پتروشیمی پتروناد آسیا
اجرای مبلمان اداری پتروشیمی پتروناد آسیا

همانطور که می‌دانید ، مجموعه مبلمان اداری آبادیس با بهرگیری از تجربه چندین ساله خود در امر طراحی و تولید و اجرای انواع مبلمان و تجهیزات اداری ، مطابق با استانداردها و سلایق مشتریان توانسته گام بلندی را در جهت شکوفایی صنعت مبلمان اداری بردارد . طراحی و اجرای کامل واحد اداری شرکت پتروشیمی پتروناد آسیا توسط شرکت آبادیس هنر پردازش فضا صورت گرفته است که با نوآوری در اجرای پروژه‌ صنعتی و رعایت اصول طراحی همراه می‌باشد .

این امر باعث شده که کیفیت و ایمنی و رضایتمندی شغلی را برای پرسنل پتروشیمی پتروناد آسیا به ارمغان آورد . طراحی فضای مناسب همراه با مبلمان هماهنگ با فضا برای برگذاری جلسات از جمله نیازهای کارفرما بود که به بهترین شکل ممکن توسط طراحان ، طراحی و توسط واحد اجرا ، به اجرا در آمده است . به بیان ساده ، طراحان مجموعه آبادیس با توجه به نیازهای کارفرما اقدام به طراحی داخلی پتروشیمی پتروناد آسیا کرده است .

در واقع پس از اعلام موارد مورد نیاز از طرف کارفرما ، طراحان جهت طراحی اصولی به ارزیابی این نیازها پرداخته‌اند . در پروژه پتروشیمی پتروناد آسیا نحوه صحیح ( چیدمان مبلمان اداری ، تقسیم بندی محیط اداری ، متریال ، رنگ‌بندی ، نورپردازی و دیگر مسائل ) برای دکوراسیون اداری اعمال شده است . با توجه به موارد بیان شده ، قصد داریم که نحوه اجرای پروژه ( پتروشیمی پتروناد آسیا ) را مورد بررسی قرار دهیم .

در پروژه پتروشیمی پتروناد آسیا از محصولات کاربردی و منحصربه فرد ( همراه با اصول و نکات اساسی در طراحی و اجرا )  استفاده شده است . در حقیقت این امر را می‌توان از جهات مختلف مورد بررسی داد . قبل از ورود به این بررسی به پرشس‌های زیر توجه فرمایید :

  • چرا مبلمان استفاده شده در مجموعه پتروشیمی پتروناد آسیا از یک الگو خاص پیروی می‌کنند ؟
  • میزهای مدیریت در محیط اداری پتروشیمی پتروناد چه ویژگی‌هایی دارند ؟
  • چرا در شرکت پتروشیمی پتروناد آسیا از کمد بایگانی استفاده می‌شود ؟
پتروشیمی پتروناد آسیا

با توجه به اینکه آبادیس یکی از شرکت‌های مجری در صنعت دکوراسیون اداری بحساب می‌آید ، این مجموعه در پروژه‌های خود از ایده‌های جدید ( راه‌کارها و شیوه‌های فنی ) برای طراحی دکوراسیون اداری استفاده می‌نماید . این شیوه و راه‌کار فنی شامل ” ارگونومی ، بهینه سازی از فضا ، تجمیع کاربری‌ها و … ” می‌باشد که در طراحی دکوراسیون پتروشیمی پتروناد آسیا دیده می‌شود .

بطور کل در طراحی و تولید و اجرای این پروژه ( پتروشیمی پتروناد آسیا ) تمامی اصول طراحی دکوراسیون رعایت شده است و یکی از این اصول ارگونومیک می‌باشد که باعث می‌شود تا افراد بتوانند مدت زمان بیشتری را با راندمان کاری بهینه ، در محیطی با محصولات ارگونومیک سپری نمایند . افزون بر آن ، با بهرگیری از یک تکنیک خاص ” تجمیع کاربری‌ها ” به ادغام و ترکیب کاربرد چند محصول در یک محصول از مبلمان اداری پرداخته‌اند .

این ادغام و یکپارچگی به گونه‌ای است که بیشترین کاربرد را در یک محصول ایجاد می‌کند و زیبایی و منحصربه فرد بودن را در محیط و محصول مبلمان اداری به عمل می‌آورد . از سوی دیگر ، در دکوراسیون محیط اداری پتروشیمی پتروناد آسیا از ایده بهینه سازی فضا ” برای حداکثر استفاده از حداقل فضای موجود ” بهره می‌برند . این موضوع در جهت بهبود عملکرد و روند کاری افراد در پتروشیمی پتروناد آسیا موثر می‌باشد . از طرفی ، زیبایی خاصی را به دکوراسیون آن می‌بخشد .

همچنین ، جهت ایجاد پایبندی در طراحی دکوراسیون از یک الگو خاص بهره می‌برند . با آوردن این ترفند ساختار دکوراسیون را به یک محیط اداری متفکرانه ، همراه با احساس سرزندگی و پر نشاط تبدیل می‌کند . در واقع ، این امر باعث خاص و منحصربه فرد شدن دکوراسیون اداری پتروشیمی پتروناد آسیا شده است .

پتروشیمی پتروناد آسیا

امروزه به دلیل پیشرفت صنعت دکوراسیون اداری ، انواع مبلمان اداری پدیدار شدند که در طراحی دکوراسیون باعث منحصربه فرد شدن محیط می‌گردد . با توجه به این مطالب ، آبادیس از محصولات متفاوتی در طراحی دکوراسیون و چیدمان مبلمان اداری پتروشیمی پتروناد آسیا استفاده کرده است که بسیار زیبا و کاربردی می‌باشد . در حقیقت ، نوع مبلمان روی روندکاری سران مجموعه تاثیرگذار است و همین موضوع نیز روی روندکاری سایر افراد و کارمندان تاثیر می‌گذارد .

همچنین ، به دلیل تعدد مراجعه ارباب رجوعان در طول روز به مجموعه‌های اداری ، مبلمان اداری و نحوه چیدمان آن باید برای ارباب رجوعان زیبایی و جذابیت داشته باشد و هنگام استفاده از آن احساس راحتی و رضایت داشته باشند . از جهت دیگر ، محصولاتی که در این پروژه استفاده شده را می‌توان به عنوان یک نیم ست مبلمان اداری برای دکوراسیون شرکت پتروشیمی پتروناد آسیا معرفی نمود . چراکه این محصولات از مبلمان اداری وجه اشتراک منحصربه فردی را در خود دارند که در دکوراسیون و چیدمان مبلمان اداری به نمایش می‌گذارند .

این نیم ست مبلمان اداری دارای ویژگی‌های مطلوبی است . از جمله ویژگی‌های شاخص آن می‌توان به کلاف و بدنه‌هایی مستحکم و بادوام آن اشاره کرد . مواد اولیه استفاده شده در ساخت این نیم ست ، مرغوب و با کیفیت هستند که آن‌ها را از فرسودگی حفظ می‌کند . به سبب آن باید بیان کنیم که این نیم ست مبلمان اداری ، قابل استفاده در مدت زمان طولانی و استفاده مداوم هستند که ظاهر و بافت خود را از دست نمی‌دهند . براستی در این نوع محصولات به نوع جنس و متریال آن‌‌ها نیز توجه شده است که از مرغوب‌ترین و بادوامی‌ترین متریال‌ها بحساب می‌آیند .

این محصولات توسط آبادیس طراحی و تولید گردیده است که از ترکیب بهترین و با کیفیت‌ترین متریال ( MDF و فلز ) استفاده شده است . شرکت آبادیس ضمانت و نیز مدت خدمات پس از فروش را برای محصولات خود به ترتیب ( 15 و 60 ماه ) تعیین می‌کند . بدیهی است که این محصولات ، یکی از ملزومات دکوراسیون محیط‌های اداری بوده و خرید آن الزامی خواهد بود .

پتروشیمی پتروناد آسیا

پارتیشن تک جداره فرم آلومینیوم

میز کارشناسی و مدیریتی پایه فلزی

کمدهای بایگانی

میز کنفرانس پایه فلزی

پتروشیمی پتروناد آسیا

به این سبب در دکوراسیون شرکت پتروناد ، فضاهای اداری به وسیله پارتیشن‌های تمام شیشه و پارتیشن‌های ام دی اف از هم جدا شده‌اند . در ساختار پارتیشن آلومینیومی از فلز آلومینیوم استفاده شده است که دارای خصوصیات مهم مانند سبک ، بادوام و زیبایی است . این محصول با ترکیب سایر متریال‌ها اعم از شیشه سکوریت ، انواع ام دی اف ، پرده‌های کرکره‌ای شکل تولید می‌شوند .

بطور کل ، در پروژه پتروشیمی پتروناد آسیا از پارتیشن آلومینیوم تک‌جداره استفاده شده است . ضخامت آلومینیوم در پارتیشن تک‌جداره حدود 4 تا 6 سانتی‌متر می‌باشد . طراحی چارچوب آلومینیومی بگونه‌ای است که می‌توان ابزار و یراق‌آلات مورد نیاز را روی آن نصب کرد . ضخامت شیشه بکار رفته در این محصولات 6 میلی‌متر است .

ضخامت ام دی اف می‌تواند از 6 تا 16 میلی‌متر باشد . ویژگی مهم آن تفکیک فضای داخلی اداری به قسمت‌های متعدد با تامین نور مورد نیاز و همچنین عایق صوتی و حرارتی مناسبی ایجاد می‌شود . از بین انواع پارتیشن آلومینیومی ، محصول تک جداره به دلیل سطح اتکای کم نیاز ، به طراحی نقاطی برای اتصال در قسمت‌های کف و سقف سازه دارد .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
پتروشیمی پتروناد آسیا

بطور کلی ، میزهای مجموعه از جدیدترین طراحی‌های شرکت و تلفیقی از چوب و فلز می‌باشد و فایل ال آن ، کاملا متحرک بوده و جاکیسی ، کمد لوازم شخصی و زونکن به راحتی در آن قرار می‌گیرد . در تولید این میزها از یراق‌آلات و مواد مصرفی با کیفیت بالا استفاده شده است و این یراق‌آلات و مواد مصرفی ، در نظم بخشیدن محصولات ، نقش پررنگ و مهمی را ایفا می‌نماید .

در جهت ایجاد نظم به میز‌های که در دکوراسیون پتروشیمی پتروناد آسیا بکار رفته‌اند ، از کمد درب‌دار و سه کشو استفاده می‌شود و این اجازه را به کاربر می‌دهد تا وسایلی همچون : لوازم و نوشت ابزار ، لوازم شخصی ، زونکن و فرم‌ها در آن فضا بگذارد . تمامی میزها ارگونومیک می‌باشند که باعث عدم خستگی و آشفتگی در کاربر می‌شود .

شایان ذکر است که آبادیس ، این میزها را به تعداد سفارش مشتری نیز تولید می‌کند . طراحی کاربردی میزها موجب می‌گردد که ابزارآلات و دستگاه‌هایی مثل نمابر ، کیس رایانه ، پرینتر و امکان نصب کیس هلدر آویز ، الکتریک باکس تلفن و شبکه برق اضطراری ، داکت روی میز ، جهت عبور کابل‌ها و تجهیزات از روی میز به زیر میز و بست سیم‌گیر در جایگاه مناسب خود قرار بگیرند .

در راستای اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات این میزها می‌توان به رنگ‌بندی آن‌ها توجه کرد . چراکه این رنگ‌بندی‌ها جهت شکل‌گیری یک محصول خاص می‌باشد که محیط اداری پتروشیمی پتروناد آسیا را شیک و مقبول می‌کند ، همچنین تاثیر به سزایی را در شادمانی و نشاط ( افراد و دیگر اشخاص آن محیط اداری ) دارد .

پتروشیمی پتروناد آسیا

در پتروشیمی پتروناد آسیا از میز مدیریت ( همراه با میز L ) استفاده شده است که تنها برای یک نفر می‌باشد و با ویژگی‌های مطلوب است که بسیار شیک و کاربردی تولید می‌شوند . متریال استفاده شده در این محصول کاربردی ، مقرون‌به‌صرفه و دارای مقاومت بالا در برابر فشار ، رطوبت و استحکام بالا هستند .

میز مدیریت پایه فلزی با ابعاد و اندازه‌های استاندارد سازی شده تولید می‌شود . بنابراین در طول ( 220 _ 240 _ 260 _ 280 سانتی‌متر ) می‌باشد که در عمق‌های ( 80 سانتی‌متر ) برای میز و در فایل اِل ( 170 سانتی‌متر ) است . ارتفاع آن هم برابر ( 77 سانتی‌متر ) برای میز و در فایل اِل ( 62 سانتی‌متر ) است .

با توجه به نوع ساختار این میز مدیریت و در راستای نصب آن ، نیاز به نصاب نیست . اما قابلیت چپ و راست کردن تنها به دست نصاب ماهر صورت می‌گیرد . ضخامت صفحه و پایه ( 16 میلی‌متر برای صفحه و 3.5 سانتی‌متر برای پروفیل ) ، ضخامت طبقات 16 میلی‌متر است .

در این نوع میز مدیریت از متریال مصرفی [ جنس پایه رگلاژ ( استیل ) ، جنس دستگیره مخفی ( اِل و یو ) و در اتصالات ( الیت و پیچ MDF ) ، ( نوع لولا گازرو آرام بند ) ، نوع ریل ( سه زمان 45 سانتی‌متری ) ] استفاده می‌گردد که باعث می‌شود تا این میز مدیریت در حالت استاندارد تولید و عرضه گردد .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
پتروشیمی پتروناد آسیا

میز کارشناسی استفاده شده در پتروشیمی پتروناد آسیا از ترکیب دو متریال با کیفیت ، طراحی و تولید شده که صرفا برای استفاده یک نفر طراحی شده است . این میز کارشناسی ، محصولی بسیار کاربردی و زیبا می‌باشد . بدلیل استفاده از متریال با کیفیت ، این میز کاملا مقرون به صرفه و دارای استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار و رطوبت است .

ابعاد و اندازه‌های استاندارد این میز به طول ( 220 ، 200 ، 180 ، 160 سانتی‌متری ) است و در عمق [ ( 70 سانتی‌متری ) برای میز و در فایل ال ( 165 سانتی‌متری ) ] ساخت می‌شود . علاوه بر آن ، ارتفاع بصورت [ میز ( 77 سانتی‌متری ) و فایل ال ( 62 سانتی‌متری ) ] می‌باشد . نصب این میز کارشناسی ، نیاز به نصاب دارد و قابلیت چپ و راست کردن آن به دست نصاب ممکن است .

در میز کارشناسی ضخامت صفحه و پایه ( 16mm ) ، پروفیل ( 3*5cm  ) و ضخامت طبقات ( 16mm ) می‌باشد . جنس پایه رگلاژ از ( استیل ) و به شکل ( دستگیره مخفی ال و یو ) و اتصالات از نوع ( الیت و پیج MDF ) طراحی شده است . نوع لولا درب ( گازور و آرام بند ) ، نوع ریل ( سه زمانه  45 cm ) و تعداد کشو نیز ( 3 عدد ) است .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
پتروشیمی پتروناد آسیا

با توجه به اینکه میز کنفرانس یا گردهمایی در اتاق‌های مذاکره و جلسات پتروشیمی پتروناد آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ؛ آبادیس به طراحی و تولید یک محصول خاص برای این بخش از محیط اداری اقدام نموده و قابل استفاده برای افراد بسیاری می‌باشد که در این مکان هستند . پس در این بین ، اطلاع از ویژگی‌های این میز مناسب می‌تواند بسیار مفید باشد . در واقع ، میز کنفرانس به دو شکل تکی یا مکمل برای استفاده بیش از دو یا سه نفر طراحی و تولید شده است .

شایان ذکر است که تولید میز کنفرانس با کیفیت و تخصصی ، همگی از استاندارد خاصی به نام اصل ارگونومیک پیروی می‌کنند . از ویژگی‌های این دو میز کنفرانس ، می‌توان به جنس MDF و پروفیل فلزی آن اشاره نمود و نیز در این دو میز کاربردی و زیبا ، قابلیت نصب داکت تاسیسات الکتریکی نیز پیش بینی شده است . با توجه به نوع متریال استفاده شده در آن‌ها ، این دو میز بسیار با کیفیت می‌باشند و دارای مقاومت بالا ، در برابر فشار و رطوبت هستند .

نصب هر کدام از این میزها ، نیاز به نصاب ندارد و اما قابلیت چپ و راست کردن نوع مکمل آن ، تنها به دست نصاب ماهر امکان پذیر است . نکته مهم در رابطه با میزهای کنفرانس این است که جنس پایه رگلاژ ( استیل ) می‌باشد و اتصالات آن از نوع ( الیت ) ساخته شده است . همچنین ضخامت صفحه و پایه ( 16 mm ) می‌باشد و ارتفاع آن ( 77 cm ) در نظر گرفت شده است .

میز کنفرانس مکمل در پتروشیمی پتروناد آسیا برای استفاده 4 الی 6 نفر می‌باشد . ابعاد و اندازه‌های استاندارد شده میز در طول به مقدار ( 140 – 210 cm ) می‌باشد و دارای عمق ( 90 cm ) است . ضخامت پروفیل آن ( 3 * 5 cm ) یا ( 8 * 1.5 cm ) می‌باشد . امکان اتصال به میز مدیریت یا معاونت یا کارشناسی به شکل ( تی ) را دارند .

میز کنفرانس تک در پتروشیمی پتروناد آسیا برای استفاده 6 الی 8 نفر طراحی و ساخته شده است . ابعاد و اندازه‌های میز به طول ( 210 – 280 cm ) است . ضخامت پروفیل ( 5 * 3 cm ) یا ( 8 * 1.5 cm ) و ضخامت شیشه ( 6 mm ) و لولا درب نیز ( گازور آرام بند ) است . این ابعاد و اندازه‌ها در میز مطابق استانداردهای بین‌المللی می‌باشد .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
پتروشیمی پتروناد آسیا

امروزه کمدهای بلند در اغلب مجموعه‌های اداری جزو وسایل پرکاربرد به شمار می‌آیند . بنابراین کمدهای بلند در فضا‌های اداری ( پتروشیمی پتروناد آسیا ) به عنوان یک کمد بایگانی برای قرارگیری پرونده‌ها و زونکن‌ها و یا به عنوان یک کنسول استفاده می‌شود . این کمدها یک دکوراسیون بسیار زیبا را بوجود می‌آورند و فضایی منظم و مرتبی را در محیط کاری ایجاد کنند .

در حقیقت ، استفاده بهینه از فضا و استفاده از کمدهای بایگانی نیازهای کارمندان را در راستای بایگانی مدارک بر طرف کرده است . این کمدهای بایگانی توسط تیم تخصصی شرکت آبادیس ، طراحی و تولید می‌شود که در زیبا سازی فضا و دکوراسیون تاثیر بسیار بالایی دارد .

این کمدها ، با طول‌های ( 45 یا 90 cm ) ، در عمق ( 40 cm ) و با ارتفاع ( 195 cm ) طراحی و تولید می‌شود . در کمدهای بایگانی ضخامت طبقات ( 32mm  ) ، ضخامت سقف و بدنه ( 32 ، 16 cm ) و ضخامت شیشه ( 4mm  ) می‌باشد . این ضخامت‌ها برای استاندارد سازی کمدها کافی است و مقاومت آن‌ها را در برابر فشار و ضربه بالا می‌برد . معمولا برای استفاده بهینه از فضاهای خالی در کمد ( به وسیله تقسیم‌بندی و جلوگیری از پرت رفتن فضای خالی ) از طبقات برای آن استفاده می‌کنند . در این کمدهای بایگانی 5 طبقه تعبیه شده است .

این مدل کمدهای بایگانی را می‌توان به راحتی در محیط اداری پتروشیمی پتروناد آسیا چپ و راست کرد . به دلیل سادگی نیاز به نصاب ندارد و به راحتی نصب می‌گردد . این محصول از جنس و متریال خاص طراحی و تولید می‌شود که بسیار خاص و شیک و سبک وزن هستند . در واقع با توجه به نوع متریال استفاده شده در این کمدها ، ( MDF ) مناسب‌ترین انتخاب برای ساخت آن می‌باشد که دارای ویژگی‌های خاص است .

جهت بررسی ویژگی کمد بایگانی استفاده شده در پتروشیمی پتروناد آسیا می‌توان به مقرون به صرفه بودن ، زیبایی ، طول عمر بیشتر و موارد دیگری از این قبیل اشاره کرد . در این کمد بایگانی جنس پایه رگلاژ ( فلزی ) و جنس دستگیره مخفی ( ال و یو ) ، اتصالات از نوع ( الیت و پیچ MDF  ) می‌باشد ، همچنین نوع لولا درب ( گازور آرام بند ) است . بسته به نیاز مجموعه پتروشیمی پتروناد آسیا ، می‌توان با کاربری‌هایی ( همچون : جالباسی ، ویترینی ، بایگانی و کتابخانه ) از آن‌ها استفاده نمود .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
پتروشیمی پتروناد آسیا

شرکت مبلمان اداری آبادیس همواره با هدف حمایت از تولید ملی و داخلی ، حفظ مشتری مداری و رعایت حقوق مشتری ، تمامی سعی خود را در اجرا و تحویل به موقع سفارشات و محصولات مورد نیاز مشتریان ( از جمله : شرکت پتروشیمی پتروناد آسیا ) داشته است و محصولات را با نازلترین قیمت و در سطح رقابتی ارائه می‌نماید .

سرعت و چابکی در عملکردها و ساختار آبادیس و محصولات آن از همین مفهوم سرچشمه می‌گیرد و به تمامی بخش‌ها انتقال داده شده است . کلیه محصولات آبادیس به ویژه انواع ميز مدیریت و کارشناسی ، به شکل خاصی طراحی شده‌اند که در گروه‌های متفاوت ( همراه با مقاومت بالا و در استانداردهای بین‌المللی ) ارائه می‌شوند .

در حقیقت ، اگر طرح‌های شیک را از شرکت‌های معتبر در زمینه مبلمان اداری بخواهید ، مجموعه مبلمان اداری آبادیس با توجه به موضوعات گفته شده در راستای اجرای صحیح و اصولی پروژه‌های دکوراسیون اداری ( مانند پروژه پتروشیمی پتروناد آسیا ) ، بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید