قیمت میز مدیر عامل
عوامل موثر در فروش مبلمان اداری
میز مدیر عامل در کرج

میز مدیرعامل مهمترین عامل در مبلمان اداری است . در طراحی دکوراسیون‌های داخلی شرکت‌ها انتخاب مبلمان اداری مناسب مانند میز مدیر عامل مناسب و استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار هستند . قسمت مدیریت از مهمترین قسمت‌های شرکت‌ها می‌باشد از همین رو انتخاب میز مدیر عامل مناسب به دقت بسیار زیادی نیاز دارد . با توجه به اهمیت بخش مدیریت طراحی دکوراسیون آن باید متفاوت‌تر از سایر بخش‌ها باشد .

هنگام ورود به این بخش اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند میز مدیر عامل است که با انتخاب مناسب آن می‌توان تاثیر مثبتی در ذهن مراجعه‌کننده ایجاد کرد . میز مناسب در روحیه مدیران و کارمندان و ارتباط آن‌ها با هم تاثیر زیادی دارد . مدیران شرکت‌ها ساعت‌های زیادی را در شرکت و پشت میز سپری می‌کنند به همین علت انتخاب میز مناسب در راحتی آن‌ها تاثیر بسیار زیادی دارند .

عوامل متعددی مانند رنگ ، طرح ، اندازه و ابعاد و نوع متریال آن‌ها در انتخاب میز مدیر عامل مناسب تاثیر دارند . همانطور که گفته شد میز مدیر عامل مخصوص شخص مدیرعامل شرکت است . از این رو باید هم دارای ظاهر خوبی باشد و هم از کیفیت بالا برخوردار باشد تا در شأن و منزلت یک شخص مدیر عامل باشد پس میز مدیر عامل باید دارای ویژگی‌هایی باشد که چنین امکانی را فراهم کند .

میز مدیریت اسکیمر

میزهای مدیرعامل به دلیل اینکه برای شخص مدیر عامل ساخته می‌شوند . حتما باید از ظاهر بسیار زیبا و جذابی برخوردار باشند تا بتواند درخور یک مدیرعامل باشد . به همین دلیل و با هدف زیباتر کردن میز ، معمولا در ساخت میز مدیرعامل به جزئیات رنگ‌ها و جزئیات ظاهری بسیار دقت می‌شود تا میز مدیرعامل از جلوه زیبایی برخوردار باشد . حالا که می‌دانیم ویژگی‌های یک میز مدیرعامل چیست می‌خواهیم انواع میز مدیر عامل را نام ببریم و خصوصیات هر کدام را توضیح دهیم و ببینیم که هر کدام برای چه دکوراسیونی مناسب است .

به طور کلی میزهای مدیرعامل به چند دسته کلی مدرن ، کلاسیک و سلطنتی تقسیم می‌شوند . تفاوت‌های این میزها و قسمت‌های مهم یک میز مدیرعامل را می‌توان در متریال‌های مصرفی آن مانند چوب ، ام دی اف ، هایگلاس یا استیل و شیشه و موارد تلفیقی دید .

میز مدیر عامل مدرن امروزه به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد و در دسته مبلمان اداری مدرن قرار گرفته است و انتخاب آن در هر کدام از سبک‌ها به بسته به سلیقه‌ی شماست . میز مدیر عامل مدرن با سادگی و البته زیبایی همراه است . یکی از خصوصیاتی که سبک مدرن را با سایر سبک‌ها جدا می‌کند ، وجود متریال‌های خاص و تلفین متریال می‌باشد .

افرادی هستند که علاقه‌ی زیادی به سبک مبلمان اداری کلاسیک دارند . که میز مدیرعامل شباهت‌های جزئی از نظر متریال و ظاهر با سبک سلطنتی دارد . اما با این تفاوت که تجملات در سبک سلطنتی دو چندان است . معمولا میزهای مدیرعامل کلاسیک با متریال چوب راش ساخته می‌شود . چرا که چوب راش انعطاف‌پذیر و خوش تراش است . این انعطاف‌پذیری چوب باعث می‌شود منبت کاری بر روی سطوح این چوب به خوبی و ظرافت کامل انجام شود .

میزهای مدیرعامل سلطنتی دارای تجملات و شکوه می‌باشند . به طور کلی نمونه و شباهت این میز را می‌توانید در کاخ‌ها و … مشاهده کنید . متریال استفاده شده در این میز مدیر عامل چوب می‌باشد . چوب‌ها متریال طبیعی و به نوعی گران‌بها می‌باشند که استقامت بالایی دارند . این استقامت و کیفیت بالا بر طول عمر محصولات می‌افزاید .

میز مدیریت استار تیپ 130L

انتخاب میز مدیرعامل خوب و مناسب همیشه یکی از دغدغه‌های شخص مدیرعاملان بوده است . بنابراین یکی از مهم‌ترین موارد در مرحله اول برای انتخاب ست میز مدیرعامل و مبلمان اداری در نظر گرفتن سلیقه مشتریان است ، البته در کنار سلیقه مدیرعامل سازمان به عنوان کاربر اصلی نقش میز در طراحی داخلی طوری است که اگر انتخاب آن به درستی و با دقت انجام . شود ، می‌تواند به حرفه‌ای‌تر نشان دادن محیط کاری شما کمک قابل توجهی کند و باعث رشد سازمان شما شود .

شکل و فرم میز مدیرعامل باید به گونه‌ای باشد که شرایط انجام کارهای اداری مدیرعاملان را در بازده‌های زمانی طولانی آسان کرده ، و در عین کارایی و جادار بودن و داشتن قابلیت‌های مطلوب ، شکل و اندازه آن برای راحتی در هنگام کار باید متناسب با شرایط و نوع فعالیت اداری باشد .

دقت کنید که اندازه و سایز میزهای مدیرعامل باید نسبت به سایر میزهای کارمندی و میزهای معمولی ، بزرگ‌تر باشد تا شرایط انجام کارها برای شخص مدیرعاملان به راحتی مهیا شود و همچنین فضای کافی برای قرارگیری تمام لوازم مورد نیاز ( مانند تقویم ، سیستم‌های کامپیوتری و لپتاپ ، پرینتر و … ) در اختیار مدیرعاملان باشد .

البته قابل توجه است که بزرگ بودن ابعاد میز مدیرعامل باید کاملا نسبت به ابعاد و متراژ اتاق مدیرعامل تطابق داشته باشد ، چراکه متناسب نبودن ابعاد میز مدیرعامل با دفترکار ، بخش زیادی از زیبایی فضا را از بین می‌برند .

انتخاب رنگ میز برای میز مدیرعامل تا حد زیادی به سلیقه شخصی برمی‌گردد ، اما لازم است که این انتخاب ، در هماهنگی کامل با سایر رنگ‌های به ‌کار رفته در دکوراسیون داخلی اتاق مدیرعامل سبک کلی دکوراسیون باشد . بسیار مهم است که ترکیب رنگی استفاده شده ، ترکیب چشم‌نوازی باشد تا چشم را خسته نکند و به فضای اداری جلوه‌ای خاص بدهد ؛ بنابراین معمولا برای میز مدیرعامل از تناژهای رنگی تیره استفاده می‌شود . این نوع طیف رنگی معمولا توجه و نظر مراجعه‌کنندگان را به خود جلب می‌کند .

استاندارد ارتفاع در نظر گرفته شده برای میزهای مدیرعامل ، معمولا میانگین و استاندارد اندازه‌ی ۷۵ سانتیمتر می‌باشد . کمتر و یا بیشتر بودن ارتفاع میز از اندازه مشخص شده ، به دلیل عدم راحتی مدیرعاملان ، آن را غیراستاندارد کرده و استفاده از آن‌ها پیشنهاد نمی‌شود .

شاید در نگاه اول ، تاثیرات منفی ناشی از کمتر یا بیشتر بودن ارتفاع میز توجه شما را جلب نکند ، اما کاملا استاندارد و ارگونومیک بودن این میزها برای سلامتی جسم کاربران به ویژه در بلند مدت ، اهمیت به سزایی دارد . در عین حال نیز اگر میز مدیرعامل ارتفاع کمی داشته باشد هم باعث ایجاد دردهای فیزیکی در ناحیه کمر و گردن به دلیل خم شدن شخص ، می‌شود .

میز مدیریت رامبیک تیپ 131L

میز مدیرعامل دارای انواعی است که هر نوع از این میز دارای ویژگی‌هایی است که شما می‌توانید با توجه به سبک کارتان میز را خریداری کنید ، شخص مدیرعامل یک اداره یا شرکت کار اپراتوری انجام نمی‌دهد و همچنین شخص مدیرعامل با توجه به وظیفه‌ای که دارد حجم کار زیادی دارد .

میز مدیرعامل دارای فضا کافی بر سطح میز است که به خوبی تمامی وسایل مورد نیاز بر روی میز قرار می‌گیرید همچنین دارای کمد و کشو با اندازه مناسب برای نظم دادن به وسایل وجود دارد همچنین میز مدیرعامل از مقاومت و کیفیت بیشتری نسبت به بقیه مدل‌ها برخوردار است .

میز مدیرعامل برای کاربرهای خاصی ساخته شده است و همچنین نمونه‌هایی برای کارهای متفاوت وجود دارد میز L ، این میز برای کسانی است که کار سیستمی انجام می‌دهند و نیاز به وجود سیستم کامل بر روی میز کارشان است . میز u مناسب برای شخص میز مدیرعامل است که پرونده پوشه و مدارک زیادی را بر روی میز و در داخل کمدهای میز قرار می‌دهند .

این میز فضای کافی برای قرار دادن پرونده و اسناد و مدارک زیادی دارد که می‌توانید همه این‌ها را با نظم درون کمد قرار دهید همچنین میز مدیرعامل نیز در طرح‌های مختلف طراحی می‌شود که طرفداران زیادی به تازگی پیدا کرده است . با ویژگی‌ها و انواع میز مدیرعامل در دکوراسیون اداری آشنا شدیم . واضح است که رنگ ، طرح ، جنس و چیدمان تک تک اجزا در دکوراسیون اداری از اهمیت خاصی برخوردار هستند .

در طراحی دکوراسیون اداری اصولی و کارشناسانه هیچ گزینه‌ای از قلم نمی‌افتد و نادیده گرفته نمی‌شود . تمامی عناصر با بررسی دقیق و به صورت علمی طراحی و پیاده‌سازی می‌‌شوند و همچنین هر یک از نکاتی که در مورد خرید میز مدیرعامل خوب بیان نمودیم به شما کمک می‌کند بهترین و با کیفیت‌ترین میز مدیرعامل را براساس نیاز خود خریداری کنید . بنابراین شما پیش از خرید میز مدیرعامل مورد نظر خود به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید میز مناسبی را برای اداره خود تهیه کنید .

میز مدیریت هگزاگن تیپ 135L

گروه آبادیس با سال‌ها تجربه در دکوراسیون اداری از جمله دکوراسیون میز مدیرعامل آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید