میز جلو مبلی مدست تیپ 1701
میز عسلی ام دی اف چیست ؟

میز عسلی ام دی اف از جمله اقلامی است که در بخش‌های متفاوت مبلمان منزل به کار برده می‌شود . در واقع این میزها بخش عمده‌ای از مبلمان را به خود اختصاص می‌دهند . میز عسلی ام دی اف یکی از اصلی ترین وسایلی است که همراه با سرویس مبل در دیزاین داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد . میز عسلی ام دی اف به دلیل اینکه اندازه کوچکی دارد جابجایی آن بسیار ساده تر از میزهای پذیرایی جلو مبلی است . شما به راحتی می‌توانید از میزهای عسلی با اندازه کوچک حتی به عنوان یک زیرپایی نیز بهره بگیرید .

البته میزهای عسلی که با استفاده از پارچه های نرم طراحی و ساخته شده اند و ارتفاع کمی دارند گزینه انتخابی خوبی برای این کار محسوب می‌شوند . یکی از مهم‌ترین کارایی های میز عسلی ام دی اف میز کمکی پذیرایی از مهمان است . مبلمان بدون حضور این میزها چندان ثمربخش نخواهد بود. چرا که این میزهای نقلی نه تنها زیبایی چشم‌ نوازی در فضا به‌ وجود می‌آورند ؛ بلکه پذیرایی و میزبانی را به مراتب دلنشین تر می‌کنند .

میز جلو مبلی آرمز تیپ 1702

از میزهای عسلی برای قرارگیری مجلات ، بشقاب میوه و حتی برای قرار دادن لوازم تزیینی در هر جایی از خانه هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد . میزهای عسلی می‌توانند رنگ و لعاب تازه‌ای را به فضا اضافه کنند . میزهای عسلی یکی از ارکان اصلی و جدا نشدنی مبلمان که بدون آنها چیدمان مبل هم ناقص بوده ، هستند .

بسیاری از افراد هم به دلیل فضای کمی که در منزل دارند از استفاده میز عسلی ام دی اف و یا میز جلو مبلی منصرف می‌شوند . اما باید بدانید با طرح‌ها و مدل‌های مختلفی که امروزه برای میزها در نظر گرفتند ، حتی مشکل برای خانه‌های با ابعاد کوچک را رفع کردند .

میز جلو مبلی رکتیکال

انواع متریال‌های میزهای عسلی عبارتند از : چوبی ، ام دی اف ، فلزی و شیشه‌ای تقسیم بندی می‌شوند . در بین موارد نام برده شده بیشترین کاربرد را میز عسلی ام دی اف دارند و قطعا خود شما هم در اکثر منازل دیده‌اید که از این میزها به دلیل طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی که دارند استفاده بیشتری می‌شود .

اگر قصد خرید میز عسلی ام دی اف دارید بهتر است که ابتدا با انواع سبک ها و مدل های این میزها آشنا شوید تا بتوانید خریدی متناسب با دکوراسیون و مبلمان کلی منزلتان داشته باشید . اگر از مبلمان کلاسیک و یا سلطنتی استفاده می‌کنید میزهای عسلی سلطنتی بهترین گزینه شما هستند . میزهای سلطنتی با جزئیات و طراحی های جزئی ، شکوه بیشتری به منزل و دکوراسیون خانه شما خواهند بخشید .

اگر از مبلمان مدرن و امروزی‌تری در خانه‌تان استفاده می‌کنید دست شما برای انتخاب میزهای عسلی بازتر است میزهای مدرن‌تر از جنس چوب ، ام دی اف و فلز و یا ترکیبی از همه آنها ساخته می‌شوند و دست شما برای انتخاب یک میز متناسب با سلیقه‌تان باز است .

میز جلو مبلی شیدر تیپ 1704

میزهای ام دی اف به عنوان یکی از پرمصرف ترین مواد اولیه در تمامی شاخه های صنایع چوبی شناخته می‌شود . در ساخت MDF به طور کلی از فیبر چوبی استفاده می‌شود که ترکیبی از چوب سخت و ریز چوب نرم است که با مقداری رزین و موم مخلوط شده و در معرض گرما پرس می‌شود تا تخته فیبر بدست آید . امروزه برای ساخت انواع میزها و بسیاری از محصولات چوبی و دکوراسیون از نوعی ورق چوب به نام ام‌ دی‌ اف (mdf) استفاده می‌شود .

مقاومت بالا در برابر گرما ، فشار ، ضربه و نیز عمر بالا از یک سو و کیفیت خوب و زیبایی و سادگی آن در نصب از سوی دیگر باعث کاربرد و استفاده بسیار گسترده آن شده است . همین دلیل میزهای جلو مبلی ام دی اف دارای تنوع خیلی زیادی در بازار می‌باشند . میز عسلی ام دی اف (MDF) یکی از محبوب ترین مدل های میز وسط مبل می‌باشد که استفاده از میز جلو مبلی ام دی اف برای اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن انتخاب هوشمندانه ای است .

چون همخوانی و ست شدن میز عسلی ام دی اف با سایر سبک ها و مدل ها راحت تر است . ام دی اف نسبت به چوب دارای قیمت کمتری است به همین دلیل قیمت تمام شده کمتری برای اجناس ساخته شده با ام دی اف در نظر گرفته می‌شود.

میز جلو مبلی اینترست تیپ 1706

میز عسلی شیشه از اهمیت خاصی در نشیمن برخوردار می باشد و همچنین وسایلی مانند : مبل ، جلو مبلی ، پرده زبرا و غیره ، به کار رفته در پذیرایی نیز به عنوان دکوراسیون منزل و از نظر زیبایی بخشیدن به آن اهمیت دارد . ابعاد استاندارد به کار رفته جهت ساخت این میزها باید به گونه ای باشد که چند سانتی متر از مبلمان شما مرتفع تر باشد و بهتر است میزهای عسلی با جلو مبلی شما ست باشد .

در حالت استاندراد ارتفاع جلو مبلی ، چیزی بین چهل الی چهل و پنج می‌باشد و ارتفاع بزرگ ترین سایز میز عسلی نیز باید با جلو مبلی برابر باشد و اگر ارتفاع مبلمان شما بیشتر است پیشنهاد می‌کنیم از میزهای مرتفع تر دیدن و خریداری نمایید . و دو نوع میز عسلی شیشه ای داریم ، قدیمی و جدید ، که اگر شما به دنبال میز عسلی شیشه ای قدیمی و کلاسیک می گردید ، طرح های گرد آن بهترین انتخاب برای شما می‌باشد زیرا این مدل وزن کمی داشته و جا به جایی آسانی را برای میزبان رقم می زند .

این مدلهای قدیمی جنس پایه هایشان از فلز و سطح رویی آنها از شیشه می‌باشد که البته امروزه دوباره این میزها ترند شده اند و علاوه بر استفاده در دکورهای کلاسیک ، در دکورهای مدرن نیز استفاده می‌شوند .

طرح های فلزی هم بعد از مدل های میز عسلی ام دی اف و چوبی محبوب ترین هستند . یک مزیت بزرگ میزهای فلزی ارزان تر بودن آنها نسبت به مدل های ام دی اف و چوبی و حتی شیشه ای است . البته برای پیدا کردن طرح های خلاقانه و شیک فلزی باید بیشتر تلاش کنید چرا که اکثر مدل های موجود در بازار در بهترین حالت ، معمولی هستند .

یکی از بهترین ایده ها می‌تواند خرید مدل های ترکیبی چوبی و فلزی باشد . در چنین طرح های اغلب پایه ها فلزی بوده و رویه میز چوبی است . البته طرح های تماما فلزی مانند مدل های هندسی هم بسیار زیبا بوده و برای دکوراسیون مدرن و صنعتی انتخابی عالی هستند .

میز جلو مبلی رک فریم تیپ 1708 آبادیس 2

خرید میز عسلی برای هر مکانی می‌تواند مناسب باشد و آن فضا را کامل کند چرا که این میزها کاربردهای زیادی دارند و می توان در همه جا متناسب با نیاز از آنها استفاده کرد ، به عنوان مثال مرسوم ترین کاربرد آن ها کنار مبلمان در اتاق های پذیرایی و نشیمن می‌باشد .

میزهای عسلی کنار مبل یا روبه‌روی مبل باید متناسب با دکوراسیون باشد و اندازه ی آن ها به نسبت فضایی که در دسترس دارید باشد تا یک ترکیب عالی را به وجود بیارید از طرفی خرید میز عسلی برای اتاق خواب و کنار تخت خواب نیز کاربردی هست و می‌تواند بر روی آن وسایل مورد نیاز خود را کنار تخت تان داشته باشید و به اتاق تان نظم و زیبایی بدهید .

برای اتاق مطالعه هم مناسب هست به طوری که روبه روی صندلی قرار دهید و در آنجا به مطالعه بپردازید ، همچین می توانید میز عسلی را در بالکن ها شیک و آراسته نیز همراه صندلی های مناسب قرار دهید تا بعد از یک روز کاری و سخت به استراحت و نوشیدن چای در آنجا بپردازید .

میز جلو مبلی اینترست تیپ 1706

میزهای عسلی در اصل نقش مکمل مبل‌ها یا کاناپه‌های موجود در اتاق نشیمن را ایفا می‌کنند . هر چند این میزها نقلی و کوچک هستند ، اما جای خالی آن‌ها در چیدمان خانه احساس می‌شود ، آنها باعث شکوه و جلال اتاق نشیمن می‌شوند و به نوبه ی خود حیاتی و مهم هستند .

چرا که میزهای عسلی کارکردها و کاربردهای متفاوتی دارند ؛ بنابراین اینکه شما از میزهای عسلی در چه فضاهایی استفاده می‌کنید ، گویای حقایق بسیاری خواهد بود . میز عسلی در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شود . در ساخت این میزها از مواد اولیه مختلف نیز استفاده می‌شود . طراحی‌های به‌کاررفته در بخش دیزاین این میزها نیز بسیار متنوع است .

میز عسلی سلطنتی ، کلاسیک ، مدرن ، فانتزی ، تاشو ، فلزی ، چوبی ، پایه‌دار ، چرخ‌دار ، یک نفره ، کوچک و بزرگ و بسیاری مدل‌های دیگر در بازار موجود هستند . اما شما هستید که تصمیم می‌گیرید ؛ کدام مدل مناسب دکور منزل شما است .

میز جلو مبلی رک فریم تیپ 1708 آبادیس

با ارائه و مطالعه این مقاله دریافتیم که میز جلو مبلی و عسلی از گذشته تا به حال ، با توجه به فرهنگ ، شرایط و آداب و رسوم هر قومی همواره در حال تغییر بوده است و همین مورد باعث شده که در ابعاد و اندازه میز نیز تاثیرگذار باشد . به بیانی واضح تر باید بگوییم که جلو مبلی و یا عسلی خود را باید طبق استانداردهای خانه ، نوع مبلمان و دکوراسیون و نوع فرهنگی که دارید انتخاب و خریداری کنید .

ما سعی کردیم در این مطلب انتخاب بهترین میز عسلی ام دی اف و کاربردشان شما را آشنا کنیم . حالا به ما بگویید میز مورد علاقه شما چه سبک و رنگی دارد ؟ سلیقه شما مدل‌های گرد است یا مستطیل ؟ ما پیشنهاد می‌کنیم که قبل خرید ، سری به فروشگاه اینترنتی آبادیس بزنید تا بتوانید میز عسلی ام دی اف دلخواهتان را پیدا کنید .