قیمت میز پیشخوان MDF
کانتر منشی مدست تیپ 801L
آشنایی با میز پیشخوان MDF

در یک محیط اداری یا مراکز و مجموعه‌های تجاری ، داشتن میز پیشخوان MDF ضروری می‌باشد . چراکه این میزها در جهت بهبود عملکرد مجموعه و جذب مراجعین کمک کننده است . میزهای MDF به عنوان محبوب‌ترین و خاص‌ترین و پرطرفدارترین محصولات در مبلمان اداری به حساب می‌آید .

به این سبب ، در این مقاله قصد داریم ؛ به شناسایی و معرفی اصولی پیشخوان‌های MDF بپردازیم تا در هنگام انتخاب و خرید یک میز کاربردی از آن استفاده نمایید . زیرا ، این میزها دارای ویژگی و خصوصیات خاص و منحصربه‌فردی می‌باشد و این موضوعات را می‌توان در عناوین مختلف بیان نمود . به پرسش‌های زیر توجه فرمایید :

  • کاربرد میز پیشخوان MDF چگونه می‌باشد ؟
  • میز پیشخوان MDF با دیگر میزهای پیشخوان چه تفاوتی دارد ؟
  • آیا در هنگام انتخاب و خرید میز پیشخوان ام.دی.اف باید به شکل ظاهر آن توجه کرد ؟
ارتفاع استاندارد میز منشی

به طور معمول ، کاربرد این محصول در هر مجموعه‌ای برای یک کاربر و یک ارباب رجوع می‌باشد که نقش بسیار مهم و کاربردی را در مبلمان اداری ایفا می‌کند . زیرا ، استفاده از این میزها ، کاربر و ارباب رجوع یا مجموعه را از هر گونه آشفتگی و بی‌نظمی و سردرگمی دور می‌کند .

پیشخوان‌های MDF برای نظم بخشیدن به کار ( ارباب رجوع و کاربر ) کاربرد دارد که این امر در جهت رونق کسب و کار مجموعه و بهبود عملکرد کاربر موثر خواهد بود . همچنین ، میزان رفت و آمد ارباب رجوع را افزایش می‌دهد ؛ چراکه میزهای پیشخوان بدوی‌ترین موضوعی به هنگام ورود و مراجعه ارباب رجوع مورد توجه قرار می‌گیرند .

کانتر منشی رکتیکال

میز پیشخوان MDF کاربردهای بسیاری را دارد که می‌توان آن‌ها را متناسب با موقعیت مکانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند را معرفی کرد . از جمله این میزهای پیشخوان می‌توان به میز پیشخوان نمایشگاهی ، میز پیشخوان بیمارستانی ، میز پیشخوان اداری ، میز پیشخوان بانک ، میز پیشخوان تجاری و میز پیشخوان تبلیغات اشاره داشت .

با توجه به میزان مراجعه مشتریان و همکاران تجاری و کارمندان در شرکت‌های بزرگ تجاری ، وجود میز پیشخوان MDF الزامی به نظر می‌آید که در هنگام ورود می‌تواند برای پذیرش بهتر مراجعه کنندگان و کمک به آن‌ها موثر باشد . در واقع ‌، این میز می‌تواند شرکت‌های بزرگ تجاری را از هرج و مرج دور نماید .

کاربرد این نوع میز در شرکت‌های تجاری برای اموری مانند : نگهداری پرونده‌ها ، تعیین ساعت پذیرش و مراجعه ، تعیین وقت قبلی و … است . طراحی این میز پیشخوان برای یک کاربر می‌باشد ، اما ممکن است ( به دلیل میزان و تعدد مراجعه ) ، برای دو کاربر طراحی شود .

بانک و سازمان‌های بانکی در تلاش هستند تا با بهره‌گیری از بهترین مبلمان اداری ، محیط و فضای اداری خود را زیبا و مدرن و منظم نمایند و استفاده از آن‌ها باید آسودگی و سهولت در انجام کار را به ارمغان آورد . در این جهت ، استفاده از پیشخوان‌های MDF برای بانک و سازمان‌های بانکی بسیار کمک کننده می‌باشد .

علاوه بر آن ، این میزها از ویژگی‌هایی همچون : داشتن ایمنی کامل برای نگهداری اطلاعات و امور ارباب رجوعان ، داشتن فضای مناسب برای قرار گرفتن پول شمار و پرینتر و رایانه ، امکان نصب شبکه ، کابل برق و تلفن و بست سیم‌گیر ، دزد گیر و … تبعیت می‌کند .

در مراکز پزشکی و بیمارستانی یا کلینیک‌های پزشکی از میز پیشخوان MDF استفاده می‌شود تا رسیدگی به امور بیماران در سریع‌ترین زمان و با آسودگی خاطر انجام گردد . چنین میزی کاربر را در انجام فعالیت کاری از هر گونه آشفتگی و بی‌نظمی دور می‌کند و جهت بهبود عملکرد و بهره‌وری آن موثر خواهد بود .

میز پیشخوان بیمارستانی دارای چند ویژگی به خصوص ( مانند : امکان نصب الکتریک باکس ، بست سیم‌گیر ، دارای فضای مطلوب برای قرارگیری پرونده‌های و اسناد پزشکی و رایانه و … ) را دارد که کاربر را به برقراری ارتباط مناسب با مراجعه کننده ، جهت ارائه و دریافت خدمات بهتر ترغیب می‌کند .

کانتر منشی شیدر تیپ 804

یکی از مهم‌ترین مواردی که در دکوراسیون و مبلمان اداری مجموعه‌ها حائز اهمیت می‌باشد ، داشتن میز پیشخوان با شکل و ظاهر شیک و زیبا است . در این راستا ، بهره‌گیری از میز پیشخوان MDF می‌تواند فضا و محیط مجموعه را دنج و کاربردی کند و آرامش را برای ارائه و دریافت خدمات به ارمغان می‌آورد . شکل و ظاهر پیشخوان MDF می‌تواند وابسته به عوامل زیر باشد .

طراحی میز پیشخوان MDF باید به گونه‌ای باشد که از اصول طراحی پیروی کند ؛ در جهت طراحی و تولید پیشخوان‌های ( ام.دی.اف ) دارای استاندارد باید اصل ارگونومی در طراحی این نوع میزها رعایت شود . چراکه اصل ارگونومی نحوی صحیح نشستن و یا ایستادن افراد ( اعم از کاربر و ارباب رجوع ) را در تولید مبلمان اداری مورد بررسی قرار می‌دهد تا افراد از هرگونه ناآرامی و آسیب دور بمانند .

امروزه موضوعی که در دکوراسیون و مبلمان اداری سازمان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد ، استفاده از ایده‌های نو و کاربردی برای چیدمان پیشخوان‌ها است . مجموعه‌ها در تلاش و کوشش بسیار هستند تا طراحی و چیدمان مبلمان اداری خود بر اساس شاخصه‌های خود مجموعه و مطابق با شیوه‌های مدرن باشد . گفتنی است که امروزه به ندرت برای طراحی دکوراسیون مجموعه‌های اداری از سبک کلاسیک استفاده می‌شود .

در واقع ، سبک مدرن جای سبک کلاسیک ( در طراحی میز پیشخوان ) را گرفته است . زیرا ، این سبک دارای تنوع طرحی و رنگی بروز شده می‌باشد و نیز از المان‌های مناسب استفاده می‌شود . رنگ‌بندی میز پیشخوان MDF باید هماهنگی و هارمونی‌های مطلوبی را در محیط اداری ایجاد کند و باید متناسب با تم رنگی دکوراسیون داخلی مجموعه باشد . چنین امری می‌توان محیط اداری مجموعه را زیبا و نیک‌منظر نماید . علاوه بر آن ، شادبی و نشاط را در مجموعه ایجاد کند .

کانتر منشی ویو تیپ 805L

میزهای پیشخوان ام.دی.اف در ابعاد و اندازه متفاوت ساخته می‌شود که به صورت نشسته و یا ایستاده می‌باشد و این دو نوع از پیشخوان‌های ام.دی.اف را بر حسب نیاز انتخاب می‌گردد . در حقیقت ، ارتفاع استانداردی که اصل ارگونومی برای میز پیشخوان‌ تعیین کرده است تا کم‌ترین آسیب به ستون فقرات کاربر و ارباب رجوع وارد گردد .

میز پیشخوان MDF با شکل‌های مختلف و متفاوت ساخته می‌شوند که به عموما به طور مستطیلی شکل و کشیده و گاها به شکل هلالی طراحی می‌شوند . اما با توجه به میزان مراجعه ارباب رجوع و بر حسب نوع ارائه خدمات باید به انتخاب میز پیشخوان MDF ( ایستاده یا نشسته ) پرداخت . زیرا ، تنها این دو پیشخوان کاربردی‌تر هستند که در نتیجه از آن‌ها استقبال بیشتری می‌شود .

مثال : اگر تعداد بسیاری از ارباب رجوعان برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه می‌کنند و به طوری که زمان ارائه خدمات اندک باشد ، باید از میز پیشخوان MDF ایستاده استفاده شود . موضوع باعث می‌شود که سرعت ارائه خدمات افزایش یابد تا همه مراجعه کنندگان از خدمات ارائه شده بهرمند شوند .

از طرفی خدماتی نیز وجود دارد و برای ارائه آن نیاز به زمان بیشتری است که ارباب رجوع را مجبور به نشستن می‌کند . در این شرایط باید از میز پیشخوان MDF نشسته استفاده شود تا کاربر و ارباب رجوع در کمال آرامش قرار بگیرند . این موضوع برقرار ارتباط را میان کاربر و ارباب رجوع بهتر می‌کند که سبب می‌شود تا خدمات به شکل صحیح ارائه و دریافت شود .

در این راستا ، مجموعه مبلمان اداری آبادیس ارتفاع استاندارد میز پیشخوان MDF خود را 77 سانتی‌متر تعیین کرده است که این ارتفاع موجب رو در رو شدن و ایجاد ارتباط مطلوب بین کاربر و ارباب رجوع می‌شود . این موضوع در آسودگی خیال کاربر برای انجام کار و در جهت پیدایش اطمینان برای ارباب رجوع بسیار موثر خواهد بود .

ابعاد و اندازه هر کدام از این پیشخوان‌ها باید به گونه‌ای باشد که سطح مناسب برای استقرار پرینتر ، پول شمار ، وسایل نوشت افزار و … را داشته باشد تا یک میز پیشخوان MDF سازماندهی شده برای محیط اداری ساخته شود . چنین موضوعی کاربر را از سردرگمی به هنگام انجام فعالیت خود دور می‌کند .

مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش در طراحی و تولید میز پیشخوان MDF مواد مصرفی یا همان اتصالات و یراق‌آلات می‌‌باشد که باید از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین آن در طراحی و تولید این میزها استفاده نمود . چراکه همواره اتصالات و یراق‌آلات به عنوان اسکلت و نظم و اتصال‌دهنده قطعات مختلف میزها است .

در طراحی و تولید میز پیشخوان MDF باید از کیفیت و مرغوبیت اتصالات و یراق‌آلات اطمینان حاصل کرد . زیرا ، با کیفیت بودن و مرغوب بودن اتصالات و یراق‌آلات در جهت استانداردسازی بسیار کمک‌کننده خواهد بود و نباید این موضوع را کم یا بی‌اهمیت شمرد .

عدم توجه به این موضوع ، ممکن است که تولیدات میز پیشخوان ام.دی.اف را از حالت استاندارد خارج نماید . چنین امری در دید کاربران ، جلوه بسیار ناخوش‌آیندی را دارد . چراکه در صورت بی‌کیفیت بودن و نامرغوب بودن اتصالات و یراق‌آلات هزینه برای هر گونه تعویض یا تعمیر چندین برابر می‌شود . البته گفتنی است که این موضوع برای تولیدکننده ، امری حیاتی به حساب می‌آید .

مزیت این نوع میز پیشخوان بسیار است که به هنگام انتخاب و خرید می‌تواند ؛ ( به عنوان یک معیار ) کمک‌کننده باشد . اما می‌توان آن‌ها را در عناوین زیر خلاصه نمود :

همان‌گونه که میدانید میزهای پیشخوان از متریال مختلفی ساخته می‌شود اما میز پیشخوان MDF را به عنوان خاص‌ترین و زیباترین و محبوب‌ترین میزها می‌شناسند و دلیل این امر داشتن ویژگی و خصوصیات بی نظیر آن است . جهت بیان این ویژگی‌ها می‌توان به خصوصیاتی همچون : سبکی در وزن ، تنوع طرحی و رنگی بروز شده ، طول عمر بالا و … اشاره نمود .

یکی دیگر از ویژگی و خصوصیات مهم در میز پیشخوان MDF داشتن قیمت مناسب است که همیشه به عنوان یک معیار برای انتخاب و خرید عمل می‌باشد . این میز پیشخوان عنوان مقرون به صرفه‌ترین را به خود اختصاص داده است و کاربر در صورت و احتمال هرگونه خرابی ، هزینه کم‌تری را جهت تعمیر یا تعویض آن متقبل می‌شود .

دو عامل مهم در میزهای پیشخوان وجود دارد که به هنگام یا بعد از خرید میز پیشخوان MDF مورد توجه کاربر قرار می‌گیرد ، دارا بودن خدمات پس از فروش و ضمانت ( گارانتی ) است . موضوعی که همیشه جزء ملاک و معیارهای خرید به هنگام انتخاب میزهای پیشخوان به حساب می‌آید .

میزهای پیشخوان با کیفیت باید ضمانت خوب و خدمات پس از فروش مطلوبی را داشته باشند تا کاربران به هنگام خرید میز پیشخوان ام.دی.اف از خرید خود اطمینان خاطر را دارا باشند . عدم توجه به این امر ، می‌تواند کیفیت میز پیشخوان MDF تحت شعاع قرار دهد . زیرا ، کیفیت در محصولات ( میز پیشخوان ) رابطه مستقیمی با ضمانت و خدمات پس از فروش را دارد .

میز کارشناسی اینترست تیپ 406L

همان‌طور که بیان شد ، میز پیشخوان MDF برای مجموعه‌های مختلف از اهمیت بسیاری برخوردار است . جهت انتخاب و خرید میز پیشخوان ام.دی.اف باید به نکاتی همچون : نوع کاربرد میزها ، شکل و ظاهر پیشخوان‌ها و مزیت‌های میز پیشخوان توجه نمود تا یک خرید کاملا اصولی و کاربردی صورت بگیرد .

میز کارشناسی کیوب فریم شرکت آبادیس 1

شرکت مبلمان اداری آبادیس همواره در کوشش بسیار بوده است تا با بهره‌گیری از بهترین متریال ( MDF ) و مرغوب‌ترین یراق‌آلات به طراحی و تولید محصولات مبلمان اداری ( میز پیشخوان MDF ) بپردازد که در طراحی آن‌ها از مناسب‌ترین سبک‌ها ( مدرن ) و زیباترین رنگ‌ها نیز استفاده می‌شود .

مجموعه آبادیس برای محصولات خود ( میز پیشخوان MDF ) ضمانت و خدمات پس از فروش مطلوبی را قرار داده است و همچنین در این زمینه برای ارائه مشاوره مناسب بسیار کوشا می‌باشد تا به هنگام انتخاب و خرید میزهای پیشخوان از آن استفاده نماید . بنابراین شما می‌توانید میز پیشخوان ام.دی.اف را از فروشگاه شرکت مبلمان اداری آبادیس خریداری کنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید