دیوارکوب مدست تیپ 3201 5
دیوارکوب اداری در کرج

وقتی همه چیز تغییر می‌کند ، دفتر اداری هم نیاز به تغییر دارد . دیوارکوب اداری در واقع همان دیوار پیش ساخته‌ای است ، که در کمترین زمان ، وقت و هزینه در یک محیط اداری نصب می‌شود . نصب دیوارکوب اداری این امکان را در یک دفتر فراهم می‌کند که بتوان چندین فضای کاری را در یک محیط اداری ایجاد کرد . با استفاده از این ابزار بهترین حالت تقسیم یک محیط با عملکرد بالا فراهم می‌شود .

از این ابزار می‌توان در انبارها ، دفاتر اداری و کلاس‌های آموزشی نیز استفاده کرد . سیستم دیوارکوب اداری بسیار کاربردی و زیبا در یک محیط اداری مدرن می‌درخشد . رنگ و تنوع در انواع آن‌ها این امکان را در یک محیط ایجاد می‌کند تا بتوان سیستم کسل کننده و بی‌روح یک محیط اداری را تبدیل به دنیایی از رنگ‌های جذاب و طراحی مدرن و چشم نواز کرد .

دیوارکوب سیمپل تیپ 3202 لارکس-طوسی

از آنجایی که دیوارکوب اداری نقش تفکیک محیطی و زیباسازی آن را برعهده دارد ، پس می‌توان از آن در محیط‌های نظامی ، آموزشی و تجاری تولیدی و انبارداری استفاده کرد . این ابزارها قابل تنظیم در هر طرح رنگی است و اغلب آن‌ها استانداردهای تحمل بار در صنعت را رعایت می‌کنند . از این رو این دیوارکوب اداری علاوه بر جنبه تزئینی ، تجملاتی خود در یک محیط اداری می‌تواند نقش یک دیوار پیش ساخته مستحکم اداری را محیط صنعتی ایفا کند .

دیوارکوب اداری بدون بنایی در اسرع وقت قابل نصب است . این ابزار برای شرکت‌هایی که اغلب آرایش نیروی کار خود را تغییر می‌دهند ، امکان تغییر در چیدمان دفتر خود بدون کوبیدن دیوارها و ساختن موارد جدید ، ایجاد می‌کند . یکی از بزرگترین مشکلاتی که شرکت‌ها هنگام احداث دیوار خشک جدید دارند ، گرد و غبار است ، که می‌تواند تا حدی قابل توجهی سیستم اداری را دچار اختلال کند .

نصب این ابزارهای مدرن ، ساده و به دور از هر گونه اختلال ، سروصدا و گردغبار است . پس می‌توان بدون هیچ آشفتگی و تغییر موضع کارکنان اداری ، اقدام به نصب آن‌ها در کم‌ترین زمان کرد . با نصب دیوارکوب اداری در یک محیط اداری می‌توان به سادگی کابل برق ، خطوط مخابراتی را پوشاند . همچنین این ابزارها قابلیت انتقال به محیط دیگر را خواهند داشت ، اما این جایگزینی چندان جذابیت ندارد ، زیرا برداشت آن‌ها احتمال تخریبشان را بالا می‌برد .

دیوارکوب ویوپن تیپ 3203 ، دیوارکوب ویوپن ، دیوارکوب ، دیوارکوب اداری ، خرید دیوارکوب ، فروش دیوارکوب ، قیمت دیوارکوب ، خرید دیوارکوب اداری ، فروش دیوارکوب اداری ، قیمت دیوارکوب اداری

قبل از خرید هرگونه دیوارکوب ابتدا باید نیاز ، بودجه و سلیقه خود را در نظر بگیرید . بسیار مهم است که نوع دیوارکوب را برحسب محیط و نوع کسب و کارتان انتخاب کنید . سپس باید فضایی را که می‌خواهید با دیوارکوب بپوشانید کاملا دقیق اندازه گیری کنید . توجه داشته باشید درصورتی که دیوار خرابی شدیدی داشته باشد ممکن است قبل از نصب دیوارکوب نیاز به زیرسازی داشته باشید .

دیوارکوب کاتوی آبادیس

دیوارکوب‌های چوبی دارای مواد مختلفی هستند که شامل چوب جدید ، چوب اصلاح شده و مواد مصنوعی می‌شود . این تخته‌ها و بافت‌های غنی را می‌توان به صورت افقی ، عمودی یا به دیوارها در الگوهای مورب یا شاه ماهی نصب کرد . دیوارکوب چوبی در انواع رنگ‌های مختلف همچون روشن ، تیره ، خاکستری و غیره تولید می‌شود . انتخاب رنگ و ابعاد دیوارکوب چوبی به سلیقه و فضای مورد نظر شما بستگی دارد .

محصولات امروزی که زمانی به‌عنوان عایق ساختمان‌ها برای جلوگیری از سرما استفاده می‌شد ، همیشه از چوب ساخته نمی‌شدند ، این واقعیتی است که اگر شروع به خرید این محصول برای اداره خود کرده باشید ، ممکن است متوجه شوید .

دیوارکوب های چوبی همیشه مورد استقبال زیادی قرار می‌گیرند . البته معمولا با توجه به گران بودن چوب اصل ، برای ساخت این‌گونه دیوارکوب‌‌ها از چوب‌های مصنوعی نظیر MDF با روکش PVC استفاده می‌شود . علاوه بر اینکه استفاده از دیوارکوب MDF هزینه کمتری برای مشتری خواهد داشت ، این محصولات نسبت به شرایط محیطی نظیر آب و هوا ، ساییدگی و ضربه از مقاومت بیشتری برخوردار هستند .

PVC دیوارکوب های پلی استایرن و PVC در طرح‌ها ، رنگ‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شوند . با استفاده از دیوارکوب‌های با دوام و با کیفیت پلی استایرن می‌توانید انواع سبک‌ها و جلوه‌ها را به محیط زندگی و کار خود اضافه کنید .

مزایای دیوارکوب‌های پلی استایرن بسیار زیاد است مانند : مقاومت بالا در برابر رطوبت و پوسیدگی ، قیمت مناسب ، حمل آسان نسبت به دیوارکوب‌های چوبی و سنگی و همینطور نصب آسان این دیوارکوب‌ها ، از جمله مهم‌ترین مزایایی هستند که خیلی از مشتریان را به خرید آن ترغیب می‌کند . دیوارکوب PVC و پلی استایرن به صورت تو خالی و توپر موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید .

دیوارکوب‌های چرمی نوعی دیگر از دیوارکوب‌های گران‌قیمت هستند که برای محیط‌‌های بسیار لوکسی مانند : لابی هتل‌ها ، ساختمان‌های تجاری و حتی در برخی خانه‌ها استفاده می‌شوند . این نوع از دیوارکوب‌ها در اندازه‌‌های گوناگون به شکل سه ‌بعدی و نرم طراحی می‌شوند . دیوارکوب‌های چرمی در انواع مدل‌های مختلف تولید می‌گردند . از انواع مدل‌های این دیوارکوب می‌توان به مدل رولی ، پنلی و تایل چرمی اشاره کرد که هر کدام دارای مدل‌ها و طرح‌های مخصوص به خود می‌باشند .

این دیوارکوب مزیت‌های فراوانی مثل قابل شستشو بودن ، پنهان کردن تاسیسات داخلی ساختمان ، عایق بودن نسبت به حرارت ، عایق بودن در برابر صدا و موارد دیگر را دارا می‌باشد . دیوارپوش چرمی دارای نمای خاص و چشم نواز می‌باشد و می‌توان آن را به عنصری دکوراتیو و نقطه کانونی دکوراسیون داخلی فضا تبدیل نمود .

دیوارکوب‌های چرمی نصب سریع و راحتی دارند و دارای طول عمر بسیار بالایی می‌باشند . با توجه به اینکه دیوارکوب چرمی به عنوان بهترین عایق صدا شناخته می‌شود معمولا برای استفاده در مکان‌هایی مانند : آموزشگاه‌های موسیقی و سالن‌های کنفرانس بسیار مناسب می‌باشد .

نصب دیوارکوب سنگی ، کمی به ابزار و مهارت بیشتر نیاز دارد . به این معنا که نصب آن باید توسط افراد متخصص انجام گیرد . اگر بخواهیم طریقه نصب دیوارکوب سنگی را به صورت اجمالی توضیح دهیم ، باید بگوییم که برای نصب آن ، ابتدا روی بخش کوچکی از دیوار مورد نظر ، چسب سیمان قرار داده‌ می‌شود و پس از آن دیوارکوب‌ها نصب می‌شوند . برای اطمینان از محکم بودن محل قرارگیری سنگ‌ها ، آن‌ها را با کمک میخ‌های مخصوص در جایشان ثابت می‌کنند .

این دسته از انواع جدید دیوارکوب‌ها ، عایق بسیار خوب گرما ، صدا و رطوبت هستند . از این رو هم در بخشهای داخلی ساختمان و هم به عنوان تزئینات داخلی کاربرد دارند . این مدل از دیوارکوب های جدید ، منعطف و قابل شستشو هستند . این مدل از دیوارکوب‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی در بازار موجودند .

تنوع بالا و زیبایی از جمله مزایای این دیوارکوب‌های جدید هستند . آلومینیوم جنس سبکی دارد و این نوع از دیوارکوب‌ها به راحتی نصب می‌شوند . از آنجا که دیوارکوب های جدید آلومینیومی ، جلوه خاصی به فضا به خصوص فضاهای کاری می‌بخشند با استقبال کم‌نظیر معماران روبرو شده ‌است . در نصب آنها نیازی به زیرسازی دیوار نیست . این دیوارکوب‌ها به آسانی و با کمک چسب پشتشان بر روی دیوار قابل نصب هستند .

این محصولات سبک ، عایق حرارت و عایق صوت هستند و همچنین مقاومت بالایی در مقابل ضربه از خود نشان می‌دهند . از طرفی بسیار راحت نصب می‌شوند . تنوع بالا و زیبایی خاص این دیوارکوب‌ها ، این نمونه‌ها را در سطر جدول دیوارکوب‌های پرطرفدار قرار داده است .

به عنوان مثال : دیوارکوب‌های کامپوزیت با طرح‌های سنگ و یا چوب با استقبال فراوانی روبرو شده‌اند . این دیوارکوب‌ها به صورت پنلی هستند . و در صورت لزوم می‌توان پنل‌ها را به صورت تکی ، جابجا نمود . این ویژگی به خصوص در زمانی که یک بخش از دیوارکوب نیاز به بازسازی و تعمیر دارد ، بسیار مفید است .

دیوارکوب 3206 آبادیس 5

تمامی دیوارکوب‌های ذکر شده انعطاف بالایی دارند و به راحتی خم می‌شوند . برای اجرا و نصب به این نکته باید توجه نمایید که گاهی سطح زیرین ممکن است مناسب برای اجرای دیوارکوب پی‌وی‌سی نباشد ، که در این صورت باید نصاب با ایجاد زیرسازی مناسب اقدامات لازم را جهت نصب این متریال فراهم آورد . متریالی که برای ایجاد زیرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد بسته به محیط شما متفاوت می‌باشد اما به طور کلی شامل دو نوع : چوب و پروفیل آلومینیومی می‌باشد .

دیوارکوب دیاموند تیپ 3207 ، دیوارکوب دیاموند ، دیوارکوب ، دیوارکوب اداری ، خرید دیوارکوب ، فروش دیوارکوب ، قیمت دیوارکوب ، خرید دیوارکوب اداری ، فروش دیوارکوب اداری ، قیمت دیوارکوب اداری

سبک و بادوام

قابل نصب روی تمام سطوح

نصب سریع و آسان

تنوع در طرح و رنگ

عایق سرما و گرما و صدا

مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار

قابل شستشو بودن و ثبات رنگ

مقاوم در برابر اشعه خورشید

غیر قابل نفوذ در برابر حشرات موذی

دیوارکوب اینترفیس تیپ 3208 4

دیوارکوب‌ها از تزئینات داخلی ساختمان و محل‌های مختلف می‌باشند و دارای خواص منحصر به فردی هستند . نصب و استفاده از دیوارکوب‌ها نسبت به بسیاری از تزئینات داخلی ساختمان مانند : رنگ و کاغذ دیواری راحت‌تر می‌باشد و بعد از نصب نیز مشکلاتی مثل بو ، ساکنان را اذیت نمی‌کند ، نصب دیوارکوب نیاز به بنایی و یا عملیات‌های ساختمانی ندارد و همین امر ، استفاده از آن‌ها را در بسیاری از موارد به بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون تبدیل می‌کند . به طور کلی از دیوارکوب‌ها در طراحی و مراحل اولیه ساخت و یا بعد از اتمام کار و تنها به منظور زیبا سازی فضا ، می‌توان استفاده کرد .

دیوارکوب هگزاپن تیپ 3213 آبادیس

دیوارکوب یکی از بهترین و ساده‌ترین روش برای پوشش دیوار است که علاوه بر زیبایی باعث کیفیت بهتر دیوار نیز می‌شود . رنگ و کاغذ دیواری روش‌هایی هستند که در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفتند ولی امروزه به دلیل راحتی و صرف هزینه کمتر کارفرماها ترجیح می‌دهند از دیوارکوب برای طراحی دیوار اداره‌ها استفاده کنند ، همچنین با انتخاب درست جنس دیوارکوب می‌توانند دیواری دارای عمر بالا داشته باشند که برای کارفرما نیز بسیار اهمیت دارد .

در این مقاله سعی نموده‌ایم با معرفی متریال‌هایی که به دلیل داشتن ویژگی‌های مناسب ، بیشتر برای پوشش دیوار استفاده می‌شوند ، شما را در انتخاب دیوارکوب موردنظرتان راهنمایی کنیم . شرکت تولیدی آبادیس از برترین تولید‌ کنندگان در حوزه‌ی مبلمان و تجهیزات اداری می باشد . این شرکت همواره تلاش نموده است تا با تکیه بر دانش فنی روز دنیا محصولاتی متمایز در مصارف مختلف اداری را تولید و ارائه نماید .