انواع پارتیشن MDF
پارتیشن دو جداره مدست 3001
قیمت پارتیشن MDF

امروزه ، برای موفقیت بیشتر در کارهای اداری داشتن یک دکوراسیون زیبا و طراحی مبلمان اداری خاص لازمه‌ی کار است و باید سعی کرد بهترین محل و انواع سبک‌های مناسب اداره‌ها را برای موفقیت و رضایت مخاطبان ایجاد کرد . پارتیشن‌های اداری می‌توانند یکی از ایده‌هایی باشند که در طی سال‌های گذشته توانسته‌اند یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع طراحی برای زیبا نمایش دادن دفاتر کاری و اداری تبدیل شوند و مورد استفاده قرار گیرند .

پارتیشن‌های اداری برای جداسازی و تفکیک محیط کاری کارمندان استفاده می‌شوند و به عنوان جایگزین دیوارها ساخته شده‌اند . یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی قیمت پارتیشن‌های اداری است . ما می‌خواهیم در این مقاله به قیمت پارتیشن MDF بپردازیم ؛ با بررسی نکات تأثیرگذار بر قیمت پارتیشن MDF به قیمت حدودی آن می‌رسیم .

عوامل مؤثر بر قیمت پارتیشن MDF می‌تواند سایز و ابعاد ، نوع MDF ، رنگ و طرح ، نوع ساخت و نصب آن ، ویژگی‌های فیزیکی ( تک‌جداره ، دوجداره ) ، مساحت اداره و دفتر کاری مورد نظر و طراحی پارتیشن‌ MDF باشد و این موارد بر قیمت پارتیشن MDF تأثیر می‌گذارد . حال با توجه به نکات ذکر شده درباره‌ی عوامل مؤثر بر قیمت پارتیشن MDF در قسمت فوق قصد داریم به توضیحات آن بپردازیم تا شما نسبت به تمامی نکات تأثیرگذاز بر قیمت پارتیشن MDF آشنا و آگاه شوید .

پارتیشن دو جداره میسترو 3004 ، پارتیشن دو جداره میسترو ، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن ، خرید پارتیشن ، فروش پارتیشن ، قیمت پارتیشن ، پارتیشن اداری ، خرید پارتیشن دو جداره ، فروش پارتیشن دو جداره ، قیمت پارتیشن دو جداره

پارتیشن‌ها به دلیل اینکه در استقبال زیادی قرار گرفته‌اند در طراحی‌ها و متریال‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند . پارتیشن‌های اداری در انواع مختلف متریال مانند فلز ، آلومینیوم ، چوب ، MDF و شیشه طراحی و ساخته شده‌اند . پارتیشن‌های MDF نیز در انواع MDF ساخته می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص است و سبک و فضای زیبا و جذابی ایجاد می‌کند .

همانطور که گفته شد پارتیشن‌ها جایگزین دیوار‌ها هستند و تفکیک‌کننده‌ی فضا و محیط کاری کارمندان می‌باشند . بنابراین اصلی‌ترین وسیله‌ی طراحی مبلمان اداری است و تعیین‌کننده‌ی فضا و دفتر کار می‌باشد و برای کل فضا باید استفاده نمود . پارتیشن‌های MDF به دلیل اینکه مقرون به صرفه هستند و قیمت مناسبی دارند بسیار مورد توجه و استقبال افراد قرار گرفته‌اند و می‌توان گفت محبوب‌ترین نوع پارتیشن‌های اداری از نظر جنس و متریال می‌باشند .

به دلیل تنوع جنس MDF در دنیای دکوراسیون ، شما با استفاده از MDF می‌توانید سبک دلخواه خود را در فضای مورد نظرتان ایجاد کنید چرا که انواع MDF هر کدام نشان‌دهنده‌ی یک سبک خاص است . مثلاً MDF هایگلاس به دلیل جنس براق و شفافی که دارد ، فضایی مدرن در محیط اداری ایجاد می‌کند و نیز فضایی پر نور و دلباز می‌سازد . تعیین قیمت پارتیشن MDF عوامل زیادی دارد که در ادامه‌ی مقاله به این عوامل می‌پردازیم .

پارتیشن‌های MDF اداری به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند که شامل تک‌جداره و دوجداره می‌شوند . یکی از عامل‌های مهم و اصلی قیمت پارتیشن MDF نوع ساختار آن یعنی تک‌جداره یا دوجداره بودن آن است . بنابراین تصمیم‌گیری شما در مورد استفاده از هر نوع آنها مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت پارتیشن اداری است . تعداد جداره نشان‌دهنده‌ی ضخامت پارتیشن MDF است .

استقامت بدنه‌ی پارتیشن اداری با تعداد جداره‌های آن مشخص و تعیین می‌شود . پس این کاملاً طبیعی است که هر چه تعداد جداره بیشتر باشد به همان نسبت نیز قیمت آنها گران‌تر خواهد بود . و این مورد بسیار بر قیمت پارتیشن MDF تأثیر می‌‌گذارد . قیمت پارتیشن تک‌جداره به نوع جنس و متریال استفاده شده در ساخت آن بستگی دارد . پارتیشن MDF بسیار مقرون به صرفه است و پارتیشن MDF تک‌جداره گزینه‌ی مناسبی است .

شما عزیزان هر چقدر جنس مرغوب‌تر و باکیفیت‌تری برای جداره‌های پارتیشن انتخاب کنید ؛ قیمت پارتیشن تک‌جداره نیز بالاتر خواهد بود . البته که به صورت کلی قیمت پارتیشن‌های MDF دوجداره بیشتر از تک‌جداره است . به همین دلیل شما باید در انتخاب پارتیشن اداری خود بسیار با دقت و محتاط باشید تا با مشکل مواجه نشوید .

اگر فضای اداره‌ی شما دارای سکوت است یا صدای زیادی وجود ندارد ، شما ملزم به استفاده از پارتیشن MDF دوجداره در طراحی مبلمان اداری خود نیستید و بهترین گزینه این است که پارتیشن‌های تک‌جداره استفاده کنید . یکی از مهم‌ترین مزایای پارتیشن‌های تک‌جداره این است که به آسانی این پارتیشن‌ها نصب می‌شوند و همچنین سهولت نگهداری و قیمت ارزان‌تر آنها از مهم‌ترین مزایای آن است .

اغلب در پارتیشن‌های تک‌جداره از آلومینیوم به عنوان بستر آن و از متریال‌هایی مانند MDF ، فلز ، فیبر ، شیشه و … به عنوان کامل‌کننده‌ی آن استفاده می‌شود . با توجه به نکاتی که ذکر شد طبیعی است که قیمت پارتیشن MDF دوجداره مقداری بالاتر از تک‌جداره است . این نوع پارتیشن نیز بسیار محبوب است ؛ چرا که کارایی و عملکرد آنها ارتقاء داده شده است . شما می‌توانید با استفاده از پارتیشن‌های دوجداره محیطی منظم و ساکتی داشته باشیم .

در فضاهای مسکونی نیز می‌توان از این مدل پارتیشنMDF استفاده کرد به همین دلیل پر فروش‌ و پر طرفدار است .  می‌توانید پارتیشن‌های دوجداره را با انواع آکواریوم‌ها ، کتابخانه‌ها و قفسه‌بندی‌ها ترکیب کنید و فضایی خاص و متنوعی را در اداره‌ی خود ایجاد نمایید . این نوع پارتیشن‌ها عایق صدا و حرارت هستند .

در ساخت بستر آنها از آلومینیوم یا PVC یا UPVC استفاده می‌شود و برای بخش‌های دیگر آن از MDF و چوب استفاده می‌شود . قیمت پارتیشن MDF دوجداره نیز بسته به نوع اتصالات ، نوع MDF ، یراق‌آلات و دیگر عوامل متغیر است .

نوع MDF پارتیشن اداری از دیگر عواملی است که بر روی قیمت پارتیشن MDF تأثیرگذار است . چرا که نوع آن نشان‌دهنده‌ی میزان مقاومت آن در برابر رطوبت ، حرارت ، فشار و … است و استحکام پارتیشن را مشخص می‌کند . همچنین نوع MDF تعیین‌کننده‌ی سبک دکوراسیون اداره‌ی شما است و شما می‌توانید با انتخاب آن سبک دکوراسیون خود را مشخص و تعیین نمایید . هر چقدر میزان مقاومت MDF بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌باشد و نوع ساختار MDF آن تعیین‌کننده‌ی قیمت پارتیشن MDF است .

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت پارتیشن MDF طرح آن و رنگ MDF است . انتخاب نوع رنگ‌بندی شما تعیین‌کننده‌ی قیمت پارتیشن اداری شما است . البته این مورد تا حدودی به اینکه مکان مورد نظر شما دارای چه ویژگی‌هایی است ، بستگی دارد . باید سعی کنید تا با توجه به بودجه‌ای که برای خرید پارتیشن MDF اداری خود دارید و تناسب رنگی مناسبی برای محیط کاری خود در نظر بگیرید .

پارتیشن‌های طرح‌دار یکی از شیک‌ترین و پر طرفدارترین جداکننده‌هایی هستند که تنوع زیادی دارند و از نظر قیمت نیز بالاتر از پارتیشن‌های ساده می‌باشند . این پارتیشن‌های ترکیبی از چوب و شیشه بوده و روی سطح آن کنده‌کاری ایجاد شده است . یکی از گران‌ترین نمونه‌هایی که ترکیبی از شیشه و MDF است ، پارتیشن‌هایی است که با استفاده از شیشه‌های سندبلاست ساخته شده باشند .

سایز و ابعاد پارتیشن اداری نشان‌دهنده‌ی این است که چه مقدار از MDF یا دیگر متریال‌ها در ساخت آنها استفاده شده است . بنابراین هر قدر سایز پارتیشن اداری بزرگتر باشد ( میزان متریال استفاده شده بیشتر باشد ) قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود .

این عامل با سایز و ابعاد پارتیشن MDF اداری رابطه‌ای مستقیم دارد . هر چه قدر مساحت فضا بیشتر باشد و فضای بزرگتری داشته باشیم ، سایز و ابعاد پارتیشن MDF نیز بیشتر خواهد بود و بزرگتر می‌باشد . همانطور که در قسمت بالا گفته شد ، ابعاد پارتیشن‌ اداری مشخص می‌کند که چه مقدار متریال در ساخت آن استفاده شده است . بنابراین اداره‌هایی که دارای مساحتی بیشتر و بزرگی هستند ؛ برای پارتیشن‌بندی آنها نیز هزینه‌ی بیشتری خواهد شد .

پارتیشن‌های کف تا سقف : این پارتیشن‌های اداری با نام پارتیشن تمام قد نیز شناخته می‌شوند . این نوع پارتیشن بهترین راه حل برای جدا کردن محیط کار برای کارمندان و محل کار می‌باشد . استفاده از پارتیشن‌های تمام قد به معنی ایجاد فضای بسته و بدون دید نمی‌باشد و محل را به طور کامل در بر نمی‌گیرد یا مانع دید در دفتر نمی‌شود . برای استحکام این نوع پارتیشن‌ها از ستون‌های فلزی و بدنه MDF یا شیشه سکوریت و یا چوب به دلخواه و سلیقه‌ی شما می‌توان استفاده کرد .

در محل‌هایی که دارای سقف‌های بلند هستند و نیاز به ایجاد زیرسازی است پارتیشن اداری قابلیت جابه‌جا شدن را ندارد و برای این که بتوان آنها را جابه‌جا کرد باید از ارتفاع مشخصی بیشتر نباشند تا نیاز به ایجاد اسکلت فلزی نباشد .

اتاق پارتیشنی : یکی دیگر از انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن‌های اتاقی و یا نیمه قد می‌باشند که حریم خصوصی برای کارمندان ایجاد می‌کند و مقداری افزایش می‌دهد . این پارتیشن‌ها شامل چهار دیوار و یک در ورودی برای کارمندان و ارباب‌رجوعان از جنس MDF ، شیشه و یا آلومینیوم می باشد .

پارتیشن اداری قابل حمل : در پارتیشن‌های اداری متحرک و قابل حمل اغلب ، چرخ‌ها یا غلطک‌هایی را برای جابه‌جایی به پایین آنها متصل می‌کنند تا بتوان آنها را به راحتی از یک مکان به مکان دیگری منتقل کرد . اداره‌هایی که به دنبال یک دکوراسیون موقتی و انعطاف‌پذیر هستند می‌توانند از این نوع پارتیشن‌ها استفاده کنند . این نوع پارتیشن‌ها کم‌ترین حریم خصوصی را دارند .

پارتیشن اداری آکاردئونی یا تاشو : این پارتیشن‌های اداری کمی شبیه به پارتیشن‌های تمام قد هستند و محوطه‌ای شبیه به این پارتیشن‌ها را فراهم می‌کنند . جابه‌جای این پارتیشن‌ها با روش‌های مختلف آسان است . می‌توانید پنل‌ها را تا کنید و یا ببندید تا به شکل‌های مختلفی از آنها استفاده کنید . همه‌ی این ساختارها و نحوه‌ی نصب آنها بسیار مؤثر بر قیمت پارتیشن MDF است و تعیین‌کننده‌ی قیمت انواع پارتیشن‌های اداری می‌باشند .

نوع طراحی و میزان سختی اجرای آن نیز تأثیر به سزایی در هزینه‌های شما خواهد داشت . دیگر عواملی که می‌تواند در هزینه‌ها تأثیرگذار باشند عبارتند از :

  1. انواع درب‌ها
  2. پنجره داشتن یا نداشتن کار
  3. دستگیره‌های درب‌ها و نوع قفل‌ها
  4. هوشمند بودن یا نبودن آن
پارتیشن دو جداره ویوپَن 3005 ، پارتیشن دو جداره ویوپَن ، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن ، خرید پارتیشن ، فروش پارتیشن ، قیمت پارتیشن ، پارتیشن اداری ، خرید پارتیشن دو جداره ، فروش پارتیشن دو جداره ، قیمت پارتیشن دو جداره

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس به کمک این مقاله با ذکر عوامل مؤثر بر قیمت پارتیشن MDF شما عزیزان را نسبت پارتیشن‌های MDF آشنا ساخت تا بر قیمت آنها آشنا باشید و با توجه به بودجه‌ و سلایق خود انتخاب نمایید . 

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید