انواع طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج
کانتر بانکی مدست تیپ 901
اهمیت طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج

در جهان امروزی یکی از موضوعات مهمی که برای بانک‌ها و سازمان‌های بانکی حائز اهمیت است ، طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری می‌باشد . طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری یک امر تخصصی است که تنها به دست یک مجموعه با تجربه و کهنه کار امکان‌پذیر خواهد بود و اهمیت دادن به این امر می‌توان مزایای بسیاری داشته باشد . زیرا ، نه تنها موثر در میزان و کیفیت پذیرش و ارتباط با ارباب رجوع را دارد ، بلکه سبب زیبایی و نیک‌منظر شدن فضای بانک و سازمان‌های بانکی یا محیط‌های اداری می‌شود .

ممکن است مجموعه‌های فعال در این زمینه به تنهایی در طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری پیشرو باشند که در قطب آن قرار دارند . مجموعه مبلمان اداری آبادیس با داشتن جایگاه مطلوب در یکی از قطب‌های تولید مبلمان اداری قرار دارد که به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج می‌باشد و همواره پیشتاز است . این شرکت با توجه به چند دهه فعالیت در حوزه تولید مبلمان اداری به طراحی و اجرای محصولات با کیفیت مشغول می‌باشد .

در این مقاله قصد داریم برخی از عوامل مهم و موثر طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج را مورد بررسی قرار دهید تا بانک‌ها و سازمان‌های بانکی به هنگام انتخاب و خرید کانتر بانکی استاندارد از آن استفاده نماید . عوامل مختلفی در این مبحث وجود دارد اما برخی از آن‌ها به شرح زیر خواهد بود .

کانتر بانکی ویو تیپ 905

طراحی باید با استفاده از اصول و قواعد بین‌المللی صورت بگیرد تا یک محصول منحصربه فرد تولید شود . در این راستا ، اصل ارگونومی به وجود آمده تا طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج به نحو احسن انجام شود . توجه به این اصل باعث می‌‌شود تا به هنگام انجام فعالیت ، آرامش را برای کاربر و ارباب رجوع را به ارمغان آورد . علاوه بر آن ، چگونگی نشستن کاربر و ارباب رجوع توسط این اصل تعیین می‌گردد که باید ارباب رجوع و کاربر رو در روی یکدیگر قرار بگیرند تا به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند .

معیار استاندارد سازی در ابعاد و اندازه هم تحت تاثیر این اصل قرار دارد . ارتفاع کانتر بانکی و اداری باید به گونه‌ای باشد که دسترسی به وسایل و ابزارآلات مورد نیاز کاربرد و ارباب رجوع آسان صورت گیرد . در این راستا مجموعه مبلمان اداری آبادیس ارتفاع استاندارد کانتر بانکی و اداری خود را 77 سانتی‌متر تعیین کرده است که این ارتفاع موجب رو در رو شدن و ایجاد ارتباط مطلوب بین کاربر و ارباب رجوع می‌شود . این موضوع در آسودگی خیال کاربر برای انجام کار و در جهت پیدایش اطمینان برای ارباب رجوع بسیار موثر خواهد بود .

گفتنی است که در گذشته برای تولید این محصول از ارتفاع 120 سانتی‌متری هم استفاده می‌شد و ارباب رجوع برای ارائه خواست‌های خود ، مجبور به ایستادن بود . اما سیاست برخی از مجموعه‌ها بر این است که برای تسریع رسیدگی به امور ارباب رجوعان بیشتر از کانترهای ایستاده استفاده می‌کنند . با طرح چند پرسش به ادامه این مقاله می‌پردازیم :

  • ضمانت و خدمات پس از فروش برای طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج چگونه می‌باشد ؟
  • اهمیت و ضرورت استفاده از کانتر بانکی و اداری چیست ؟
  • تعیین رنگ‌بندی برای طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج چه تاثیری را دارد ؟
کانتر بانکی شیدر تیپ 904L

با توجه به پرسش‌های عنوان شده باید بیان نمود که اهمیت و ضرورت استفاده از کانتر بانکی و اداری برای نظم بخشیدن به مجموعه‌ها می‌باشد . این محصول به قسمت تقسیم می‌شود تا در یک طرف آن کاربر و در طرف دیگر ، ارباب رجوع قرار دارند . در طراحی این محصول خصوصیت‌هایی مانند : زیر کیسی کشویی زیر میز ، میز کمد مشتری ، قابلیت جایگیری فایل سه کشو دیده می‌شود که موجب سهولت رسیدگی به امور ارباب رجوع می‌شود . در برخی از کانترها قسمت بالایی میز را با استفاده از پارتیشن پوشانده‌اند که سبب حفظ حریم خصوصی برای کاربر می‌شود .

به شکلی که ارباب رجوع نمی‌تواند در کار آن سرک بکشد و در نتیجه مانع هرج مرج و بی‌نظمی می‌شود . توجه به طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج به شکل کامل صورت می‌گیرد . زیرا این محصول سطح مناسب را برای استقرار سیستم رایانه ، مانیتور ، امکان عبور کابل‌های برق و شبکه را دارد . همچنین دارای فضای مناسب برای قرار دادن فرم‌های خام به سمت مشتری ، پرینتر ، پول شمار ، وسایل نوشت افزار و … می‌باشد که سبب می‌شود تا محیط از آشفتگی و به هم ریختگی دور بماند .

طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج با جنس‌های مختلف ( چوب ، MDF ، شیشه ، فلزی ، ترکیبی و … ) می‌باشد . اما عموما از دو متریال چوب و MDF ساخته می‌شود که دلیل این امر داشتن خصوصیات منحصربه فرد این دو متریال است و در سبک‌های کلاسیک و مدرن هم ساخته می‌شود . سبک طراحی مدرن ، یکی از زیباترین و محبوب‌ترین سبک‌ها در طراحی محصولات است که در هر بانک و سازمان‌های بانکی استفاده می‌شود . دلیل استفاده از این سبک هزینه مناسب و تنوع طرحی و رنگی است که به شکل گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد .

اما سبک طراحی کلاسیک از قدیمی‌ترین سبک‌های طراحی برای دکوراسیون داخلی است که اساسا از جنس چوب ساخته می‌شوند . از این رو ، سبب می‌شود تا جلوه محیط داخلی مجموعه شیک و زیبا و منحصربه فرد شود و این سبک طراحی همواره نسبت به سبک مدرن خاص‌تر و گران‌تر می‌باشد .

البته که کانترهای MDF در بین سایر متریال طرفدار بیشتری را دارد که از آن استقبال زیادی می‌شود . زیرا ، این نوع متریال نسبت به دیگر مواد مقرون به صرفه و از مقاومت و طول عمر بالا برخوردار است . از طرف دیگر ، متریال چوب برابر شرایط آب و هوایی احتمال خرابی یا آسیب کم‌تری را دارد . هر چند که به عنوان زیباترین و مستحکم‌ترین متریال معرفی شود که دارای قیمت بالایی است .

همیشه باید به مرغوبیت اتصالات و یراق‌‌آلات در طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج توجه کرد . زیرا می‌تواند به عنوان معیاری برای انتخاب یک کانتر بانکی و اداری دارای استاندارد عمل کند . از اتصالات و یراق‌‌آلات برای استحکام بخشیدن به کانترهای بانکی و اداری استفاده می‌شود . در حقیقت هر چه میزان کیفیت و مرغوبیت اتصالات و یراق‌آلات افزایش یابد ، استحکام و طول عمر این محصول بالا خواهد رفت . به طور کل ، در طراحی و اجرای هر محصولی ، اتصالات و یراق‌آلات به عنوان اسکلت و نظم‌دهنده آن‌ هم به حساب می‌آید .

کانتر بانکی شیدر تیپ 904L

رنگ‌بندی متفاوت این محصول می‌تواند برای طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج بسیار کمک‌کننده باشد . زیرا ، باید هماهنگی و هارمونی مناسبی را در محیط و دکوراسیون مجموعه ایجاد کرد که توسط رنگ‌بندی امکان‌پذیر می‌باشد . چنین موضوعی می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی و نیک‌منظری محیط مجموعه خواهد داشت .

در واقع ، ترکیب رنگی که برای طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج انتخاب می‌شود ، باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر تاثیرگذاری بر روی محیط ، موثر در شادابی و نشاط ( کاربرد و یا کلیه افرادی که در محدوده محیط مجموعه قرار دارند ) باشد . در این راستا ، بهره‌گیری از رنگ‌های بروز شده بسیار کمک‌کننده خواهد بود . چنین امری می‌تواند کاربر و افراد را از خستگی مفرط دور نگه دارد و به ویژه ممکن است که ارباب رجوع را برای مراجعه به آن مجموعه ترغیب نماید .

یکی از موضوعاتی که هنگام یا بعد از خرید کانتر بانکی و اداری مورد توجه کاربر قرار می‌گیرد ، داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی است . به خصوص برای چنین محصولاتی که بسیار کاربردی و مهم ، داشتن خدمات پس از فروش و همچنین ضمانت می‌تواند تضمینی بر کیفیت آن محصول باشد . بنابراین یکی از عوامل مهم برای طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج ، در نظر گرفتن ضمانت و خدمات پس از فروش است .

طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج علاوه بر این که در بانک‌ها و سازمان‌های بانکی برای مراکزی همچون : کلینیک‌ها و مراکز پزشکی ، نمایشگاه‌ها ، شرکت‌های بزرگ تجاری ، دفاتر آژانس هواپیمایی نیز می‌باشد . نحوه طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج نیز قیمت را هم تحت تاثیر خود قرار داده است . چراکه کرج یکی از قطب‌های فعال در زمینه می‌باشد . البته عامل اصلی تعیین قیمت محصولات انتخاب نوع جنس و متریال و نحوه طراحی و … بستگی دارد .

کانتر بانکی شیدر تیپ 904L

شرکت مبلمان اداری آبادیس همواره در تلاش بوده تا بهترین طراحی و اجرای کانتر بانکی و اداری در کرج را انجام دهد که متناسب با نیاز شما مخاطبان عزیز صورت می‌گیرد و همچنین در این زمینه برای ارائه مشاوره مناسب بسیار کوشا می‌باشد . علت چنین موضوعی داشتن کادری مجرب ( اعم از مدیر یا معاونان مدبر ، طراحان خلاق و ایده‌جو ، کارمدان پر تلاش و نصاب‌های خبره و چیره دست ) می‌باشد که به تولید و ارائه محصولات خاص و منحصربه فرد منتهی می‌شود .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید