بهترین میز پرینتر در کرج
کمد پرینتر مدست تیپ 1801
میز پرینتر در کرج

میز پرینتر یکی از اجزا و ابزار طراحی مبلمان اداری است که برای فضاها و شرکت‌های اداری مناسب است و طراحی می‌شود و یک نیاز دقیق برای طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود . در بسیاری از فضاها و مکان‌های اداری از یک پرینتر مرکزی و اصلی استفاده می‌شود و مورد استفاده تمامی افراد یک بخش به طور مداوم می‌باشد . دستگاه پرینتر ، نیازمند قسمت‌هایی برای قرار دادن وسایل جانبی و دکوری است و در بخش متریال مورد نیاز آن مانند قفسه‌ای ، برای نگهداری استفاده می‌شود .

مجموع این موارد طراحی دکوراسیون داخلی را نیاز به یک میز پرینتر ملزم می‌نماید . همانطور که در قسمت بالا ذکر شد ؛ میز پرینتر جز میزهای اداری محسوب می‌شود و در طراحی مبلمان اداری از الزامات است و بسیار ضروری می‌باشد . میز پرینتر در انواع مختلف از نظر سایز و ابعاد ، جنس و متریال ، طرح و رنگ ، مدل و سبک دکوراسیون داخلی و حتی مدل پرینتر طراحی و ساخته شده است .

امروزه ، ایران یکی از کشورهای تولیدکننده‌ی مبلمان اداری است که بسیار موفق بوده است . این فعالیت‌ها اغلب در شهرهای بزرگ و صنعتی ایران انجام می‌شود ؛ یکی از این کلانشهرها ، شهر کرج است . در کرج نیز تعداد بسیاری تولیدکننده‌ی مبلمان اداری وجود دارد که یکی از آنها شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس است .

همانطور که تا الان گفته شده است ؛ میز پرینتر از جمله وسایل طراحی مبلمان اداری می‌باشد . بنابراین میز پرینتر در کرج از محصولاتی است که در شرکت آبادیس طراحی و ساخته می‌شود . در این قسمت مقاله می‌خواهیم شما عزیزان را با انواع میز پرینتر در کرج ، مزایای استفاده از میز پرینتر در کرج ، قیمت و نکات مهم در خرید میز پرینتر در کرج آشنا کنیم .

کمد پرینتر آرمز تیپ 1802

میز پرینتر در کرج از نظر متریال مانند سایر ابزار طراحی دکوراسیون داخلی مانند میز و صندلی ، مبل راحتی و اداری ، کتابخانه ، جاکفشی ، میز تلویزیون ، کمد و … در انواع مختلف طراحی و ساخته شده است اما اغلب آنها از جنس چوب و MDF می‌باشد . چرا که چوب و MDF هم ، مقاوم و مستحکم هستند و هم ، طراحی و ساخت آنها به عنوان میز پرینتر آسان است و به راحتی می‌توان قفسه‌های موجود در طراحی آنها را برش زد و به مرحله‌ی ساخت رساند .

استفاده از چوب و MDF در بعضی از میزهای پرینتر به صورت کل است ؛ یعنی هم بدنه و هم پایه‌های آن از این نوع جنس ساخته شده است اما در بعضی از آنها بدنه از جنس چوب و انواع MDF مانند MDF ساده ، هایگلاس ساخته می‌شود و پایه‌ها از جنس فلز است و به دلیل مقاومت جنس فلز و دوام آن ، این مدل میز پرینتر اغلب برای دستگاه‌های پرینتر در سایز و ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می‌شود به این دلیل که وزن پرینتر زیاد است و برای نگهداری آن نیاز به پایه‌های مقاوم‌تری نسبت به چوب و MDF است که فلز بهترین گزینه می‌باشد .

اغلب فلزهای استفاده شده در طراحی و ساخت این مدل از میز و کمد پرینتر از جنس استیل می‌باشد چرا که در دکوراسیون ، استیل نسبت به سایر فلزات هم زیبایی خاص و مدرنی دارد و هم مقاوم و مستحکم است . استیل‌های استفاده شده در طراحی و ساخت آنها از رنگ‌های نقره‌ای و طلایی است که طبق جنس و مدل چوب و MDF انتخاب می‌شود .

اکنون می‌خواهیم به انواع میز پرینتر در کرج از نظر طراحی و ساختار خود ، بپردازیم .

میز پرینتر دکوراتیو اغلب دارای درب نیست و به همین دلیل مناسب برای فضاها و ادارجات کوچک می‌باشد چرا که نیاز به باز و بسته کردن درب‌ها نیست و فضای اضافه‌ای اشغال نمی‌شود . از این رو برای محیط‌های اداری و دفاتر کوچک توصیه می‌شود .

میز پرینتر دکوراتیو همانطور که از اسمش پیدا است ؛ دارای قفسه‌هایی برای دکور و وسایل دکوری به جهت زیبایی طراحی دکوراسیون مبلمان اداری می‌باشد . انتخاب این مدل از میز پرینتر به فضای مورد نطر شما روح می‌بخشد و تنوع زیبا و جذابی در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری ایجاد می‌کند . همچنین استفاده از این مدل میز پرینتر در کرج در طراحی مبلمان اداری باعث ایجاد فضایی زیبایی و متنوع می‌شود .

این سبک از میز پرینتر جزء مدل‌های پر طرفدار می‌باشد که در دنیای دکوراسیون امروز ، بسیار طراحی و ساخته شده است و می‌شود . میز پرینتر دارای درب‌های لولایی در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها ، جنس و متریال طراحی و تولید شده است ؛ که هر کدام دارای سبک خاص و منحصر به فردی می‌باشد . شما عزیزان می‌توانید با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی فضا و مکان مورد استفاده‌ی خود انتخاب نمایید .

‌به دلیل وجود کشو در این نوع میز پرینتر در کرج محل جای‌گیری بسیار مناسبی برای پرونده‌ها ، مدارک و کاغذهای مورد استفاده در انجام کار پرینت است . میز پرینتر کشویی به فضای اطراف دستگاه پرینتر نظم می‌بخشد و فضا را سازماندهی می‌کند . با استفاده از این مدل میز پرینتر در کرج می‌توانید به راحتی به وسایل و ابزار ضروری و کاربردی در هنگام کار دسترسی داشته باشید .

این مدل از میز پرینتر در کرج به دلیل ریلی بودن درب‌های آن مورد استقبال افراد مدرن و مینیمال پسند در دنیا دکوراسیون می‌باشد و فضای کمی نسبت به سایر مدل‌های میز پرینتر اشغال می‌کند . برای راحت باز و بسته شدن درب‌ها و حرکت ریل‌ها بهتر است ؛ هر چند وقت یکبار روغن‌کاری شوند تا به راحتی و آسانی از آنها استفاده کنید .

همانظور که از نام و اسمش پیدا است ؛ این مدل میز پرینتر در کرج دارای چرخ‌هایی در قسمت زیر میز و یا پایه‌های میز است . میز پرینتر چرخ‌دار ، اغلب برای دستگاه‌های پرینتر سایز بزرگ ساخته می‌شود چرا که میز این گونه دستگاه‌ها سنگین می‌باشد و جابجایی و حمل آنها سخت است برای سهولت این امر چرخ‌هایی در قسمت زیر میز طراحی کرده‌اند و به همین دلیل دارای طرفداران خاص خود می‌باشد و در طراحی مبلمان اداری بسیار پر فروش هستند .

با توجه به نکات فوق باید گفت که در هنگام خرید میز پرینتر ضمن اینکه به سبک دکوراسیون فضا و شرکت مورد نظر باید توجه‌ ویژه‌ای داشت تا بهترین گزینه را در انواع این مدل میز انتخاب نمایید می‌بایست به جنس اجزای استفاده شده در ساخت میز پرینتر توجه کرد مثال میز پرینتر ریلی ، همانظور که پیدا است دارای ریل است و به دلیل اصطکاک در عملکر باز و بسته کردن درب‌ها باید ریل‌های استفاده شده در طراحی و ساخت آن با دوام باشند و عمر طولانی داشته باشند .

بنابراین شما عزیزان باید از شرکتی خریداری نمایید که معتبر باشد و اجناس با کیفیتی داشته باشد و برای ساخت محصولات خود از متریال و یراق‌آلات با کیفیت استفاده نماید .

کمد پرینتر مدست تیپ 1801

به طور کلی استفاده از انواع میز پرینتر در کرج باعث می‌شود که افراد دیگر برای پرینت کردن و استفاده از دستگاه پرینتر دچار مشکلاتی نشوند ، چرا که معمولاً اغلب ادارات دارای یک پرینتر مرکزی هستند که با جای‌گیری و قرار گیری آن با استفاده از میز پرینتر اشخاص به راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند .

همچنین استفاده از میز پرینتر باعث می‌شود که کارمندان هنگام استفاده از آن به وسایل جانبی و ضروری آن دسترسی داشته باشند و بدون مکث و مشکلی به کار خود بپردازند . همانطور که گفته شد ، میزهای پرینتر اغلب از جنس MDF طراحی و ساخته می‌شوند که محصولات اداری با این متریال خود به تنهایی مزایایی دارند .

  • میزهای پرینتر MDF وزن سبکی دارند به همین دلیل حمل آنها دشوار نیست .
  • میزهای پرینتر MDF به دلیل جنس مرغوبشان مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند از این رو دارای انواع متنوعی از روکش‌ها اعم از روکش ساده ، روکش هایگلاس ، روکش وکیوم و … که هر کدام از آنها دارای انواع رنگ‌های متنوع و شکیل هستند .
  • در ساخت میزهای پرینتر MDF به راحتی می‌توان از دیگر متریال‌ها استفاده نمود و طرحی جدید و بروز به وجود آورد .
  • میزهای پرینتر MDF قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند .
  • طرح این جنس میز پرینتر مناسب برای همه‌ی فضا و همه سبک دکوراسیونی است .

میز پرینتر مانند تمامی محصولات اداری دارای عواملی است که بر روی قیمت آنها تأثیرگذار است و تقریباً در همه‌ی شهرها در یک سطح است . جنس و متریال میز پرینتر از جمله عواملی است که بر قیمت آن تأثیرگذار است ؛ به عنوان مثال اگر جنس این میز از MDF باشد ، همانطور که گفته شد دارای قیمت مناسبی مقرون به صرفه‌ای است اما اگر این جنس یعنی MDF با دیگر متریال مانند شیشه ترکیب شود قیمت بالاتری خواهد داشت و نیز بستگی به جنس شیشه دارد .

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت این محصول اداری نوع یراق‌آلات استفاده شده در ساخت آن است که اگر با کیفیت باشد قطعاً قیمت بالاتری خواهد داشت . همچنین سایز و ابعاد و اصول طراحی میز پرینتر بر قیمت و تعیین قیمت آن مؤثر است و تأثیر می‌گذارد .

شما عزیزان در هنگام خرید میز پرینتر باید توجه داشته باشید که چه مدل و چه نوع میز پرینتری مناسب سبک دکوراسیون و فضای اداری شما است و نیز در هنگام خرید باید به یراق‌آلات میز پرینتر مورد نظرتان توجه نمایید چرا باید جنس باکیفیتی داشته باشد تا طول عمر بیشتر و دوام بالاتری داشته باشد .

کمد پرینتر مدست تیپ 1801

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس با استفاده از این مقاله شما عزیزان با یک محصولات اداری پر کاربرد در یکی از شهرهای ایران یعنی میز پرینتر در کرج ، انواع آن در شهر کرج و مزایا و نکات مهم در قیمت و خرید این محصول اداری آشنا کرد تا در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید و بهترین میز پرینتر را طبق نیاز خود ، سبک دکوراسیون و سلیقه‌ی خود انتخاب نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید