خرید میز
خرید میز مدیریت و اهمیت آن

در هر اداره‌ای ، بخش‌های مختلفی وجود دارد که در آن‌ها از مبلمان اداری بخصوصی استفاده می‌شود . اتاق مدیریت ، یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک اداره بحساب می‌آید که در آن مبلمان متعددی قرار می‌گیرد و این مبلمان شامل انواع محصولات آن ( اعم از : میز مدیریت ، میز کنفرانس ، کمدهای بایگانی و مواردی از این قبیل ) می‌باشد .

در این بخش ، میز مدیریت به عنوان کاربردی‌ترین محصول از مبلمان اداری شناسایی می‌شود و می‌تواند بر روی روند کاری مدیر تاثیرگذار باشد ؛ زیرا مدیر در طول روز به استفاده مداوم از میز خود می‌پردازد که بیشترین کارایی و بهره را برای انجام فعالیت‌های او دارد .

از طرفی بدلیل ریزبینی و دقت ارباب رجوع در هنگام ورود به اتاق مدیریت ، باید تمامی لوازم این قسمت را از روی آگاهی و با مطالعه کامل انتخاب و خریداری شود تا در بدو ورود مراجعه کننده بتواند تاثیرگذار باشد و حس خوشایندی را به آن‌ها انتقال دهد . در این راستا ، میز مدیریت نقش پر رنگی را ایفا می‌کند .

در این مقاله می‌خواهیم ، اطلاعاتی در خصوص میز مدیریتی مناسب و خرید آن در اختیارتان قرار دهیم . در ادامه با طرح چند پرسش ، هر چه که لازم است در مورد ” ۴۰ میز مدیریت که باید بشناسید | خرید میز مدیریت ” بدانید ، را مورد بررسی قرار می‌دهیم .

  • انواع میز مدیریت را نام ببرید ؟
  • جنس و متریال چه نقشی در شناسایی خرید میز مدیریت گران قیمت یا ارزان قیمت دارد ؟
  • خرید میز مدیریت دست دوم دارای چه مزایا و معایبی است ؟
خرید میز

یکی از عناصر مهم در موفقیت هر مدیری داشتن لوازم و ابزارآلات مناسب در کنار کارمندانی کوشا می‌باشد ، میز مدیریت از آن دسته وسایل اداری ویژه یک مدیر است که با داشتن ویژگی‌های پسندیده « در ساعات طولانی » به یک مدیر کمک می‌کند تا با کم‌ترین احساس خستگی و در آسایش کامل ، کارهای مدیریتی خود را بی وقفه پیگیری نماید .

ممکن است که میزهای مدیریتی در نظر عموم مردم ، یک میز بزرگ و همراه با صندلی عظیم تصور شوند ؛ اما یک میز مدیریت امروزه بصورت متفاوت طراحی و تولید می‌شود که دارای ویژگی‌های خاص برای استفاده هر چه بهتر مدیران می‌باشد . بطور کل ، این ویژگی‌ها را می‌توان در عناوین مختلف مورد بحث و گفتگو قرار داد .

اولین نکته در خصوص ویژگی میز مدیریت ، رعایت اصول طراحی می‌باشد . هنگامی که از اصول طراحی صحبت می‌کنیم ، منظورمان کنار هم قرار دادن اجزای مختلف یک میز و هماهنگ کردن خصوصیات آن ، همراه با در نظر گرفتن نکات مهم ( عوامل درونی و بیرونی ) است که متناسب با معیارهای بین‌المللی تعیین می‌گردد .

بطور کلی باید بیان نمود که گیرایی و جذابیت اولیه محیط‌های اداری از طریق طراحی اصولی یک محصول از مبلمان اداری امکان می‌پذیرد . بنابراین ، استفاده از اصول طراحی برای ساخت یک میز باید اینگونه باشد که اوج خلاقیت و انعطاف پذیری را در آن ایجاد نماید . باید بیان کنیم که مدیران در جهت انتخاب یک میز همواره به این امر مهم توجه می‌کنند .

چراکه طراحی اصولی یک محصول از مبلمان اداری به استاندارد سازی آن کمک می‌کند و می‌تواند جهت نمایش محصولی با کیفیت موثر باشد . از این رو ، طراحی میز مدیریتی شیک باید از اصول آن پیروی کند تا به تولید یک میز مدیریت با کیفیت و دارای استاندارد منتهی شود .

مبحث اصول طراحی شامل موضوعات متفاوت ( همچون : ارگونومی ) است که نقش بسزایی را در جهت انتخاب و خرید یک محصول از مبلمان اداری مانند خرید میز مدیریت دارند . بدین سبب قصد داریم که به مطالعه مختصر اصل ارگونومی بپردازیم و اهمیت وجود آن را مورد بررسی قرار دهیم .

ارگونومی : واژه ارگونومی را با اصطلاحات مختلف دیگر علم ارگونومی یا اصل ارگونومی شناسایی می‌شود و به دانشی می‌گویند که به بررسی موضوع ( طراحی محیط کار انسان ، مطابق با ظرفیت‌ها و توانایی‌های او ) می‌پردازد . در این فرایند تطبیق محیط‌های کاری با محدودیت‌های فیزیکی انسان ، محصور اصلی بحث می‌باشد .

در واقع ، ارگونومی در یک میز مدیریت به ارزیابی موضوعات مختلف ( نظیر : تعیین ابعاد « طول و عرض و ارتفاع » صحیح ، سطح کار پایدار و مناسب جهت قرار گرفتن وسایل « یارانه ، کیبورد ، موس و … » ، دسترسی آسان و سریع به ابزارآلات و … ) می‌پردازد تا یک میز استاندارد طراحی و تولید شود .

با در نظر گرفتن اینکه شخص مدیر روزانه حدود 8 ساعت به فعالیت مستمر مشغول می‌باشد ؛ تولیدکنندگان با هدف حفظ سلامت او و همچنین کاهش فشار مضاعف بر نقاط حساس بدن ، اقدام به ساخت و تولید میزهای ارگونومیک می‌کنند . بشکل کلی ، ارگونومی در میزهای مدیریت موجب بهبود عملکرد مدیر می‌شود و شرایط مناسبی برای او فراهم می‌کند .

مواد اولیه و نوع طراحی یک میز ، یکی از ویژگی‌های مهمی است که می‌تواند در شناسایی و گزینش یک میز مدیریت تاثیر بگذارد . از آنجا که میزهای مدیریت در طرح‌های متعدد و با مواد اولیه خاص ساخته می‌شوند ، باید در هنگام خرید یک میز مدیریت خاص به این نوع ویژگی توجه نمود .

با توجه به اینکه هر نوع سبک طراحی ، مبتنی بر متریال خاصی صورت می‌گیرد ؛ ساخت یک میز مدیریت با متریال و سبک طراحی مناسب ، نیاز به یگانه بودن را دارد . مقصود از یگانه بودن یک طرح خوب و متریال اختصاصی است که بتواند علاوه بر برطرف کردن نیاز شخص مدیر ، خاص بودن و ابهت کاری او را حفظ نماید .

از طرفی ، گزینش جنس و نوع طراحی یک میز مدیریت شیک می‌تواند جلوه خاصی را در دکوراسیون اداری و چیدمان داخلی نمایان کند ؛ البته این امر ابتدا با در نظر گرفتن سلیقه و نظر کارفرما امکان می‌پذیرد . گفتنی است که در ادامه به بررسی دقیق این دو موضوع « جنس و سبک طراحی » خواهید پرداخت .

پیش از ورود به این قسمت باید به این نکته مهم توجه کرد که ویژگی‌های یک میز مدیریت بر مبنای جایگاه شخص استفاده کننده از آن تغییر نمی‌کند ؛ بلکه بر اساس نوع استفاده تغییر خواهد کرد . از دیگر ویژگی‌های خرید میز مدیریت با کیفیت ، داشتن ابعاد و اندازه استاندارد است که به شناخت آن کمک می‌کند .

با در نظر گرفتن موضوع بیان شده ، باید نکته‌ای را بدانید که این نوع میزها نباید زیاد بلند باشند ؛ چراکه دسترسی به وسایل بسیار سخت می‌شود . علاوه بر آن ، اگر میز زیاد هم کوتاه باشد ؛ زیرا مدیر مجبور می‌گردد تا روی میز خم شود که منجر به بروز مشکلات و بیماری‌های جسمانی می‌گردد .

بنابراین ابعاد استاندارد صفحه یک میز اداری ( ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی‌متر ) در عرض و ( ۶۰ ، ۷۵ و ۹۰ سانتی‌متر ) در عمق می‌باشد . از نظر ارتفاع میز مدیریت با سایر میزهای اداری تفاوتی ندارد و صندلی مدیریتی با قابلیت تنظیم ارتفاع ، نقش مهم‌تری را در این زمینه بازی می‌کند ؛ اما ارتفاع مناسب برای میزهای مدیریتی ( بین ۷۵ تا ۸۰ سانتی‌متر ) است .

بشکل کلی ، این میزها باید به اندازه کافی عمیق و پهن باشند تا وسایل کار مدیر ( از جمله : لپ‌تاپ و مانیتور ، صفحه کلید و ماوس ، فایل‌ها و اسناد لازم ) را در جای مناسب خود قرار دهند . از نکات قابل توجه در این میزها ، داشتن عمق استاندارد است که فضای مناسبی را برای فایل‌های کشویی فراهم می‌کند . این امر باعث می‌شود تا مدیر بتوانند به وسایل اطراف خود نظم بهتری ببخشد .

یک میز دارای استاندارد ، باید اتصالات و یراق‌آلات با کیفیت و مرغوبی را داشته باشد . از این رو ، امروزه به دلیل عدم آشنایی بعضی سازندگان مبلمان اداری با کارکردها و ویژگی‌های یراق‌آلات و نداشتن اطلاعات کافی مصرف کنندگان ، همواره به تولید میزهای بدون کیفیت مشغول هستند .

بدون تردید نقش اتصالت و یراق‌آلات در ساخت و مونتاژ میز مدیریت با کیفیت و استاندارد را نمی‌توان منکر شد و باید کیفیت و مرغوبیت اتصالات و یراق‌آلات را جدی تلقی کرد . عدم توجه به چنین امری می‌تواند ویژگی‌های مطلوب این محصول از مبلمان اداری تحت الشعاع قرار دهد و باعث می‌شود تا میز مدیریت فاقد استاندارد به بازار عرضه گردد .

به سبب شناسایی میزهای مدیریت دارای استاندارد گفتنی است ، شرکت‌هایی که بصورت حرفه‌ای کار طراحی و ساخت مبلمان اداری انجام می‌دهند ؛ به دلیل داشتن سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و تولید و همچنین شناخت بازار « در جهت حفظ برند و نام خود » از اتصالات با کیفیت و یراق‌آلات مرغوب در تولیدات خود استفاده می‌کنند .

وجود اتصالات با کیفیت و یراق‌آلات مرغوب در یک محصول از مبلمان اداری باعث می‌شود تا اعتبار تولید کننده را افزایش دهد . در راستای بررسی موضوع « شناسایی خرید میز مدیریت » ، باید بیان نمود که جلب رضایت مشتری و جذب اعتماد و اطمینانش به سادگی حاصل نمی‌شود .

پس از موفق شدن در این زمینه ، حیف است که به راحتی آن ( جلب رضایت و اعتماد مشتری ) را از دست داد . به این علت است که تمامی تولید کنندگان مبلمان اداری به این ویژگی بسیار حائز اهمیت در میزهای مدیریت توجه می‌کنند تا یک میز مدیریت مناسب را معرفی نمایند .

یکی از مهم‌ترین خصوصیات که در زمان شناسایی خرید میز مدیریت باید به آن توجه کرد ، رنگ میز مدیریت است . امروزه میزهای مدیریتی در رنگ‌بندی‌های متنوع معرفی می‌شوند که زیبایی چشم‌گیری را به اتاق مدیر می‌بخشند . اما باید بیان شود که تمامی رنگ‌ها متناسب و جذاب برای اتاق مدیریت نمی‌باشند .

در واقع ، تعیین رنگ میز مدیریت باید بر اساس معیارهای مختلفی صورت بگیرد تا در جهت پیشبرد کارهای مدیریتی و جذب مخاطب و مشتریان کمک کننده باشد . شایان بذکر است که علاوه بر زیبایی محیط اتاق مدیریت ، بر روحیه شخص مدیر و دیگر افراد و پرسنل تاثیرگذار خواهد بود .

معیارهای تعیین رنگ در این محصول از مبلمان اداری در موضوعات مختلف ( مانند : دقت به متراژ بخش مدیریت ، توجه به رنگ‌های متداول « همچون رنگ‌های خنثی و تیره » ، در نظر گرفتن میزان نور طبیعی در آن محیط ، آگاهی نسبت به سبک طراحی دکوراسیون و همراه با نوع کسب و کار و حوزه فعالیت شرکت‌ها ) خلاصه می‌شود .

همانطور که می‌دانید ، اتاق مدیریت دارای مبلمان اداری خاص و همراه با دیگر تجهیزات اداری است . با در نظر گرفتن چنین امر می‌توان بیان نمود که یکی از مهم‌ترین موضوعات در این زمینه ، ایجاد ارتباط و هماهنگی میان تمامی تجهیزات اتاق مدیریت است . بنابراین ، خرید میزهای مدیریتی که از اساسی‌ترین تجهیزات اداری بشمار می‌روند ، باید در رنگ‌های مناسب شناسایی و انتخاب شوند .

در جهت شناسایی خرید میزهای مدیریت با رنگ‌های شیک و زیبا می‌توان به مواردی چون : ( بیاض _ ونگه ) ، ( سفید‌ماربل _ والیس ) ، ( سینکرو _ گردویی ) ، ( سینکرو _ ماهگونی ) ، ( طوسی _ پاین۴ ) اشاره کرد که رسمیت و شکوه را در این نوع میز به ارمغان می‌آورند . معمولا این رنگ‌ها جذابیت بیشتری دارند و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
خرید میز

می‌دانید که اتاق مدیریت ، بخش اصلی شرکت‌ها و مهم‌ترین بخش در یک اداره بحساب می‌آید ؛ زیرا کلیه ارتباطات درون سازمانی یا برون سازمانی در این اتاق بررسی خواهند شد . بنابراین باید در اتاق مدیریت از انواع تجهیزات و مبلمان اداری بهرگیری کرد ؛ یکی از بهترین تجهیزات و مبلمان اداری ، خرید میز مدیریت شیک و خاص است .

بنا به اهمیت نقش میز مدیریتی در کارهای شخص مدیر و جایگاه آن در دکوراسیون اداری می‌توان بیان نمود که شناسایی انواع میز مدیریت ارزش فراوانی را دارد . از طرفی میز مدیر نخستین محصول از مبلمان اداری است که در زمان ورود افراد به این اتاق ، جلب توجه می‌کند که روی دید و نظر آنان اثر مستقیم دارد .

از این رو ، باید بیان کنیم که میزهای مدیریتی در انواع مختلف خود طراحی و تولید می‌شوند و در بازار عرضه می‌گردند . انواع میز مدیریت را می‌توان بر اساس موضوعات مختلف ( اعم از : طراحی و سبک آن ، جنس و متریال ، شکل و ظاهر ، تولید و ساخت ، قیمت ) تقسیم‌بندی نمود .

اکنون قصد داریم که به بررسی دقیق این تقسیم‌بندی بپردازیم تا انواع میز « برای شخص مدیریت » شناسایی شود . این امر باعث می‌گردد تا در هنگام خرید این محصول از مبلمان اداری با جزئیات بیشتر به انتخاب و گزینش یک میز خاص و منحصربه فرد پرداخته شود ؛ پس به ادامه این مبحث توجه فرمایید .

خرید میز

در شرکت‌ها و ادارات امروزی سبک طراحی تجهیزات و مبلمان اداری ، بسیار اهمیت دارد ؛ زیرا وجود تجهیزات و مبلمان اداری خاص باعث زیبا‌تر شدن جلوه سازمان می‌شود که منجر به جلب توجه بیشتر مراجعین می‌گردد . یکی از ویژه‌ترین این تجهیزات و مبلمان اداری ، میز‌های مدیریت می‌باشد .

به بیان دیگر ، خرید میز مدیریت با سبک‌های شیک و خاص ، یکی از الزامات مهم در مبلمان اداری برای دکوراسیون اتاق مدیریت است . از آنجا که این اتاق به عنوان قلب سازمان بحساب می‌آید و محل مناسب برای اخذ تصمیمات مهم سازمانی می‌باشد ؛ این نوع میزها همچون نگین مبلمان اداری شناسایی می‌شوند .

شایان بذکر است که میزهای مدیریت در سبک طراحی‌های متفاوتی ساخته می‌شوند و انواع میز مدیریت بر این اساس ، شامل سبک‌هایی چون : سلطنتی ، کلاسیک ، مدرن و … می‌باشد . هر یک از این سبک‌ها دارای خصوصیات منحصربه فردی هستند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌سازد .

میز مدیریت سلطنتی یکی از جذاب‌ترین و لاکچری‌‌ترین میزهایی است که زیبایی منحصربه فردی را به اتاق مدیریت می‌بخشد . تفاوت این نوع میز مدیریت با دیگر میزها از نظر نقش و نگار ، ابعاد و اندازه و حتی رنگ‌بندی است . البته این مسئله تنها در صورتی قابل اجرا خواهد بود که از هر لحاظ با فضای دفتر کار مدیر همخوانی داشته باشد .

در حقیقت ، میز مدیریت سلطنتی در سایزهای بزرگ ساخته می‌شود تا مدیر این امکان را داشته باشد که به سادگی بتواند کارهای خود را انجام دهد ؛ علاوه بر آن دارای خصوصیاتی ( مانند : رنگ‌بندی تیره ، نقش و نگار خاص ، دوام و استحکام بسیار بالا و … ) است که ابهت خاصی را برای شخص مدیر به ارمغان می‌آورد .

در ساخت و تولید این نوع میزها ، تنها از متریال مرغوب و گران قیمت « چوب » استفاده می‌شود که اصولا از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند . از سوی دیگر باید بیان شود که این نوع میزهای مدیریت بخاطر استفاده از نیروی انسانی و کار دست آن‌ها ، بصورت سفارشی تولید می‌گردند . دلیل این امر ، منحصربه فرد بودن میزهای مدیریت سلطنتی است .

در مورد خرید میز مدیریت کلاسیک باید بیان شود که در برخی از مقالات این نوع از میزها را مطابق میز سلطنتی شناسایی می‌کنند و ویژگی‌های آن را در کنار خصوصیات میز سبک سلطنتی قرار می‌دهند ؛ اما بطور حتم چنین امکانی وجود ندارد که این دو سبک طراحی را مطابق یکدیگر دانست .

بدین سبب ممکن است که در جزئیات اندکی با هم متفاوت باشند . به عنوان مثال : میز مدیریت کلاسیک عمدتا در بدنه از چوب‌های منبت کاری شده کم‌تر ( نسبت به سلطنتی ) ساخته می‌شوند که بیشتر میز مدیریت کلاسیک به رنگ چوب هستند و در برخی از مواقع به رنگ‌های دیگر ( تیره یا روشن ) تولید می‌گردند .

این سبک به عنوان خاص‌ترین و لوکس‌ترین میز مدیریت شناخته می‌شود که از خصوصیاتی چون : پر زرق و برق بودن در طرح و نقش ، ظاهری شیک و زیبا و … را دارد و دلیل آن ، استفاده از متریال چوب در سبک کلاسیک می‌باشد . این خصوصیات در سبک کلاسیک باعث می‌شود تا قیمت آن ( همانند میز مدیریت سلطنتی ) بالاتر از دیگر سبک‌ها باشد .

از انواع خرید میز مدیریت ایده‌آل می‌توان به خرید میز مدیریت مدرن اشاره داشت که بهترین گزینه برای ادارات و شرکت‌های امروزی می‌باشد . میز مدیریت مدرن در کنار کارایی بیشتر ، جهت زیباتر کردن محیط‌های اداری موثر خواهد بود . میز مدیریت سبک مدرن از طراحی ساده پیروی می‌کند و در عین حال زیبایی خاصی را دارد .

گفتنی است که خرید میز مدیریت در سبک مدرن دارای تنوع طرحی و رنگی بروز شده می‌باشد . متریال‌های فراوانی در تولید میزهای مدرن استفاده می‌شود . یکی از ویژگی‌هایی که این سبک میزها را با سایر میزها جدا می‌سازد ؛ وجود متریال‌های خاص و تلفیق متریال‌ها می‌باشد .

میز مدیریت مینیمال ، در دسته میزهای مدرن اداری است که با ترکیب فلز و ام دی اف تولید می‌شود . طراحی خاص و کاربردی از مهم‌ترین ویژگی‌های این میز بشمار می‌رود و شعار این نوع سبک طراحی میز اداری « زیبایی در سادگی » است .

در واقع ، این طراحی سبک جدیدی از طراحی میز اداری می‌باشد که با سادگی خاص خود و به دوری از تجملات و عناصر پیچیده ، می‌تواند به شیک بودن خرید میز مدیریت نیز کمک کند . پایه این میز از جنس فلز است که پوشش رنگ آن الکترواستاتیک می‌باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

میز مدیریت نئوکلاسیک با الگو برداری از میز کلاسیک معرفی شده است . خرید میزها در این نوع طراحی زیبایی و اصالت سبک کلاسیک را در کنار ظرافت و سادگی سبک مدرن به همراه دارند . امروزه طرفداران زیادی آن را برای مبلمان اداری خود شناسایی می‌کنند تا یک میز مدیریت نئوکلاسیک را برای خود انتخاب نمایند .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
خرید میز

در میان معیارهای مختلفی که به افراد امکان می‌دهد تا میان مدل‌های مختلف میز مدیریت مناسب شرکت خود را انتخاب و خرید کنند ، شناخت متریال‌ها است . جهت تولید میز مدیریت ، متریال‌های مختلف و زیادی وجود دارد و این متریال‌ها متشکل از : چوب ، MDF ، فلز ، شیشه و … می‌باشد ؛ البته ممکن است که بصورت ترکیبی هم ساخته شود .

متریال‌ها باید در تناسب و ترکیب با هم ، هارمونی و زیبایی‌هایی را داشته باشند ؛ انتخاب صحیح متریال برای یک میز مدیریت می‌تواند به القای حس ( به افراد حاضر در محیط اداری ) کمک کند . این احساسات شامل : حس آرامش ، آسایش یا هیجان و انرژی ، حس دوستانه و گرم و یا حتی حس خشن و اضطراب آوری می‌باشد .

به بیان دیگر نقش و تاثیر متریال در تولید ، جهت هویت دادن به میز مدیریت است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد . در واقع ، دوام یک میز مدیریت به متریالی بستگی دارد که در تولید به کار آن رفته است . به بیان ساده ، یک میز مدیریت مقاوم و مستحکم و ماندگار ساخته شده از متریال با کیفیت می‌باشد .

بنابراین می‌توان بیان نمود که بررسی متریال‌های مختلف ( از نظر زیبایی شناسی ، مقاومت ، طول عمر و موضوعاتی از این قبیل ) در جهت شناسایی میزهای با کیفیت ، کمک کننده خواهد بود . در ادامه چند مورد از پرکاربردترین متریال‌های استفاده شده در تولید مبلمان اداری و خرید میز مدیریت را بررسی خواهیم نمود .

چوب یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت و تولید میز مدیریت لاکچری و لوکس است . متریال چوب از تنه درختان طبیعی همچون : راش و بلوط و گیلاس می‌باشد که می‌تواند کیفیت و مقاومت بالایی را به نمایش بگذارد . این متریال طبیعی ، نه تنها مقاومت بالایی دارد ؛ بلکه زیبایی خاصی را نیز دارد .

گفتنی است که خرید میز مدیریت با این نوع متریال ، به خوبی حس گرما و صمیمت را به فضاهای خشک اداری منتقل می‌کند و موجب ایجاد یک دکوراسیون خاص و شکیل می‌شود . از طرفی ، مقاومت این نوع میزها در برابر آسیب‌های محیطی ، بسیار بالا است که در اثر فرآوری شدن چوب طبیعی درختان ایجاد می‌شود .

میز مدیریت چوبی می‌تواند وزن‌های سنگین را تحمل کند و اثرات مخرب ناشی از ضربه و پاخوردگی را خنثی نماید . معمولا این دسته از میزها برای طراحی میزهای سلطنتی و فاخر استفاده می‌شوند و با هنر منبت کاری مزین می‌گردند تا شکلی خاص و برجسته پیدا کنند .

نا گفته نماند که در برخی موارد نیز از چوب طبیعی برای ساخت میز مدریت به سبک مدرن و مینیمال استفاده می‌شود . در این صورت از چوب به عنوان یک متریال خالص ، جهت تولید میز استفاده می‌شود که بدون تزئینات اضافه می‌باشد و عمدتا قیمت میز مدیریت چوبی ( به واسطه استفاده از متریال مقاوم چوب ) بالا است .

خرید میز مدیریت ام دی اف از پودر چوب به همراه چسب است که وزن سبکی را دارند و جابجایی آن آسان خواهد بود . میز مدیریت MDF ، تنوع در طرحی و رنگی بسیاری ساخته می‌شود که این تنوع در طرح و رنگ ، کاملا بروز شده می‌باشد . از دیگر خصوصیات این نوع میز می‌توان به مقاوم در برابر ضربه اشاره کرد که طول عمر آن را افزایش می‌دهد .

به طور کلی شایان بذکر است که این نوع متریال ، همواره از سوی تولیدکنندگان مبلمان اداری به عنوان یکی از مناسب‌ترین متریال‌ها برای ساخت میز مدیریت ایده‌آل معرفی می‌شود ؛ به شکلی که امروزه طرفداران این مدل میز مدیریت روزانه در حال افزایش است .

علت محبوبیت ویژه این متریال این است که ساختار مدرنی را برای میزهای مدیریت امروزی پدیدار می‌کند و دارای قیمت مناسب است . از سویی ، میز مدیریت ام دی اف استحکام خوبی را دارد و مناسب برای هر شرایط آب و هوایی و اقلیمی است . در صورت هر گونه آسیب یا خرابی برای این نوع میزها ، امکان تعمیر سریع یا تعویض آسان نیز وجود دارد .

خرید میز مدیریت فلزی بهترین گزینه برای استفاده در دفاتر مدرن و صنعتی می‌باشد که به عنوان خرید میز اداری ماندگار ، با شکل و ظاهری شیک و رسمی شناخته می‌شود . متریال فلز از جمله متریال‌هایی است که علاوه بر دارا بودن مقاومت بالا ، جلوه مدرن و جذابی را دارد . قیمت میز اداری فلزی به جهت استفاده از متریال مقاوم و گران قیمت آلومینیوم و یا فولاد ، بسیار بالا می‌باشد .

این نوع میز مدیریت شکل اولیه خود را در طولانی مدت نیز حفظ کند ؛ زیرا در برابر آسیب‌های فیزیکی مقاومت مطلوبی را دارند و آثار ناشی از کثیفی بوسیله یک دستمال مرطوب از بین می‌رود . تولیدکنندگان میز اداری فلزی ، سطح فلز را به یک روکش ضد آب مجهز می‌نمایند تا شکل کلی میز در اثر تماس با رطوبت از بین نرود .

خرید میز مدیریت ساخته شده با متریال‌های مختلف و بشکل ترکیبی ، در انواع استایل‌های با دوام و جلوه‌های گوناگون وجود دارد . برای مثال میزهای مدیریت پایه فلزی از پروفیل‌های فلزی با رنگ‌های جذاب کوره‌ای ( زبر ) ساخته می‌شوند که از دوام و ماندگاری بالا و طول عمر فراوانی برخوردار هستند و به سرعت تمیز می‌شود .

جهت شناسایی این رنگ گفتنی است که یکی از روش‌های کاربردی برای جلوگیری از خوردگی فلزات ، رنگ زدن آن‌ها می‌باشد . بهرگیری از رنگ کوره‌ای یکی از رایج‌ترین این راهکار است . این نوع رنگ‌ها علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت و سایر شرایط آب و هوایی در برابر حرارت نیز مقاوم هستند . این نوع میز مدیریتی در سبک‌های مینیمال و مدرن اجرا در می‌آید .

امروزه از فلز به عنوان ماده اصلی در کنار چوب یا MDF برای تولید میز مدیریت نیز استفاده می‌کنند . این نوع مبلمان اغلب از ورق آهن ساخته شده‌اند و هنگام گزینش یک میز مدیریت پایه فلزی باید به ضخامت ورق توجه کافی داشت ؛ زیرا در جهت افزایش مقامت در برابر آسیب و ضربه موثر است .

خرید میز

یکی دیگر از راه‌های شناسایی میز‌های مدیریتی ، بررسی شکل و ظاهر آن است که به اشکال مختلف طراحی و تولید می‌گردند . این نوع میزها معمولا سنگین‌تر و بزرگ‌تر هستند و ضمن آنکه طراحی میزهای مدیریتی کاربردی‌تر و زیبایی‌شناسی بهتری را نسبت به سایر میزها دارند .

علاوه بر آن ، زمانی که صحبت از میزهای مدیریتی دارای استاندارد به میان می‌آید ؛ همه چیز در مورد توجه قرار می‌گیرد تا یک میز مدیریت کاربردی و زیبا شناسایی شود . از نگاه استانداردهای طراحی ، زیبایی یک محصول در کنار کارایی مطلوب آن معنا پیدا می‌کند .

همانگونه که مطلع هستید ، میزهای مدیریت در انواع شکل‌ها معرفی می‌شوند . جهت اشاره به این اشکال می‌توان مواردی ( همچون : میزهای مدیریت مستطیلی و میزهای مدیریت L شکل ) را بیان نمود که دو نوع اصلی میز مدیریتی می‌باشند و هر یک از آن‌ها زیبایی و کارایی ویژه‌ای را دارند .

میز مدیریتی مستطیلی به میز مدیریت ساده نیز معروف است و از رایج‌ترین شکل میز مدیریت شناخته می‌شود . میز مدیریت مستطیل شکل در هر فضایی قابل استفاده است و به‌ راحتی می‌توان آن را در مقابل دیوار یا حتی در مرکز فضا قرار داد ، همچنین کل میز قابل استفاده بوده و فضای بلااستفاده ندارد .

بطور کلی ، این نوع میز نه تنها فضای کم‌تری را اشغال می‌کند ؛ بلکه با داشتن سطح کافی ، فضای ذخیره سازی مناسبی را نیز در اختیار مدیران قرار می‌دهد . خرید میز مستطیل شکل در هر سبک دکوراسیونی ( مدرن ، مینیمال ، نئوکلاسیک و … ) به اجرا در می‌آید و ظاهر منظمی را به دفتر مدیر می‌بخشد .

میز مدیریت بشکل L در سبک‌های امروزی ( اعم از : مدرن و مینیمال و نئوکلاسیک ) تولید می‌شود و گزینه مقرون به صرفه بحساب می‌آید . این میز به مدیر کمک می‌کند تا دسترسی به همه چیز را آسان شود ؛ زیرا فضای کافی برای رایانه و سایر وسایل‌های مدیر را دارد .

در حقیقت ، میز مدیریت L شکل مناسب برای محیط‌های اداری می‌باشد که اتاق مدیریت آن ، گوشه‌های غیرقابل استفاده‌ای را دارند . در قسمت ال شکل میز ، کشوهایی تعبیه شده که یک فرم مناسب را پدیدار می‌کند تا مدیر از آن برای قرار دادن وسایل مورد نیاز خود و دسترسی آسان این وسایل ، بهره ببرد .

گاها نصب این مدل میز مدیریتی تنها به دست نصاب ماهر انجام می‌شود و همچنین ممکن است که قابلیت چپ و راست کردن میز L را داشته باشد . این نوع خصوصیت منحصربه فرد و ویژه میز مدیریتی می‌تواند به بهینه سازی فضای اتاق مدیریت نیز کمک کند و در جهت شیک و کارآمد نمودن چیدمان یک دکوراسیون اداری ، کمک کننده است .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
خرید میز

در ادامه این مطلب « ۴۰ میز مدیریت که باید بشناسید | خرید میز مدیریت » به این بخش می‌رسیم که شناسایی بر اساس نحوه ساخت به دو دسته کلی تقسیم می‌شود و تولیدات شامل : میز مدیریت داخلی و میز مدیریت خارجی می‌باشد . در این بخش قصد داریم که به معرفی تولید آن‌ها بپردازیم .

امروزه ساخت یک میز مدیریت استاندارد ( همراه با ظاهری مدرن و لاکچری ) ، یکی از چالش‌های مهم در صنعت داخلی تولید مبلمان اداری می‌باشد که همواره مورد توجه تولید کنندگان و مصرف کنندگان آن قرار می‌گیرد .

شایان بذکر است که موضوع تضمین کیفیت و ارائه خدمات از عناصر مهم میز مدیریت داخلی می‌باشد . از آنجاکه امکان نظارت بر کیفیت و ارائه خدمات محصول وارداتی ، امر دشواری بحساب می‌آید ؛ مصرف تولیدات داخلی این میز می‌تواند به ایجاد و نظارت بر استانداردهای تضمین کیفیت و ارائه خدمات کمک نماید .

از سویی دیگر با توجه به اینکه قیمت‌ها در بازار ، بیش از حد غیر واقعی تعیین می‌شوند و تولیدکنندگان داخلی نیز به منظور جلوگیری از کاهش مصرف‌ کنندگان ، قیمت را با بازار موازی و هم‌تراز می‌کنند ؛ اما با مصرف تولیدات داخلی این تغییرات قیمت قابل کنترل خوهد بود .

نکته قابل توجه این است که متریال‌های خارجی از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار هستند . شایان بذکر است که میز‌های خارجی نیز نسبت به نمونه‌های داخلی اختلاف قیمت بالاتری دارند و اکثرا در رنگ‌های خنثی و لایت عرضه می‌شوند .

البته بسیاری از میز‌های داخلی از نمونه‌های خارجی خود دور نمی‌باشند و بسیار با کیفیت و بادوام نیز هستند که در عین حالی ، قیمت مناسبی را دارند . جالب است ، بدانید که با وجود سبک‎های مختلف در طراحی یک میز و استفاده از ایده‌های نو در آن ، میزهای مدیریت وارداتی با نمونه‌های ایرانی خود هیچ تفاوتی ندارند .

خرید میز

قیمت یکی از عوامل موثر ، در مبحث شناسایی میز مدیریت خاص بحساب می‌آید ؛ زیرا قیمت میز مدیریت ایده‌آل ارتباط مستقیمی را در انتخاب و خرید آن دارد . در واقع ، بیشتر شرکت‌ها به دنبال شناسایی و ارزیابی قیمت میز مدیریت لاکچری می‌باشند تا بهترین میز مدیریت را برای اداره خود گزینش و خریداری نمایند .

به بیان دیگر قیمت میز مدیریتی شیک ، بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌گردد که مهم‌ترین این عوامل ( عبارتند از : اندازه ، جنس ، سبک و نوع ساخت آن و … ) می‌باشد . در صورت محدود بودن بودجه ، معیارها باید معطوف به موارد ضروری باشد تا بتوان آگاهانه انتخاب و آن را خریداری کرد .

بشکل کلی ، هر چه در ساخت یک میز مدیریت از مواد با کیفیت‌تری استفاده شده باشد ، قیمت میز مدیریت لاکچری هم افزایش می‌یابد . البته باید این نکته را در نظر داشت که تنها یک بار اقدام به خرید میز مدیریت خاص می‌شود و باید از خرید یک میز ( با هزینه مجدد ) ، جلوگیری شود . به این سبب باید به موضوع قیمت ( میز مدیریت ارزان و یا میز مدیریت گران ) توجه شود .

با توجه به اینکه اکثر شرکت‌ها و ادارات خواهان خرید مبلمان اداری با کیفیت و دارای استاندارد ( همراه با قیمت مناسب ) می‌‌باشند ؛ امروزه محصولات مختلفی در این حوزه پدیدار شده که دارای قیمتی مناسب و شکل و شمایلی زیبا و جذاب هستند .

در قسمت‌های گذشته از این مقاله « ۴۰ میز مدیریت که باید بشناسید | خرید میز مدیریت » بیان شد ، میزهای وجود دارند که به عنوان مقرون به صرفه‌ترین میز مدیریت محسوب می‌شوند . در واقع می‌توان بیان نمود که قیمت میز مدیریت مدرن و مینیمال با توجه به متریال‌های بکار رفته و نوع طراحی آن‌ها تعیین می‌گردد و به عنوان میز مدیریت ارزان قیمت شناسایی نیز می‌شود .

شایان بذکر است که قیمت میز مدیریت MDF بر اساس سادگی بسیار منحصربه فرد و رنگ‌های متنوع و زیبایی خاص حاصل شده آن می‌باشد . در حقیقت این نوع میزها هم به عنوان میز مدیریت ارزان قیمت نیز محسوب می‌شوند که دارای استانداردهای مطلوب ( بر اساس علم و دانش روز ) خواهد بود .

اما از طرف دیگر ، برخی از شرکت‌ها و ادارات در تلاش بسیار هستند تا خاص‌ترین و شیک‌ترین میز را شناسایی و انتخاب کنند . این نوع میزها دارای خصوصیات و ویژگی‌های متعدد می‌باشند که باعث می‌شود تا اتاق مدیریت شکل شمایل جذابی بگیرد .

این مدل میزها همان میزهای مدیریت سبک کلاسیک و سلطنتی هستند که به عنوان میز مدیریت گران قیمت شناخته می‌شوند . قیمت مدیریت کلاسیک و سلطنتی مطابق با ویژگی‌های آن ( همچون : طراحی پر زرق و برق ، بهرگیری از رنگ‌های تیره ، ایجاد سبک شخصی و زیبا و … ) تعیین می‌شود .

در راستای شناسایی خرید میز مدیریت گران قیمت می‌توان به یکی دیگر آن اشاره کرد که همان میز مدیریت چوبی می‌باشد . تعیین قیمت میز مدیریت چوبی بر طبق خصوصیات منحصربه فرد آن ( مانند : مقاوم در برابر ضربه ، دوام و پایداری در شکل و ظاهر ، طول عمر بسیار بالا و … ) صورت می‌گیرد . دلیل این امر ، استفاده از چوب‌های طبیعی : افرا ، گیلاس ، گردو و … می‌باشد .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
خرید میز

دکوراسیون اداری ( بخصوص اتاق مدیریت ) باید هماهنگی و یکپارچگی خاصی را داشته باشد تا زیبایی و نیک‌منظری در کل فضا ایجاد شود . این مسئله فقط با استفاده از مبلمان اداری و یا برخی از محصولات آن « مثل خرید میز مدیریت و کنفرانس » صورت می‌پذیرد که می‌توان آن را به عنوان ست‌های میز مدیریت شناسایی نمود . بطور خاص می‌توان به خرید میز مدیریت و کنفرانس اشاره کرد که در هر شرکت و سازمانی به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات مبلمان اداری بحساب می‌آیند .

میز مدیریت و کنفرانس جهت برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و همچنین برای مدیریت کارکنان و اطلاع رسانی به کارمندان استفاده می‌شوند که بصورت ( 4 – 6 یا 6 – 8 ) نفره ، با رهبری شخص مدیر می‌باشند . طراحی میز مدیریت و کنفرانس باید به گونه‌ای باشد که بتواند نیازهای شرکت را برآورده کند و به ایجاد هماهنگ فضای اطراف کمک نماید . در واقع طراحی و تولید میز کنفرانس باید از میز مدیریت پیروی کند و نباید از آن بدور باشد تا زیبایی و جذابیت خود را حفظ نماید .

لازم بذکر است که قیمت میز مدیریت و کنفرانس بر اساس سبک و طراحی ( مدرن ، مینیمال ، نئوکلاسیک و … ) ، همچنین جنس و متریال ( چوب ، ام‌دی‌اف ، فلز و … ) یا رنگ‌بندی و موضوعاتی از این قبیل معین می‌گردد . در هنگام انتخاب و خرید میز مدیریت و کنفرانس باید به این موارد توجه کرد . به علاوه ، از جمله روش‌هایی که برای بهبود ظاهر دکوراسیون اتاق مدیریت مورد استفاده قرار می‌گیرد ، بهرگیری از دیگر محصولات مبلمان اداری « مانند اقلام تکمیلی » است .

اقلام تکمیلی با محصولات مختلفی ( اعم از : میز تلویزیون اداری ، میز جلو مبلی اداری ، کمد پرینتر ، فلاور باکس ، کیس استند ، زیرپایی و جا لباسی ) شناسایی می‌شود . کاربردهای این محصولات از مبلمان اداری متفاوت و بسیار است . کاربرد برخی از آن‌ها برای بهبود عملکرد شخص مدیر و مجموعه می‌باشد و بعضی دیگر نیز جهت زیبایی محیط‌های اداری کاربرد دارد . البته ممکن است که یک محصول هر دو این کاربردها را داشته باشد .

بهتر است که طراحی و متریال این دسته از مبلمان اداری را همانند میز کنفرانس ، متناسب با میز مدیریت انتخاب شود تا یک محیط اداری مطلوب تشکیل گردد . در واقع دلیل امر ، ایجاد تناسب و یکپارچگی در محیط اتاق مدیریت است که در جهت بهبود زیبایی آن موثر خواهد بود .

خرید میز

در نگاه اول ظاهر بخش مدیریت نشان‌دهنده و منعکس‌کننده شخصیت و جایگاه شرکت‌ها و ادارات می‌باشد . مطمئنا یک میز مدیریت خاص می‌تواند تاثیر بسزایی را هم بر روی کارمندان آن شرکت و اداره بگذارد و هم طرز فکر ارباب‌رجوعان را نسبت به آن مجموعه تغییر دهد . در این مقاله « ۴۰ میز مدیریت که باید بشناسید | خرید میز مدیریت » به موضوعات مختلفی رسیدگی شد .

در حالیکه همه چیز را در رابطه با میزهای مدیریتی شیک متوجه شده‌اید ، وقت آن است که عوامل موثر در انتخاب و خرید بهترین میز مدیریت را مورد بحث و بررسی قرار دهیم . در بخش‌های قبلی به برخی از این عناصر اشاره شد و این عناصر ویژگی‌های یک میز مدیریت لاکچری است . در حقیقت به هنگام انتخاب و خرید میز باید به ویژگی‌های مناسب آن ( مانند : اصول طراحی ، مواد اولیه و نوع طراحی ، ابعاد و اندازه استاندارد و … ) توجه نمود .

علاوه بر آن ، موضوعات مختلف دیگری نیز وجود دارد که در هنگام انتخاب و خرید میز مدیریت با کیفیت و دارای استاندارد موثر است . این امر را می‌توان در عناوین مختلف ( مانند : فضای اداری ، برند و گروه تولیدکننده ، فراگیر بودن مدل میز ، ضمانت و خدمات ، مشاوره ) بررسی کرد .

ابتدا آنچه که در انتخاب و خرید میز بسیار قابل اهمیت است ، فضای محیط اداری یا اتاق مدیریت می‌باشد . در واقع فضای اداری یا اتاق مدیریت می‌تواند در تعیین ابعاد و اندازه میز مدیریتی اثر بگذارد ، علاوه بر این می‌تواند در چیدمان و جا نمایی‌ها نیز تاثیرگذار باشد . پس پیش از هر گونه اقدامی جهت انتخاب و خرید میز مدیریت ، بهتر است که میزان فضای موجود و محدودیت‌های آن را در نظر گرفت تا یک میز مدیریت زیبا انتخاب و بطور هدفمند خریداری شود .

مثلا در محیط‌های کوچک و با محدودیت ، باید از میز مدیریت کوچک « همراه با سبک مدرن ، مینیمال یا نئوکلاسیک و رنگ‌های ترکیبی » استفاده شود . اما در نقطه مقابل میزها مدیریت بزرگ می‌باشد که اصلا برای محیط‌های دارای محدودیت مناسب نخواهد بود . میز مدیریت بزرگ برای محیط‌های بزرگ و فاقد محدودیت ساخت می‌شود که در آن می‌توان از هر نوع سبک‌هایی ( اعم از : کلاسیک و مدرن تا مینیمال و نئوکلاسیک و … ) بهره برد . در نظر گرفتن هر دو موضوع برای ایجاد تناسب و زیبایی در فضای اداری خواهد بود .

برندهای مختلفی به تولید میز اداری و مدیریت مشغول هستند که در بازار خود را به عنوان تولیدکننده خوش نام معرفی می‌کنند . امروزه این برندها از طروق متفاوت ( با بهرگیری از نوآوری ، فناوری ، کار و پژوهش بروز ) مشغول به طراحی و تولیدات پیشرفته و بهینه می‌باشند .

استانداردهای لازم در محصولات برند‌های فعال رعایت می‌شوند و این محصولات دارای طراحی خلاقانه و هنری ، همراه با بهترین متریال می‌باشند که به وضوح قابل مشاهده است . اما در این بین گفتنی است که یک برند معروف و خوشنام هیچ‌گاه کیفیت را فدای موضوعات غیر نمی‌کند .

به این جهت ، تنها تعداد محدودی از برند‌های فعال در زمینه طراحی و تولید مبلمان می‌توانند ، در این راه قدم بگذارند و خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین فعالان صنعت مبلمان اداری معرفی کنند . به بیان دیگر ، این نوع شرکت‌ها به تنهایی در زمینه تولید مبلمان اداری پیشرو می‌باشند .

در واقع ، یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب و خرید میزهای مدیریت ، برند‌های فعال هستند که با تکیه بر سابقه و تجربه خود به تولید این محصول از مبلمان اداری می‌پردازند . این مطلب برای مصرف کنندگان مبلمان اداری ممکن است که به عنوان یک اصل ، در انتخاب عمل نماید تا در زمان خرید میز مدیریت دارای استاندارد از آن بهره ببرند .

پر واضح است که تیراژ تولید و میزان سفارش یک محصول خاص از مبلمان اداری می‌تواند در انتخاب و خرید آن نیز تاثیر بگذارد . به گونه‌ای که هر چه تیراژ تولید یک محصول بیشتر باشد ، مسیر شناسایی و عرضه آن راحت‌تر امکان می‌پذیرد و ممکن است که به فراگیر شدن آن کمک کند .

از سویی ، میز‌های مدیریت ( در مدل‌های بروز‌ و جدید ) از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند و همچنین میز‌هایی که در برهه‌ای از هر زمان فراگیرتر می‌شوند ، انتخاب و خرید آن‌ها نیز به سرعت افزایش می‌یابد . مثلا : گاهی میز با یک متریال خاص و گاهی دیگر با ترکیب چند متریال ساخته و مد روز می‌شود . گفتنی است که این مساله می‌تواند در گزینش و خرید آن نیز تاثیر بگذارد .

به سبب آنکه رضایتمندی مصرف کننده نقش مهمی را در تمامی بازارهای عرضه و تقاضا دارند ، نباید اثر آن را نادیده گرفت ؛ چراکه رضایتمندی آن به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه برای تولیدکنندگان می‌باشد . از این رو ، تولیدکننده پس از ساخت میز مدیریتی شیک خود به دنبال حفظ رضایتمندی مصرف کننده هستند .

مصرف کننده تنها هنگامی راضی می‌شود که محصولات ارائه شده به او ، علاوه بر داشتن کیفیت و استانداردهای لازم ، خدمات و ضمانت‌هایی را نیز داشته باشند . در واقع باید میز مدیریت خاص با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش ارائه نمایند تا رضایتمندی مصرف کنندگان خود را به دست آورد .

این موضوع سبب می‌شود که تولیدکنندگان مبلمان اداری روابط خود را با مشتریان ( در زمان طولانی مدت ) در جهت بهبود کیفیت و ارائه یک محصول دارای استاندارد ( مانند میز مدیریت ) توسعه دهند . شایان بذکر است که این مسئله همواره از طرف مصرف کننده در هنگام انتخاب و خرید میز مدیریت ، مورد توجه قرار می‌گیرد .

نقش مشاوره در هنگام انتخاب و خرید بهترین میز مدیریت را نباید فراموش کرد ؛ چراکه مشاوره برای طراحی و ساخت و اجزاء مبلمان اداری ، همواره امری حیاتی و مهم محسوب می‌گردد . به همین علت ، عدم توجه به نقش مشاوره می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری برای اتاق مدیریت پدیدار آورد .

مشاوره دهنده یا گروه مشاور با بهرگیری از تجربه خود می‌توانند به مصرف کننده کمک بنماید تا بهترین میز مدیریت شناسایی شود . عدم تجربه ، به سرانجام ارائه مشاوره ختم نمی‌شود یا در صورت ارائه مشاوره ، نمی‌توان آن را به عنوان یک معیار کارشناسی شده دانست . باید توجه داشت که بهترین مشاوره تنها توسط برندهای فعال در این زمینه و تیم مشاوره آن‌ها صورت می‌گیرد .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
خرید میز

ارتباط میان انتخاب و خرید از فروشگاه عرضه کننده را می‌توان اینگونه بیان نمود که پس از تولید یک میزهای مدیریت با کیفیت و دارای استاندارد ، محصول برای شناسایی باید به بازار عرضه گردد . در واقع ، امروزه انواع میزهای مدیریتی در فروشگاه‌های مختلفی ( اعم از حقیقی و مجازی ) ارائه می‌شوند که هر یک از این فروشگاه‌ها دارای خصوصیات منحصربه فردی هستند .

تنوع میزهای مدیریت بسیار بالا می‌باشد ؛ اما با کیفیت‌ترین این محصول را می‌توان از فرشگاه‌های معتبر تهیه و خریداری نمود . از طرفی ، ایجاد شرایط مناسب در اوج امنیت و آرامش ، از اهداف فروشگاه‌های عرضه کننده می‌باشد که باید به وسیله فروشگاه و سایت ( حقیقی یا حضوری و مجازی یا اینترنتی ) امکان بپذیرد تا جهت انتخاب و خرید میز مدیریت از آن بهره ببرند .

فروشگاه حقیقی از بازارهای قدیمی برای عرضه میز مدیریت می‌باشد که مشتری با حضور در آن ، خود به شناسایی و ارزیابی دقیق بهترین میز مدیریت می‌پردازد . این امر به کمک حواس پنجگانه محصول انجام می‌گیرد که به انتخاب میز مدیریت مناسب و مورد نظر ختم می‌گردد .

فروشگاه‌های مجازی یا اینترنتی با اولویت به ارمغان آوردن سهولت و آسانی ، در خرید پدیدار شدند که در آن دریافت اطلاعات ( نوع طرح ، نوع رنگ ، ابعاد و اندازه و … ) میز مدیریت برای خریداران وجود دارد . خریداران بعد شناسایی و ارزیابی و دریافت اطلاعات یک میز ، تصمیم به انتخاب و خرید آن می‌گیرند .

هدف از پیدایش فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری فراهم کردن وضعیتی است که در آن اطلاعات میز مدیریت « جهت شناسایی » وجود داشته باشد تا خریداران این میز ، پس از بهره بردن از آن ( گاها استفاده از تجربه تیم مشاور ) در شرایطی پر از امنیت و آسایش ، اقدام به خریدی مطمئن و آسوده خاطر بنمایند .

خرید میز

گفتنی است که خرید محصول مبلمان اداری مانند میز مدیریت یک عمل بسیار سخت و دشوار بحساب می‌آید ؛ زیرا نباید انتخاب یک میز مدیریت به خریدی نامناسب و نامطلوب منتهی شود . جهت خرید میز مدیریت می‌توان از بین برندهای تولید کننده با تجربه‌ای که کیفیت و قیمت مناسب را در اولویت خود قرار می‌دهند ، خرید کنید .

البته باید بیان نمود که تمامی عناوین و مباحث گفته شده در بخش‌های گذشته ، باید به خریدی پسندیده ختم گردد . این عناوین و مباحث هر کدام بشکل مستقیم و غیر مستقیم در انتخاب و خرید یک میز مدیریت نقش دارند . چراکه هدف از نگارش آن ، شناسایی و بررسی دقیق این میز است .

اما ، امروزه ابهاماتی در خصوص خرید میز دست دوم یا خرید میزهای سفارشی ( نو و تازه و کارنکرده ) وجود دارد که خریدارن را گمراه می‌کند . در واقع ، آن‌ها نمی‌دانند که خرید کالای دست دوم یک گزینه اقتصادی است یا منجر به ایجاد هزینه‌های مازاد می‌شود . در این راستا قصد داریم که بطور مختصر به مطالعه دو مبحث بپردازیم .

در این عصر برای بسیاری از مدیران ، انتخاب و خرید کالای دست دوم یک رویه عادی در تجهیز شرکت بشمار می‌آید . برخی از آنان این گزینش را به صرفه قلمداد می‌نمایند و از خرید خود کاملا راضی هستند . اما برخی دیگر هر قدر هم در انتخاب و خرید منفعت کرده باشند ، نمی‌توانند با میز مدیریت دست دوم ارتباط خوبی برقرار کنند .

احتمالا این دسته از افراد نگرانی‌هایی را از بابت گارانتی میز مدیریت دست دوم دارند یا طرح دلخواه خود را در میان میزهای مدیریت کارکرده نمی‌یابند . اساسا خرید کالای دست دوم با وجود منافع مالی زیاد ، مشکلات متعددی را نیز به همراه می‌آورد که به هنگام انتخاب و خرید میز مدیریت به چشم می‌آید .

در جهت اشاره به این دشواری و مشکلات می‌توان به مواردی ( همچون : دامنه محدود انتخاب ، ریسک بالا در خرابی‌های زودرس ، عدم بهرمندی از گارانتی و ضمانت فروش ، تحمیل هزینه‌های دوچندان ) پرداخت که باید در هنگام شناسایی میز مدیریت دست دوم به آن‌ها توجه نمود .

با مشکلات ناشی از خرید میزهای دست دوم آشنا شدیم ؛ اما باید واقع بین باشیم و می‌بایست به بررسی مزایای خرید این دسته از میزها نیز بپردازیم . خرید یک میز مدیریت دست دوم شما را از فوایدی ( همانند : کمک به کاهش هزینه‌های جاری ، در برخی مواقع می‌تواند خریدی هوشمندانه باشد ، کمک به حفظ محیط زیست و … ) بهرمند می‌سازد .

در این بخش ، ابتدا یک پرسش پیش می‌آید که چرا باید به موضوع سفارشی بودن میز مدیریت ( مطابق سلیقه ) توجه نمود ؟ در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد که چرا سرمایه‌گذاری روی مبلمان اداری با کیفیت بالا و میزهای اداری بصورت سفارشی منطقی است .

امروزه در دنیای تجارت استفاده از میز مدیریت مناسب و بصورت سفارشی ، یکی از اصول مهم برای رسیدن به موفقیت یک مجموعه بشمار می‌رود . زیرا در محصولاتی که بصورت سفارشی ساخته می‌شوند ، به تمامی نکات و نیازهای شخص مدیر « در کنار سلیقه آن » ، توجه می‌گردد .

در حقیقت ، سلیقه شخص مدیر نقش اساسی در انتخاب میز مدیریت و خرید آن را دارد و به دلیل استفاده و بهرگیری مداوم مدیر از میز مدیریت ، باید به موضوع سلیقه توجه شود . زیرا ، در انتخاب رنگ هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توان در هر رنگی ، مناسب با سلیقه مدیر آن را انتخاب کرد .

علاوه بر آن ، قابلیت ثبت سفارش خرید میز مدیریت با هر سایز و اندازه را دارد و در آن به موضوعاتی ( همانند : سبک طراحی و نوع متریال و مواردی از این قبیل ) توجه می‌شود که متناسب با نظر شخص سفارش دهنده ، خواهد بود . ناگفته نماند که تنها این میز مدیریت ، می‌تواند ضمانت و خدمات مطلوبی را داشته باشد .

در نهایت باید بیان نمود که خرید میز مدیریت سفارسی مزایای متعددی را دارد . جهت اشاره و معرفی این مزایا ، می‌توان مواردی را از قبیل : جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی و روحی و روانی ، دارای هرگونه قابلیت ، قرارگیری ابزارآلات مخصوص مدیر در موقعیت عالی ، افزایش بهروری مدیر ، احساس رضایت شغلی بیشتر و … بیان نمود .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
میز مدیریت فلکسیبل تیپ 139L

شایان بذکر می‌باشد که مجموعه مبلمان اداری آبادیس با اتکا بر تجربیات فنی چند ساله خود در صنعت مبلمان اداری و تولید انواع میز اداری ، با اهداف ( تضمین کیفیت ، قیمت مناسب ، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش مطلوب ) جایگاه منحصربه فردی را در طراحی میز مدیریت به دست آورده است .

در این صنعت وجه تمایز آبادیس با دیگر برندها ، تشکیل و راه اندازی بهترین مرکز تخصصی مشاوره رایگان جهت طراحی تجهیزات و مصنوعات چوبی ، لوازم جانبی و مجموعه کامل از نیازهای یک محیط اداری می‌باشد . در راستا ، نباید ارتباط میان پروژه‌های انجام شده توسط آبادیس و جایگاه آن را نادیده گرفت .

حال ، با دقت به سلسله عناوین بیان شده می‌توان نتیجه گرفت که آبادیس یک شرکت و مجموعه پیش قدم و پرچمدار در صنعت طراحی و تولید میز مدیریت و اجرای طراحی دکوراسیون اداری بشمار می‌آید . بنابراین در جهت بررسی مسئله “۴۰ میز مدیریت که باید بشناسید | خرید میز مدیریت ” باید به مجموعه آبادیس و تولیدات آن توجه نمود .

زیرا این شرکت هموار در تلاش است که با تلفیق هنر ، دانش و تکنولوژی‌های روز دنیا و ارائه ایده‌های نو و خلاقانه محیطی کاربردی و شکیل ، درخور مجموعه‌های اداری ایجاد نماید . بطور کل ، میزهای مدیریت آبادیس نیز از تمامی موضوعات بیان شده در این مقاله پیروی می‌کنند .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید