میز کارمندی ساده مدست تیپ 501
انواع میز کامپیوتر

بسیاری از امور در ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم با کامپیوتر هستند و همه ما به نوعی با آن سروکار داریم . به این ترتیب وجود میز کامپیوتر نیز به عنوان بخشی از ملزوم زندگی و قسمتی از چیدمان و دکوراسیون در خانه و محیط کار پذیرفته شده است . میزهای کامپیوتر از مبلمان اداری هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی و از نظر زیبایی شناسی سطح مقطع کاری زیادی را فراهم کنند که می‌تواند میزبان تجهیزات اداری از جمله رایانه ، لوازم جانبی ، کابل‌ها ، کیس ، ماوس ، کیبورد و پرینتر و غیره را دارا می‌باشد .

طراحی این میزها به گونه‌ای انجام می‌شود که هر بخش در محل استاندارد قرار گرفته و در طولانی مدت به بدن آسیب وارد نکند . خرید میز کامپیوتر مناسب اولین قدم در راه افزایش بازدهی و راحتی استفاده شما از کامپیوتر است . هنگام خرید میز کامپیوتر باید به ویژگی‌های مختلف آن از جمله اندازه ، شکل ، رنگ ، جنس ، امکانات ، قابلیت تنظیم و قیمت توجه کنید . هر فردی باید با توجه به نیازها و مصرف خود مناسب‌ترین میز کامپیوتر را انتخاب کند .

ارتفاع استاندارد میز کارمندی را بشناسیم
  1. میز کامپیوتر باید حتما یک جای جداگانه برای قرار دادن کیبورد و کیس داشته باشد .
  2. اگر اتاق یا مکانتان کوچک است ، پس شما هم میز کوچکی رو انتخاب کنید که علاوه بر اشغال فضای کم ، کارایی بالایی داشته باشد .
  3. سعی کنید میزی را انتخاب کنید که فقط برای کامپیوتر نباشد . میزهای کامپیوتر ، را می‌توان به عنوان میز تحریر هم استفاده کرد .
  4. اگر ساعت‌های طولانی را با کامپیوتر کار می‌کنید ، حتما علاوه بر یک میز خوب ، باید یک صندلی خوب هم داشته باشید .
  5. از زیبایی و هماهنگی میز با اتاق غافل نشوید .
  6. یک جنس خوب و با کیفیت بالا و قیمت مناسب پیدا کنید .
  7. اگر قصد ساختن میز کامپیوتر رو دارید ، حتما از سازنده‌ی کار اطمینان کامل داشته باشید .
میز کارمندی رکتیکال تیپ 503 ، میز کارمندی ، میز ، خرید میز ، فروش میز ، میز اداری ، قیمت میز ، قیمت میز اداری

میزهای چوبی جزء قدیمی‌ترین‌ها هستند . سطوح چوبی سنتی‌ترین شکل رومیزی است . این موارد اغلب در بالای میز کاملاً چوبی نمایان می‌شوند ، اما می‌توانند در بالای قاب‌های فلزی نیز نصب شوند .

میز کامپیوتر فلزی هم خانگی و هم اداری می‌باشند . برای استفاده از آن‌ها به خصوص برای کامپیوتر نیازمند یک میز کامپیوتر خوب و ارزان قیمت و کاربردی می‌باشد . مزیت دیگر میزهای فلزی این است که در شکل و پرداخت‌های متنوع تولید و به راحتی با هر دکوراسیونی سازگار می‌شوند . همچنین میز فلزی مانند چوب به مرور دچار فرسودگی نمی‌شود و مانند شیشه نمی‌شکند . از طرفی چنانچه میزهای فلزی صدمه ببینند یا دچار خراش شوند ، تعمیر کردن آن‌ها مشکل است .

ام دی اف همان تخته فیبر با تراکم متوسط می‌باشد . که این میزهای ام ‌دی‌ اف جایگزین ارزانتری برای چوب جامد محسوب می‌گردد . محصول کاملا یکدست ، بدون لکه و گره خواهد بود و سطحی صاف و نرم ایجاد کرده که آن را برای استفاده از روکش‌ها بسیار مناسب می‌سازد .

میز کارمندی شیدر تیپ 504F

این میزها مربوط به بخش مدیریت می‌باشد و تمام تصمیم‌گیری‌ها ، قراردادها و آینده و حال شرکت در این قسمت تعیین می‌شود و جز مهمترین قسمت‌های هر ارگانی می‌باشد .

این نوع میزها بر روی دیوار نصب می‌شوند و برای افرادی که دارای مشکل محیط هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد . در صورتی که با مشکل کمبود فضا روبرو هستید ، می‌توانید از میز کامپیوتر تاشو استفاده کنید . میز کامپیوتر تاشو قابلیت حمل آسان و اشغال فضایی بسیار کم می‌باشد .

میز کامپیوتر شیشه‌ای نیز یکی دیگر از انواع میزهای شیشه‌ای محسوب می‌شود که در اجرای طراحی دکوراسیون داخلی اداری به صورت مدرن کاربرد دارد و این میزها بسیار جذاب هستند . اگر قصد دارید با دکوراسیون اتاق کار در منزل و یا شرکت ، توجه افراد و اطرافیان را جلب کنید و با دکور خاص و شیک ، تک و منحصربه‌فردی داشته باشید میزهای شیشه‌ای کامپیوتر رو انتخاب کنید .

این مدل میز گوشه را می‌توانید به عنوان میز کار یا میزی برای قرار دادن لوازم دکوری به کار گیرید . این میزها که سه گوش و سه پایه هستند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند .

یک میز کار ایستاده ، در واقع یک میز است که به شما امکان می‌دهد تا هنگام کار راحت بایستید و به کار خود ادامه دهید . این میزها قابل تنظیم هستند که می‌توانید ارتفاع میز را تغییر دهید و بین نشستن و ایستادن تناسب ایجاد کنید .

مدل میز کامپیوتر کتابخانه‌دار برای تمام افرادی که به دنبال دسترسی یک جا و بی دردسر به سایر وسایل مورد نیاز کاری و تحصیلی هستند ، گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل است . میز کامپیوتر با کاربردی چندگانه علاوه بر قرارگیری انواع کامپیوتر ، می‌تواند به عنوان میز تحریر نیز مورد استفاده قرار گیرد .

این روزها وجود میز کامپیوتر کم جا ، به یک قابلیت مهم در آپارتمان‌ها و خانه‌های کوچک تبدیل شده است . تا باعث افزایش کارایی در محیط شود ، از این رو میز کامپیوتر کم جا ضمن راحتی برای فرد در حین کار است . برای انجام سایر فعالیت‌های روزمره ، برای همه‌ی افراد خانواده ، برای کار با لپ تاپ و مطالعه نیز بسیار سودمند می‌باشد .

میز کامپیوتر دیواری بسیار کاربردی و شیک و با کلاس کتابخانه‌دار ، قفسه‌دار ، کشودار ، بدون کشو ، مدل تاشو ، ثابت در رنگ‌های متنوع مدرن و فانتزی است که برای زندگی‌های امروزه با مکان‌های تنگ و فضای کم ساخته شده است که طرح‌های جذاب و قشنگی دارند .

هنگام کار در منزل داشتن یک میز کامپیوتر استاندارد بسیار مهم و ضروری است زیرا غیر استاندارد بودن آن علاوه بر طراحی می‌تواند با گذشت زمان مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد . البته کامپیوتر را می‌توان روی هر میزی قرار داد اما بهتر است از میز و صندلی‌های مخصوصی که مناسب و استاندارد هستند استفاده نمود زیرا باعث عدم ناراحتی و مشکلات فیزیکی در افراد می‌شود .

میز کامپیوتر یکی از مهمترین و اصلی‌ترین محصولات اداری در دکوراسیون اتاق کار ، فضای اداری یا حتی اتاق خواب برای فردی که در منزل کار خود را انجام می‌دهد یا دانش آموزان می‌باشد . اگر به فضای زیادی بر روی میز کامپیوتر خود نیاز ندارید بهتر است از میز کامپیوتر کوچک و البته زیبا ولوکس استفاده کنید .

میز کارمندی ویو تیپ 505

تفاوت در تنوع میز رایانه

امکانات استفاده

تفاوت در صفحه رویی

تفاوت درابعاد

اگر قصد خرید میز کامپیوتر را دارید باید بدانید امروزه انواع مختلفی از این میزها در بازار موجود است که هر کدام از آن‌ها نیز دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد ، با توجه به ویژگی‌های موجود در این میزها قیمت این نوع از میزها نیز متفاوت می‌باشد ، در شرکت آبادیس نیز انواع مختلفی از میزهای کامپیوتر عرضه می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی چه از نظر ظاهر و چه از نظر طرح و رنگ می‌باشند .

فایل کشو اینترست تیپ 1506

در خرید میز کامپیوتر باید برخی نکات مهم را مدنظر قرار دهید . یک میز مناسب باید استانداردهای لازم و مقاومت کافی داشته باشد . میزان مقاومت در میزهای کامپیوتر مهم‌تر از سایر میزها است ؛ زیرا میز باید وزن کامپیوتر و ابزارهای آن را تحمل کند . میزی برای شما مناسب است که نیازهایتان را برطرف کند و کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد .

برای مثال میز کتابخانه‌دار بهترین انتخاب برای افرادی است که کتاب‌های بسیاری دارند و به علاقه‌ی زیادی به مطالعه دارند . میز کامپیوتر به عنوان یکی از پرکاربردترین میزها می‌باشد که با رشد تکنولوژی و سیستم‌های کامپیوتری بیشتر از قبل مورد اهمیت قرار گرفته است .

میز کارمندی کیوب فریم آبادیس

میزهای کامپیوتر در بازار دارای طرفداران زیادی است . مزیت‌هایی نظیر استحکام بالا ، سهولت پاکیزه‌سازی ، حمل و تعمیرات آسان و قابلیت استفاده برای مدل‌های مختلف کامپیوتر در مقوله مشخصات میزهای کامپیوتر قرار دارند . خرید میز کامپیوتر به راحتی در سایت اینترنتی آبادیس موجود می‌باشد . شما می‌توانید براساس بودجه خود و همچنین دکوراسیون خود یک انتخاب فوق العاده داشته باشید و بهترین کار این است که با افرادی مشورت کنید که در این زمینه تجربه کافی دارند تا بهترین مدل را برای محل کار و غیره خود انتخاب کنید . گروه طراحی و ساخت مبلمان اداری آبادیس آماده ارائه مشاوره با شما عزیزان است که زیبایی محیط کار شما را دوچندان کنند .