دیوارکوب اینترفیس تیپ 3208
انواع دیوارپوش در شرکت آبادیس

طراحی داخلی ، بازسازی و نوسازی خانه برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد . با زیباتر شدن فضای خانه و محیط کار حس بهتری خواهیم گرفت . شاید قبلا کلمه دیوارپوش به گوشتان نخورده باشد اما بهتر است بدانید تمام رنگ‌ها و کاغذ دیواری‌هایی که قبلا می‌شناختید جزء دیوارپوش ها محسوب می‌شوند . دیوارپوش ، همانطور که از نامش پیداست ، روی دیوار نصب می‌شود و معمولاً جنبۀ تزیینی و زیبایی دارد .

دیوارپوش را برای آراستن سقف نیز می‌توانید استفاده کنید . دیوار پوش‌ها تنوع زیادی دارند و انواع رنگ‌ها و مدل‌ها در بازار موجود می‌باشند . اگر کاربرد انواع مختلف از این محصول با بررسی تخصصی مزایا و معایب دیوارپوش بر اساس اصول درست دکوراسیون داخلی انتخاب شوند می‌توانند فضای بی روح دیوارها را به شکل مناسبی روح ببخشد .

دیوارکوب پیانو تیپ 3204 بنفش

از مهم‌ترین اصول در دکوراسیون داخلی می‌توان به تناسب و سازگاری تمام عناصر موجود در محیط با یکدیگر اشاره کرد . به همین دلیل در هر سبک چیدمان لازم است از متریال‌ها و رنگ‌بندی‌های خاصی استفاده نمود و این مساله در روند تولید انواع دیوارپوش ها تاثیر زیادی داشته است . در حال حاضر انواع بسیار زیادی از این دیوار پوش های تزئینی تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها عبارتند از :

رنگ دیوار

پوشش کاغذ دیواری

دیوارپوش پی‌وی‌سی

دیوارپوش ۳ بعدی

دیوارپوش چوبی

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش سنگی

دیوارپوش شیشه‌ای

دیوارپوش پارچه‌ای

دیوارپوش آلومینیومی

دیوارپوش آجری

دیوارکوب کاتوی آبادیس

یکی از روش‌های متداول و کلاسیک برای پوشش دیوار رنگ‌آمیزی آن می‌باشد که با رنگ‌ها و جنس‌های متفاوتی انجام می‌شود . به مرور زمان و با پیشرفت فناوری‌های متفاوت ، رنگ‌های متنوعی از لحاظ متریال اولیه به بازار عرضه شده‌اند که عبارتند از : ( رنگ آنتی باکتریال ، رنگ نانو ضد آب ، رنگ ضد امواج الکترومغناطیس ، رنگ ضد حریق )

امروزه کاغذدیواری‌ها از محبوبیت خاصی در بین علاقه‌مندان به طراحی دکوراسیون داخلی برخوردار است . در نوع چاپی کاغذدیواری ، چاپ هر طرحی که مدنظر داشته باشید امکان پذیر است . همچنین امکان هر گونه نقاشی بر روی کاغذدیواری بعد از نصب نیز وجود دارد . از مزایای دیوارپوش های کاغذی می‌توان به قابلیت شست‌وشو ، قابلیت برداشتن آسان ، صرفه اقتصادی و سرعت بالا در اجرا ، آن اشاره کرد .

از انواع رایج دیوارپوش می‌توان به دیوارپوش های پی‌وی‌سی اشاره کرد که در زمان استفاده و پس از نصب از مزایای زیادی برخوردارند . این نوع دیوارپوش ها کاربرد گسترده‌ای دارد یعنی می‌توان از آن‌ها در حمام ، اتاق‌ها و یا هر مکانی استفاده کرد ، به این دلیل که در برابر آب و آتش ، مقاومت بالایی دارند و همچنین استحکام مطلوبی در برابر رطوبت نیز نشان می‌دهند .

محصولات مشابه

دیوارپوش سه بعدی از تخته‌های حاوی فیبر متوسط و رزین اپوکسی ساخته شده است ، این دیوار پوش ها گزینه‌ی عالی برای محوطه‌های مسکونی و تجاری است . این دیوار پوش ها نسبتا ارزان هستند و می‌توانند برای افزایش ظاهر رنگ شوند .

دیوار پوش چوبی از قطعه‌های چوب با ابعاد مختلف و رنگ‌های متنوعی تشکیل شده است . این قطعه‌ها دارای پهنای باریکی می‌باشند و با قرار دادن آن‌ها به صورت افقی در کنار هم بر روی دیوار ، جلوه بسیار زیبایی را به فضای اطراف می‌بخشد . تنوع در رنگ باعث شده است تا متناسب با هر محیط ، بتوان یک طرح جذاب و مناسب را انتخاب کرد . دیوار شومینه ، دیوار پذیرایی ، اتاق خواب‌ها و همینطور محیط‌های اداری و شرکت‌ها ، بهترین مکان جهت استفاده از دیوارپوش چوبی می‌باشد .

دیوارپوش‌های چرمی نسل جدید پوشش‌های دیواری به شمار می‌روند ، و در هر مکانی با هر کاربری قابل استفاده هستند . آن‌ها را می‌توان در فضاهای مسکونی ، اداری ، مراکز تجاری و … استفاده کرد . این محصول نرم ، ضخیم و ضربه‌گیر است . به همین دلیل ، به عنوان عایق حرارتی ، عایق صوتی و عایق رطوبتی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

دیوارکوب 3206 آبادیس 3

این نوع دیوارپوش جز شیک‌‌ترین دیوارپوش‌ها ‌می‌باشد که برای قسمت‌های مختلف خانه از جمله آشپزخانه مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد به همین دلیل می‌توان دیوارپوش سنگی را به عنوان بهترین دیوارپوش برای آشپزخانه در نظر گرفت . از ویژگی‌هایی که دیوارپوش سنگی دارد ‌می‌توان به ضد خش بودن آن اشاره کرد .

یکی از جدیدترین و زیباترین دیوارپوش ها برای پر کردن فضاهای خالی در دکوراسیون داخلی دیوارپوش های شیشه‌ای می‌باشد . دیوارپوش های شیشه‌ای دارای نوع و رنگ‌های متنوعی هستند و با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون منزل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید . این دیوارپوش های شیشه‌ای معمولا از نوع نشکن هستند و همچنین در برابر حرارت و گرما مقاوم می‌باشند .

دیوارپوش پارچه‌ای طبیعی از الیاف‌های طبیعی تشکیل شده و مانند کنف بافته می‌شود . در این نوع پوشش دیوار هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و سازگار با محیط زیست است . دیوارپوش پارچه‌ای دارای عمر مفید طولانی‌تری نسبت به رنگ و کاغذ دیواری است همچنین نصب و اجرای دیوارپوش پارچه‌ای بسیار آسان‌تر از نصب کاغذ دیواری و سریع‌تر از اجرای رنگ است .

دیوارکوب دیاموند تیپ 3207 1

مجموعه‌ای است از قطعات کوچک آلومینیوم کامپوزیت به ضخامت ۴ میلی متر ، با طرح و رنگ‌های بسیار متنوع و جالب ، تک رنگ یا ترکیبی و طرح‌دار و با کیفیت خوب و مناسب که به آسانی و سرعت روی کلیه سطوح عمودی و افقی قابل نصب است .

دیوارپوش آجری یکی از انواع گوناگون دیوارپوش می‌باشد که بسیار پرطرفدار و پر فروش هستند . با استفاده از دیوارپوش آجری در منزلتان دیگر نگران دکوراسیون و اضافه کردن قاب عکس و ساعت به دیوارها نباشید . جذابیت دیوارپوش آجری به حدی زیاد است که دیگر به اضافه کردن هیچگونه عنصری به فضای اطرافتان احتیاج نخواهید داشت . با استفاده از این ، طرحی مدرن و مجلل با حفظ فضای سنتی خواهید داشت .

دیوارکوب نئو تیپ 3210 آبادیس 2

دیوارپوش و کاغذ دیواری پوشش‌هایی هستند که وابسته به مکان و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند . هر کدام از انواع آن‌ها از متریال مختلف و در طرح‌های گوناگون ساخته می‌شود و مزایا و معایب ویژه خود را دارند . شرکت آبادیس با بهره‌گیری از پرسنل کار آزموده ، دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و همچنین توانسته است با استفاده از جدیدترین متدهای صنعت چوب به برندی معتبر در زمینه دکوراسیون داخلی تبدیل شود .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید