه مدل‌های طراحی داخلی و انواع رنگ‌ها به راحتی هماهنگ می‌شود و این میزها از مقاومت بالایی برخوردار و تحمل وزن اشیا سنگین مثل مانیتور ، پرینتر و سایر اقلام اداری رو دارد .

پایه‌های این میز قابلیت تنظیم ارتفاع رو دارن و کارمندان می‌توانند آن را با توجه به قد و اندام خودشان تنظیم کنند . فلزات خاصیت رنگ‌پذیری بهتری نسبت به چوب دارند که گستره انتخاب رنگ را بسیار بالا می‌برد‌ . گاهی قیمت یک میز اداری فلزی از یک میز اداری چوبی بسیار بالاتر است که به دلیل کیفیت بالای متریال است .

لمینت لایه‌های فشرده شده از چوب و مواد دیگر هستند که در کارخانه با هم ترکیب می‌شود و سپس طی فرایندهایی به صورت فشرده در آورده شده است . متریال ترکیبی این محصول قوی‌تر و بادوام‌تر می‌باشد . اگرچه لمینیت این‌طور به نظر می‌رسد که انگار واقعاً میزتان از چوب ساخته شده است اما در واقع تخته‌ای است که روی آن طرح چوب زده‌اند . میزهایی که سطح لمینتی دارند ، برای شرکت‌هایی که افراد زیادی قرار است کار کنند یا روی میز قرار است کلی وسیله گذاشته شود ، بسیار ایده‌آل است .

امروزه از میزهای شیشه‌ای در همه‌ جا مثل اداره و ارگان‌ها می‌توان استفاده کرد و یک محیط مدرن را ایجاد کرد . نکته قابل توجهی که‌ تو میزهای شیشه‌ای اهمیت زیادی دارد ، قابل استفاده بودن این نوع میز در انواع سبک و دکوراسیون است . و انواع میز کارشناسی شیشه‌ایی خیلی راحت با محل کار شما هماهنگ می‌شود .

  1. قیمت مناسب
  2. نوع مونتاژ پرتابل
  3. باز و بسته کردن سریع و آسان
  4. وزن مناسب برای جابجایی
  5. ارسال به سراسر کشور
  6. بسته‌بندی ویژه
  7. ضمانت کیفیت
  8. امکان تغییر رنگ پایه و رویه در آینده ، با هزینه کم
  9. ارگونومیک
  10. طراحی ساده و کاربردی میز کارشناسی امکان استفاده به عنوان میز تحریر
  11. قابلیت استفاده در محیط‌های اداری و مسکونی

عدم وجود تابلوی جلوی میز

ارتفاع استاندارد میز کارمندی

هر کارشناس با توجه به نوع تخصص خود نیاز به نوع خاصی از میز کارشناسی دارد . توجه به نیاز و شغل هر فرد باعث انتخاب انواع مختلفی از میزها می‌شود که این انتخاب کمک زیادی در بالا بردن انرژی در پرسنل و سلامتی این افراد دارد .

میز کارشناسی ام دی اف

میز کارشناسی ال

میز کارشناسی شیشه‌ای

میز کارشناسی پایه فلزی

میز کارشناسی شیدر تیپ 404L

برای آشنایی بیشتر با میز کارشناسی لازم است بدانید که این دسته از میزها از شرایط ویژه‌ای برخوردار هستند و امکان تنظیم ارتفاع بین ۵ تا ۱۰ سانتیمتر را فراهم می‌سازند . ارتفاع مورد نظر به قد کارشناسان استفاده‌کننده از این میزها بستگی دارد . به کارگیری از سیستم ارگونومیک و طراحی مهندسی از دیگر ویژگی‌های میز کارشناسی اداری می‌باشد .

ابعاد و ارتفاع استاندارد برای میز و صندلی اداری یکی از اصول اساسی تجهیز یک ساختمان اداری می‌باشد . کارمندان مدت زمان زیادی از روز را در ادارات به کار و فعالیت مشغول هستند از این رو برای بالا بردن راندمان کاری باید لوازم و تجهیزات مورد استفاده توسط کارمندان کاملا استاندارد باشد ارتفاع میزهای اداری باید کاملا متناسب با قد افراد باشد ‌. صندلی اداری بخش مهمی از مبلمان اداری محسوب می‌شود که با رشد تکنولوژی ، تولید آن در مدل‌های بهتر و با کیفیت‌تر نیز رو به رشد است .

حفظ اصول ارگونومی در صندلی اداری یکی از الزامات برای تقویت کارمندان می‌باشد . امروزه یک سازمان ، اداره و یا ارگان ، به وسیله کارمندان و مجموعه شناخته می‌شود و پیشرفت مجموعه ارتباط موثری به سلامت و تندرستی کارمندان آن مجموعه دارد . هر چقدر که در یک سازمان و ارگان به توجه بیشتری به سلامت و تندرستی کارمندان آن مجموعه شود و میزان کارایی و استفاده کارمندان نیز بیشتر می‌شود .

میز کارشناسی ، یکی از انواع میزهای اداری هستند که به اشتباه با نام میز کارمندی ، شناخته می‌شود . میز کارشناسی در محیط‌های اداری استفاده می‌شود و دارای ویژگی‌هایی است که در مجموع ، راحتی کارمندان ارشد را فراهم می‌آورد .

میزهای‌ کارشناسی نسبت به میزهای‌ کارمندی از امکانات بیش‌تری برخوردار هستند که در نهایت باعث راحتی و افزایش بازده‌ی کارشناسان می‌شود . میزهای کارشناسی نسبت به سایر میزها اندازه بزرگ‌تری دارند .‌ بهتر است مدیران اداره و سازمان‌ها ، برای آن گروه از کارمندان که اتاقشان بزرگ است ، به جای میزهای‌کارمندی از میزهای‌ کارشناسی استفاده کنند .

میز کارشناسی ویو تیپ 405L

میز کارشناسی ارگونومیک یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین تجهیزاتی است که امروزه در شرکت‌ها و ارگان‌ها احتیاج بالایی پیدا کرده است . داشتن میز ارگونومیک سلامت کارمندان را حفظ می‌کند و شرایط کاری را توسعه می‌بخشد . افرادی که ساعت‌های طولانی در شرکت‌ها کار می‌کنند تا بتوانند بهترین بازده‌ی را داشته باشند ، به راحت‌ترین صندلی کارشناسی ارگونومیک نیاز دارند . برای این افراد داشتن امکانات چون تنظیم ارتفاع ، پشتی قابل تنظیم ، حمایت‌گر ستون فقرات و سر و گردن جزو واجبات است .

یک عامل بسیار مهم و تعیین‌کننده دیگر در انتخاب یکی از انواع میز کارشناسی ، در نظر گرفتن بودجه و هزینه‌ای است که برای خرید این تجهیزات در نظر گرفته‌اید . بهتر است قبل از خرید تجهیزات اداری از قبیل میز کارشناسی ، مقدار هزینه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید را مشخص کنید . انواع مختلف میز کارشناسی با مواد و متریال‌های مختلفی همچون چوب ، ام دی اف ، شیشه ، فلز و چرم به صورت مجزا یا ترکیبی تولید می‌شوند که هر کدامشان قیمت‌های متفاوتی دارند .

میز کارشناسی اینترست تیپ 406L

میزهای‌ کارشناسی در رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شود و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و رنگ دکوراسیون محیط اداری خود ، میز مورد نظر را سفارش دهید .

در این مقاله سعی کردیم برای شما مواردی که در میز کارشناسی وجود دارد را به بهترین شکل توضیح دهیم و شما باید بدانید . که از این نوع میزها برای مدیران میانی و کارشناسان رده بالا استفاده می‌شود ولی در زمان خرید شما باید به نوع دکوراسیون اداره‌ی و برای بازده‌ی خوب و راحتی کارمندان میز کارشناسی را خریداری کنید . گروه طراحی و ساخت مبلمان اداری آبادیس آماده ارائه مشاوره با شما عزیزان است که زیبایی محیط کار شما را دو چندان کنند .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید