۸۰ مدل میز اداری جدید | خرید میز اداری
شناسایی ۸۰ مدل میز اداری جدید

میز اداری یکی از مهم‌ترین عوامل تشکیل‌دهنده مبلمان اداری است . میز اداری بسیار متفاوت می‌باشد و برای تمام سلایق ، دکوراسیون‌ها ، مبلمان و کاربردها ساخته شده است . میز اداری جدید به دلیل کاربردهای بسیاری که دارد در جنس و متریال مختلفی ساخته شده می‌شود که هر کدام دارای ویزگی‌های خاص خود می‌باشند . در این مقاله می‌خواهیم شما را نسبت به خرید میز اداری جدید ، آشنا کنیم . برای خرید میز اداری ، ابتدا شما عزیزان را با انواع میز اداری از نظر کاربرد آشنا می‌کنیم .

۸۰ مدل میز اداری جدید | خرید میز اداری

میز اداری از نظر کاربرد متفاوت است . هر کدام از این میزهای اداری از نظر کاربردی دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی هستند . در ادامه برخی از این میزهای اداری را بررسی خواهیم کرد .

میز مدیریت از مهم‌ترین میزهای اداری در طراحی مبلمان اداری است . مدیریت یک مجموعه بسیار تاثیرگذار بر روی کارمندان و عملکرد افراد می‌باشد . بنابراین برای مدیریت باید فضایی ایجاد کرد که هیچ‌گونه اختلالی در روندکاری ایجاد نکند . مدیریت درست تضمین‌کننده ، موفقیت در هر کسب و کاری است . از عناصر مهم مدیریت درست ، مبلمان مناسب مدیریت است . میز مدیریت از انواع میز اداری جدید محسوب می‌شود .

میز مدیریت برای مدیر و مدیران یک مجموعه است . در یک شرکت انواع مختلفی از مدیران وجود دارد به عنوان مثال مدیر فناوری ، مدیر اطلاعات ، مدیر فروش و … است . به طور کلی یک مدیر کسی است که با جزئیات روزمره و نحوه کار  ، کارمندان در بخش او فعال هستند و در محیط کار درگیر می‌باشند .

همانطور که گفته شد ، میز مدیریت از اصلی‌ترین اجزای مبلمان اداری است . این میز اداری جدید معمولا از سایر میزهای مجموعه اداری بزرگتر است و باید طوری طراحی شده باشد که جایگاه و رده مدیریت را نشان دهد . طراحی میز مدیریت به گونه‌ای است که معمولا در مبلمان اداری جلب توجه می‌کند . میز مدیریت یک میز اداری ضروری و اساسی است که در تمام سطوح برای مقامات مدیران استفاده می‌شود .  

یکی دیگر از میزهای اداری ، میز معاونت است . یکی از انواع میزهایی که در اداره‌ها استفاده می‌شود ، میز معاونت است . در چارت سازمانی یک اداره و مجموعه سمت معاونت بعد از مدیرت قرار دارد . بنابراین معاونت در جایگاه دوم یک اداره قرار می‌گیرد . این میز باید طوری طراحی شده باشد که بسیار مناسب معاون و کارشناسان باشد .

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب میز معاونت به آن توجه کرد ، ابعاد آن می‌باشد . همانطور که در قسمت قبل گفته شد ، میز مدیریت دارای ابعاد بزرگتری نسبت به سایر میزها است ؛ چراکه باید جایگاه مدیر را نشان دهد . معاونت در جایگاه دوم است . بنابراین باید نسبت به میز مدیریت ابعاد کوچک‌تری داشته باشد . ابعاد میز معاونت طوری است که هم فضا به اندازه کافی وجود دارد و هم به اندازه‌ای بزرگ نیست که فضای زیادی را اشغال کند .

یکی از عوامل مهم میز معاونت ارتفاع آن است . ارتفاع باید مناسب و استاندارد باشد ؛ چراکه اگر ارتفاع آن کم باشد افراد مجبور به خم شدن روی میز کار هستند و اگر ارتفاع آن بلند باشد افراد دچار کمر درد خواهند شد . بنابراین میز معاونت باید بر اساس اصل ارگونومیک ساخته شود و ارتفاع آن مناسب و استاندارد باشد . از دیگر ویژگی‌های میز معاونت وجود کشو و کمد در طراحی آن است . این میز به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که تمام وسایل ضروری معاون بر رون آن قرار می‌گیرد .

میز کارشناسی از دیگر میزهای اداری است . برای خرید میز اداری جدید ، باید این نوع میز اداری را نیز بررسی نمود . این میز اداری با عنوان اشتباه میز کارمندی نام برده شده است . اما در اصل برای سمت کارشناسان مجموعه می‌باشد و با میز کارمندی متفاوت است . میز کارشناسی نسبت به میز کارمندی از امکانات بیشتری برخوردار است . این امکانات باعث راحتی ، بهبود روندکاری و افزایش بازدهی کارشناسان می‌شود .

میز کارشناسی نسبت به میز کارمندی ابعاد بزرگتری دارد . کارشناسان اداره ، از مهم‌ترین اغضای اداره محسوب می‌شوند . اهمیت وظایف و حساسیت کاری آن‌ها باعث شده که بسیار مورد توجه مدیران اداره قرار گرفته شوند . میز کارشناسی همانطور که گفته شد نسبت به میز کارمندی قابلیت بیشتری دارد . یکی از قابلیت‌های این میز امکان تنظیم ارتفاع است و کارشناسان می‌توانند با توجه به قد خود ارتفاع این میز را تنظیم نمایند .

یکی دیگر از ویژگی‌های این میز طراحی مهندسی و ارگونومیک آن است که با در اختیار گذاشتن فضای کاری مثبت به کارشناسان می‌تواند احساس راحتی بیشتری در محل کار براشان داشته باشد . این میز به دلیل قرار گرفتن صفحه ، کشو و کمد دارای ابعاد بزرگتری است اما فضای زیادی را اشغال نمی‌کند . محل قرارگیری تلفن و دیگر وسایل بر روی میز کارشناسی به صورت جداگانه می‌باشد و این ویژگی باعث نظم و ترتیب دادن اشیا می‌‌شود .

در اداره انواع مختلفی از میزهای اداری اعم از : میز مدیریت ، میز معاونت ، میز کارشناسی و … وجود دارد . یکی دیگر از میزهای که بسیار کاربردی می‌باشد ، میز کارمندی است . میز کارمندی برای سمت کارمند و جایگاه کارمندان طراحی و ساخته می‌شود . میزهای کارمندی اغلب دارای ابعاد کوچکی هستند و میزهای ساده‌ای می‌باشند .

به دلیل اینکه در یک اداره تعداد زیادی کارمند نسبت به سایر جایگاه‌ها وجود دارد ؛ بنابراین تعداد میز کارمندی بیشتر از سایر میزهای اداری است . میز کارمندی باید میزی با ابعاد کوچک باشد که فضای زیادی را اشغال نکند . همچنین میز کارمندی باید یک میز ساده باشد تا قیمت کمتری داشته باشد و راحت بتوان این میز را با تعداد بالا تهیه نمود .

میز کارمندی میزی است که همانطور که گفته شد برای کارمندان شرکت ساخته می‌شود . کارمند در طول روز حداقل 8 ساعت از وقت خود را صرف کار خود می‌کند . به مدت 8 ساعت پشت میز می‌نشیند و مشغول کار خود است . اگر هنگام انتخاب میز کارمندی به جزئیات استانداردهای طراحی آن توجه نکنیم کارمند هنگام کار دچار مشکل می‌شود . میز کارمندی باید دارای ابعاد ، ارتفاع ، و طراحی ارگونومیک استاندارد باشد . تا کارمند هنگام کار دچار آسیب نشود و در زمان انجام کار احساس راحتی و خوشایندی داشته باشد .

یکی از فضاهای بسیار مهم در اداره‌ها ، اتاق جلسات و کنفرانس است . این بخش اداره‌ها مانند سایر بخش‌ها دارای مبلمان اداری هستند که بسیار حائز اهمیت است . از مهم‌ترین اجزای مبلمان اداری این بخش ، میز کنفرانس است . این میز برای برگزاری جلسات و کنفرانس اداره‌ها ساخته می‌شود . اتاق کنفرانس نه تنها برای جلسات بلکه به عنوان فضایی برای ملاقات با مشتریان ، برگزاری جلسات آموزشی برای کارمندان و نیز انجام مصاحبه‌ها ساخته شده است .

میز کنفرانس دارای انواع مختلفی از نظر طراحی می‌باشد . نوع میز کنفرانسی که انتخاب می‌کنید ، می‌تواند بر نحوه میزبانی جلسات کاری شما تاثیر بگذارد . طراحی و ساخت میز کنفرانس تاثیر بسزایی بر روی زیبایی ، گرایش ، جذابیت اتاق کنفرانس می‌گذارد .

اندازه و ابعاد میز کنفرانس بر اساس فضای اتاق یا تعداد افراد حاضر در جلسات است . برای انتخاب میز کنفرانس مناسب باید به این دو عامل ذکر شده توجه ویژه‌ای نمود . شکل و مدل این میز متفاوت است و باید بر اساس فرم اتاق کنفرانس انتخاب کرد . به عنوان مثال اگر اتاق کنفرانس مستطیل شکل باشد ، میز کنفرانس مستطیل مناسب چنین فضا است . میز کنفرانس به طور کلی به 3 دسته تقسیم می‌شود :

  1. میز کنفرانس با پذیرایی
  2. میز کنفرانس بدون پذیرایی
  3. میز کنفرانس با طراحی خاص

منظور از پذیرایی در طراحی این نوع میز این است که در ساخت آن جایگاهی برای پذیرایی افراد ساخته شده است که در هنگام جلسه افراد دسترسی کامل دارند .

ارتفاع این میز بسیار مهم است و باید متناسب با قد یک فرد معمولی باشد یعنی نه کوتاه ، نه بلند باشد . اغلب از صندلی‌هایی که می‌توان ارتفاع آن را تنظیم نمود در کنفرانس‌ها استفاده می‌شود که افراد بر اساس قد خود ارتفاع صندلی را با میز تنظیم نمایند و در هنگام جلسه احساس راحتی داشته باشند .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
۸۰ مدل میز اداری جدید | خرید میز اداری

در مبحث خرید میز اداری جدید ، مسئله جنس و متریال بسیار مهم است . چرا که ویژگی‌های اصلی میز اداری را تعیین می‌کند . جنس و متریال میز اداری مانند سایر اجزای مبلمان اداری متفاوت و متنوع است . در ادامه شما را با متریال میز اداری جدید آشنا خواهیم کرد .

بشر ، از زمان تمدن خود شروع به ساخت اشیا و ابزاری برای داشتن زندگی راحت‌تر نمود . از همان زمان چوب تبدیل به یکی از کاربردی‌ترین متریال‌ها شده است . متریال چوب از تنه درختان به وجود می‌آید و می‌توان با تراش دادن تبدیل به تجهیزات و ابزار مورد نیاز افراد کرد . چوب یکی از کاربردی‌ترین متریال‌ها است که از آن برای تجهیز کردن ساختمان استفاده می‌شود .

هیچ متریالی به اندازه چوب انعطاف‌پذیر نیست و این موضوع آن را نسبت به سایر متریال‌ها متمایز کرده است . چوب‌ها خود انواع متفاوتی دارند که بافت آن‌ها رنگ و ویژگی‌های آن را مشخص می‌کند . چوب‌ها اغلب دارای مقاومت بالایی هستند و مستحکم می‌باشند .

به طور کلی چوب‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند : چوب سخت ، چوب نرم . درختانی که دارای برگ‌های بزرگ و پهن هستند چوب آنها سخت است . برخی از آنها عبارتند از ؛ راش ، بلوط ، افرا ، ماهون و … . در مقابل درختان سبز و مخروطی دارای چوب نرم هستند . معمولا از چوب‌های سخت در ساخت مبلمان اداری خصوصا میز اداری استفاده می‌شود . چوب به دلیل متریال طبیعی و بافت طبیعی که دارد ، سبک کلاسیک و سنتی به فضا می‌بخشد . میز اداری چوبی به دلیل متریالی که دارد بسیار مقاوم است اما قیمت بالایی نسبت به سایر متریال‌ها دارد .

حروف اختصاری MDF مخفف کلمه medium density fiberboard به معنی تخته فیبر با چگالی متوسط است . MDF از خرده‌ها و ضایعات چوب طبیعی درختان به وجود می‌آید و به همین دلیل یکی از فرآورده‌های چوبی به حساب می‌آید که دارای روکش مصنوعی است . MDF توسط روکش‌ها پوشانده می‌شود . هر یک از روکش‌های MDF دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است . هر روکشی که بر روی MDF خام پوشانده می‌شود که خصوصیات خاص به خود می‌گیرد و قیمت ، ظاهر ، کیفیت آن متفاوت می‌شود .

در فرآیند تولید MDF ابتدا خرده‌های چوب درختان را پس از جمع‌آوری تمیز و یکسان‌سازی شده و سپس به صورت یکدست به شکل خمیری در می‌آید . پس از این مراحل و دیگر مرحله‌ها با عبور از هوای گرم ، خشک شده و به صورت فیبر در می‌آید . فیبر تولید شده در اندازه‌ی مناسب برش داده می‌شود و مجددا خشک می‌شود تا رطوبت آن گرفته شود . محصول به دست آمده سمباده می‌خورد تا صاف و یکدست شود پس از آن رنگ یا روکش می‌شود و حتی به صورت خام بسته‌بندی می‌شود .

امروزه اغلب میزهای اداری از جنس و متریال MDF می‌باشد ؛ چراکه MDF برای تمام سلایق موجود است و هر کدام دارای سبک خاص خود هستند . با تمام این ویژگی‌ها و مقاومتی که دارد ، قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ است .

امروزه ، استفاده از فلز و فلزات در دکوراسیون بسیار محبوب شده است . فلز به دلیل ویژگی درخشش ذاتی طرفداران بسیاری دارد . همین امر باعث شده است که فلز در طراحی داخلی موجب ایجاد فضایی زیبا و فرح‌بخش شود . این متریال بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد . با این حال آن را می‌توان به فرم‌های مختلف در آورد . از جمله ویژگی‌های خاص فلز این است که با تمام سبک‌ها هماهنگ می‌شود و در تمام سبک‌های دکوراسیون می‌توان از فلز استفاده کرد .

به همین دلیل در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از پر کاربردترین متریال‌های طراحی داخلی شده است . فلزات به طور کلی به 2 دسته تقسیم می‌شوند : فلز گرم ، فلز سرد . فلزات گرم مانند طلا ، برنج وقتی در کنار فلزات سرد مانند نقره ، کروم قرار می‌گیرند رنگ و بافت غالب فضا را تعیین می‌کنند .

اگر فقط از فلزات گرم یا سرد در فضا استفاده شود فضا را یک رنگ و خسته‌کننده خواهد کرد . میزهای اداری فلزی از محبوب‌ترین میزهای اداری هستند . میز اداری فلزی بسیار مقاوم و مستحکم می‌باشد . اغلب میزهای اداری فلزی برای جذابیت بیشتر با دیگر متریال خصوصا MDF ترکیب می‌شوند .

تا این قسمت مقاله شما عزیزان را با 3 متریال مهم و غالب در مبلمان اداری و دکوراسیون آشنا نمودیم که در طراحی و ساخت میز اداری بسیار کاربردی هستند . در ساخت برخی از میزهای اداری اغلب از 2 الی 3 متریال استفاده می‌شود .

متریال ترکیبی جذابیت بسیاری به فضا می‌بخشد به عنوان مثال میز مدیریت پاراکن تیپ 119L شرکت آبادیس از متریال MDF ساخته شده است اما سطح میز با متریال شیشه پوشانده‌اند و در طراحی آن 2 متریال با هم ترکیب شده است . در طراحی میز گردهمایی کیوب فریم آبادیس از 2 متریال فلز و MDF استفاده شده که بسیار خاص و شکیل طراحی شده است . استفاده از چند متریال در ساخت مبلمان اداری و میز اداری فضا را بسیار زیبا و منحصر به فرد می‌کند . این موضوع باعث می‌شود سبک دکوراسیون منعطف و متفاوت باشد .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
۸۰ مدل میز اداری جدید | خرید میز اداری

در شناسایی 80 مدل میز اداری جدید ، خرید میز اداری یکی از عوامل بسیار مهم ، سبک و طراحی میز اداری است . میزهای اداری از نظر سبک و طراحی متفاوت هستند . افراد بر اساس سبک دکوراسیون فضا و سلیقه‌شان ، میز اداری مناسب خود را انتخاب می‌کنند .

سبک کلاسیک همان سبک سنتی غرب در دکوراسیون است که امروزه سبک کلاسیک ایرانی ( سنتی ) نیز یکی از زیباترین سبک‌های کلاسیک شناخته شده است . سبک کلاسیک عوامل مشخص و مربوطه خود دارد . سبک کلاسیک شدیدا پایبند به نظم و تقارن است . این سبک به دلیل وقاری که دارد بی‌نظمی و آشفتگی در آن جایی ندارد .

این سبک به علت وقار ، قدمت و عوامل مربوطه بسیار اصیل است . سبک کلاسیک ، سبکی پایدار و با اصول است و همیشه اصول طراحی استواری دارد . دکوراسیون داخلی کلاسیک به دوران قرن 18 انگلستان و سبک روستایی فرانسوی برمی‌گردد . سبک کلاسیک ، سبکی است شناخته شده که در تمام دنیا به کار می‌رود و پیروان خاص خود را دارد .

سبک کلاسیک مانند دیگر سبک‌ها دارای ویزگی‌هایی است که مبلمان کلاسیک نیز دارای همین ویژگی‌ها هستند . میز اداری کلاسیک مناسب دکوراسیون کلاسیک است . اغلب در ابعاد بزرگ و پهن ساخته می‌شود . متریال آن‌ها طبیعی است و از چوب درختان در ساخت این مبلمان‎‌ها استفاده می‌شود . میز اداری کلاسیک به رنگ چوب در طیف رنگی قهوه‌ای است . طراحی این سبک میز اداری منبت‌کاری می‌باشد و برخی از آن‌ها دارای کنده‌کاری‌هایی هستند .

مدرنیسم یک جنبش فلسفی و هنری بود که در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 در جوامع غربی شکل گرفت . هنرمندان سعی داشتند از اشکال کلاسیک و سنتی خارج شوند و یک شکل جدیدی از هنر را به کار گیرند که انعکاسی از جهان صنعتی باشد . پیشرفت جامعه بشری در صنعت باعث شد که این پیشرفت در همه‌ی حوزه‌های مختلف وارد شود و یکی از این حوزه‌ها ، صنعت دکوراسیون و مبلمان بود .

طراحی دکوراسیون مدرن انعکاس جنبش هنری مدرن در فضاهای داخلی است . سبک مدرن با ریشه در معماری اسکاندیناوی و آلمانی دارای طراحی ساده‌ای می‌باشد . در این نوع طراحی معمولا تمرکز بر استفاده از رنگ‌های خنثی با حذف موارد غیرضروری است . همچنین استفاده از تک‌رنگ‌ها و بافت‌های یکدست در طراحی مدرن بسیار است . در این سبک اغلب از مبلمانی با فرم هندسی ، خطوط صاف ، متریال یکدست ، رنگ روشن و خنثی استفاده می‌شود .

ویژگی‌های طراحی و سبک مدرن عبارتند از :

  1. استفاده از رنگ‌های روشن ، خنثی و جسورانه مانند : زرد ، آبی ، سیاه و …
  2. استفاده از خطوط صاف ( عمودی ، افقی )
  3. حذف موارد و جزئیات غیر ضروری
  4. استفاده از متریال شفاف و بافت یکدست مانند : شیشه ، فلز
  5. خالی از هر گونه بی‌نظمی و آشفتگی ( دارای نظم )
  6. سادگی

مبلمان اداری مدرن نیز دارای چنین ویژگی‌هایی است . میز اداری مدرن اغلب در رنگ‌های خنثی و روشن طراحی و ساخته می‌شود . به دلیل اینکه فضای مدرن باید فضایی باز و آزاد باشد ، میز اداری مدرن ابعاد متوسط و مناسب فضا ساخته می‌شود .

در ساخت میز اداری مدرن متریال اصلی آن‌ها MDFها هستند و در برخی موارد فلزات و شیشه نیز در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود . میزهای کارمندی کیوب فریم و رک فریم از جمله میزهای اداری مدرن هستند که در ساخت آن‌ها متریال ترکیبی می‌باشد و به غیر از MDF از فلزات نیز در طراحی آن‌ها استفاده می‌شود .

مینیمالیسم یکی از اصطلاحات رایج در سبک زندگی مدرن است . چیدمان مبلمان به سبک مینیمال و ساده کردن فضای زندگی به ما کمک می‌کند تا با دنیای شلوغ اطرافمان راحت‌تر کنار بیایم . هدف از این نوع سبک دکوراسیون ، الویت‌بندی موارد ضروری است . سبک مینیمال از رنگ‌های خنثی و شکل‌های ساده استفاده می‌کند و از هر گونه تزئینات اضافی اجتناب می‌کند . مینیمالیسم در لغت به معنی ساده‌گرایی است . این سبک دکوراسیون در طول قرن گذشته به سبک پرطرفدار تبدیل شده است .

برخی افراد اعتقاد دارند این سبک خسته‌کننده می‌باشد و از خلاقیت و شور زندگی بهره‌ای نبرده است . طرفداران سبک مینیمال معتقدند که این سبک دکوراسیون مقرون به صرفه است و سازگار با محیط زیست می‌باشد . چند مورد از خصوصیات سبک و طراحی مینیمال عبارتند از :

  1. تمرکز بر روی سادگی و کارایی
  2. خطوط ساده و واضح
  3. کاربرد مجسمه‌ها در این سبک
  4. عدم استفاده از تزئینات اضافی
  5. استفاده از صنایع دستی
  6. استفاده از فضا و نور طبیعی
  7. استفاده از تک‌رنگ‌ها و رنگ‌های خنثی
  8. استفاده از مبلمان ضروری و مهم
  9. استفاده از متریالی با بافت هموار مانند MDF ، شیشه و فلز

مبلمان اداری مینیمال نیز دارای چنین خصوصیاتی هستند . میز اداری مینیمال اغلب در ابعاد کوچک ساخته می‌شود که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند . میز اداری مینیمال دارای متریالی مانند چوب ، شیشه و فلز است . رنگ این میزها تک‌ رنگ و یا دارای رنگ خنثی می‌باشد .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
۸۰ مدل میز اداری جدید | خرید میز اداری

روانشناسی رنگ مبلمان یک ابزار قدرتمند در طراحی مبلمان اداری است که بسیار مهم می‌باشد و بیش از هر عامل دیگری بر روی افراد تاثیر می‌گذارد . رنگ‌ها احساسات افراد را بر می‌انگیزند . بنابراین باید توجه نمایید که می‌خواهید احساس افراد در فضای مورد نظر چگونه باشد .

  • شدیدترین رنگ در طراحی مبلمان ، رنگ قرمز است . این رنگ انرژی افراد را بالا می‌برد و آدرنالین را پمپاژ می‌کند . جاه‌طلبی ، عمل و اراده تمام ویژگی‌هایی هستند که به این رنگ نسبت داده می‌شود . به همین دلیل قرمز مناسب فضاهای خلاقانه و دفاتر خانگی است . همچنین قرمز افراد را به هم نزدیک کرده و گفتگو را تحریک می‌کند ؛ بنابراین استفاده از این رنگ در اتاق کنفرانس ضروری است . شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس رنگ ماهگونی که از تناژ رنگ قرمز است را در طراحی مبلمان اداری خود استفاده می‌کند .
  • زرد رنگی است سرشار از سرزندگی و مثبت‌اندیشی . این رنگ انرژی‌زا و خوشایند است . همچنین از ویژگی‌های این رنگ رفاه ، هوش و پیچیدگی می‌باشد . به دلیل انرژی بالایی که این رنگ در افراد ایجاد می‌کند اغلب در سبک مدرن که تمام رنگ‌ها خنثی و یکدست می‌باشد ، استفاده می‌شود ؛ چراکه رنگی جسورانه است و انرژی افراد را بر می‌انگیزد . والیس از جمله رنگ‌هایی است که شرکت آبادیس در ساخت مبلمان اداری از آن استفاده می‌کند و این رنگ رگه‌هایی زرد در خود دارد .
  • آبی یکی از قوی‌ترین رنگ‌ها است . آبی فشار خون را کاهش می‌دهد و ضربان و تنفس را کند می‌کند . به عبارتی آرامش را در افراد ایجاد می‌کند . این رنگ در طراحی مبلمانی ایجاد می‌شود که می‌خواهد آرامش را در فضا ایجاد کند و به همین دلیل این رنگ اغلب در طراحی دکوراسیون اداری کاربردی است .
  • رنگ سبز از جمله رنگ‌هایی است که بسیار متعادل می‌باشد یعنی هم انرژی زرد و قرمز را دارد و هم آرامش آبی را در خود جای داده است . این رنگ افراد را به دنیای طبیعی و طبیعت متصل می‌کند و باعث آرامش می‌شود .
  • بنفش از جمله رنگ‌هایی است که اغلب در سبک‌های کلاسیک و سلطنتی استفاده می‌شود چرا که این رنگ جذابیت سلطنتی دارد و تجملات را نشان می‌دهد . این رنگ برای پذیرایی از میهمان و تشریفات بسیار مناسب است و میهمانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد . بنابراین شما می‌توانید این رنگ را در اتاق میهمان استفاده نمایید .

ویژگی‌های مثبت رنگ‌های خنثی مانند سیاه ، خاکستری ، سفید و قهوه‌ای در انعطاف‌پذیری آنها نهفته است . در روانشناسی رنگ مبلمان ، بی‌طرفی سیاه به آن کیفیتی بی‌خطر می‌دهد و ظرافتی در آن ایجاد می‌کند که منجر به قدرت ، درام ، رمز و راز می‌شود . رنگ سفید در طراحی مبلمان خصوصا مبلمان اداری قدرت بسیاری دارد و در تمام سبک‌ها به ویژه سبک مدرن و مینیمال بسیار استفاده می‌شود . این رنگ روشن به عنوان خنثی‌کننده جهانی عمل می‌کند . رنگ سفید به خوبی با دیگر رنگ‌ها و انواع متریال ترکیب می‌شود .

رنگ‌هایی که در طراحی و ساخت مبلمان اداری استفاده می‌شود بسیار تاثیرگذار بر روی مراجعه‌کنندگان و عملکرد کارمندان هستند . به همین خاطر این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد و اغلب از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود ؛ چراکه احساس آرامش را در فضاهای اداری به وجود می‌آورند .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
۸۰ مدل میز اداری جدید | خرید میز اداری

میز اداری مناسب کارکنان و متناسب فضای اداری بسیار مهم و ضروری است . میز اداری جدید نقش مهمی در تضمین سلامت و رفاه کارکنان دارد . همچنین بر نحوه عملکرد آنها بسیار موثر است . از دلایل اهمیت خرید میز اداری جدید می‌توان به نکات زیر اشاره نمود .

میز اداری مناسب فضای کاری احساس راحتی و ارگونومیک را فراهم می‌کند که خطر ناراحتی فیزیکی و آسیب سلامتی را کاهش می‌دهد . کارمندان و کارکنان اداره‌ها حداقل 8 ساعت مشغول به کار هستند و در صورتی که محل کار و نشستن کارمندان راحت و مناسب نباشد آنها به درستی نمی‌توانند به وظایف خود عمل کنند . بنابراین میز اداری مناسب بر نحوه عملکرد کارکنان تاثیرگذار است .

یک فضای کاری راحت با مبلمان مناسب بهره‌وری را افزایش می‌دهد . به کارمندان و کارکنان اجازه می‌دهد بر روی کار خود تمرکز کافی داشته باشند ، بدون اینکه با حس ناراحتی یا درد حواسشان پرت شود . هنگامی که کارکنان در محیط کار احساس رضایت و راحتی داشته باشند بر روی کار خود متمرکز می‌شوند که این امر منجر به عملکرد بهتر و کیفیت در کار می‌شود .

با وجود میز اداری مناسب در فضای کاری خطر حوادث و صدمات کاهش می‌یابد و ایمنی را در محیط کار بهبود می‌‎بخشد . به عنوان مثال یک میز اداری جدید با فضای کافی می‌تواند از بی‌نظمی جلوگیری کند .

میز اداری مناسب و متناسب فضای کار می‌تواند از مشکلات سلامتی مرتبط با نشستن طولانی مدت مانند دیابت ، چاقی ، بیماری قلبی و عروقی جلوگیری می‌نماید . اگر این میزهای اداری را از برندی معتبر و استاندارد تهیه نمایید با ارتقای وضعیت بدنی خود می‌تواند به حفظ سلامت و تندرستی کارمندان کمک کند .

فراهم نمودن فضای کاری مناسب و راحت برای کارکنان اداره نشان می‌دهد که کارفرما به رفاه و سلامت آنها اهمیت می‌دهد . همچنین برای مشارکت افراد ارزش قائل است . این موضوع سبب افزایش رضایت ، وفاداری و حفظ کارکنان می‌شود . در نتیجه مبلمان اداری به ویژه میز اداری اجزای حیاتی راحت و سازنده است . میز اداری سلامت ، ایمنی ، رضایت و بهره‌وری کارکنان را افزایش می‌دهد . بنابراین خرید میز اداری جدید بسیار با اهمیت است .

در خرید میز اداری جدید برخی نکات ممکن است به ظاهر کم اهمیت بنظر برسند اما در واقعیت نقش بسیار مهمی در سلامت بدنی و روندکاری کارکنان خواهند داشت . فرقی نمی‌کند که میز اداری برای مدیر مجموعه یا برای کارمند شرکت باشد ، در هر صورت باید میز اداری جدید شامل ویژگی‌هایی باشد که شخص در ساعات کاری و در هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشد . در ادامه مقاله قصد داریم ویژگی‌های میز اداری که در خرید آن بسیار مهم هستند را بررسی کنیم . مهم‌ترین ویژگی‌های میز اداری مناسب برای محل کار به شرح زیر است .

  1. رعایت استانداردهای لازم در فرآیندهای تولید میزهای اداری
  2. استفاده از مواد اولیه باکیفیت
  3. طراحی بر اساس اصل ارگونومی
  4. زیبایی ظاهری ، تنوع رنگ‌بندی جهت سازگاری با محیط‌های اداری مختلف

با دیدن این نشان بر روی محصول اطمینان پیدا می‌کنیم که اصول اساسی در طراحی آن رعایت شده است . به همین دلیل شخص اطمینان دارد که کالایی را تهیه کرده که از نظر ایمنی ، کیفیت و استحکام در سطح مطلوبی قرار دارد .

معمولا محصولاتی که دارای نشان استاندارد هستند در بازه‌های زمانی مختلفی از سوی نهادهای متعددی مورد آزمایش قرار می‌گیرند . به همین خاطر یکی از نکات مهم در خرید میز اداری توجه به علامت استاندارد است . می‌توان گفت داشتن این نشان از ویژگی‌های میز اداری مناسب محسوب می‌شود .

در آزمایش‌های استاندارد استحکام و مقاومت میز اداری در برابر عوامل فرسایش‌زا مانند : رطوبت ، حرارت ، ضربه و … تست می‌شود . در این آزمایش‌ها کشوهای میز امتحان می‌شوند تا مشخص شود باز و بسته شدن‌های مکرر تا چه حدی می‌تواند در خرابی و استهلاک آنها تاثیر بگذارد .

یکی دیگر از نکات مهم در خرید میز اداری توجه به اصول ارگونومی است . ارگونومی به معنای دانش شناختن یک کار و رابطه‌ی افراد با آن کار است . ارگونومی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و پر از جمع‌آوری اطلاعات به دست آمده از آنها برای طراحی مشاغل ، تجهیزات و … بهره می‌گیرد . ارگونومی در 3 حوزه مختلف ورود پیدا می‌کند که عبارتند از :

  1. فیزیکال
  2. نرم‌افراز
  3. کلان

در تولید مبلمان اداری مورد اول همان فیزیکال حائز اهمیت است . این حوزه بر ویژگی‌هایی از محصول تمرکز دارد که راحتی کاربر در حین کار را تضمین می‌کند . کاهش خستگی ناشی از کار ، فشار کمتر به اعضای بدن ، حفظ سلامت جسمی و روحی ، بهبود عملکرد و روندکاری از مسائلی است که ارگونومی به آن توجه دارد . به همین دلیل طراحی ارگونومی بسیار مهم است و از ویژگی‌های یک میز اداری مناسب می‌باشد .

هیچ‌کس نمی‌خواهد محصولی خریداری کند که از نظر کیفیت در درجه دوم و سوم قرار بگیرد ؛ به خصوص در مورد مبلمان اداری که اغلب برای طولانی مدت در یک شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند . بنابراین باید توجه نمود که میز اداری از مواد اولیه باکیفیت و بادوام باشد .

تنوع میز اداری ، شکل خاص طراحی و زیبایی با اینکه نسبت به دیگر ملاک‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد اما نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آنها گذشت . هر کارفرمایی می‌خواهد شرکتش به بهترین شکل ممکن آراسته شده باشد طوری که مشتریان هنگام مراجعه با دیدن محیط تحت تاثیر قرار بگیرند . از سوی دیگر دکوراسیون محیط‌های اداری تفاوت‌هایی باهم دارند ، این تفاوت‌ها به دلیل سلیقه ، نوع فعالیت و معماری ساختمان‌ها می‌باشد .

همین موضوع باعث می‌شود که افراد میز اداری متفاوتی را برای محل کار خود انتخاب کنند تا هماهنگی بین فضا و مبلمان ایجاد شود . با در نظر گرفتن این موضوع باید توجه کرد که محصول انتخابی شما امکان سفارش در رنگ‌های مختلف ، قابلیت سفارش‌سازی و تولید در ابعاد دلخواه با طرح و رنگ متفاوت را داشته باشد .

برای خرید میز اداری مناسب و باکیفیت باید هزینه چشمگیری پرداخت نمایید . به همین دلیل باید تضمینی بابت کیفیت آن وجود داشته باشد . پس نیاز به ضمانت و گارانتی است . شما عزیزان با خرید میز اداری از تولیدکننده از ضمانت و گارانتی برخوردار می‌شوید برای بهره‌مندی از این ویژگی‌ها ، می‌توانید به سایت مبلمان اداری آبادیس مراجعه نمایید و میز اداری با ضمانت و گارانتی خریداری کنید .

امروزه برای خریداری اکثر تجهیزات خدمات پس از فروش وجود دارد . مبلمان اداری نیز به همین صورت است . افراد پس از خریداری و تهیه مبلمان اداری خود از این خدمات برخوردار می‌شوند . به عنوان مثال اگر مبلمان اداری دچار آسیب یا مشکل شوند شرکت تولیدکننده موظف است مبلمان اداری را بدون دریافت هزینه یا با هزینه کم تعمیر نماید .

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در خرید میز اداری توجه به قیمت و در نظر گرفتن بودجه است . میز اداری همانطور که گفته شد دارای انواع مختلفی است که قیمت هر یک از آنها بسته به نوع متریال ، رنگ ، کیفیت ، ابعاد و … متغیر است . افراد با بررسی فضای مورد نظرشان و توجه به نیازهای کاری خود می‌توانند میز اداری مناسب را انتخاب کنند . پس از آن با توجه به بودجه‌شان می‌توانند بهترین را برای خود خریداری نمایند .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
۸۰ مدل میز اداری جدید | خرید میز اداری

فروشگاه‌های حقیقی مکان‌هایی هستند که افراد برای تهیه و خریداری محصول مورد نظر خود به آنجا مراجعه می‌کنند . افراد می‌توانند محصول خود را با بررسی جنس ، کیفیت ، رنگ ، طراحی ، ابعاد و … انتخاب نمایند و با مشاوره‌های فروشندگان بهترین را تهیه کنند . در فروشگاه‌‎های حقیقی برای هر بخشی حداقل 1 الی 2 نفر مسئول هستند و این فضاها نیاز به مدیر و مدیران توانمند دارند .

اگر به فروشگاه‌های بزرگ بروید ، افرادی را می‌بینید که بازدیدکننده نیستند بلکه جز پرسنل بوده و وظیفه راهنمایی مشتریان را برعهده دارند . این افراد در مورد محصولاتی که برای فروش موجود هستند و قفسه محصولات ، اطلاعاتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند . برای این شغل مقدار قابل توجهی پول دریافت می‌کنند. 

فروشگاه‌های مجازی همان سایت‌های فروشگاهی هستند . سایت طراحی مبلمان اداری آبادیس نیز از همین سایت‌های فروشگاهی است . فروشگاه‌های مجازی برخلاف فروشگاه‌های حقیقی یک بار اطلاعات محصول را به طور کامل وارد می‌کنید و دیگر نیازی به نیروی انسانی برای پاسخگویی وجود ندارد . در فروشگاه‌های مجازی محصولات را می‌توان از نظر کاربری ، کیفیت ، متریال ، رنگ ، نوع طراحی ، قیمت دسته بندی نمود .

در فروشگاه‌های مجازی بازدیدکنندگان بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند به سایت مراجعه نمایند و محصول خود را برای خریداری بررسی نمایند . در فروشگاه‌های مجازی به آپدیت طراحی سایت می‌توان فضا را برای بازدیدکنندگان جدید و متنوع نمود .

این نوع فروشگاه باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود مانند هزینه‌های مکان و اجاره فضا ، هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی ، هزینه‌های تجهیزات فضا و سیستم سرمایش و گرمایش . از دیگر مزایای این نوع فروشگاه دسترسی راحت در تمام ساعات شبانه روز ، در هر مکانی با هر وسیله‌ای ( موبایل ، لپ‌تاپ ، تبلت و … ) است .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
۸۰ مدل میز اداری جدید | خرید میز اداری

شما عزیزان با بررسی نیاز ، فضا ، بودجه می‌توانید بهترین میز اداری را تهیه کنید . همچنین با مشاوردهی مشاوران فروش شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس بهترین میز اداری را خریداری می‌نمایید . شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس به کمک این مقاله شما را با انواع میزهای اداری ، کیفیت آنها ، نوع طراحی ، قیمت میز اداری آشنا نمود . تا هنگام خرید آگاهانه میز اداری مورد نظرتان را تهیه کنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید