بهترین میز سخنرانی در کرج
تریبون مدست تیپ 1901
میز سخنرانی در کرج

میز سخنرانی ، یکی از مهم‌ترین ، ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات و لوازم مورد استفاده و نیاز در همایش‌ها و سخنرانی‌ها است که به علت ضروری بودن ، دارای طرفداران بسیاری است . از این رو امروزه ، انواع متنوعی از آنها طراحی و تولید شده است و می‌شود . میز سخنرانی به میز تریبون نیز مشهور است . تریبون یک لفظ و کلمه‌ی فرانسوی است که به معنی سکو و منبر می‌باشد .

واژه‌ی تریبون برداشت شده از واژه‌ی لاتین تریبونوس است که در روم قدیم به صاحب منصب قضایی می‌گفتند که وظیفه‌ی او دفاع از حق و حقوق و منافع ملت است . این محصول اداری در مکان‌های سخنرانی و یا سالن همایش ادارات ، مدارس ، دانشگاه‌ها ، جلسات سخنرانی سیاسی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای اینگونه فضاها و مکان‌ها طراحی و ساخته شده‌ است .

به دلیل اینکه این میز همیشه در دید و جلوی چشم افراد و حاضرین است باید بسیار جذاب ، مرغوب و باکیفیت باشد و فضای خوشایندی را ایجاد نماید ؛ از این رو شما عزیزان باید این محصول اداری را از یک شرکت معتبر تهیه نمایید . همانطور که گفته شد ، به دلیل ضرورت خود و طرفداران بسیاری که دارد ، در انواع متنوع و در شهرهای بسیاری طراحی و ساخته شده است .

یکی از این شهرها ، شهر کرج است که دارای تولید‌کنندگان و شرکت‌های معتبری است و نیز یکی از این شرکت‌های معتبر طراحی مبلمان اداری ، شرکت آبادیس است که با استفاده از این مقاله قصد دارد شما عزیزان را با میز سخنرانی ، انواع میز سخنرانی در کرج و مزایا و ویژگی‌های میز سخنرانی در کرج آشنا کند . در ادامه‌ی مقاله می‌خواهیم به این مطالب بپردازیم .

تریبون شیدر تیپ 1904

میز سخنرانی یکی از محصولات کاربردی در سالن‌های اجتماعات ، کنفرانس و بسیاری از موارد دیگر است . این محصول با توجه به طراحی که دارد می‌تواند تمامی نیازهای فرد سخنران را برطرف نماید . در قسمت پشتی و فضای خالی موجود در پایه برخی از تریبون‌ها ، از طبقه نیز استفاده شده است . همچنین محلی جهت عبور کابل و سیم میکروفون و یا دیگر ملزومات مورد نیاز در اغلب میزهای سخنرانی وجود دارد .

اغلب ، میز سخنرانی را از جنس MDF طراحی می‌کنند و ساختار تمام MDF این محصول علاوه بر زیبایی باعث دوام بیشتر آن نیز می‌شود . در طراحی میزهای سخنرانی سعی شده است تا سهولت در جابه‌جایی نقش اصلی را داشته باشد . از این رو تریبون یا میز سخنرانی چرخ‌دار ، جابجایی آن را بسیار ساده و راحت می‌کند که در ادامه‌ی مقاله بیشتر به انواع میز سخنرانی خواهیم پرداخت . همچنین با به کارگیری طرح‌های ساده و کاربردی در این محصول سعی شده است تا این میز ، علاوه بر زیبایی ، کارایی خود را نیز حفظ نماید .

انواع میز سخنرانی در کرج اغلب از جنس چوب و یا MDF طراحی و ساخته می‌شود به همین دلیل دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار ، ضربه ، رطوبت و … است و استحکام بالایی دارد . چوب MDF خود به تنهایی زیبایی چندانی ندارد اما روکش‌هایی برای این چوب مصنوعی ساخته شده است که از تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ برخوردار است . اکنون می‌خواهیم به انواع این روکش‌ها که در ساخت میز سخنرانی در کرج استفاده می‌شود بپردازیم .

برای این پوشش میز سخنرانی MDF از ماده‌ای به نام پلکسی گلس استفاده می‌شود . معمولاً در این نوع MDF فقط یک طرف آن دارای پوشش هایگلاس است . هایگلاس مانند روکش اکریلیک دارای سطح شفاف و براق است . در ساخت آکواریوم‌های بزرگ ، پنجره‌های زیردریایی و … از پلکسی گلاس استفاده می‌شود . بنابراین میزان مقاومت و استحکام این مدل روکش MDF بسیار بالا است .  

میز سخنرانی در کرج با روکش MDF هایگلاس یکی از پر فروش‌ترین و پر طرفدارترین تریبون‌ها است چرا که دارای مقاومت و جذابیت بسیار بالایی است و فضای سالن همایش را به یک فضای مدرن و خاص ایجاد می‌کند . شفافیت هایگلاس باعث جلب توجه بیشتر می‌شود و با استفاده از میز سخنرانی هایگلاس شما می‌توانید توجه همه‌ی حاضرین را به خود جلب کنید .

روکش لمینت ، اغلب از لایه‌های نازک کاغذی و پلاستیکی‌های رزین ساخته شده است و روی MDF یه لایه‌ی ضد آب به کاربرده شده است . این نوع روکش در تحت فشار بالا و در کارخانه‌ها ساخته می‌شود . روکش‌ها توسط نوار PVC و یا آلومینیوم روی MDF نصب می‌شوند . میزان مقاومت این نوع روکش بسیار بالا است و کاربرد فراوانی دارد . میزان تنوع رنگ آن نیز نسبتاً بالا است به همین دلیل کابینت‌سازان بسیار از این روکش استفاده می‌کنند .

لمینت در انواع براق و مات ساخته شده است اما سطح براق آن به هایگلاس و اکریلیک نمی‌رسد و مقاومت اکریلیک بالاتر است . بنابراین میز سخنرانی در کرج با این روکش MDF مقاوم است و مقاومت بالایی در برابر آب دارد و ضد آب است . همچنین میز سخنرانی در کرج با روکش لمینت دارای انواع متنوعی از رنگ‌های زیبا و شکیل است و شما عزیزان می‌توانید هر رنگی با توجه به سلیقه ، فضای همایش و نیازهای خود انتخاب نمایید .

روکش اکریلیک یکی از انواع روکش‌های MDF است که ظاهری براق و شفاف دارد . روکش اکریلیک دارای ترموپلاستی است و بسیار انعطاف‌پذیر است و شکل‌گیری بالایی دارد . جنس این روکش از اکریلیک تری‌هیدرید آلومینیوم ، رزین‌های اکریلیک و رنگ‌های مختلف است . این روکش کمی نسبت به روکش‌های هایگلاس براق‌تر است و به همین دلیل ظاهر مدرن و متفاوتی به فضای اداری شما می‌دهد . یکی از مزایای مهم این روکش این است که در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارد .

تمیز کردن و برق انداختن این روکش با کشیدن یک دستمال امکان‌پذیر است و آسان می‌باشد . با وجود اینکه روکش اکریلیک و روکش هایگلاس از نظر کیفیت ساخت و مقاومت یکسان هستند و تقریباً شبیه به هم هستند و فقط از نظر شفافیت روکش هایگلاس کمتر است روکش اکریلیک قیمت بالاتری دارد و این امر توجیه‌کننده نیست . به همین دلیل روکش هایگلاس بسیار پر فروش و پر طرفدار است .

میز سخنرانی در کرج با روکش اکریلیک فضای همایش شما را به یک فضای مدرن تبدیل می‌کند و این روکش مانند روکش لمینت دارای انواع متنوعی از رنگ‌ها می‌باشد و دست شما در انتخاب رنگ باز است ولی این نوع میز سخنرانی در کرج  قیمت بسیار بالایی دارد از این رو طرفداران کمتری نسبت به سایر انواع میز سخنرانی در کرج دارد .

این روکش از روکش‌هایی است که برای نصب روکش روی MDF نیاز به چسب ندارد به دلیل اینکه از رزین در ساخته آن استفاده شده است و رزین خود نوعی چسب به شمار می‌رود . میزان مقاومت ملامینه در برابر خراشیدگی بسیار بالا است و قیمت مناسبی نسبت به سایر متریال‌ها دارد . یکی از زیباترین نوع روکش‌های ملامینه روکش سینکرو نایز ( فوق برجسته ) است .

روکش‌های سینکرو نایز نوع خاص و جدیدی از ملامینه و بهترین نوع روکش ملامینه است . میز سخنرانی در کرج با این روکش MDF دارای مقاومت بالایی مانند انواع میز سخنرانی در کرج است و همچنین دارای طرح‌های برجسته و خاصی می‌باشد . به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و با استفاده از این نوع میز سخنرانی در کرج فضای متنوع و جدیدی را در سالن همایش خود ایجاد می‌کنید .

در ساخت محصولات اداری مانند انواع میز سخنرانی در کرج معمولاً از MDF با روکش PVC استفاده می‌شود . PVC به دلیل اینکه دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت ، حرارت و خراشیدگی دارد استفاده بسیاری در صنعت کابینت‌سازی و محصولات اداری دارد و می‌توان گفت روکش وکیوم ممبران پر استفاده‌ترین و پر طرفدارترین نوع روکش‌های MDF است و فضای زیبا و کلاسیکی در مکان‌های اداری و منازل ایجاد می‌کند .

میز سخنرانی در کرج با روکش ممبران پر کاربردترین نوع میز سخنرانی در کرج است و اغلب میزهای سخنرانی از همین جنس طراحی و تولید می‌شوند . بنابراین دارای طرفداران زیادی است و در انواع متنوعی از طرح و رنگ طراحی و تولید می‌شود و برای هر سبک دکوراسیون و هر سلیقه‌ای موجود است .

میز سخنرانی در کرج با روکش چوب طبیعی قیمت بالایی دارد و در مدت زمان طولانی ساخته می‌شود . روکش چوب طبیعی برای پوشاندن چوب MDF که مصنوعی است ساخته شده است و شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این روکش فضای طبیعی و کلاسیک ایجاد نمایید .

این روکش معمولاً از جنس چوب درخت بلوط ، راش و … است . ظاهر سالن همایش اداره‌ی شما با استفاده از این میز سخنرانی در کرج حال و هوای طبیعی و سنتی به خود می‌گیرد . مراقبت از این نوع میز سخنرانی MDF بسیار سخت است و در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالایی ندارد به همین دلیل باید از آن به خوبی مراقبت کرد . البته روکش‌های چوبی که طرح چوب است اما از PVC ساخته شده است وجود دارد و در میان روکش‌های ممبران وجود دارد .

در این قسمت از مقاله با انواع میز سخنرانی در کرج آشنا شدید و همانطور که گفته شد اغلب آنها از جنس MDF طراحی و ساخته می‌شوند و با انواع آنها آشنا شدید که هر کدام دارای انواع متنوعی از طرح و رنگ ، سایز و ابعاد هستند و شما عزیزان با توجه به نیازهای فردی ، سلیقه‌ی خود و سبک دکوراسیون فضای اداری خود می‌توانید بهترین آن را انتخاب نمایید .  

تریبون اینترست تیپ 1906

میزهای سخنرانی از نظر طراحی و نوع ساختار متفاوت هستند و دارای تنوع می‌باشند برخی از آنها دارای چرخ است که شما به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا نمایید . برخی از آنها دارای کتابخانه و قسمتی شیب‌دار برای قرارگیری متن سخنرانی ، کتاب و یا لپ‌تاپ هستند و مانند تمامی محصولات اداری باید آنها را با توجه به فضا و مکان و نیازهای خود انتخاب نمایید .

میز تریبون و یا میز سخنرانی معمولاً در برگزاری همایش‌ها و هنگام سخنرانی‌ها به کار می‌رود . این نوع میز ، دارای ارتفاع بلند است که فرد می‌تواند در هنگام سخنرانی پشت آن بایستد . یکی از مهم‌ترین مزیت‌های میز سخنرانی این است که این میز قابلیت مجهزسازی به انواع سیستم‌های صوتی را دارد و یکی دیگر از مزیت‌های آن این است که دارای فضای مناسب برای نگهداری اسناد و مدارک فرد سخنران است .

می‌توانید هنگام استفاده از میز سخنرانی آرم شرکت خود را در جلوی این میز حک کنید این کار باعث نمای ویژه به میز سخنرانی خواهد شد .

شما عزیزان برای انتخاب درست و صحیح میز سخنرانی ، در هنگام خرید باید به برخی از ویژگی‌ها توجه فرمایید تا بهترین گزینه را برای اداره‌ی خود انتخاب نمایید . حال می‌خواهیم شما عزیزان را با این ویژگی‌های مهم آشنا سازیم .

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در برگزاری مراسمات و سخنرانی‌ها حائز اهمیت است ، استفاده از میزهای تریبون و سخنرانی دارای ساختار استاندارد از لحاظ ابعاد و ارتفاع است . همان‌گونه که در قسمت بالا اشاره کردیم ، این دسته از میزها را عمدتاً با به کارگیری چوب و MDF طراحی و تولید می‌کنند و به منظور استفاده مشتریان به بازار عرضه می‌نمایند .

همین امر موجب شده است که میز تریبون از دوام و ماندگاری طولانی مدت برخوردار بوده و سال‌های طولانی نیازمند تعویض نباشد و همانطور که گفته شد میز سخنرانی MDF دربرابر خوردگی و خراشیدگی ، فشار و ضربه و رطوبت و آب مقاوم است .

تنوع در طراحی و رنگ میز سخنرانی به گونه‌ای است که زمینه‌ی افزایش اعتماد به نفس فرد را فراهم می‌سازد . صاحبان کسب و کار و مدیران می‌توانند با توجه به فضای کاری خود و همچنین سایر ابزارهای موجود در دکوراسیون موجود رنگ متناسب را انتخاب نموده و بدین ترتیب زیبایی و گیرایی بی‌نظیری به محیط ببخشند . این امر موجب جلب توجه ، رضایت و اعتماد مشتریان به سازمان مورد نظر می‌گردد .

قیمت یکی دیگر از خصوصیات میز سخنرانی است که تابع مواد اولیه و یراق‌آلات استفاده شده در ساخت و نوع طراحی آن می‌باشد . همانطور که می‌دانید استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب در ساخت این میزها زمینه عمر طولانی و دوام چشمگیر آنها را فراهم می‌سازد و میز سخنرانی با متریال باکیفیت قطعاً قیمت بالاتری خواهد داشت . بنابراین با توجه به ویژگی‌های ذکر شده ، نیازهای فردی و سلایق خود می‌توانید بهترین گزینه را برای اداره و سالن همایش اداره‌ی خود انتخاب نمایید .

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس که یکی از شرکت‌های معتبر طراحی و تولید میز سخنرانی در کرج است ، با استفاده از این مقاله قصد داشت شما خریداران عزیز را با این محصول ضروری و کاربردی اداری ، انواع متنوع آن و ویژگی‌های مهم در هنگام خرید و تهیه‌ی آن آشنا کند تا در خرید آن با مشکل مواجه نشوید و همانطور که تا الان گفته شد ، بهترین گزینه را برای اداره‌ی خود انتخاب نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید