کمد دکوراتیو کوتاه مدست تیپ 1101S
قیمت فایل اداری در کرج

فایل اداری جهت نگهداری اسناد ، مدارک و پرونده‌های اداری می‌باشد که در ادارات برای اینکه از این قبیل وسایل با نظم و ترتیب نگهداری شود ، از فایل اداری استفاده می‌شود . فایل و یا کمد اداری مکانی است که باعث می‌شود پرونده‌های اداری طبق نظم تعریف شده توسط شما دسته‌بندی شود و بتوانید به راحتی به تمام اطلاعات و جستجوی اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید . ادارات بنابر نیاز و سلایق ، در طرح و رنگ مورد نظر می‌توانند فایل و کمد اداری را تهیه کنند .

فایل چهار کشو مدست تیپ 1501 - 4D

فایل‌های اداری ویژگی بسیار خوبی که دارند باعث سازماندهی به پرونده‌ها و دسته‌بندی آن‌ها می‌شود که دسترسی را برای کاربر هرچه بیشتر آسان می‌کند . مهم‌ترین نکته در خرید فایل و کمد اداری جنس و کیفیت فایل است . برای نگهداری پرونده‌های اداری‎ ای که سنگین هستند باید دقت کنید که جنس محکم و مرغوبی داشته باشند تا با دوام و عمر خوبی داشته باشند .

انتخاب رنگ فایل اداری حائز اهمیت است که مطابق با محیط باشد تا فایل اداری در دل وسایل اداری قرار گیرد و نظم محیط رعایت شود .  شاید در نگاه اول برای رفع نیاز به رنگ زیاد توجه نشود ولی عاملی است که هم از لحاظ روانشناختی و هم از نظر مطابق با محیط بسیار اهمیت دارد . دیگر ویژگی که می‌توان بیان کرد این است که می‌توانید نوعی از فایل اداری را تهیه کنید که برای امنیت بیشتر و گم نشدن پرونده‌ها و اطلاعات ، قفل داشته باشد .

فایل سه کشو مدست تیپ 1501 - 3D

فایل اداری مناسب و خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد :

فایل اداری برای نگهداری از اسناد و مدارک در یک سازمان به کار گرفته می‌شود . اما نباید از نقش آن‌ها در زیبایی دکوراسیون اداری چشم پوشی کرد . اتفاقاً یکی از دلایل اهمیت سیستم فایلینگ اداری همین امر زیبایی در طراحی آن است که با سایر اجزای دکوراسیون اداری باعث به نمایش گذاشتن یک محیط مرتب و منظم و زیبا می‌شود . رنگ و سایز مناسب و متریال خوب می‌تواند تأثیرات بسیار زیاد بر ظاهر فایل کشویی پرونده‌خور داشته باشد .

کشوها باید حرکت ساده‌ای داشته باشند و طراحی آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که به راحتی کشوها باز و بسته شوند . استفاده از ریل‌های استاندارد به دو صورت تمام باز شو و نیمه باز شو در کشوها از نکات مهم و پر اهمیت در زمان ساخت کشوها می‌باشند . نوع یراق مصرفی و ریل‌های به کار رفته در فایل‌های اداری مبلمان اداری آبادیس از بهترین کیفیت‌ها بوده و به راحتی و بدون هیچ مشکلی فایل اداری کشویی برای کاربران تا سال‌های طولانی کارایی لازم را دارد . حتی می‌توان بنا به درخواست مشتریان فایل اداری با قفل مرکزی یا قفل‌های جداگانه طراحی و تولید کرد .

مدارک و اسناد و پرونده‌ها وزن بسیار زیادی دارند و باید فایل کشویی از وزن بالا را تحمل کند . استفاده از متریال‌های مقاوم در ساخت این نوع محصولات یکی از ملزومات است .

فایل تک کشو آرمز تیپ 1502 - 1D

شاید فکر کنید با پیشرفت روزانه تکنولوژی و الکترونیکی شدن بیشتر کارها و کمتر شدن کاغذبازی‌های اداری دیگر شرکت و ادارات نیازی به استفاده از فایل زونکن و انواع فایلینگ‌ها ندارند . اما باید به شما بگوییم که حتی پیشرفت تکنولوژی هم استفاده از کاغذها و پرونده‌ها و به اصطلاح کاغذبازی‌های اداری را کم نکرده است . در هر صورت هر محیط اداری روزانه حجم زیادی از انواع کاغذ بازی‌ها را انجام می‌دهد .

بسیاری از این فایل‌ها حاوی اطلاعات مهمی درباره شرکت یا مشتری‌ها هستند که برای هر مجموعه از اهمیت زیادی برخوردار است . به همین خاطر حفظ و نگهداری آن‌ها در برابر دزدیده شدن و آسیب دیدن در اولویت است . بهترین سیستم نگهداری از این اسناد و پرونده‌ها از گذشته تا به الان استفاده از فایل‌های اداری است . فایلینگ‌های اداری می‌توانند حجم زیادی از پرونده و اسناد را بدون اشغال فضای زیادی نگهداری کنند . قابلیت دسته بندی فایل‌ها و پوشه‌ها در اغلب فایلینگ‌ها ، دسترسی و بازیابی فایل‌ها را برای کارکنان راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند و باعث افزایش بهره‌وری می‌شود .

نگهداری از تمام فایل‌ها و اسناد در یک مکان واحد مانند : فایلینگ اداری ، از دست دادن و آسیب به آن‌ها را کاهش می‌دهد . مخصوصا اگر این فایل‌ها را در واحدهای ضد حریق نگهداری کنید .

فایل چهار کشو آرمز

کمدهای بایگانی سیار دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد . آن‌ها به راحتی از فضایی به فضای دیگر منتقل می‌شوند و برای افرادی که در یک نقطه نمی‌مانند اما همیشه نیاز به دسترسی به فایل‌ها دارند بسیار عالی هستند . آن‌ها معمولاً نسبتاً کوچک می‌باشند به هر حال ، چرخاندن یک هیولا ۲۳۰ کیلو گرمی دقیقاً به فاکتور راحتی نمی‌افزاید و اغلب در زیر میزها قرار می‌گیرند تا از مسیر خارج نشوند .

کمد بایگانی مسطح در دسته فایل‌های کمتر رایج قرار می‌گیرد . مواردی مانند : طرح‌های اولیه را که به طور منظم در فایل‌های معمولی قرار نمی‌گیرند ، در یک سری کشوهای مسطح و کم عمق که روی هم قرار می‌گیرند ، نگه می‌دارد . این نوع فایل از نظر کمیت چندان قابل استفاده نیست ، اما اگر به دنبال گزینه‌ای برای نگهداری اقلام و فایل‌هایی با شکل یا اندازه‌های عجیب و غریب هستید ، ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد .

کمدهای بایگانی عمودی فضای کمتری از دیوار را اشغال می‌کنند ، که ممکن است عامل مهمی در یک دفتر کار کوچک‌تر باشد ، اگرچه می‌توانند تعداد زیادی کشو نیز داشته باشند ، اما معمولاً به اندازه یک کمد بایگانی جانبی گنجایش ندارند . کشوها معمولاً باریک‌تر هستند و پوشه‌هایی به اندازه حرف را در خود نگه می‌دارند و فایل‌ها را از جلو به عقب مرتب می‌کنید . به احتمال زیاد کابینت‌های فایل عمودی را در دفاتر خانگی یا محیط‌های کاری کوچکتر پیدا خواهید کرد .

فایل‌های بایگانی جانبی را اغلب در محیط‌های اداری بزرگ می‌بینید ، زیرا دارای کشوهای متعدد هستند و می‌توانند اسناد بیشتری را در خود جای دهند . اغلب دارای ویژگی‌های ایمنی ضد انحراف هستند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید کشوها را تا انتها بیرون بکشید بدون اینکه فایل را از دیوار جدا کنید . کابینت‌های جانبی به شما این امکان را می‌دهند تا فایل‌ها را از یک طرف به سمت دیگر تشکیل دهید و اغلب می‌توانند پوشه‌های آویز در اندازه حروف و قانونی را در خود جای دهند .

فایل کشو شیدر تیپ 1504

مانند : انواع کمد بایگانی ، در مورد مواد مختلفی که فایل‌های اداری از آن‌ها ساخته می‌شوند ، مزایا و معایبی وجود دارد .

اگر می‌خواهید ظاهری سنتی داشته باشید ، اما نمی‌خواهید برای یک مبلمان چوبی جامد پول خرج کنید ، کابینت لمینت یا روکش چوبی می‌تواند زیبایی‌ همان چوب واقعی را به شما بدهد . لمینت همچنین می‌تواند در یک رنگ ثابت کاملاً شیک و مدرن به نظر برسد .

شما هرگز نمی‌توانید با خرید یک مبلمان چوبی زیبا اشتباه کنید ، اما چوب واقعی می‌تواند گران باشد . اگر کارکرد مهمترین دغدغه شماست ، به خاطر داشته باشید که چوب معمولاً به اندازه فلز بادوام یا مقاوم در برابر آتش نیست .

به طور معمول ، فایل‌های فلزی ، فولادی یا آلومینیومی ، جامد ، بادوام و برای کارهای سخت طراحی شده‌اند . محفظه‌های بایگانی فلزی به احتمال زیاد در برابر آسیب آتش و آب ایمن هستند و یافتن گزینه‌هایی که در برابر سرقت نیز محافظت می‌کنند دشوار نیست . آن‌ها همیشه به زیبایی برخی از گزینه‌های دیگر به نظر نمی‌رسند ، اما این مسئله در بسیاری از آپشن‌ها وجود ندارد .

سبک وزن و به طور کلی مقرون به صرفه هستند ، یک مدل پلاستیکی ممکن است تمام چیزی باشد که نیاز دارید . با این حال ، به خاطر داشته باشید که بعید است که پلاستیک مکانیزم‌های قفلی مطمئنی را که در فلز یا چوب پیدا می‌کنید ارائه دهد . همچنین احتمال اینکه در طول زمان پایدار بماند کمتر است و در مقابل فاجعه نیز به اندازه کافی امنیت را ارائه نخواهد کرد .

فایل کشو اینترست تیپ 1506

برخی نکات در هنگام ساخت فایل اداری اهمیت ویژه‌ای دارند . البته که فایل اداری کشویی با توجه به سلیقه و درخواست مشتریان طراحی و تولید می‌شود . این نکات شامل موارد زیر می‌باشد که با کسب مشاوره از کارشناسان ما می‌توانید انتخاب بهتری را داشته باشید .

  • ارتفاع متناسب با ارتفاع میز
  • دارا بودن قفل مرکزی
  • استفاده از ریل‌های تمام بازشو در کشوهای پایینی و نیمه بازشو در کشوهای بالایی
فایل کشو کیوب فریم آبادیس هنر پردازش فضا

یکی از فروشگاه‌های معتبری که می‌توانید انواع فایل اداری مدرن و با کیفیت را با ضمانت و گارانتی تهیه کنید فروشگاه مبلمان اداری آبادیس می‌باشد . این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان اداری فعالیت می‌کند و بیش از سال‌ها سابقه ی درخشان ، بیشترین رضایت مشتریان را دارد .