میز تلویزیون مدست تیپ 1601
میز تلویزیون در کرج

میز تلویزیون یکی از وسایل ضروری برای هر خانه‌ای است . این محصول علاوه بر اینکه برای قرار دادن تلویزیون طراحی شده است ، جلوه زیبایی به خانه شما می‌بخشد . زمانی که شما یک تلویزیون خریداری می‌کنید ؛ صد در صد به یک میز شیک و مجلل نیز نیاز دارید . از آنجا که تلویزیون در مرکز خانه قرار می‌گیرد ؛ یک میز جذاب تاثیر بسیاری در دکوراسیون منزل دارد ‌.

هم چنین شما می توانید با قراردادن وسایل دکوری کوچک و دوست داشتنی روی میز ، فضایی زیبا و مدرن را در خانه ایجاد کنید . امروزه سبک‌های جدیدی از میز تلویزیون طراحی شده است به علاوه تنوع بالا در مدل و طرح این محصول ، این امکان را به  شما می دهد که بتوانید با توجه به چیدمان و بودجه‌تان ، نمونه مورد نظر را تهیه نمایید .

میز تلویزیون آرمز تیپ 1602

میز تلویزیون را باید برحسب سبک دکور خانه و هماهنگ با وسایلی چون مبلمان و فرش انتخاب کرد . از دو نوع پرطرفدارتر این میزها میز تلویزیون کلاسیک و میز تلویزیون مدرن را می توان نام برد . میزهای کلاسیک برای خانه‌های بزرگ‌تر با دکور کلاسیک و میزهای مدرن مناسب برای خانه‌های آپارتمانی امروزی است .

بارزترین ویژگی یک میز تلویزیون کلاسیک نمای متفاوت آن است . نماهای کلاسیک الهام گرفته از وسایل قدیمی و طراحی های مربوط به سال های پیشین هستند . احساسی که از تماشای یک میز تلویزیون کلاسیک به آدم دست می‌دهد ، نوستالژی و خاطره انگیز است . نمای این میزها حالت رسمی و سلطنتی دارند و تداعی کننده شکوه و عظمت هستند .

اکثر میزهای طرح کلاسیک اندازه بزرگی دارند . این میزها معمولا بلند هستند و عاج‌های بزرگ و سنگین دارند و دارای کشو و قفسه‌های متعدد و همچنین یک یا چند کمد کوچک نیز از موارد همراه این میزها است . این موارد سبب می‌شود تا وزن میزهای کلاسیک نیز زیاد باشد ؛ البته انواع جمع و جورتر میزهای کلاسیک نیز وجود دارند که طرح ساده‌تری داشته و مناسب خانه‌های کوچک تر هستند .

اگر طرفدار سبک مدرن برای دکوراسیون داخلی منزل خود هستید ، می‌توانید به سراغ انتخاب یک میز تلویزیون برگرفته از همین سبک بروید . این روزها طراحان و سازندگان برای خانه‌هایی با سبک مدرن انواع مختلف مدل‌های میز تی وی مدرن طراحی می‌کنند . در چند سال اخیر دکوراسیون داخلی منازل بیشتر به سمت سادگی و طرح‌های مفهومی رفته است . از همین رو انتخاب وسایل منزل که به اصل سادگی وفادار باشند بیش از پیش گسترش پیدا کرد .

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی و طراحی لوازمی همچون میز تلویزیون مدرن به خوبی نشان‌دهنده این ویژگی خواهد بود . این میز تلویزیون‌ها با طرح‌های بسیار متنوع و متریال گوناگونی ساخته می‌شوند . در طراحی این نوع میزهای پرطرفدار برش‌های تیز در لبه ، فرم‌های صاف ، خطوط موازی و زوایای خلاقانه در عین سادگی دیده خواهد شد که نمونه آن‌ها را در طراحی‌های کلاسیک و سنتی میز تلویزیون مشاهده نمی‌کنید .

میز تلویزیون مدست تیپ 1601

آیا از میزهای دیوارکوب شده اطلاعی دارید ؟ به تازگی میز تلویزیون‌هایی تهیه و تولید می‌شود که براساس فضای خالی منزل شما طراحی آن صورت می‌گیرد . این امر نیاز به سفارشی سازی دارد که پس از اندازه‌گیری فضای مد نظر شما روند ساخت میز دنبال می‌شود . میزها در داخل دیوار فیکس می‌شوند و اندازه و مساحت فضای روی میز بسته به اندازه تلویزیون شما در نظر گرفته می‌شود .

همچنین شما بسته به محیط و دیواری که در اختیار طراح و سازنده قرار می‌دهید می‌توانید ابعاد و استفاده از شلف‌ها را بیشتر یا کمتر در نظر بگیرید . نور پردازی ، تم رنگی و انتخاب تعداد شلف‌های دیواری از مهم‌ترین عواملی است که شما برای طراحی میز تلویزیون دیوارکوب خود می توانید مد نظر قرار دهید .

میز تلویزیون رکتیکال

میز تلویزیون باید در نقطه‌ای از پذیرایی قرار گیرد که نور مستقیم به آن نخورد چون وجود نور باعث می‌شود هنگام تماشای فیلم اذیت شوید و مانع دید کامل شما می‌شود همچنین بهتر است محلی که میز تلویزیون را قرار می‌دهید شلوغ نباشد که هنگام تماشای تلویزیون حواس بیننده پرت اطراف نشود و با آرامش بیشتری از تماشای تلویزیون لذت ببرد . برای راحتی بیشتر جلوی میز تلویزیون مبل راحتی قرار دهید و رنگ آن را با میز تلویزیون ست کنید .

میز تلویزیون شیدر تیپ 1604

بنا به دلیل قانون هماهنگی در طراحی دکوراسیون داخلی باید دیزاین و سبک میز تلویزیون با طراحی ساخت و وسایل خانه هماهنگ باشد . بنابراین برای انتخاب میز تلویزیون دیواری یا زمینی به عنوان یکی از اصلی‌ترین نقاط کانونی هر فضایی ، باید کمی ریز بین بوده و نکات مختلفی را بسنجیم .

البته زمانی که بحث میز تلویزیون دیواری به میان می آید ، برخی از افراد نصب ساده تلویزیون بر روی دیوار را تجسم می‌کنند ، به همین خاطر از این ایده به راحتی گذشته و آن را نادیده می‌گیرند. اما باید بگویم امروزه انواع میز تلویزیون‌های ام‌دی‌اف با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و در اندازه‌ها و با سازه‌های گوناگون و بسیار چشم نواز به بازار آمده که با فیکس شدن بر روی دیوار پترن یا الگوی بسیار زیبایی را در دکوراسیون داخلی هر خانه به وجود می‌آورند .

چنانچه اگر متراژ خانه شما کم است و گذاشتن میز تلویزیون هر چند کوچک دست و پای شما را می‌گیرد ، استفاده از میز تلویزیون دیواری زیبا و مناسب می‌تواند بهترین ایده باشد . چرا که این کار باعث خلق یک روشنایی هر چند کوچک اما تاثیر گذار و باز شدن چشم انداز در خانه شما می‌شود .

تلویزیون‌های صفحه تخت جدید ، تا حد زیادی سبک هستند و کودکان به راحتی می‌توانند آن‌ها را تکان داده یا باعث آسیب دیدگی آن‌ها شوند ، بنابراین اگر فرزند کوچک و شیطانی در خانه دارید حتما از میز تلویزیون‌های دیواری استفاده کنید . از آنجایی که میز تلویزیون‌های دیواری دارای فرم و شکل‌های متفاوتی هستند ، گاهی اوقات انتخاب و نصب یک طرح خاص و شیک ، می‌تواند دیوار شما را به یک نقطه عطف چشم نواز در خانه تبدیل کند .

چوب تنها متریالی است که با گذشت چندین سال قیمت ، ارزش و دوام خود را حفظ می‌کند ؛ به همین سبب اغلب افراد خرید میز تلویزیون چوبی را به انواع دیگر آن ترجیح می‌دهند . قریب به اکثر افراد به دنبال خرید لوازمی شیک و زیبا جهت ایجاد چیدمانی فوق العاده هستند ؛ به طور کلی ظاهری شیک و زیبا همیشه در اولویت انتخاب‌ها قرار دارد . چنانچه به دنبال خرید میزهای تلویزیون با ظاهری شیک و زیبا هستید ، نوع چوبی آن را انتخاب کنید .

برای خرید میز تلویزیون ام‌دی‌اف انتخاب‌های متنوعی در پیش روی شما قرار دارد . اگر می‌خواهید محصول شما بازاری و با قیمت شرکتی درب منزل شما تحویل داده شود استفاده از میزهای ام‌دی‌اف با روکش چوب ایده ال ترین انتخاب برای شما است .

میز تلویزیون فلزی چندان رایج و محبوب بین کاربران نیست . احتمالاً در صورتی که یک طرح فوق العاده و منحصربه فردی را مشاهده کنید ، اقدام به خرید این نوع میز تلویزیون خواهید کرد . مهم ترین ویژگی میز تلویزیون فلزی استحکام بالا ، منحصربه‌فرد و قیمت مناسب آن است . استفاده از چنین میزی مرسوم نبوده و علت آن هم در شرایط تولید ، کشش مخاطب ، وزن میز ، زیبایی و قیمت آن است .

میز تلویزیون شیشه‌ای ، ظاهری براق دارد و وسایل الکترونیکی را به زیبایی به نمایش می‌گذارند . این نوع میزها که در آنها فلز نیز به کار رفته است ، برای افراد خواهان خانه ای مرتب ایده آل هستند . این میزها از لحاظ قیمت بسیار ارزان‌تر از دیگر میزها هستند اما به علت امکان شکسته شدن و آسیب‌های جانبی به آن‌ها و با ورود مدل‌های متنوع چوبی طرفداران زیادی ندارند . اگر می‌خواهید میز تلویزیون شیشه‌ای بخرید ، اطمینان حاصل کنید که از شیشه نشکن در ساخت آن استفاده شده باشد .

اولین چیزی که تعیین کننده رنگ و سبک میز تلویزیون شما است سبک و تم کلی اتاق نشیمن و منزل شما خواهد بود . اگر فضای اصلی تم خانه شما سفید رنگ است پیشنهاد می‌کنیم از میزهایی که سفید رنگ استخوانی هستند و فیلی هستند یا حتی نقره ای برای میز تلویزیون خود استفاده کنید یا حتی استفاده از رنگ سفید براق می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد . بهتر است رنگ میز تلویزیون با دیوار یا کاغذ دیواری پذیرایی که در پشت آن قرار دارد هماهنگی داشته باشد که باعث جذاب شدن فضا در آن قسمت شود . به طور مثال : اگر میز تلویزیون شما کرمی رنگ یا سفید رنگ باشد می‌توانید رنگ‌های بژ و طلایی را با آن هماهنگ کنید .

میز تلویزیون رک فریم تیپ 1608 آبادیس 1

در این مطلب موارد متعددی از راهنمای خرید انواع میزها تا مدل‌های مختلف میز تلویزیون را در سطح بازار بررسی کردیم . همه این موارد باعث می‌شود تا با خیالی آسوده‌تر میز خود را از فروشگاه اینترنتی آبادیس انتخاب نمایید . در انتها یادآور می‌شویم چنین خریدهایی به سبک دکور ، میزان هزینه برای خرید و سلیقه شما رابطه مستقیم داشته و ممکن است فاکتورهای فوق را در یک قالب بگنجاند .