میز مدیریت پاسارگاد
دکوراسیون دفتر کار در کرج

مراکز اداری و کاری جزو مکان‌هایی هستند که نوع طراحی و چیدمان آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است . متأسفانه برخی از مدیران بدون توجه به این اهمیت ، بر این باورند که هزینه‌های انجام شده برای دیزاین دفتر کار ، هزینه‌های اضافی هستند . این در حالی است که اگر با تأثیر طراحی داخلی دفتر کار بر میزان بهره‌وری کارمندان و افزایش مشتریان آشنا باشند ، قطعاً به این موضوع اهمیت ویژه‌ای می‌دهند .

بر همین اساس در این مطلب در مورد طراحی دفتر کار توضیحاتی ارائه داده و ایده‌هایی جذاب برای این مراکز را معرفی می‌کنیم . اگر مدیر شرکتی هستید که خواستار یک دفتر کار شیک و مدرن بوده و یا به هنر طراحی مراکز اداری علاقه‌مند هستید ، ما را در این مطلب همراهی کنید .

میز مدیریت کوردیزو تیپ 140L

در نظر داشته باشید که دفتر کار شما مانند خانه نیست که بتوانید برای چیدمان دکوراسیون داخلی آن از انواع مختلف دکوری‌ها و وسایل تزیینی استفاده کنید و برای چیدمان دکوراسیون دفتر کار و تزئین آن می‌توانید نهایتا از گلدان‌‌های گل طبیعی در قسمت‌های مختلف استفاده کنید تا هم حس طبیعت و سرزندگی در محیط وجود داشته باشد و هم زیباتر باشد و در عین حال محیط شما از حالت رسمی خارج نشود .

علاوه بر این موارد ، گزینه‌ی دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که در فضای کاری خود از تابلوها و یا دکوری‌هایی استفاده کنید که متناسب با نوع کاربرد محیط شما باشد . به طور مثال استفاده از تابلوهای تصویر و عکس‌های شخصی در محیط کار ، بیمه و یا خدمات اداری گزینه مناسبی نیست ، ولی در عوض در گالری‌های هنری و محیط‌‌های کاری که در ارتباط با هنر و موارد این چنینی هستند دست شما برای استفاده از تابلو‌های مختلف باز است .

نکته‌ی دیگری که باید برای چیدمان دکوراسیون دفتر کار در کرج مد نظر قرار دهید این است که تمام وسایل مورد نیاز در جایی قرار داشته باشند که شما برای استفاده از آن‌ها دچار زحمت زیادی نشوید و وقت زیادی از شما گرفته نشود . این کار باعث می‌شود که هم بیش از حد خسته نشوید و هم راندمان کار شما بالاتر باشد .

میزهای اداری

از روش‌های مختلفی برای دکوراسیون و بهبود محیط کار می‌توان استفاده کرد . برخی از این روش‌ها بسیار ساده هستند و تمامی افراد قادر به اجرای آنها هستند و برخی دیگر نیز تنها توسط افراد حرفه‌ای در زمینه دیزاین قابل ‌اجرا هستند . قبل از شروع هر کاری باید یک برنامه مناسب داشته باشید . برای اینکه برای آراستگی و بهبود محیط کار تلاش کنید ، پیش از شروع کار به یک برنامه جامع و منسجم نیاز خواهید داشت .

یک محیط کار مناسب باید دارای ظاهری تلفیقی از یک محیط کار حرفه‌ای و یک محیط خانگی باشد . به‌ عبارت‌ دیگر ظاهر محیط کار هم باید نشان‌دهنده یک محیط کار حرفه‌ای باشد و درعین حال بتواند آرامش یک فضای خانگی را در کارمندان و مشتریان ایجاد کند . هنگام انتخاب دکوراسیون مناسب و بهبود محیط کار به چند قسمت باید توجه ویژه‌ای داشته باشید که عبارت‌اند از: دیوارها ، پنجره‌ها ، چراغ‌ها ، درها ، میز اداری و صندلی‌ها

میز مدیریت نئو

شیوه پیکربندی ساختار و فضای یک دفتر کار می‌تواند بسیار اثرگذار در طریقه انجام فعالیت‌های روزمره کارمندان داشته باشد . طراحی مناسب دفترکار باید مناسب و در عین حال کاربردی باشد . کارمندان تیم را براساس کارهایی که انجام می‌دهند و در کنار تجهیزاتی که مرتباً به کار میبرند را با هم ، هم‌گروه می‌کنند .

اطمینان داشته باشید که هر کارمند مکان کافی به‌منظور کار دارد . اگر حرفه یک کارمند نیازمند کار با نقشه‌های بزرگ یا مدارک طراحی باشد ، آن‌ها باید فضای مورد نیاز برای پخش این مدارک را داشته باشند . صندلی‌های راحتی که از فضای مناسب ارگونومی حمایت می‌کنند می‌توانند به تقلیل درد کمک شایانی نماید . ارگونومی علم بهبود روندها و فرآیندها برای کمک به اشخاص در ممانعت از آسیب و صدمه است .

در روانشناسی رنگ‌ها ، رنگ سبز آرامش بخش است اگر در برخی از دیوارها از رنگ سبز و سفید استفاده شود محیط کار سرزنده و پویایی خواهیم داشت که به بهبود آرامش ذهن کمک خواهد کرد . رنگ‌ها نقش مهمی را در فضای اداری ایفا می‌کنند .

به عنوان نمونه رنگ زرد به خلاقیت الهام می‌بخشد و امیدواری به موفقیت‌های کاری را افزایش می‌دهد و آبی باعث تحریک ذهن می‌شود . هنگام انتخاب رنگ دفتر کار به این نکته توجه کنید که به کدام عنصر در میان پرسنل خود نیازمندید ، سپس همان رنگ را در دکوراسیون داخلی دفتر کار خود اعمال کنید .

فرش و کفپوش نقش مهمی در دکوراسیون فضای خانه دارد و به آن روح می‌بخشد . در مورد دکوراسیون فضای دفتر نیز به همین شکل است و فرش می‌تواند نقش مهمی ایفا کند . اگر اداره شما از فضای بزرگی تشکیل شده که واحدهای مختلف در آن کار می‌کنند می‌توانید با انداختن فرش فضاها را از هم تفکیک کنید و چیدمان دفتر کار را زیباتر کنید .
اگر فضای کاری شما وسعت زیادی ندارد باز می‌توانید از فرش استفاده کنید . می‌توانید فرش را بین میزها بیندازید یا حتی جلوی در بیندازید و در بدو تاثیری شگفت انگیزی ایجاد کنید . حتی یک یا دو فرش می‌تواند کمک زیادی به عوض کردن حس‌وحال فضا کند .

انتخاب رنگ‌های مناسب برای دکوراسیون دفتر کار در کرج ، به طور خاص و ویژه‌ای به نوع کاری که به آن مشغول هستید وابسته است . به عنوان مثال : رنگ‌های خنثی برای مشاغل مرتبط با امور مالی و حقوقی بسیار ایده آل هستند . اما حرفه‌هایی همچون عکاسی و طراحی گرافیک ، که خلاقیت بیشتری در آنها دخیل هستند ، با رنگ‌های پر انرژی و گرم ، قرابت بیشتری پیدا می‌کنند .

در عین حال به برندینگ شرکت خودتان و استفاده از رنگ‌های سازمانی در دکوراسیون محل کارتان هم باید توجه کنید . باید حواستان باشد که در کجا و چگونه از نام و لوگوی شرکت خودتان استفاده می‌کنید ، محل قرارگیری تابلوهای شرکت در بیرون از محل کار هم بسیار حائز اهمیت است . شاید استفاده از لوگوی سازمان یا رنگ سازمانی در دکوراسیون فضای کار امری بدیهی و ساده به نظر برسد ، اما این مسئله از نظر تاثیر روانی که روی مخاطبانتان دارد ، بسیار مهم است .

سعی داشته باشید نوع وسایل و ابزاری که در اتاق کار شما قرار می‌گیرند ، مانند :  میز ، صندلی ، کمد و فایل‌های اداری ، با توجه به ابعاد و فضایی که در اختیار دارید خریداری شوند . به طور مثال : اگر در اداره و یا محیطی کار می‌کنید که محل دفتر کار شما ابعاد کوچکی دارد و متراژ بالایی ندارد ؛ بهتر است از میز و صندلی‌های اداری که ظریف‌تر هستند و فضای کمتری را در اشغال می‌کنند استفاده کنید ، تا تمام فضا توسط میز و صندلی گرفته نشود . در نظر داشته باشید که هر چه میز و صندلی‌ها کاربردی‌تر باشند ، می‌توانند گزینه مناسب‌تری محسوب شوند .

سعی داشته باشید در دفتر کار خود ، از فایل‌ها و کمدهایی استفاده کنید که تنها ویژگی آن‌ها زیبایی نباشد ، بلکه بتوانند فایل‌های مختلف را در خود جای بدهند و عمق و ابعاد آن‌ها به اندازه کافی با توجه به اسناد و مدارک شما باشد .

نورپردازی در دکوراسیون دفتر کار در کرج اهمیت بسیار زیادی دارد . نورپردازی دفتر کار نه ‌تنها در جذابیت محیط ، بلکه در عملکرد کارمندان نیز تاثیر زیادی دارد . اما این کار باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود . این سیستم کمک می‌کند تا محیط شما جذاب‌تر و پویاتر به نظر برسد و از طرف دیگر اگر به صورت اصولی انجام شود ، بهره‌وری و پویایی کارمندان دوچندان شود .

اینکه نور طبیعی وارد فضای کاری شما شود اهمیت بسیار زیادی دارد ؛ چراکه در غیر این صورت اگر نورپردازی داخلی هم اصولی نباشد ، کارکنان‌تان خیلی زود خسته می‌شوند و محل کار برایشان خیلی یکنواخت خواهد شد . محیط کار و جزئیات آن تاثیر زیادی روی کارمندان دارد . حتی مشکل سیستم نورپردازی دفتر کار می‌تواند روی سلامتی افراد مانند : ضعیف شدن چشم یا بروز سردردهای شدید موثر باشد .

انتخاب متریال مناسب مهم‌ترین اصل در طراحی دکوراسیون داخلی است که باید به آن توجه داشت . این اصل به سلیقه شما و همینطور به نوع کار و خدماتی که ارائه می‌دهید بستگی دارد . شما می‌توانید در طراحی دکوراسیون دفتر کار در کرج از متریال چوب و یا فلزات استفاده کنید .

برای مثال : شما می‌توانید از میزهای چوبی استفاده کنید . دکوراسیون چوبی یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین طراحی‌های اداری با شمار می‌رود . وجود چوب در هر فضایی حس سرزندگی را به شما القا می‌کند . همینطور استفاده از میزها و صندلی‌های فلزی می‌تواند جذابیت خاصی را به فضای کاری شما ببخشد .

تامین کننده مبلمان اداری ، خرید و فروش مبلمان اداری

همان طور که بیان شد برای طراحی دکوراسیون شیک در محل کار خود بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید :

رعایت تناسب رنگ در طراحی دفتر کار

استفاده از گیاهان آپارتمانی در داخل محل کار

رعایت نظم در چینش میز و صندلی‌های موجود در اتاق کار

برقراری نظم و ترتیب با استفاده از دکور و قفسه و فایل اداری

بهره وری از نور طبیعی و نورپردازی مناسب در اتاق کار

کمد دکوراتیو بلند اینترست تیپ 1106T

اگر با مبانی دکوراسیون داخلی آشنا نیستید ، برای طراحی دکوراسیون دفتر کار خود دست نگه دارید . شما می‌توانید از یک طراح دکوراسیون داخلی برای طراحی و اجرا کمک بگیرید . گروه معماری آبادیس یکی از بهترین شرکت‌های طراحی دکوراسیون داخلی است که بهترین بودن را نه تنها در حرف بلکه در عمل اجرا کرده است .

سابقه‌ی درخشان مجموعه آبادیس در حوزه معماری ، دکوراسیون و تبلیغات و همچنین صدها پروژه موفق در حوزه معماری و محصولات اداری ، یک انتخاب قابل اطمینان برای اجرای پروژه‌های شما عزیزان است .