قیمت میز بانکی
کانتر بانکی مدست
میز بانکی در گذشته

تاریخ تاسیس بانک و سازمان‌های بانکی در ایران به سالیان دور بر می‌گردد و اکثر این مجموعه‌ها قدیمی به حساب می‌آیند که دارای دکوراسیون غیر اصولی هستند . در واقع ، بخش بسیاری از این مجموعه‌ها ، چیدمان و میز بانکی کهنه و قدیمی را دارند که این چیدمان بهینه و مدرن نمی‌باشد و نحوه طراحی دکوراسیون بانک و سازمان‌های بانکی قدمتی چندین سال را دارد .

میزهای بانکی ( کانتر یا پیشخوان‌های ) قدیمی عملکرد و ارتباط کاربر یا ارباب رجوع را محدود می‌کرد که این امر ، باعث کاهش میزان مراجعه ارباب رجوع به بانک و در نتیجه مانع پیشرفت آن می‌شد .

  • چرا در هنگام انتخاب و خرید میز بانکی باید به کیفیت و مرغوبیت اتصالات و یراق‌آلات توجه کرد ؟
  • میز بانکی چه اهمیتی را در مبلمان اداری دارد ؟
  • میزهای بانکی دارای استاندارد از کجا خریداری کنیم ؟
کانتر بانکی آرمز تیپ 902

همان گونه که می‌دانید ، هدف از به وجود آمدن بانک و سازمان‌های بانکی اعطای تسهیلات و وام برای بالا بردن آرامش و آسایش مردم است که یکی از مهم و موثرترین بخش‌ها در روند توسعه و ترقی هر جامعه‌ای به حساب می‌آید . به سبب آن ، طراحی دکوراسیون اداری بانک و سازمان‌های بانکی بسیار حائز اهمیت می‌باشد .

یکی دیگر از اهداف تشکیل این مجموعه‌ها ، ایجاد تمایل برای سرمایه‌ گذاری بیشتر است که همواره به جذب مشتری و سرمایه‌های بیشتر مشغول هستند تا در جهت انجام فعالیت‌های کلان اقتصادی ، کمک بسزایی را به رونق آن نمایند .

زیرا ، هر چه میزان جذب سرمایه بیشتر شود ، میزان اعطای تسهیلات و وام به مردم نیز افزایش می‌یابد که در جهت بهبود زندگی مردم و برای بالا بردن سطح رفاهی جامعه موثر خواهد بود .

بنابراین ، باید به چیدمان و دکوراسیون بانک‎‌ها توجه کرد . چراکه میز بانکی بیشترین کاربرد را در دکوراسیون و مبلمان اداری بانک‌ها دارد و تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد کاربر و میزان مراجعه دارد . پس بانک و سازمان‌های بانکی باید از میزهای دارای استاندارد استفاده کنند .

کانتر بانکی رکتیکال

چنین مجموعه‌هایی به عنوان شلوغ‌ترین و پر تردد ترین اماکن به حساب می‌آیند . ازدحامی که در بانک و سازمان‌های بانکی وجود دارد ؛ باعث ایجاد خستگی و رنجوری در محیط مجموعه می‌شود . در جهت بهبود این وضعیت باید از وسایل و ابزارآلاتی استفاده شود که از طراحی اصولی و رنگ‌بندی مطلوب پیروی کنند .

یکی از این وسایل و ابزار‌آلات ، میز بانکی می‌باشد که داشتن ویژگی‌هایی همچون : ( طراحی زیبا ، استتفاده از متریال خوب ، چیدمان و رنگ‌بندی شیک که متناسب با دکوراسیون می‌باشد ) برای این میزها الزامی است . زیرا می‌تواند ابتدا در دید ارباب رجوع چشم‌نواز جلوه کند و بعد محیط اداری مجموعه را به منحصربه فرد ترین شکل تغییر دهد .

کانتر بانکی شیدر تیپ 904L

میز بانکی نیز همانند دیگر میزها در انواع مختلف قرار دارد و به دو نوع استاده و نشسته تقسیم می‌شوند تا هر مجموعه‌ای به فراخور نیاز خود از آن بهره ببرند . بر گزیدن هر یک از این میزها برای بانک و سازمان‌های بانکی به نوع ارائه و دریافت خدمات و نیز مدت زمان آن بستگی دارد .

با توجه به خدامات و امور مختلف در این مجموعه‌ها ارائه می‌شود ؛ سرعت بخشیدن به ارائه و دریافت خدمات برای کاربر و ارباب رجوع بسیار حائز اهمیت است . ضمن این که برخی از امور و خدماتی وجود دارد که زمانی برای ارائه و دریافت آن نیست و به طور آنی اتفاق می‌افتد . به این سبب برای جلوگیری از هرج و مرج و شلوغی باید از میز ایستاده استفاده نماییم .

از طرفی ، برخی دیگر از امور و خدماتی هستند که برای ارائه و دریافت آن نیاز به زمان بیشتر را دارد و در این مدت زمانی ارباب رجوع مجبور به نشستن می‌باشد . چنین موضوعی باعث می‌شود تا هم ارتباط بین کاربر و ارباب رجوع به درستی صورت بگیرد و نیز ارباب رجوع در شرایطی آرام و مطلوب به سر ببرد .

با توجه به گذشت زمان ، امروزه طراحی‌ها و انتخاب سبک‌‎ها به سمت بهینه‌تر شدن می‌روند که باعث بوجود آمدن ایده‌های نو و مدرن می‌شود ، میز بانکی هم از این قاعده مجزا نمی‌باشد . چراکه این محصول در انواع طراحی و سبکی تولید می‌شود تا مجموعه‌ها با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب نماید .

جهت معرفی و شناسایی این سبک‌ها می‌توان به سبک مدرن ، آرت‌دکو ، ساختارگرایی ، پایدار و … نیز اشاره کرد که تمامی این سبک‌ها از طراحی و ایده‌های نو بوجود آمده‌اند . اما سبک کلاسیک به عنوان کهن‌ترین سبک در طراحی میزها به حساب می‌آید که برای منحصربه فرد میزها از آن استفاده می‌نماید .

به طور کل ، اکثر طراحی‌ها بر اساس سبک مدرن و سبک کلاسیک است که هر یک از آن سبک‌ها دارای ویژگی و طرفداران خاص خود می‌باشند . انتخاب این سبک‌ها برای طراحی میزهای بانکی ، باید بر طبق شاخصه‌های و دکوراسیون داخلی مجموعه باشد تا یک محیط اداری شیک و نیک‌منظر را پدیدار شود .

ویژگی‌های سبک کلاسیک و مدرن به ترتیب ( پر زرق و برق بودن در طراحی ، دارای طرفدارن منحصربه فرد ، دارای رنگ‌بندی شیک و متفاوت و … ) و نیز ( تنوع طرحی و رنگی بروز شده ، استفاده از طراحی ساده و زیبا ، دارای طرافداران بیشتر و … ) است که سبک کلاسیک به عنوان گران‌ترین و سبک مدرن به عنوان مقرون به صرفه‌ترین سبک طراحی می‌باشند .

کانتر بانکی شیدر تیپ 904L

ابعاد و اندازه میز بانکی ، ابتدا توسط اصل ارگونومی ارزیابی می‌شود و سپس باید نوع کاربرد و نیاز را در نظر گرفت . چراکه اصل ارگونومی جهت استاندارد سازی میزها می‌باشد و توجه به نیاز و نوع کاربرد برای خرید هوشمندانه کمک کننده است . عدم رعایت این موارد می‌تواند به خرید میز بی کیفیت و غیر کاربردی ختم شود .

علم ارگونومی بوجود آمده تا تولید میزها به شکل استاندارد بین‌المللی صورت بگیرد . این اصل ، چگونگی و نحوه استفاده از میزها را در حالات مختلف ( نشستن و یا ایستاده ) مورد بررسی قرار می‌دهد تا ابعاد و اندازه‌هایی که برای میز تعیین می‌شوند ؛ استاندارد باشند . این امر باعث می‌شود تا کاربر و ارباب رجوع از هر گونه آسیب به سلامت جسمانی دور بمانند .

امروزه ، پر تردد‌ترین مراکز ، بانک و سازمان‌های بانکی هستند که حجم کثیری از اشخاص برای دریافت خدمات به آن‌ها مراجعه می‌کنند و این مجموععه‌ها در کوشش بسیار هستند تا راباب رجوعان بیشتری را نسبت به دریافت خدمات نفع ببرند . اما در بعضی دیگر از امور و خدمات ، ارباب رجوع باید برای ایجاد ارتباط با کاربر به شکل رو در رو بنشیند .

به شکل کلی ، ارتفاع استاندارد در میز بانکی بین 75 و 120 سانتی‌متر تعیین می‌شود و مقدایر می‌تواند آسایش و امنیت را برای کاربر و ارباب رجوع به ارمغان آورد ، همچنین کم‌ترین آسیب را به ستون فقرات کاربر و ارباب رجوع وارد می‌نماید . میزهای بانک با کیفیت در این بازده ارتفاعی قرار دارند که بنا به نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب می‌کنند .

میزهای بانکی باید سطح مناسبی را برای قرار گیری رایانه ، مانیتو ، امکان عبور کابل‌های برق و شبکه داشته ‌باشند . این عامل مجموعه را از آشفتگی و به هم ریختگی دور می‌کند و به ویژه ، سبب افزایش راندمان کاری در مجموعه می‌شود . زیرا ، این فضای بوجود آمده برای پاسخ به نیازهای کاربر و ارباب رجوع کافی خواهد بود .

گفتنی است که ابعاد و اندازه هر یک از این میزها باید به گونه‌ای باشد که سطح مناسب برای استقرار فرم‌های خام به سمت مشتری ، پرینتر ، پول شمار ، وسایل نوشت افزار و … را دارا باشند . چنین موضوعی در طراحی میز بانکی برای سازماندهی محیط اداری تاثرگذار خواهد بود و می‌تواند کاربر را از سر درگمی در هنگام انجام فعالیت دور نماید .

کانتر بانکی اینترست تیپ 906

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در تولید میز بانکی استاندارد استفاده از اتصالات با کیفیت و یراق‌آلات مرغوب می‌باشد . چراکه در تولید اتصالات و یراق‌آلات به عنوان نظم دهنده و اتصال قطعات مختلف یک میز به حساب می‌آیند که توجه به این موضوع می‌تواند به تولید میزی با کیفیت ختم شود .

اگر در تولید میز بانکی از کیفیت و مرغوبیت یراق‌آلات اطمینان حاصل نکنیم ، هزینه را برای کاربر چندیدن برابر می‌کند . علاوه بر آن ، جهت تغمیر یا تعویض می‌تواند باعث اخلال در انجام فعالیت کاربر شود که چنین امری در دید کاربر بسیار نا مساعد و نا مطلوب خواهد بود .

در تولید میز بانکی از مواد اولیه مختلفی استفاده می‌شود که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره نماییم . این متریال شامل : چوب ، MDF ، استیل ، شیشه و … می‌شود و البته ممکن است از این متریال به شکل ترکیبی نیز طراحی میزها استفاده شود . اما متریال چوب و MDF هستند که بخش عمده‌ای از تولیدات را برعهده گرفته‌اند .

به این جهت قصد داریم ، مختصرا به معرفی این دو متریال ( چوب و MDF ) بپردازیم و خصوصیات آن‌ها را مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم . زیرا ، تنها این متریال‌ ( MDF و چوب ) هستند که دارای ظاهری شیک و زیبا و طرفدار بسیاری می‌باشند .

ویژگی‌های متریال چوب را می‌توان در عناوینی همچون : داشتن مقاومت برابر ضربه و فشار ، داشتن رنگ‌نبدی شیک ، طول عمر بسیار بالا و … بیان نمود که این ویژگی‌ها هر میز بانکی را منحصربه فرد می‌نماید . این متریال صرفا برای خاص جلوه دادن میزها می‌باشد که از قیمت بسیار بالایی برخوردار است .

از سوی دیگر ، برای بررسی خصوصیات متریال MDF می‌توان به موضوعاتی ( مانند : سبکی در وزن ، تنوع در طرح و رنگ ، مقاوم در برابر ضربه و … ) اشاره کرد که می‌تواند هر محصول و میزی را بی‌نظیر کند . MDF به عنوان مقرون به صرفه‌ترین متریال است که همواره این متریال دارای محبوبیت خاصی می‌باشد .

کانتر بانکی مدست

عوامل متعددی در تعیین قیمت میز بانکی نقش دارند که می‌توان به مواردی همچون : نوع پیشخوان ، متریال ، ابعاد و اندازه ، نوع و سبک طراحی و … اشاره کرد و هر یک از آن‌ها توانایی تاثیرگذاری به شکل مستقیم بر روی قیمت را دارند . معیار تعیین قیمت برای میزهای بانک در بازده این عوامل قابل تغییر است .

 پس از آن ، سلیقه و نوع کاربرد میزها نقش بسزایی را در معین سازی قیمت میزها دارند . زیرا ، این دو عامل می‌توانند حرف اول و آخر را در انتخاب و قیمت میز بانکی بیان کنند . بنابراین در زمان انتخاب میز بانکی دارای استاندارد به آن دو عامل توجه ویژه‌ای کرد تا یک انتخاب مطمئن صورت بگیرد .

جهت خرید میز بانکی باید وسواس زیادی به خرج داد تا خرید اصولی را به دارا باشیم . به این سبب ، توجه به تک تک موضوعات بیان شده الزامی است که می‌تواند برای خرید میزی با کیفیت کمک کننده باشد . زیرا ، نباید برای خرید میزهای بانک چندین بار هزینه کرد .

توجه به دو عامل ضمانت و خدمات پس از فروش همیشه جزء ملاک و معیارها برای خرید میز بانکی دارای استاندارد عمل می‌کند . چراکه امرزه ، تولیدات با کیفیت باید ضمانت خوب و خدمات پس از مطلوبی را داشته باشند تا کاربر در زمان انتخاب ( میز بانکی ) ، از خرید خود اطمینان حاصل بنماید .

میز بانکی را نیز می‌توان در مراکزی همچون : صرافی‌ها ، مراکز پیشخوان دولت ، پلیس +10 و … استفاده می‌کرد و این محصول تنها برای استفاده در بانک و سازمان‌های بانکی نمی‌باشد . این محصول به عنوان پر کاربرد ترین ابزار در مبلمان اداری چنین مراکزی است .

این میزها در مجموعه آبادیس با استفاده از مناسب‌ترین متریال و با بهرگیری از اصول و معیارهای استاندارد بین‌المللی به تولید و طراحی میز بانکی ( کانتر یا پیشخوان ) دارای استاندارد مشغول است که از تنوع طرحی و رنکی متعددی برخوردار می‌باشد و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش مطلوبی است .

برای اشاره به مزیت‌های میز بانکی شرکت آبادیس به موارد زیر توجه نمایید :

  • استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه 
  • بهرگیری از شیک‌ترین طراحی‌ها
  • داشتن قیمت مناسب
  • تنوع در رنگ
  • استفاده از اتصالات با کیفیت و یراق‌آلات مرغوب
  • ضمانت و خدمات پس از فروش مناسب
  • امکان سفارش سازی بر طبق نیاز .
کانتر بانکی اینترست تیپ 906

شرکت مبلمان اداری آبادیس در زمینه برای ارائه مشاوره مناسب بسیار تلاشگر می‌باشد تا به هنگام انتخاب و خرید میز بانکی اطلاعات دقیقی را د اختیار کاربر قرار دهد که در جهت خرید میزها کمک کننده خواهد بود . در واقع ، شما می‌توانید میزهای بانکی را از فروشگاه شرکت مبلمان اداری آبادیس خریداری کنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید