مبلمان اداری در کرج

مبلمان اداری در کرج یکی از اصلی‌ترین اجزاء دفاتر و یکی از پیش‌نیازهای کار کردن پرسنل است . مبلمان اداری به مجموعه‌ای از میز و صندلی ، گروهی از لوازم و وسایل کار و نشستن اطلاق می‌شود که برای محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد .

از انواع مبلمان اداری در کرج می‌توان صندلی مدیریتی ، میز مدیریتی ، صندلی کارمندی ، میز کارمندی ، صندلی کارشناسی ، میز کارشناسی ، میز کانتر ، مبلمان انتظار ، قفسه‌های بایگانی ، کمدهای فلزی و چوبی ، فایل های اداری ، صندلی کنفرانس ، میز کنفرانس و … را نام برد .

مبلمان‌های اداری فقط محدود به ساختمان‌ها و فضاهای اداری نیست . با نگاهی به دور و بر خودتان می‌توانید نمونه‌هایی از مبلمان اداری را در منزل بیابید . میز تحریر ، میز مطالعه ، کتابخانه ، برخی از انواع کمد و فایل ، صندلی اپن ، صندلی کامپیوتر ، میز کامپیوتر و …از انواع خانگی و مرسوم مبلمان اداری در کرج هستند .

برخلاف مبلمان خانگی مبلمان اداری در کرج می‌بایست از دوام بهتری برخوردار باشند چرا که در طول روز افراد زیادی بر روی آن می‌نشینند و ممکن است در استفاده کردن از آن‌ها جوانب احتیاط را رعایت نکنند .

دیوارکوب اداری 3201

مبلمان اداری باید بتوانند تاثیر اولیه بالایی داشته باشند . مبلمان اداری به فضاهای مورد نظر جلوه می‌بخشند ، نمودی از تم و سبک کاری حاکم بر فضا هستند ، نوع کاربری فضا را مشخص می‌کنند و مهم‌تر از همه ، بر روی دید و نظر اولیه بیننده تاثیر زیادی می‌گذارند . از این رو ، طراحی ظاهری ، نما و چیدمان آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد .

همچنین می‌توان برای بیشتر کردن جلوه این مبل‌ها از المان‌های دیگری که با آن‌هاست باشند از قبیل پرده‌های مختلف ( مثل : پرده زبرا ، پرده کرکره ) ، دیوارکوب‌های جذاب و اکسسوری‌های مختلفی نیز استفاده نمود تا زیبایی بصری خاصی به فضای مورد نظر بخشید .

  • از برجسته ترین مزیت‌های مبلمان اداری در کرج می‌توان به افزایش راندمان کاری پرسنل اشاره کرد .
  • هر چه مبلمان اداری لوکس و با کیفیت باشد به کاهش خستگی و کسلی کارمندان کمک می‌کند .
  • هزینه‌ها و اشغال فضای اداری از معایب مبلمان اداری می‌باشد . اما این نکته را بدانید که مبلمان اداری خود می‌تواند سرمایه‌ی یک سازمان و شرکت بشمار آید .
  • بر همین اساس طراحان توانسته‌اند با در نظر گرفتن بودجه و فضا ، مبلمان اداری را طراحی کنند تا در عین زیبایی با محیط و دکوراسیون تطبیق یابد .
  • با توجه به این نکات مبلمان اداری نمی‌تواند معایبی داشته باشد . سبک مبلمان اداری متناسبی را با توجه به فضای پلان تهیه کنید .
کمد دکوراتیو بلند اینترست تیپ 1106T

مبلمان اداری در کرج به برند شما اعتبار می‌بخشد . در نظر گرفتن فضای مجلل و شیک برای دفتر کار می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی برند شما داشته باشد . این امر می‌تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی مشتریان ، سهامداران ، سرمایه‌گذاران یا … از شرکت داشته باشد . در نتیجه شیک و مدرن بودن فضای کار ، تبلیغات دهان‌به‌دهان برای شرکت شما اتفاق می‌افتد و درنتیجه ، شرایط بسیار بهتری برای شما فراهم می‌شود .

یک مبلمان اداری خوب مبلمانی نیست که نرم باشد ، به این منظور که مبلمان اداری باید سفت‌تر از مبلمانی باشد که در خانه استفاده می‌شود و در صورت فشار دادن بیش از 2 انگشت فرو نرود . چرا که در این صورت ساختار ارگونومیک آن به گونه‌ای خواهد بود که هیچگونه احساس خستگی در شما دیده نخواهد شد و در تمامی مواقع ، حتی پس از نشستن طولانی احساس خستگی نداشته باشید .

یک مبلمان اداری مناسب باید کمر ، گردن و پشت فرد را به خوبی پوشش دهد ، چرا که در این صورت تمامی اعضای بدن در حالت استراحت قرار می‌گیرد و سبب شارژ بودن فرد در تمامی مواقع خواهد شد .

تامین کننده مبلمان اداری ، خرید و فروش مبلمان اداری

طراحی مجدد فضای کاری و بازتر کردن آن به‌منظور افزایش استقلال و آزادی کارکنان باعث می‌شود که آن‌ها به‌صورت موثرتری مشغول به کار شوند و همچنین ، ارتباطات اجتماعی بهتری را تجربه کنند . اگر مبلمان اداری به‌خوبی چیده شود ، تعامل و آزادی حرکت کارکنان تقویت می‌شود و درنتیجه افراد می‌توانند با یکدیگر همکاری بهتری داشته باشند . علاوه بر این ، انتخاب رنگ جذاب برای مبلمان اداری می‌تواند روحیه کارکنان را تقویت کند و عملکرد و بهره‌وری آن‌ها را بهبود ببخشد .

تجمل و شلوغی کار بر روی میز کلاسیک است که بیشتر افراد را به خود جذب می‌کند میز اداری کلاسیک یک مدل فاخر می‌باشد این نوع میز در فضای ساده نمی‌تواند به خوبی خود را نمایش داده و نیاز به یک فضای کلاسیک دارد . قرار گرفتن میز کلاسیک در یک فضای دکوراسیون کلاسیک می‌تواند فضای بسیار زیبا و محیط آرام را به شما بدهد . انتخاب سلیقه و سبک با توجه به روحیه فردی هر شخص می‌تواند با تمایلات و موقعیت اجتماعی فرق داشته باشد .

وجود مبلمان اداری مناسب می‌تواند در بهره‌وری کارکنان و بهبود راحتی و آسایش تاثیر داشته و باعث کم شدن استرس زندگی شهری شود به همین دلیل امروزه اکثر سازمان‌ها و ادارات اغلب به دنبال ایجاد فضای اداری باز هستند . ایجاد پنل‌های بلند برای خنثی کردن صداهای مزاحم و شلوغی دفتر بسیار مهم می‌باشد به همین دلیل ایجاد فضای دکوراسیون کلاسیک می‌تواند تاثیر گذار باشد .

مبلمان اداری مدرن یک سبک جدیدی در چیدمان و ماهیت میز و صندلی اداری می‌باشد . مدرن یعنی نو و سبک مدرن یعنی سبک نو و مبلمان مدرن هم یعنی وسایلی که به سبک نو و جدید طراحی شده‌اند . از مزایای دکوراسیون اداری مدرن ایجاد روحیه و تقویت پتانسیل کاری می‌باشد فضای کلاسیک نسبت به فضای مدرن خسته و تکراری می‌باشد و ممکن است باعث خسته شدن کارمندان و افت کیفیت کار شود .

اما اگر از رنگ‌های شاد و پر جنب و جوش استفاده کنیم این فضا روی کارمندان تاثیر مثبت داشته  و علاوه بر تقویت روحیه و ایجاد روبط بین کارمندان باعث افزایش راندمان کار شده و پیشرفت سریع و بهتری را برای شرکت خواهد داشت .

میز مدیریت نئو

چوب یعنی طبیعت و استفاده از لوازم چوبی یعنی آوردن طبیعت به محل کار و زندگی است . در طراحی مبلمان کلاسیک همیشه چوب را به عنوان فرم اصلی در نظر می‌گیرند این همدان پنداری با طبیعت می‌تواند باعث آرامش بخشی در محیط کار و کارکنان شود . یک میز اداری کلاسیک که با چوب کاج روس تهیه شده است می‌تواند زیبایی طبیعت را در محیط کار شما متجلی نماید و این امر باعث می‌شود تا دفتر کار شما بسیار مطلوب‌تر و مثبت‌تر شود . استفاده از موارد اولیه با کیفیت می‌تواند مبلمانی با کیفیت و با دوام را برای ما داشته باشد .

ساخت مبلمان اداری مدرن از متریال‌های مختلفی بهره می‌برند . این متریال‌ها شامل موارد زیر می‌شوند :

  • ام دی اف
  • فلز
  • نئوپان
  • سنگ
  • شیشه
    اغلب برای ساخت مبلمان اداری مدرن از دو یا سه متریال برای بالا‌تر رفتن کیفیت محصولات استفاده می‌کنند .
میزهای اداری

از آن‌جای که افراد بیشتر ساعات زندگی روزانه خود را در محیط کار خود و بحالت نشسته می‌گذرانند ، مهم است که در انتخاب این المان بیش از سایر المان‌ها دقت و ظرافت به خرج دهید . صندلی های اداری را طوری انتخاب نمایید که ضمن حفظ سلامت بدنی کارمندان ، موجب خستگی آنها نشوند .

بدین منظور رعایت اصولی نظیر وجود قوس در پشتی صندلی و یا برخورداری از چرخ برای صندلی به منظور حرکت آسان کارمندان از مواردی است که باید در نظر گرفته شود . علاوه بر این صندلی‌های اداری باید قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشند تا کارمندان با هر شرایط قدی بتوانند از آنها استفاده نمایند .

میزها دارای استانداردهایی مثل ارتفاع مناسب ، سطح کافی و جنس مرغوب می‌باشند . اندازه میز با توجه به متراژ و فضای شرکت‌ها انتخاب می‌شود ، اما معمولاً در سایز ۱۲۰ * ۱۶۰ سانتی‌متر با ارتفاع ۸۰ سانتی‌متر هستند . کوچک بودن میز باعث می‌شود که کارمندان کار خود را به راحتی انجام ندهند و بزرگ بودن بیش از حد جز اینکه فضا را بیهوده اشغال می‌کند ، استفاده‌ای ندارد .

اگر بی‌نظمی را نمی‌توانید تحمل کنید و در ساعات کاری خودتان بیشتر از این‌که روی کاری که انجام می‌دهید تمرکز کنید روی تمیز کردن و منظم کردن محیط وقت صرف می‌کنید ؛ شما به کمد بایگانی و یا فایلینگ نیاز دارید .

حتما این جمله را شنیده‌اید که : ” یک میز کار بهم ریخته نشانه یک ذهن به هم ریخته است ” این جمله خصوصا برای میزهای کوچک صادق است زیرا بسیاری از میزهای حرفه‌ای مجهز به فضای ذخیره سازی هستند . اما اگر شما میز ساده‌ای خریداری کرده باشد می‌توانید از گزینه‌هایی مثل فایل ، قفسه ، کشو و کتابخانه در کنار سایر تجهیزات خود استفاده کنید .

ناگفته نماند که احتیاج ادارات از این نظر می‌تواند متفاوت باشد . این تجهیزات اداری کارکردی بسیار عالی برای مدیریت اسناد شما و بهینه سازی گردش کار شما دارند ، خواه در یک دفتر مستقر باشید یا در خانه کار کنید . اگر بخواهید می‌توانند این محصولات را با دیگر تجهیزات موجود در محیط‌تان هماهنگ کنید .

سیستم‌های ذخیره‌ سازی در ادارات ، محیط کار را به شکل خلاقانه در می‌آورند . فایلینگ و کتابخانه شامل تمام تجهیزاتی‌اند که از بهم ریختگی محیط جلوگیری می‌کنند و محیط را به نوعی سامان می‌بخشند و از اصلی‌ترین بخش‌های مبلمان اداری هستند . قطعا در هر اداره‌ای اسنادی وجود دارند که نیاز به بایگانی و نگه‌داری دارند . علاوه بر نگه‌داری و ذخیره سازی اسناد توسط این تجهیزات ، دسترسی شما به اسناد نیز بسیار آسان‌تر می‌شود .

پارتیشن اداری یکی از وسیله‌هایی است که شرایط کاری مناسب را در محیط‌هایی که فضای باز دارند به منظور بهینه سازی فضا و بالا بردن راندمان کاری افراد مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرد . برای بهبود و افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن اداری شیشه‌ای و یا ام دی اف استفاده می‌شود و همچنین اگر فضای در دسترس شما کم است ، استفاده از جداسازی فضا به وسیله پارتیشن‌بندی ، هوشمندانه‌ترین راهکار می‌باشد . قطعا پارتیشن بر روابط کارمندان تاثیر می‌گذارد و باعث افزایش راندمان کاری آن‌ها می‌شود .

عملکرد پارتیشن اداری به این صورت است که کارایی افراد را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود فضای متفاوتی ایجاد شود و از ایجاد سر و صدا جلوگیری می‌کند . این پارتیشن‌ها حریم خصوصی برای افراد ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود ، بتوانند راحت‌تر در محیط کار خود فعالیت داشته باشند و به مرتب سازی فضا کمک می‌کنند . پارتیشن ، باعث مجزا کردن فضاها از یکدیگر و تقسیم بندی بهتر آن‌ها خواهد شد .

انتخاب مبلمان اداری مناسب و جذاب هنگامی که مشتریان شما وارد ساختمان یا اداره شوند تاثیر زیادی بر آن‌ها خواهد داشت . اگر طراحی شما خاص و مناسب باشد باعث می‌شود که در بین رقیبان خود به خوبی شناخته شوید . به طراحی کل اداره خود توجه داشته باشید . مبلمان اداری و دیگر تجهیزات نشان نام تجاری ، ارزش‌ها و فرهنگ شما هستند .

توجه به رنگ مبلمان تاثیر زیادی بر روی روان شناسی دفتر کار شما دارد . استفاده از رنگ مناسب می‌تواند الهام بخش ، تشویق کننده ذهن ، افزایش بهره وری ، افزایش سلامت در محیط کار باشد . برای هر یک از محیط‌های کاری رنگ مناسب با آن انتخاب کنید مثلا : برای دفتر مدیریت رنگ‌های تیره مناسب می‌باشد ، به دلیل این که رنگ تیره بهت کاری مدیران را نشان می‌دهد . قبل از خرید مبلمان اداری در کرج اهداف خود را تعیین کنید و برای بهترین انتخاب با شرکت‌های طراحی حرفه‌ای مشورت کنید .

میز مدیریت کوردیزو تیپ 140L

مجموعه مبلمان اداری آبادیس برای محصولات خود ضمانت و خدمات پس از فروش مطلوبی را قرار داده است و همچنین در این زمینه برای ارائه مشاوره مناسب بسیار پر تلاش می‌باشد تا به هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری در کرج از آن استفاده نماید . بنابراین شما می‌توانید ، محصولات اداری را از فروشگاه شرکت مبلمان اداری آبادیس خریداری کنید .