بهترین میز جلو مبلی اداری در کرج
میز جلو مبلی مدست تیپ 1701
میز جلو مبلی اداری در کرج

میز جلو مبلی اداری ، همانطور که از اسمش مشخص است ؛ یک میز کناری و همراه ، در کنار مبلمان اداری است . مبلمانی که فرد می‌تواند روی آن بنشیند که یک میز جلو مبلی می‌تواند تأثیر بسیاری در راحتی افراد ، زیبایی مبلمان اداری و جذابیت دکوراسیون داخلی فضای اداری داشته باشد . میز جلو مبلی ، یک میز نسبتاً کوچک و کم ارتفاعی است که به طور معمول انتهای مبل و جلوی مبل قرار می‌گیرد . این محصول اداری می‌تواند جایی برای گذاشتن چراغ در کنار مبلمان  و به عنوان محلی برای گذاشتن وسایل پذیرایی و مجلات از آن استفاده شود .

میز جلو مبلی اداری یکی از تجهیزات مهم است که در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری کمتر مورد توجه شرکت‌ها قرار می‌گیرد . هنگام خرید و تجهیز مبلمان اداری ، خرید و تهیه‌ی میز جلو مبلی اداری اغلب فراموش می‌شود . اهمیت میز جلو مبلی اداری شاید از دیگر میزهای اداری کمتر باشد اما باید به این نکته دقت کرد که این میزها معمولاً برای قرار گرفتن در مکان‌هایی است که مراجعه‌کنندگان قصد نشستن دارند و بی‌کیفیت بودن و عدم زیبایی آن می‌تواند روی افراد تأثیرگذار باشد .

این محصول اداری در اغلب شهرهای کشور تولید می‌شود و یکی از این کلانشهرها ، شهر کرج است که تولیدکننده و شرکت‌های متعددی برای ساخت مبلمان اداری دارد . یکی از این شرکت‌ها ، شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس است که در بازار دکوراسیون ، محصولات اداری باکیفیتی از جمله میز جلو مبلی اداری در کرج را عرضه کرده است و می‌کند .

‌اکنون ما در این مقاله می‌خواهیم شما عزیزان را با انواع میز جلو مبلی اداری در کرج از نطر جنس و متریال ، فرم و شکل و … ، علت و ضرورت استفاده از انواع میز جلو مبلی اداری در کرج ، ویژگی‌های میز جلو مبلی اداری در کرج آشنا کنیم .

میز جلو مبلی شیدر تیپ 1704

میز جلو مبلی اداری در کرج همانطور که گفته شد ، دارای انواع متنوعی از جنس و متریال ، طرح و رنگ ، فرم و شکل و … است که در این قسمت می‌خواهیم شما را با انواع میز جلو مبلی اداری در کرج از نظر جنس و متریال آشنا کنیم . امروزه با توجه به جنس و متریال‌های متقاوت در ساخت میزهای جلو مبلی اداری ؛ تنوع بسیار بالایی دارند مانند : 

این نوع میز جلو مبلی اداری در کرج از جنس استیل طراحی و ساخته شده است و در انواع طلایی و نقره‌ای در بازار دکوراسیون عرضه می‌شود . سبک میزهای جلو مبلی اداری مدرن است و اغلب برای فضاها و مکان‌های اداری مدرن توصیه می‌شود . میز جلو مبلی استیل به دلیل زیبایی که در طراحی دکوراسیون فضا ایجاد می‌کند و به خاطر مقاومت و استحکامی که دارد ؛ طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و مورد استقبال افراد زیادی در طراحی دکوراسیون قرار گرفته است .

امروزه به دلیل زیاد شدن واسطه‌ها ، فروش میز جلو مبلی استیل زیاد شده و در همه جا می‌توان به خرید این نوع میز جلو مبلی اداری در کرج اقدام نمود اما باید گفت که میز جلو مبلی اداری استیل را می‌توان با قیمت پایین‌تر از آنچه که فکر می‌کنیم تهیه کرد ولی به دلیل مقاومت جنس آن واسطه‌ها با قیمت نجومی این نوع میز جلو مبلی اداری در کرج  را به فروش می‌رسانند . شما عزیزان با پیدا کردن تولید کننده‌های اصلی و فروشنده‌های اصلی میز جلو مبلی استیل در کرج می‌توانید با قیمت کمتر و مناسب‌تر تهیه کنید .

این نوع میز جلو مبلی اداری در کرج برای فضاها و ادارات کوچک بسیار مناسب است چرا که نور را منعکس کرده است ، فضا و مکان را بزرگ‌تر و نورانی‌تر جلوه می‌دهد . میز جلو مبلی اداری شیشه‌ای گزینه‌ی شیک و جذابی برای دکوراسیون داخلی ادارات است و جنس آنها با MDF باکیفیت است ، پایه‌های آن نیز از جنس چوب راش گرجستان می‌باشد . البته میز جلو مبلی اداری شیشه‌ای وجود دارند که تمام شیشه هستند و پایه‌های آنها از فلز ساخته شده است .

این مدل از میز جلو مبلی اداری در کرج به خاطر وجود انواع مختلف آن در بازار ، قیمت‌های متفاوتی دارد ؛ دارای قیمت‌های ارزان و گران است و این موضوع به جنس پایه‌ها ، ترکیب آن با چوب ، MDF ، فلز و … ، ضخامت شیشه و سایز و ابعاد آن بستگی دارد .

این نوع میز جلو مبلی اداری در کرج برای دکوراسیون و چیدمان فضاهای مدرن و دفاتر اداری بزرگ توصیه می‌‌شود . میز جلو مبلی اداری چوبی به خانه‌های شما اصالت و گرما می‌بخشد و فضایی سنتی ، اصیل و سلطنتی ایجاد می‌کند .

میز جلو مبلی اداری چوبی در ابعاد و سایزهای مختلف ساخته شده است . قیمت آنها در بازار مانند سایر میز جلو مبلی اداری در کرج متفاوت است . قیمت آنها به نوع جنس چوب به کار رفته ، سایز و ابعاد و وزن آن بستگی دارد . همچنین بعضی از میزهای جلو مبلی اداری چوبی به دلیل منبت کاری و مینا کاری حاشیه‌ها و پایه‌های آن قیمت بالایی نسبت به سایر میز جلو مبلی اداری چوبی دارد .

همانطور که می‌دانید MDF انواع مختلفی دارد ؛ ساده ، هایگلاس ، وکیوم ، ملامینه و … که به خاطر سبکی آن نسبت به چوب ، قیمت مقرون به صرفه ، تنوع بالا طرفداران زیادی دارد ؛ به خصوص در دنیای مدرن و مینیمال . میز جلو مبلی اداری MDF اغلب در مدل‌های فانتزی و خاصی طراحی و تولید شده است و فضای اداری را بسیار شیک و منحصر به فرد می‌کند . این مدل میز جلو مبلی اداری در کرج نیز در تعیین قیمت به سبک آن ، مدل و نوع جنس MDF بسیار توجه می‌شود و طبق این عوامل قیمت گذاری می‌شوند .

پر طرفدارترین سبک میز جلو مبلی اداری در کرج ، سنگی می‌باشد . انواع مختلفی از میز جلو مبلی سنگی طراحی و تولید شده است که برخی از آنها با سنگ‌های طبیعی و برخی دیگر با رویه و روکش سنگی ساخته شده است . این نوع میز جلو مبلی اداری در کرج به دلیل وجود طرح‌های زیبا و متنوع ، رنگ‌های مختلف و سطح براق و ساب خورده‌ای که دارند باعث جلوه بخشیدن بیشتر به دکوراسیون داخلی فضا و مکان مورد نظر و مبلمان اداری استفاده شده در دکوراسیون ، می‌شود .

اصلی‌ترین عامل مؤثر بر قیمت میز جلو مبلی اداری سنگی می‌توان به نوع سنگ به کار رفته در طراحی و ساخت آن اشاره نمود .  انواع مختلف سنگ‌ها در ساخت این نوع میز جلو مبلی اداری استفاده می‌شود مانند سنگ مرمر ، سنگ کوارتز و سنگ گرانیت ؛ این سنگ‌ها به دلیل با ارزش بودن نسبت به سایر سنگ‌های استفاده شده در ساخت میز جلو مبلی سنگی موجب زیبایی بیشتر آن می‌شود و مسلماً قیمت میز جلو مبلی اداری سنگی از این نوع جنس سنگ نسبت به سایر سنگ‌ها گران‌تر می‌باشد .

همچنین در طراحی میزهای جلو مبلی اداری در ساخت پایه‌های آنها از انواع جنس و متریال مانند فلز ، سنگ ، چوب و … استفاده می‌شود .

به طور کلی میزهای جلو مبلی اداری به شکل مستطیل ، مربع ، بیضی و دایره طراحی و ساخته می‌شوند که هر کدام از آنها دارای سایز و ابعاد مختلفی هستند . انتخاب شکل و فرم میز جلو مبلی اداری در کرج بستگی به سبک و مدل مبلمان و سبک دکوراسیون فضای اداری شما دارد و شما عزیزان با توجه به این نکات و مساحت اتاق ، سلیقه و نیازهای خود می‌توانید بهترین آن را برای اداره‌ی خود انتخاب و تهیه نمایید .

همچنین میزهای جلو مبلی اداری از نظر نوع ساختار و طراحی متفاوت هستند . به عنوان مثال برخی از میزهای جلو مبلی اداری دارای کتابخانه‌های کوچکی در قسمت‌های کنار میز هستند و افراد می‌توانند برشور ، کتاب و مجله‌های مرتبط با اداره‌ی خود را در آن جای دهند .

میز جلو مبلی اینترست تیپ 1706

همانطور که دیده‌اید ، سرویس مبلمان علاوه بر صندلی و کاناپه ، از چند میز کوچک و یک میز بزرگ تشکیل شده است . میزهای کوچک اصطلاحاً میز عسلی و میز بزرگ‌تر جلو مبلی نامیده می‌شود . در محیط‌های اداری نیز به همین صورت است و تا حدودی میزهای عسلی حذف و تنها یک میز بزرگ و جلو مبلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و میز جلو مبلی اهمیت بیشتری دارد . از مهم‌ترین دلایل برای استفاده از انواع میز جلو مبلی اداری در کرج می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد :

  • قرار دادن اکسسوری ، وسایل تزئینی و کتاب‌
  • چیدمان وسایل و ابزار پذیرایی
  • قرار دادن کاتالوگ و مجلات و تبلیغات چاپی شرکت
  • قرار دادن لپ تاپ و وسایل هوشمند کاربردی در صورت لزوم

در کل می‌توان گفت ، این قبیل میزها جنبه دکور و تزئینی ندارند و کاملاً کاربردی هستند ؛ به همین دلیل باید در انتخاب آنها دقت نمود .

با توجه به تنوع بسیار زیاد در میزهای جلو مبلی ، ممکن است در انتخاب آنها با چالش‌هایی مواجه شوید . دقت داشته باشید که مبلمان اداری همیشه دارای میز ست نیست و به همین دلیل باید بتوانید آنها را به صورت جدا انتخاب و خریداری نمایید . اما عدم تناسب میز و مبلمان نتیجه خوبی نخواهد داشت . به همین دلیل لازم است چند نکته و ویژگی مهم را در زمان خرید میز جلو مبلی اداری مد نظر داشته باشید که در ادامه‌ی مقاله شما را با این ویژگی‌ها آشنا می‌کنیم .

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در زمان انتخاب میز جلو مبلی باید به آن توجه داشت ، ارتفاع پایه‌ها می‌باشد . دقت داشته باشید که بر اساس استانداردها ، ارتفاع میز جلو مبلی باید حداقل به اندازه ارتفاع بخش نشیمن مبل باشد . البته تا 5 سانتی‌متر اگر ارتفاع میز بیشتر باشد بهتر است ، چون در این صورت فرد راحت‌تر می‌تواند از میز استفاده کند . اگر مبل استاندارد باشد ، این ارتفاع حدود 40 تا 50 سانتی‌متر خواهد بود . بهترین کار این است ارتفاع بخش نشیمن مبل را اندازه‌گیری کنید و بر همین اساس میز انتخاب شود .

جلوه ظاهری دکوراسیون و طراحی مبلمان اداری اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند بر روی احساسات ارباب‌رجوع و کارکنان نیز تأثیر مثبت ایجاد کند . به همین دلیل رنگ هر یک از تجهیزات موجود در اتاق مدیریت یا سالن انتظار و … باید با دقت انتخاب شود . سعی کنید رنگ میز جلو مبلی اداری با رنگ مبلمان تناسب داشته و متناسب باشد .

منظور از تناسب در اینجا به معنی این نیست که حتماً شبیه به هم باشند ، بلکه می‌توان از دو رنگ کاملاً متضاد برای میز و مبل استفاده کرد . به عنوان مثال میز سفید برای مبل چرم مشکی و یا قهوه‌ای گزینه‌ی مناسبی برای محیط‌های مدرن به شمار می‌رود .

از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم میز جلو مبلی اداری می‌توان به تناسب مدل آن با مبلمان و همچنین سبک چیدمان طراحی مبلمان اداری اتاق و ادارات اشاره کرد . توجه داشته باشید که اگر میز مدیریت از سبک‌های کلاسیک انتخاب می‌شود ، بهتر است میز جلو مبلی نیز کلاسیک باشد . در غیر این صورت نوعی تضاد ناخوشایند در محیط کار به وجود می‌آید  .

میزهای جلو مبلی اداری از نظر جنس دارای تنوع بسیار زیادی هستند و پر کاربردترین آنها میزهای شیشه‌ای ، چوبی و MDF می‌باشد . جنس میزی که انتخاب می‌کنید در مرحله اول باید با مبلمان تناسب داشته باشد . علاوه بر این ، مقاومت میز نیز اهمیت دارد و بهتر است گزینه‌هایی را انتخاب کنید که طول عمر بالایی داشته باشند و ضربه و فشار و عوامل محیطی نتوانند آسیب زیادی به آنها وارد کنند . میزهای چوبی بهترین و کاربردی‌ترین گزینه‌ها برای فضاهای اداری به شمار می‌روند .

همچنین شما عزیزان برای انتخاب میز جلو مبلی اداری برای اداره‌ی خود باید به متراژ و مساحتی که قرار است میز در آنجا جای بگیر باید توجه نمود که متناسب با فضای اتاق و دفتر باشد .

میز جلو مبلی رک فریم تیپ 1708 آبادیس

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس با استفاده از این مقاله قصد داشت شما خریداران عزیز را با این محصول اداری یعنی میز جلو مبلی اداری در کرج آشنا کند تا در هنگام خرید نسبت به این موضوع آگاه باشد و با مشکل مواجه نشوید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید