مهم‌ترین اقلام تکمیلی در کرج
میز تلویزیون مدست تیپ 1601
آشنایی با اقلام تکمیلی در کرج

محصولات مبلمان اداری شامل اجزای مختلف می‌باشد که در گروه‌ها و دسته‌های متفاوت قرار می‌گیرند . یکی از این گروه‌ها ، دسته اقلام تکمیلی در کرج است که جهت خرید مبلمان اداری دارای استاندارد ، باید این دسته از مبلمان اداری را مورد بررسی و شناسایی قرار دهیم .

این دسته از مبلمان اداری دارای اجزا و محصولات متعدد است و هر یک از این محصولات دارای کاربردهای بخصوصی می‌باشند . کاربردهای این گروه از مبلمان اداری متفاوت و بسیار است . چراکه کاربرد برخی از آن‌ها برای بهبود عملکرد کاربر و مجموعه می‌باشد و بعضی دیگر نیز جهت زیبایی محیط‌های اداری کاربرد دارد . البته ممکن است که یک محصول هر دو این کاربردها را داشته باشد .

هدف از تشکیل و بوجود آمدن گروه اقلام تکمیلی در کرج ، معرفی دیگر محصولات مبلمان اداری می‌باشد و این محصولات ، قالبا جدید و پر کاربرد هستند که همواره مورد توجه عموم مجموعه‌های اداری ( اعم از : شرکت‌ها ، سازمان‌ها ، مراکز اداری و … ) است . در حقیقت می‌توان بیان نمود که اقلام تکمیلی عضوی مهم و جدایی ناپذیری از دسته محصولات مبلمان اداری به حساب می‌آید .

این مقاله توسط تیم نویسنده مجموعه و شرکت آبادیس به نگارش در آمده است تا دسته اقلام تکمیلی را مورد بررسی قرار گیرد . به طور کل ، مجموعه‌های اداری می‌تواند در هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری از این مقاله جهت خرید انواع مبلمان اداری دارای کیفیت استفاده نمایند .

برای ادامه ، به پرسش‌های زیر توجه فرمایید :

  • انواع محصولات گروه اقلام تکمیلی در کرج را نام ببرید ؟
  • جهت انتخاب و خرید اقلام تکمیلی در کرج به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
  • اقلام تکمیلی را از کجا تهیه کنیم و قیمت آن چگونه تعیین می‌شود ؟
کمد پرینتر مدست تیپ 1801

اقلام تکمیلی در کرج شامل محصولات مختلفی است و برای شناسایی این محصولات می‌توان به مواردی ( همانند : میز تلویزیون اداری ، میز جلو مبلی اداری ، کمد پرینتر ، فلاور باکس ، کیس استند ، زیرپایی و جا لباسی ) اشاره کرد . هر یک از این محصولات برای محیط‌های اداری کاربرد دارد .

حال قصد داریم ، به تعریف هر از این محصولات بپردازیم و برخی از ویژگی و کاربردهایشان را مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم . به طوری که در راستای انتخاب و خرید محصولات اداری دارای استاندارد کمک کننده باشد . بنابراین باید به عناوین و توضیحات زیر توجه نمود .

در جهان امروزی میزهای TV ، یکی از مهم‌ترین اجزای برای مبلمان یا گروه اقلام تکمیلی در کرج به حساب می‌آید . در واقع ، میز تلویزیون در چیدمان و دکوراسیون‌های منازل یا محیط‌های اداری جایگاه ویژه و خاصی را جهت نگهداری تلویزیون و دستگاه‌های صوتی و تصویری دارد .

به دلیل ضرورت نیاز و استفاده از میز تلویزیون در هر مجموعه‌ای ( منازل یا محیط‌های اداری ) ، هنگام انتخاب و خرید میز تلویزیون باید دقت بسیار زیادی را به خرج داد . چراکه این محصول ، علاوه بر کارایی ، باید دارای زیبایی ظاهری باشد تا جلوه خاصی را در محیط مجموعه‌ها ایجاد کند .

بنابراین ، باید در نظر داشت که میزهای تلویزیون چه کاربردی را دارند و از چه خصوصیاتی پیروی می‌نمایند . از سوی دیگر ، این محصول از گروه اقلام تکمیلی در کرج را با انواع مدل‌های طرحی و رنگی تولید می‌کنند که در فروشگاه‌های معتبر ( اعم از حقیقی و مجازی ) عرضه می‌شود .

  • کاربرد و ویژگی :

همان گونه که مطلع هستید ، کار و وظیفه اصلی این محصول ، نگه داشتن تلویزیون می‌باشد اما کاربرد آن ، تنها به موضوع ختم نمی‌شود . بلکه علاوه بر داشتن زیبایی ، باید فضای مناسبی را جهت قرار دادن و نگهداری لوازم جانبی و دستگاه‌های صوتی و تصویری ( در فضای بدون درب ) را دارا باشند .

نقش میز tv را نمی‌توان در چیدمان و دکوراسیون داخلی نادیده گرفت . در جهت تشکیل و ایجاد نظم در این محصول از کشو و کمدهایی استفاده می‌شود . همچنین فضای مناسب برای استقرار وسایل تزئینی ( مانند : گلدان‌ها ، کتیبه‌ها ، لوح‌ها و … ) دارا می‌باشد . چنین امری باعث می‌شود تا محیط مجموعه ظاهری شیک و منظم و مرتب شود .

 این محصول از اقلام تکمیلی در کرج به صورت زمینی ( میزی ) و یا دیواری ( باکسی ) طراحی و ساخته می‌شود . میز تلویزیون دیواری مناسب برای محیط‌های کوچک و محدود است و میز تلویزیون زمینی مناسب برای فضاهای بزرگ و بدون محدودیت می‌باشد . گفتنی است که در برخی از مواقع به عنوان شلف یا کتابخانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

انتخاب سبک طراحی و تعیین رنگ‌بندی در این محصول از اقلام تکمیلی در کرج باید مناسب با تم و نحوه طراحی دکوراسیون داخلی مجموعه باشد . این موضوع باید به گونه‌ای باشد که هارمونی چشمگیری را در محیط مجموعه ایجاد کند و زیبایی و نیک‌منظری را در محیط مجموعه چندین برابر نماید .

ابعاد و اندازه میز تلویزیون کاملا بر اساس سایز و اندازه تلویزیون‌ها می‌باشد و همچنین نسبت به میزان محیط مجموعه تعیین می‌شود . در حقیقت میز تلویزیونی مناسب و استاندارد است که از هر طرف ، تقریبا به مقدار 10 سانتی‌متر بزرگ‌تر و اضافه‌تر از تلویزیون‌ها باشد .

دیگر عضو از گروه اقلام تکمیلی در کرج میز جلو مبلی می‌باشد و به میز گفته می‌شود که جلو و یا روبه روی مبلمان اداری ( در ابعاد و اندازه بزرگ ) قرار می‌گیرد . اما این میزها نیز در کنار دو و سه میز ( عسلی ) دیگر کاربرد دارند که در ابعاد و اندازه‌های کوچک‌تری خریداری می‌شوند .

انتخاب و گزینش این میزها به مساحت محیطی که در آن مبلمان اداری قرار می‌گیرد ، بستگی دارد . پس از آن به تعداد نفراتی که بر روی مبلمان می‌نشینند ، باید دقت نمود . علاوه بر آن ، نحوه چیدمان این محصول از دسته اقلام تکمیلی در کرج بسیار حائز اهمیت می‌باشد .

بنابراین باید به چنین موضوعی توجه زیادی را کرد تا یک محصول کاربردی و شیک را خریداری کرد . زیرا از این محصول می‌توان به عنوان عامل و عنصر زیبایی استفاده نمود . به این سبب ، میز جلو مبلی را در روبه روی مبل و کاناپه سه نفره قرار می‌دهند و میزهای عسلی را کنار مبلمان تک نفره جای می‌دهند .

  • کاربرد و ویژگی :

کاربرد و ویژگی این جزو از اقلام تکمیلی در کرج بسیار متفاوت و منحصربه فرد می‌باشد . چراکه در طراحی و تولید این محصول به دو موضوع کارایی و زیبایی توجه می‌شود . هدف طراحی و تولید میزهای جلو مبلی ، جهت پذیرایی و قرار دادن وسایل پذیرایی می‌باشد .

یکی از ویژگی‌های مهم در این محصول داشتن فضای مناسب برای قرار دادن وسایلی ( همچون : وسایل پذیرایی ، مجلات و روزنامه‌ها ، گلدان‌ها و … ) است . این میزها را می‌توان در ابعاد و اندازه‌های مختلف انتخاب نمود که در شکل‌های متفاوت ( مانند : با کشو و بدون کشو ) وجود دارد .

میزهای جلو مبلی معمولا به شکل مستطیلی طراحی و تولید می‌شوند که طرفداران زیادی را دارند . زیرا ، این شکل از طراحی به عنوان مرسوم‌ترین طرح‌ها به حساب می‌آید و به راحتی می‌توان آن را با هر مبلمان و چیدمانی ست کرد . اما این محصول از اقلام تکمیلی در کرج به شکل‌های مختلف ( مانند : مربع ، مخروطی یا ترکیبی ) طراحی و تولید می‌شود .

به دلیل این که در هنگام استقبال از مهمان‌ها نحوه و چگونگی پذیرایی در مرکز توجهات اشخاص قرار دارد ؛ رنگ‌بندی این محصول باید به گونه‌ای باشد که پویایی و نیک‌منظری را در محیط و محل پذیرایی ایجاد نماید و همچنین در تناسب با دیگر محصولات مبلمان اداری باشند .

بر اساس اصول طراحی ابعاد و اندازه استاندارد برای این محصول از دسته اقلام تکمیلی در کرج به شکل‌های مختلف می‌باشد . برای مثال : ارتفاع استاندارد برای میزهای جلو مبلی به گونه‌ای تعیین شود که حدود ( 5 سانتی‌متر ) از سطح نشیمنگاه مبلمان بالاتر باشد تا اشخاص نسبت به وسایل و ابزار روی میز تسلط داشته باشند .

کمد پرینتر محصولی از اقلام تکمیلی در کرج می‌باشد که برای استفاده در مجموعه‌های اداری مناسب است و به نوعی یک نیاز دقیق در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود . در بسیاری از واحدهای اداری از یک پرینتر مرکزی استفاده می‌شود و تمامی افراد یک بخش بطور مداوم با آن در ارتباط هستند .

در حقیقت ، این نوع کمدها به بخش جدایی‌ناپذیر اداره‌ها تبدیل شده‌اند که با یک چیدمان مدرن ، می‌توانند دکوراسیون داخلی مجموعه شما رو به یک مکان شیک و تحسین برانگیز تبدیل نمایند . ناگفته نماند که این نوع کمدهای اداری نقش مهم و تاثیرگذاری بروی راندمان کاری مجموعه را دارند .

امروزه کمد پرینتر یکی از اساسی‌ترین محصولات برای گروه اقلام تکمیلی در کرج می‌باشد . مجموعه‌های اداری پس از انتخاب مبلمان اداری استاندارد و در جهت تکمیل مبلمان اداری خود به گزینش این نوع از کمدها می‌پردازند . دلیل چنین امری داشتن ویژگی و خصوصیات کمد پرینتر است .

  • کاربرد و ویژگی :

وجه تمایز این کمدها با دیگر محصولات مبلمان اداری در نوع طراحی آن است که در طرحی این محصول از اقلام تکمیلی در کرج به دو فاکتور و عامل مهم ( کارایی و زیبایی ) توجه شده است . به طور کلی ، کاربرد این محصول به گونه‌ای است که باید بر روی آن حداقل دو دستگاه پرینتر بزرگ قرار گیرد .

از طرف  دیگر ، پرینتر به تنهایی نیازمند قسمت‌هایی برای قراردادن وسایل جانبی و یدکی دارد و در بخش متریال مورد نیاز آن ( مانند : کاغذ ،کاتر ، منگنه و … ) ، قفسه‌ای برای نگهداری مورد نیاز است . مجموع این موارد نیاز به یک کمد مکمل مانند کمد پرینتر را الزامی می‌نماید .

با توجه به موضوعات بیان شده ، ابعاد و اندازه این محصول کاربردی و زیبا باید به گونه‌ای استاندارد سازی شود که دستگاه‌های پرینتر و وسایل جانبی و یدکی آن در جای مناسبی قرار گیرند و همچنین ، مقاومت کافی را در برابر وزن و فشار داشته باشد . به عنوان مثال : تعیین ارتفاع مناسب ، دسترسی اشخاص را به لوازم و وسایل جانبی و یدکی آسان می‌نمایند .

در طراحی و ساخت این محصول از گروه اقلام تکمیلی در کرج ، ظرافت و دقت زیادی بکار می‌برند . چون کمدهای پرینتر جنبه نمایشی و کاربردی نیز دارند . پس تنوع رنگی که برای این محصول چشم‌نواز تعیین می‌شود ، باید به گونه‌ای باشد که سبب هماهنگی این کمد با سایر محصولات مبلمان اداری در اتاق یا دفتر کار شود و بتوان با هر سبک دکوراسیونی آن را ست کرد .

این محصول مبلمان اداری در راستای نظم‌دهی و سازماندهی مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند . کمد پرینتر مجموعه‌های اداری را از هر گونه هرج و مرج و شلوغی دور می‌کند و عنصر مناسبی برای زیبا سازی آن به حساب می‌آید . این دو عامل جهت انتخاب محصول کاربردی کافی می‌باشد .

همانگونه که مطلع هستید ، در هر مجموعه‌ای ، سالانه جلساتی را ( از قبیل : همایش و تریبون و کنفرانس ) برگزار می‌کنند . در این جلسات از تجهیزات ویژه‌ای استفاده می‌شود . یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین این تجهیزات میز تریبون است . تریبون‌ها از دسته اقلام تکمیلی در کرج می‌باشند .

میزهای تریبون مورد استفاده در جلسات سخنرانی و تریبون و همایش‌ها می‌باشند که در جهت رسمی شدن فضا و محیط جلسات کمک کننده خواهد بود . این محصول از اقلام تکمیلی در کرج مناسب برای فضاهای سرپوشیده ( سالن‌های کنفرانسی و همایشگاهی ) و فضاهای باز است .

علاوه بر آن ، میزهای تریبون نقش مهمی را در چیدمان مبلمان اداری دارد . جایگاه این محصول از اقلام تکمیلی در کرج بر روی سن می‌باشد تا در معرض و  دیدگان مخاطبان قرار گیرد و کاربر به ارائه سخنرانی مشغول شود . چنین موضوعی باعث ایجاد ارتباط بهتر میان کاربرد و حضار می‌گردد تا ارتباط کاربر با حضار به صورت مستقیم و چشمی انجام پذیرد .

  • کاربرد و ویژگی :

کاربرد این محصول از اقلام تکمیلی در کرج برای جلسات همایش و تریبون و کنفرانس می‌باشد که مجموعه‌ها برای استفاده و بهرمندی از آن ، اقدام به انتخاب میز تریبون ( دارای کیفیت و استاندارد ) می‌نمایند . زیرا در این جلسات ، نیاز مجموعه‌ها با توجه به ویژگی‌های چنین محصولی بر طرف می‌شود .

در واقع ، تریبون‌ها از خصوصیات و ویژگی‌های مناسبی برخوردار است و جهت اشاره به آن می‌توان مواردی ( همانند : داشتن سبک طراحی خوب ، تنوع در طرح و رنگ ، دارای وزن سبک و … ) را نام برد . هر یک از این موارد می‌توانند تاثیر مستقیمی را بر روی انتخاب و خرید تریبون بگذارد .

بنابراین ، در نظر گرفتن چنین امری به هنگام انتخاب و خرید تریبون‌ها الزامی می‌شود . جهت مثال : داشتن وزن سبک برای این محصول از اقلام تکمیلی در کرج ، همواره به عنوان معیار برای انتخاب و خرید آن می‌باشد . زیرا ، ممکن است که تریبون‌ها را به طور متعدد جابجا نمایند تا در محیطی ( فضای سر پوشیده و یا فضای باز ) مناسب از آن استفاده نمایند .

این محصول از اقلام تکمیلی در کرج را می‌توان به سادگی تعریف کرد . پس باید بیان نمود که فلاور باکس‌ها همان محفظه‌های تو خالی می‌باشند . در داخل این محفظه‌های تو خالی خاک قرار می‌گیرد تا شریط مطلوب جهت رشد و پرورش گل و گیاه را بوجود آورد . اما فلاور باکس در معنای لغتی به جعبه گل گفته می‌شود .

همانگونه که بیان شد ، فلاور باکس‌ها یکی از محصولات خاص و زیبا برای اقلام تکمیلی در کرج می‌باشد . این محصول کاربردی شرایط مطلوبی را در محیط مجموعه‌ها ایجاد می‌کند که باعث پدیدار شدن طروت و تازگی در محیط مجموعه می‌شود . بی‌شک چنین امری ، اثر مستقیمی را در عملکرد و فعالیت مجموعه می‌گذارد .

زیرا ، ذهن انسان همواره به دنبال طبیعت و زیبایی‌ها می‌باشد و انسان‌ها جهت پیدایش طبیعت و زیبایی در محیط پیرامون خود ، دست به راهکارهای جدید و نو می‌زنند . در حقیقت ، چنین موضوعی از نظر روانشناسی رابطه بین جسم و روح را تحت تاثیر قرار می‌دهد . بنابراین ، امروزه از اقلام تکمیلی در کرج و فلاور باکس‌ در راستای ایجاد شرایط مطلوب و زیبایی محیط مجموعه استفاده می‌شود .

تحقیقات نشان داده است ، افرادی که از نظر روحی و روانی در شرایط ایده‌آل مشغول به انجام فعالیت کاری هستند ؛ جسم سالم‌تری را دارند . نتیجه چنین امری در عملکرد افراد نمایان می‌شود و در جهت بهبود کار و انجام فعالیت موثر خواهد بود . همچنین ، ذهن افرادی که در شرایط مطلوب قرار دارند ، خلاق‌تر می‌باشد و ایده پردازی‌ها بهتر خواهد بود .

کاربرد و ویژگی :

این محصول از اقلام تکمیلی در کرج دارای کابرد بخصوص است و از ویژگی‌ها و خصوصیات ویژه پیروی می‌کند . شناسایی و بررسی هر یک از این موضوعات می‌تواند کمک خوبی را در جهت انتخاب و خرید فلاور باکس‌ها ( به ویژه اقلام تکمیلی در کرج ) بنماید . به سبب آن ،  ما در این مقاله در تلاش هستیم که پس از تعریف جعبه‌های گل ، اطلاعات کاربردی را در اختیار مخاطبان قرار دهیم .

کاربرد فلاور باکس‌ها بسیار متفاوت می‌باشد و امروزه این محصول از اقلام تکمیلی در کرج جای خود را به عنوان یک محصول کاربردی و زیبا ( میان محصولات مبلمان اداری ) باز کرده است . از جهبه‌های گل می‌توان در مکان‌های مانند : دکوراسیون داخلی و راهروها و نمای ساختمان استفاده نمود که به شکل‌های مختلف انجام می‌گیرد .

کاربرد این محصول از اقلام تکمیلی در کرج برای مکان و محل‌های مختلف می‌باشد . این مکان‌ها شامل مواردی ( همچون : روی میز ، راهرو‌ها ، دیوار سبز و …  ) می‌شود که استفاده از فلاور باکس‌ها را در این محل‌ها الزامی می‌کند . چون ، تازگی و طراوت روز افزون را برای محیط مجموعه‌ها بوجود می‌آورند .

فلاور باکس‌ها همانند دیگر محصولات مبلمان اداری و اقلام تکمیلی در کرج دارای شکل‌ و ظاهری متعدد هستند . بر این اساس ، کاربردهای فلاور باکس را می‌توان چند دسته متفاوت تقسیم نمود . انتخاب هر نوع از فلاور باکس‌ها ، بستگی به نیاز محیط‌های کاری و اداری دارد .

از طرفی ، مجموعه‌های کاری و اداری برای گزینش محصولات اقلام تکمیلی در کرج ( اعم از جعبه‌های گل ) ، باید کاربردهای آن‌ها را مورد بررسی دهند . کاربردها جعبه‌های گل بسته به شکل و ظاهر در عناوین ( فلاور باکس زمینی ، جعبه گل معلق ، فلاور باکس محرک و جعبه‌های گل چند طبقه‌ای ) قابل بیان می‌باشد که در دیگر مقالات این سایت بررسی شده است .

در جهان امروزی بخش زیادی از مجموعه‌ها به استفاده از سیستم و کامپیوترها مشغول هستند . سیستم و کامپیوترها شامل بخش‌های متعدد می‌شوند و یکی از مهم‌ترین بخش آن کیس است . کیس ساختار و اجزای اصلی سیستم و کامپیوتر را در خود جای می‌دهد تا یک سیستم به درستی راه اندازی شود .

با توجه به اینکه در کیس‌ها اجزای مهمی ( مانند : مادربرد ، cpu ، رام و … ) قرار دارد . مراقبت و نگهداری از کیس‌ها نیاز به دقت و حساسیت زیادی را دارد و باید از ابزارهایی استفاده شود که در جهت ایجاد شرایط مطلوب برای مراقبت و نگهداری از کیس‌ها کمک کننده باشند .

به همین علت ، کیس استند یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وسایل‌ها در جهت نگهداری و مراقبت کیس‌ها می‌باشد که از گروه و دسته اقلام تکمیلی در کرج است . کیس استند باید به گونه‌ای باشد که از همه کیس‌ها ( در ابعاد و اندازه مختلف ) محافظت کند و آن‌ها را از هر گونه آسیب و ضربه دور بنماید .

کاربرد و ویژگی :

این محصول از اقلام تکمیلی در کرج را به عنوان بهترین همیار میزها ( میز مدیریت ، میز معاونت ، میز کارمندی و … ) شناسایی می‌کنند که برای محافظ از کیس طراحی می‌شود . جایگاه کیس استند در فضای زیر میز است و باید ابعاد و اندازه استانداردی را داشته باشد . چراکه نباید مانع چرخش هوا در محدوده کیس شود و آن را در معرض آسیب قرار دهد .

همواره دسترسی به پشت کیس یا پورت‌های پشت آن ، کاری پر خطر و پر ریسکی به حساب می‌آید که باید به آن توجه بسیاری را کرد . اما استندهای کیس متحرک احتمال و درصد خطر و رسیک را به شدت کم کرده است . زیرا ، با تعبیه چرخ‌هایی برای این محصول از اقلام تکمیلی در کرج ، دسترسی به پشت و کابل و پورت‌های پشت کیس را آسان نموده است .

امروزه محصولات متعددی را بر اساس آناتومی بدن انسان طراحی و تولید می‌شود . در جهت ایجاد شرایط مطلوب برای بدن انسان ، محصولی به نام زیر پایی طراحی و تولید می‌گردد که از محصولات اقلام تکمیلی در کرج می‌باشد . زیر پایی بدن انسان را از هر گونه آسیب و اذیت دور می‌کند .

همانگونه که اطلاع دارید ، اکثریت افراد روزمزه به طور مداوم در پشت میز مشغول به انجام کار و فعالیت هستند که باعث ایجاد آسیب و آزار در بدن انسان می‌شود . اما بهرگیری از زیر پایی پای افراد ( پشت میز نشین ) را از حالت آویزان به شکل ایده‌آل می‌رساند .

اگر پاها در حالت ثابت بماند و در مدت زمان طولانی حالت پاها به یک صورت باشند ، باعث تجمع بیش از حد خون در قسمت پایین بدن و در قسمت تحتانی می‌شود و خون در پاها جریان نخواهد داشت . چنین امری سبب افزایش فشار بر روی ماهیچه‌ها و تاندون‌های موضعی می‌شود . گاهی نیز باعث فشرده شدن اعصاب اطراف و مجاور پاها می‌شود و شخص دچار پا درد شدیدی می‌شود .

در این راستا ، برای جلوگیری از این مشکلات و آسیب‌ها ، افراد را به استفاده و بهرمندی از زیر پایی ملزم می‌کند . زیرپایی اداری را می‌توان گفت که یکی از پرفروش‌ترین محصولات مبلمان اداری و اقلام تکمیلی در کرج است و مکمل خوبی برای تمامی میزها  ( میز مدیریت ، میز معاونت ، میز کارمندی و … ) می‌باشد .

کاربرد و ویژگی :

اصل ارگونومی کاربرد این محصول از اقلام تکمیلی را تعیین کرده است . زیر پایی‌ها باعث می‌شوند تا فشارهای ناشی از پا بعد از مدتی به قسمت‌های دیگر بدن ( مانند : کمر و ستون فقرات و مواردی از این قبیل ) منتقل نشود . چنین امری سبب تن درستی در افراد پشت میز نشین می‌شود . زیرا بدن را در حالت مناسب قرار می‌دهد .

طراحی این محصول اقلام تکمیلی در کرج به صورتی است که تکان خوردن و جابه‌جایی فرد پشت میز را تسهیل می‌کند و برای گردش خون و بهبود قدرت عضلانی بسیار مفید است . استفاده از زیرپایی اداری حین کارکردن از درد ناشی از ثابت و ایستاده ماندن پاها در مدت طولانی ، جلوگیری می‌کند .

در حقیقت ، مزیت استفاده و بهرمندی از زیر پایی‌ها را می‌توان در موضوع مختلفی بیان نمود . این موضوعات را می‌توان در عناوینی ( همچون : محافظت از کمر و بالا تنه ، جلوگیری از بی‌تحرکی و ثابت ماندن ، بهبودی و کمک به گردش خون و … ) بیان نمود . چنین عنوان‌هایی معیار خوبی برای انتخاب و خرید زیر پایی می‌باشد .

این محصول از اقلام تکمیلی در کرج دارای تنوع رنگی است که می‌توان آن را با هر تم دکوراسیونی یا با میزها ست کرد . داشتن وزن سبک در زیر پایی باعث می‌شود تا آن را به راحتی جابه‌جا نمود . زیر پایی‌ها در مبلمان اداری به عنوان یک محصول ضروری و بسیار مهم تلقی می‌گردد . زیرا ، موثر در بهبود عملکرد افراد مجموعه خواهد بود .

جالباسی وسیله و ابزاری برای حفظ و نکهداری انواع پوشاک است . این محصول از گروه اقلام تکمیلی در کرج می‌باشد که عمدتا به شکل ایستاده یا کمدی طراحی و تولید می‌شود . فضاهایی در مجموعه‌ها وجود دارد که در دکوراسیون‌ها از آن استفاده نمی‌شود . این فضاها مناسب برای قرار گیری جالباسی می‌باشد .

در طراحی جا لباسی به دو فاکتور و عامل مهم ( کارایی و زیبایی ) توجه می‌شود . زیرا ، در بخش و مرحله طراحی این نوع محصول از اقلام تکمیلی در کرج به موضوع بهینه سازی از فضا و تجمیع کاربری‌ها توجه شده است . این دو موضوع می‌تواند به محصولات مبلمان اداری را اعتبار دهد .

کاربرد و ویژگی :

کاربرد جالباسی‌ها برای مجموعه‌ها و منازل می‌باشد که جهت حفاظت و نگهداری انواع پوشاک مورد استفاده و بهرمندی قرار می‌گیرند . جالباسی‌ها از سبک‌های طراحی مختلف پیروی می‌کنند و دارای تنوع رنگی بسیار متفاوت است که می‌‌تواند هر محیط و فضایی را شیک و زیبا کند .

این محصول از اقلام تکمیلی در کرج مناسب برای اتاق‌های ( مدیریت و معاونت و مواردی از این قبیل ) است . ابعاد و اندازه جالباسی‌ها باید به گونه‌ای تعیین شود تا در آن لباس‌های متعدد و حتی کفش قرار بگیرد . ابعاد استاندارد بین المللی باعث دسترسی آسان به تمام وسایل جالباسی می‌شود .

 این محصول از اقلام تکمیلی در کرج باید جالباسی دو طرفه دارای آینه و محل قرارگیری ( کیف و لوازم شخصی و کفش در دو طبقه ) را داشته باشد . محافظت و نگهداری از وسایل‌ها ( لباس ، لوازم شخصی ، کیف و کفش ) باید در شرایط مطلوب و مناسب امکان بپذیرد تا این وسایل از رطوبت و گرد و غبار دور بمانند .

رنگ‌بندی جالباسی باید به گونه‌ای تعیین شود که در راستای شکل‌گیری یک محصول خاص باشد تا بتواند محیط و جو مجموعه شما را شیک و نیک‌منظر سازد . همچنین اثر مستقیمی را بر روحیه افراد و کارمندان و رجوع کنندگان محیط اداری بگذارد و طراوت و شادابی را در محیط مجموعه و فضای پیرامون آن چندین برابر شود .

میز تلویزیون شیدر تیپ 1604

همیشه علل و عوامل زیادی در جهت انخاب و خرید محصولات مبلمان اداری بویژه گروه اقلام تکمیلی دخیل است که در سطرهای گذشته به برخی از آن‌ها ( به طور جزئی و خلاصه ) اشاره شد . حال می‌خواهیم ، برخی دیگر را به طور کلی مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم که شامل عناوین مختلف است .

متریال استفاده شده در تولید مبلمان اداری و به طور کل دسته اقلام تکمیلی در کرج ، شامل مواردی ( همچون : چوب ، MDF ، شیشه ، فلزی ، ترکیبی و … ) می‌شود . به علت خصوصیات متریال چوب ( شیک و زیبا ، پرزرق و برق بودن ، رنگ‌بندی متفاوت و … ) و جنس MDF ( دارای مقاومت و طول عمر بالا ، تنوع رنگی ، داشتن طرح‌های بروز شده و … ) ، بیشتر از آن دو استفاده می‌شود .

سبک‌های کلاسیک ، مدرن ، ساختارگرایی ، آرت‌دکو و … در طراحی گروه اقلام تکمیلی در کرج دیده می‌شود . اما پر کاربردترین و پر طرفدارترین آن سبک‌های کلاسیک و مدرن هستند . دلیل این امر ، ویژگی‌های دو سبک طراحی می‌باشد که در دیگر مقالات این سایت به آن اشاره شده است .

هدف از پیدایش علم ارگونومی برای این است که طراحی محصولات مبلمان اداری به سمت معیار با کیفیت بودن سوق پیدا کند . همه محصولات اقلام تکمیلی در کرج بر طبق اصل ارگونومی طراحی می‌شوند و این اصل نقش اساسی را در جهت بوجود آمدن محصولات اقلام تکمیلی دارند .

از سوی دیگر ، ارگونومی عنوان یک معیار بین‌المللی برای استاندارد سازی محصول به حساب می‌آید . این اصل ، نه تنها ابعاد و اندازه مناسب را تعیین می‌کند ؛ بلکه نحوه و طرز استفاده صحیح افراد ( اعم از کاربر و ارباب رجوع ) از هر محصولی را مورد بررسی قرار می‌دهد تا در هنگام استفاده ، افراد از هر گونه آسیب احتمالی دور شود .

سپس ، جهت ایجاد همانگی و هارمونی‌های مساعد در محیط اداری ، باید رنگ‌بندی این محصولات به گونه‌ای تعیین شود که زیبایی و نیک‌منظری را در محیط اداری مجموعه پدیدا کند تا شادبی و نشاط برای آن محیط از بین نرود . علاوه بر آن ، ترکیب رنگی محصولات اقلام تکمیلی باید متناسب با تم رنگی دکوراسیون داخلی مجموعه ( سایر مبلمان ادری ) باشد .

اما ، سلیقه نقش موثر و تعیین کننده‌ای را جهت انتخاب محصولات اقلام تکمیلی در کرج دارد و باید متناسب با سلیقه خود به گزینش محصولات اقلام تکمیلی بپردازیم . به طور کل ، سلیقه نتها عاملی است که در تک تک موضوعات جهت انتخاب محصولات گروه اقلام تکمیلی ، نقش دارد .

کیفیت محصولات مبلمان اداری و حتی گروه اقلام تکمیلی در کرج ، در گرو مرغوبیت یراق‌آلات و کیفیت اتصالات می‌باشد . چراکه همواره برای اتصال قطعات مختلف یک محصول و جهت ایجاد نظم در آن از اتصالات و یراق‌آلات استفاده می‌کنند . بنابراین ، اطمینان حاصل کردن از کیفیت و مرغوبیت اتصالات و یراق‌آلات بسیار حائز اهمیت است . زیرا ، محصولات باید دارای کیفیت مناسب باشند .

این بخش دارای حساسیت بخصوصی است ؛ به همین علت عدم توجه به آن می‌تواند ، موضوعات دیگر ( ضمانت محصول و خدمات پس از فروش ) آن را تحت الشعاع قرار دهد . به شکل کلی اگر در طراحی محصولات گروه اقلام تکمیلی به کیفیت و مرغوبیت اتصالات و یراق‌آلات بی‌توجه باشیم ، ضمانت محصول و خدمات پس از فروش آن زیر سوال خواهد رفت .

همچنین ، تولیدات با کیفیت و دارای استاندارد از این موضوع پیروی می‌کنند . زیرا ، اگر اتصالات و یراق‌آلات بی‌کیفیت و نا مرغوب باشند ؛ هزینه را برای هر گونه تعویض یا تعمییر چندین برابر می‌کند که در دید کاربران جلوه بسیار نامطلوبی را دارد . چنین امری می‌تواند تولیدات دسته اقلام تکمیلی در کرج را از حالت استاندارد خارج نماید .

دو موضوع مهم وجود دارد که برای هر محصولی به هنگام و بعد از خرید آن مورد توجه مجوعه‌ها یا کاربر قرار می‌گیرد . این دو موضوع ضمانت و خدمات پس از فروش است که به عنوان یک معیار و شاخصه مهم جهت انتخاب محصول با کیفیت می‌باشد . بنابراین ، جهت انتخاب محصولات اقلام تکمیلی در کرج باید به این دو توجه کرد .

از طرفی ، محصولات با کیفیت در کرج از این دو عامل ( ضمانت خوب و خدمات پس از فروش مناسب ) پیروی کنند . زیرا ، مجموعه‌ها به هنگام خرید محصولات مبلمان اداری ، باید از انتخاب و خرید خود اطمینان حاصل بفرمایند . به طور کلی می‌توان گفت که کیفیت محصولات مبلمان اداری ( اقلام تکمیلی در کرج ) ارتباط مستقیمی را با کارانتی و خدمات پس از فروش دارد .

میز تلویزیون رک فریم تیپ 1608 آبادیس 2

همان طور که در جریان هستید ، عواملی متعددی ( همچون  : نوع باجه بانکی ، مواد اولیه و متریال ، نوع سبک طراحی آن ، سلیقه و رنگ‌بندی اصولی و … ) وجود دارد که قیمت یک محصول را تعیین می‌کند . در حقیقت ، هر یک از این عوامل در معین سازی قیمت به شکل مستقیم و جداگانه نیز نقش دارند .

پس ، در نظر گرفتن تک تک این موضوعات در جهت خرید محصولات اقلام تکمیلی در کرج اجباری و لازم می‌باشد . زیرا ، خرید محصولات با کیفیت دارای حساسیت زیادی است و خرید محصول مبلمان اداری بی‌کیفیت ، حاصل بی‌توجهی به هر یک از این موضوعات در زمان خرید می‌باشد که هزینه را برای مجموعه‌ها چندین برابر می‌کند .

با توجه به اینکه کرج به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین قطب‌های فعال در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری به حساب می‌آید و شرکت‌های متعددی را در محدوده جغرافیایی خود قرار داده است . یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فعال و پیشرو در کرج ، شرکت مبلمان اداری آبادیس می‌باشد .

مجموعه مبلمان اداری آبادیس برای محصولات خود ( فلاور باکس اداری ) ضمانت و خدمات پس از فروش مطلوبی را قرار داده است و همچنین در این زمینه برای ارائه مشاوره مناسب بسیار پر تلاش می‌باشد تا به هنگام انتخاب و خرید باجه‌ها از آن استفاده نماید . بنابراین شما می‌توانید ، فلاور باکس اداری در کرج را از فروشگاه شرکت مبلمان اداری آبادیس خریداری کنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید