زیر پایی اداری در کرج

زیرپایی ابزاری است که با جای گرفتن در زیر پای کسی که پشت میز یا رایانه می‌نشیند کمک به درست نشستن افراد می‌شود و جلوگیری از روی دادن دردها و مشکلات ماهیچه ای می‌شود . با نشستن روی صندلی های غیر استاندارد بخش زیرین زانو با لبهٔ صندلی درگیر می‌شود و فرد برای آویزان نماندن پاها تلاش می‌کند نوک انگشتان را به زمین بزند کاری که رفت و آمد خون را با مشکل رو یا رو می‌کند و هنگامی که فرد نمی‌تواند به سادگی تکیه کند به گونه ای می‌نشیند که احتمال درآوردن غوز در افراد بالا می‌رود .

زیرپایی با برداشتن فشار از روی ماهیچهٔ پاها و زدودن بی تحرکی شان از گرد آمدن خون در یک نقطه و نتیجه‌تاً پیش آمدن واریس هم جلوگیری می‌کند و همچنین آویزان شدن پاهای ، وضعیت نامناسب پا و ثابت ماندن آنها برای مدت طولانی همگی از مشکلات پشت میزنشینی هستند و می‌توانند باعث تجمع بیش از حد خون در اندام‌های تحتانی شما شوند . نتیجه این اتفاق ، افزایش فشار بر روی ماهیچه‌ها ، رباط‌ها و تاندون‌های موضعی است که گاهی منجر به فشردن شدن اعصاب مجاورشان شده و درد ایجاد می‌کنند .

فشار غیر ضروری به نیم‌تنه بالایی در نهایت بعد از مدتی به کمر منتقل می‎شود و می‌تواند باعث کمر درد شدید حین کار و استراحت شود . در واقع زیرپایی یک نوع تکیه‌گاه ارگونومیک برای پاهاست که آن را زیر میز قرار داده و به افراد کوتاه قد این امکان را می‌دهد که در هنگام نشستن روی صندلی اداری ، محلی برای تکیه دادن کف پاها در اختیار داشته باشند و از آویزان ماندن بیش از حد آنها در طول روز جلوگیری کنند .

طراحی زیرپایی به شکلی است که تکان خوردن و جابه‌جایی کاربر پشت میز را تسهیل می‌کند و برای گردش خون و بهبود قدرت عضلانی بسیار مفید است . استفاده از زیرپایی حین کار از درد ناشی از ثابت و ایستا ماندن پاها برای مدت طولانی جلوگیری می‌کند .

یکی از ملزومات مهم در اداره‌ ها زیرپایی اداری است که علاوه بر حفظ زیبایی در محیط کار تندرستی کارمندان را به دنبال خواهد داشت ، بنابراین یکی از مهم‌ترین کالاهایی که می‌توان در هر اداره و پشت میز از آن استفاده کرد زیرپایی اداری است چرا که این محصول کاملاً اصولی ساخته می‌شود و در کاهش عوارض یک‌ جانشینی تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد  .

زیر پایی مدست تیپ 2201

این زیرپایی از جنس چوب و ام دی اف می‌باشد و به شکل مستطیلی است این نوع زیرپایی ثابت است و طراحی آن به گونه ای است که می‌تواند باعث رفع خستگی در کارمندان شود .

زیرپایی چوبی یکی از وسیله‌های بسیار کاربردی در منزل ، فروشگاه ها ، ادارات و بسیاری از جاهای دیگر است که کاربرد بسیار زیادی دارد ، این وسیله به این دلیل ساخته شده است که بتوانید در هنگام نشستن بر روی صندلی و مبل پای خود را بر روی آن قرار دهید تا از درد پاها بعد از نشستن بر روی صندلی بکاهید ، این وسیله فوق العاده کاربردی است و از آن استفاده های بسیار زیادی می‌شود . این وسیله دارای انواع متفاوتی می‌باشد که می‌توانید از هر یک از انواع آن برای رفع خستگی و کم کردن درد کمر و پا در هنگام نشستن بر روی صندلی و مبل استفاده کنید .

این مدل زیرپایی با صفحه ای فلزی و روکش پلاستیکی و طراحی حرفه ای قابل استفاده در ادارات می‌باشد . متحرک بودن صفحه ی این زیرپایی پلاستیکی فلزدار از خسته شدن پاهای شما جلوگیری می‌کند . اگر افراد بدانند که آویزان بودن پاها در دراز مدت چه عوارضی دارد ، حتما برای کار در محیط کاری و پشت کامپیوتر از زیرپایی مناسب استفاده می‌کنند .

  • مشخصات زیرپایی پلاستیکی

این زیرپایی بسیار مناسب و استاندارد می‌باشد . محل قرارگرفتن پاها از پلاستیک بسیار مقاوم می‌باشد . در قسمت داخلی این محل پلاستیکی می‌توان از فلز استفاده کرد . این فلز از شکستن زیرپایی جلوگیری می‌کند. در واقع زیرپایی پلاستیکی را می‌توان به صورت ورق دار و بدون ورق تولید کرد .

رویه پلاستیکی زیرپایی اداری دارای برآمدگی بر روی سطح فرم می‌باشد تا در تسریع جریان خون و سر خوردن پاها جلوگیری ‌کند . فریم اصلی زیرپایی از لوله فلزی منحنی شکل می‌باشد که صفحه جا پایی بر روی آن قرار می‌گیرد . حالت منحنی شکل فریم به قابلیت تنظیم زیرپایی کمک می‌کند .

جهت مصارف طبی و عمومی می‌باشد و متناسب با میزهای اداری و کامپیوتری در حالات قابل تنظیم و تسریع جریان خون در کف پا توسط برآمدگی های سطح فریم است .

زیر پایی مدست تیپ 2201

خرید زیر پایی اداری برای تمام کسانی که در طول روز زیاد می‌نشینند و افرادی که شغل هایشان پشت میز و با کامیپوتر هست به شدت ضروری و مهم می‌باشد چرا که نشستن طولانی مدت پشت صندلی مشکلات زیادی را برای بدن ایجاد می‌کند مخصوصا اگر شما به طریق و نحوه‌ی درست ننشیند که اکثر افراد وقتی مشغول و سرگرم به کار هستند حواس شان به طرز نشستن خود نیست . زیرپایی اداری می‌تواند جلوی دردهای کمر و گردن را بگیرید ، و قوس عادی و نرمال بدن را حفظ کند .

از طرفی دیگر نشستن نامناسب سبب اختلال در گردش خون بدن می‌شود که در نتجیه فرد ممکن است دچار بیماری مانند واریس شود ولی اگر از زیرپایی اداری استفاده کنید دچار این قضیه نمی‌شوید . همان طور که از اسم آن مشخص است زیرپایی اداری قابلیت جا به جایی را دارند و می‌توان به راحتی آن ها را جا به جا نمود . استفاده از زیرپایی مزیت‌های بسیاری دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم .

  • زیرپایی با قرارگرفتن زیرپای کاربر به درست نشستن شخص و در نتیجه باعث گردش خون راحت در رگ ها می‌شود .
  • استفاده از زیرپایی اداری از ایجاد درد و مشکلات ماهیچه‌ای جلوگیری می‌کند .
  • به دلیل استاندارد نبودن صندلی‌ها بخش زیرین زانو به لبه صندلی برخورد کرده و فرد برای جلوگیری از درد پاهای خود را آویزان نگه می دارد و نوک انگشتان را به زمین زده که این کار گردش خون را با مشکل مواجه می‌کند .
  • افراد کوتاه قد نیاز بیشتری به زیرپایی اداری دارند زیرا با معلق ماندن پا خستگی زیادی بر سیستم بدن وارد شده ، از طرفی برای اینکه پاها به زمین برسد لبه صندلی می‌نشینیم که در این حالت فشار زیادی به ستون فقرات و کمر وارد می‌شود .
  • زمانی که نتوانیم به راحتی به صندلی تکیه دهیم به مرور زمان کمر دچار قوس می‌شود در این حالت نه تنها کمر درد ایجاد می‌شود بلکه به مرور زمان احتمال قوز درآوردن و حتی بزرگ شدن شکم را در پی دارد که استفاده از زیرپایی متحرک اداری باعث می‌شود که بدن بتواند در بهترین حالت قرار بگیرد .
  • این وسیله با توجه به تنظیم ارتفاع و زاویه صحیح در قسمت مچ و ساق پا تأثیر زیادی در صحیح نشستن و پیشگیری در دردهای مفاصلی دارد .
زیر پایی مدست تیپ 2201

یکی از ابزارهای به ظاهر ساده که می‌تواند فشار زیادی را از روی ماهیچه های پا و کمر بردارد زیرپایی اداری است که این محصول موجب کاهش فشار بر روی رگ ها و ماهیچه های پا و کمر می‌گردد ، بنابراین افرادی که می‌خواهند از آویزان شدن پاهایشان به هنگام قرار گرفتن در پشت میز اداری پایه فلزی جلوگیری کنند ، حتماً باید این محصول را مورد استفاده قرار دهند به این خاطر که طراحی آن ارگونومی‌ بوده و موجب قرارگرفتن بدن در یک راستا می‌شود .

همان‌طور که گفته شد زیرپایی‌ها در انواع و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند اما باید توجه داشته باشیم از زیرپایی استفاده کنیم که قابلیت های زیادی از جمله تنظیم ارتفاع و زاویه و جابه‌جایی را داشته باشد . زیرا ممکن است مجبور شویم صندلی خود را جابه جا کنیم یا اینکه ارتفاع آن را تغییر دهیم .

میز مدیریت چستر تیپ 114L
  • اگر مدام در حال جابجایی و تغییر مکان هستید از زیرپایی‌های سبک و استفاده نمایید .
  • اگر محیط کار شما سرامیک است زیرپایی با ورق فولادی استحکام بالایی داشته و بر سطح صاف لیز نمی‌خورد .
  • اگر صندلی و میزی که استفاده می‌کنید غیر استاندارد است زیرپایی مناسب شما باید دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه باشد تا بتوانید درست بنشینید و دچار واریس ، کمر درد و زانو درد نگردید .
  • مچ پای افراد در هنگام نشستن باید زاویه ۹۰ درجه داشته باشد تا از وارد آمدن وزن بالا بران جلوگیری شود . خرید زیرپایی با قابلیت تنظیم درجه بسیار مناسب و کمک کننده می‌باشد .
  • اگر از خستگی پاهای خود در حین کار رنج می‌برید با خرید زیرپایی ماساژور این مشکل رفع خواهد شد .
کمد دکوراتیو کوتاه آرمز

گروه دکوراسیون آبادیس تولید کننده انواع سبک زیرپایی های اداری و ساخت انواع محصولات اداری آماده خدمت‌ رسانی و مشاوره به شما عزیزان می‌باشد . تمامی افراد برای خرید به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستند ، شما می‌توانید این محصولات و انواع زیرپایی اداری را با هم از نظر کیفیت ، قیمت و دیگر ویژگی‌ها بررسی و مقایسه کنید و انتخاب کنید ، امیدواریم اطلاعات کافی برای خرید زیرپایی اداری مناسب را در اختیارتان قرار داده باشیم .