مبلمان اداری در تهران 1
تاریخچه مبلمان اداری در تهران

جهت بررسی تاریخچه مبلمان اداری در تهران می‌بایست ، تحولات کلی آن در ایران را مورد مطالعه قرار دهیم . در این خصوص گفتنی است که مبلمان اداری با تمدن‌های کهن ایرانی هم‌پوشی دارد و از دوران باستان تا به امروز ، همواره با توجه به تغییرات فرهنگی و نیازهای جامعه به تکامل رسیده است .

به طور مثال در ایران باستان ، آثاری ( سنگ‌نگاره‌های تخت جمشید ) وجود دارد که نشانگر استفاده از مبلمان در دربار سلطنتی می‌باشد ؛ اما با گذر زمان ، این صنعت با تغییرات و تحولات بسیاری روبرو شد . بنابراین مبلمان اداری دیده شده در ایران ، ریشه‌ای دیرینه دارد که از اولین نمونه‌های باستانی و غیررسمی خارج و به شکل مدرن و رسمی خود در آمده‌اند .

با در نظر گرفتن این موضوع ، اولین شکل مبلمان اداری در تهران ” حوالی تهران ” به صورت چهارپایه‌ای گلی یافته شده که به نیمه دوم هزاره ششم پیش از میلاد مربوط می‌شود . چندی پیش ، همزمان با ظهور دفاتر امروزی در تهران ، نیاز به مبلمانی مناسب برای ایجاد فضاهای کاری منظم و کارآمد برجسته شد و این صنعت به سرعت توسعه یافت .

در حقیقت با پدیدار شدن اولین ساختمان اداری ، شرکت‌های طراحی و تولید و اجرا کننده مبلمان اداری در تهران از سال ۱۳۵۳ شمسی ( ۱۹۷۴ میلادی ) فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا در این زمینه خود را به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تجهیزات و مبلمان اداری پیشگام معرفی نمایند .

اما در جهان امروزی ، طراحان و تولیدکنندگان مبلمان اداری به دنبال ایجاد محصولاتی هستند که راحتی و سهولت در کار ، زیبایی و استحکام را نیز به ارمغان بیاورند و با توجه به تغییرات در نیازها و سبک‌های کاری ، مبلمان اداری به شکل‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه شد .

  • چه چالش‌هایی برای خرید مبلمان وجود دارد ؟
  • مکان خرید مبلمان اداری در تهران کجاست ؟
  • آیا ضمانت و خدمات مطلوب ، نقشی را در خرید انواع مبلمان ایفا می‌کنند ؟

جهت مشاوره و سفارشی سازی محصول با تیم فروش ارتباط برقرار کنید.

مبلمان اداری در تهران 2

تهران ، یک موقعیت استراتژیکی را در ایران دارد و همواره به عنوان پایتخت و قلب تپنده آن به شمار می‌رود . در این شهر ، شرکت‌ها و تولیدکنندگان متعددی وجود دارند که با داشتن فضاهای وسیع و زیرساخت‌های مناسب و مدرن ، مشغول طراحی و تولید مبلمان اداری استاندارد و اجرای انواع مختلف آن هستند .

با در نظر گرفتن این مطلب ، مبلمان اداری در تهران به مجموعه‌ای از محصولات و تجهیزات مخصوص فضاهای کاری و اداری گفته می‎‌شود که در تهران طراحی و تولید و اجرا شده است . این مبلمان شامل انواع محصولات مانند : میزها ، صندلی‌ها ، پارتیشن‌ها و دیگر اقلام است که برای ایجاد یک محیط اداری مناسب و کارآمد می‌باشند .

مبلمان اداری در تهران 3

بورس مبلمان اداری در تهران در به وجود آمدن محیط‌های اداری ، نقش مهمی را دارد و به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تامین تجهیزات اداری برای شرکت‌ها و سازمان‌های اداری شناخته می‌شود . زیرا در این منطقه ، فروش مبلمان اداری در تهران به صورت گسترده و وسیع انجام می‌شود . شایان ذکر است که تمامی محصولات عرضه شده ، استانداردهای لازم در طراحی و تولید انواع مبلمان را دارند .

مبلمان اداری در تهران 4
چالش‌های خرید مبلمان

فرآیند خرید مبلمان اداری ساده به نظر می‌رسد ؛ اما کیفیت این فرآیند تحت تاثیر موضوعات مختلف می‌باشد . این موضاعات را می‌توان در قالب چالش‌های خرید ( در سه زمان ” قبل از خرید ، هنگام خرید و پس از خرید ” ) بررسی نمود که مورد توجه خریداران مبلمان اداری قرار می‌گیرد .

مبلمان اداری در تهران 5

مشتری یا مخاطبان مبلمان اداری ابتدا پیش از خرید محصول با چند چالش اساسی روبرو می‌شوند که می‌تواند هدف از خرید مبلمان اداری را مشخص و معین نماید . این چالش‌ها در سه عنوان « شناسایی مبلمان اداری در تهران ، ارزیابی عوامل کارساز و از کجا بخریم ؟ » خلاصه می‌گردد .

اولین عنوان شناسایی مبلمان اداری است . مبلمان اداری شامل انواع مختلفی از محصولات می‌باشد و هر کدام از این مبلمان ، نقش مهمی را در ایجاد محیط اداری کارآمد و فضای کاری مناسب دارند . مبلمان اداری با در نظر گرفتن سوژه‌های مختلف ( مانند : جایگاه اشخاص ، نیاز و کاربرد محصول ، میزان استفاده از محصول و … ) از هم سوا می‌شوند .

به عنوان مثال می‌توان به مبلمانی که برای مدیر شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد و مبلمانی که برای منشی شرکت استفاده می‌شود ، اشاره کرد . با توجه به سبک و سیاق طراحی و حتی کاربرد و کارایی انواع مبلمان است که میان هر یک از این دو مبلمان وجه تفاوت‌های بسیاری وجود دارد .

البته در این زمینه باید بگوییم که تمامی شرکت‌ها و ادارات با استفاده از سوژه‌های نام برده ، انواع مبلمان برای دکوراسیون اداری خود گزینش و خرید می‌نمایند . بدین جهت می‌خواهیم که به برخی از اصلی‌ترین محصولات مبلمان اداری در تهران بپردازیم و توضیحاتی در مورد هر یک ارائه دهیم .

مبل اداری : مبل اداری یک محصولی می‌باشد که مبلمان اداری را تکمیل می‌کند و باعث تزئین محیط‌های اداری می‌شود . کاربرد مبل اداری به گونه‌ای می‌باشد که جهت نشستن کارکنان و مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در محیط‌های اداری ، یکی از وسایل کاربردی و حائز اهمیت به شمار می‌رود .

دامنه بهره‌گیری از این محصول تنها به محیط‌های اداری ( فضاهایی همچون : سالن انتظار ، اتاق مدیریت ، اتاق کارکنان ، اتاق کنفرانس و … ) ختم نمی‌شود ، بلکه در سایر مکان‌ها ( نظیر فضاهای عمومی مانند : بیمارستان‌ها ، مطب‌ها ، دفاتر وکلا و … ) هم مورد استفاده قرار می‌گیرد .

گفتنی است که مبل اداری می‌تواند در بالا بردن اعتبار و پرستیژ یک شرکت یا اداره ، نقش بسیار موثری را ایفا نماید . علت چنین است که این محصول از مبلمان زیبایی و جذابیت را در محیط‌های اداری افزایش می‌دهد و در این فضاها نظم و انسجام را نیز ایجاد می‌کند .

میز و صندلی اداری : میز و صندلی اداری از اصلی‌ترین و مهم‌ترین و پر کاربردترین محصولات مبلمان اداری هستند که متناسب با نوع فعالیت و جایگاه شغلی افراد انتخاب می‌شوند . این دو محصول باید به اندازه کافی راحت و استاندارد باشند تا شرایط ایده‌آلی را برای کارکنان و کارمندان فراهم کنند .

مدیران ، معاونان ، کارشناسان و یا سایر کارمندان ساعات طولانی را در طول روز « پشت میز ، بر روی صندلی » مشغول به انجام فعالیت‌های خود هستند . در واقع ، میز و صندلی اداری دارای استاندارد در ایجاد محیط اداری کارامد و راحت کمک می‌کنند تا تمامی افراد با بهره‌وری بهتر و تمرکز بر روی کار ، بدون هر گونه ناراحتی و درد و حواس پرتی به فعالیت خود ادامه دهند .

با بیان این موضوعات گفتنی است که بهره‌گیری از میز و صندلی اداری با کیفیت و دارای استاندارد می‌تواند منجر به افزایش رضایت ، وفاداری و حفظ کارمندان و کارکنان شود . زیرا چنین امری می‌تواند بیانگر این باشد که کارفرما به رفاه کارمندان و کارکنان اهمیت داده و برای مشارکت آن‌ها در شرکت ارزش قائل است .

کانتر اداری : در دکوراسیون اداری محصولی به نام کانتر اداری وجود دارد که در محیط‌های اداری امروزی به یک محصول اساسی و جذاب تبدیل شده است . کانتر اداری آن میزی می‌باشد که در بدو ورود به شرکت‌های مختلف شاهد روبرو شدن با آن هستیم . این محصول مطابق نیاز و عملکرد اشخاص در ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود .

به طور کلی در بیشتر شرکت‌ها ، کانتر اداری را در قسمت لابی قرار می‌دهند تا اشخاصی در پشت آن بنشیند و راهنمایی‌های لازم را به مراجعه کننده ارائه دهند . کانتر اداری با نام‌های دیگر مانند میزهای پذیرشی یا کانترهای منشی شناسایی می‌شود . کانتر اداری انواع مختلفی را دارد که بر اساس نوع فعالیت‌های یک مجموعه ، نوع آن تعیین می‌گردد .

از این محصول در محیط‌هایی همچون : نمایشگاهی ، بیمارستانی ، اداری و تجاری استفاده می‌شود و یا گاهی به عنوان کانتر تبلیغاتی هم کاربرد دارد . اما امروزه کانتر اداری در محیط‌های بانکی یا موسسات بانکی به وفور قابل مشاهده می‌باشد که بیشترین کاربرد را نیز برای آن محیط‌ها دارد .

کمد اداری : در دکوراسیون اداری ضرورت زیباسازی و ایجاد نظم در محیط ، محصولی را به وجود آورده است که به نام کمد اداری می‌باشد . کمدهای اداری همان قفسه‌ها یا کتاب‌خانه یا شلف‌های اداری می‌باشند که در جهت آذین و سازماندهی محیط اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند .

در دنیا مدرن کمد اداری به بخش جدایی‌ناپذیر انواع مبلمان اداری تبدیل شده است ، چراکه دکوراسیون اداری را از هر گونه شلوغی و بی‌نظمی دور می‌کند . نکته قابل توجه این است که کمد اداری در اشکال مختلف و ابعاد متفاوت ساخته می‌شود و کمد دکوراتیو و کمد بایگانی از دیگر عناوین کمد اداری می‌باشد .

در کمد اداری مواردی چون : اطلاعات ، اسناد ، مدارک و … به طور منظم سازماندهی و بایگانی می‌شوند و وجود این محصول از مبلمان اداری باعث می‌گردد که در هنگام نیاز ، دسترسی به این موارد به راحتی صورت بگیرد . کمدهای اداری تناسب و نظم و ترتیب منحصربه فردی را ایجاد می‌کنند که ممکن است ، در نگاه یک مراجعه کننده اثر مثبتی را به جای بگذارد .

فایل اداری : در مبلمان اداری ، یک محصول دیگری وجود دارد که چیدمان فضای اداری را مناسب و مطلوب می‌نماید و دکوراسیون داخلی را به یک محیط شیک و تحسین برانگیز تبدیل می‌کند . این محصول از مبلمان اداری پر کاربرد فایل اداری می‌باشد که با نام‌های فایل کشو و فایلینگ هم در بازار شناسایی می‌گردد .

فایل کشویی با هدف نگهداری و سازماندهی پرونده‌ها ، مدارک ، اسناد ، اوراق و … در شرکت‌ها یا ادارات پدیدار شده است و بیشتر در طراحی و تولید انواع میز اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد . به بیانی دیگر ، فایل‌های اداری همواره یک مکمل خوب برای میزهای اداری به حساب می‌آیند که متناسب دلخواه افراد و کارایی آن ، به شکل دو تا چهار کشو ساخته می‌شوند .

فایل کشویی مناسب برای هر دکوراسیون اداری ” اعم از بزرگ یا کوچک ” می‌باشد که بهره‌گیری از آن ضروری به نظر می‌رسد . در واقع استفاده از انواع فایل اداری می‌تواند روند کاری کارمندان را بهبود ببخشد ، چراکه نظم و ترتیب خاصی را در محیط پیرامون یک شخص ایجاد می‌کند .

پارتیشن اداری : پارتیشن اداری از جمله محصولات مدرن مبلمان اداری به حساب می‌آید که فضای اداری را به شکل اتاقک‌های بهینه شده در می‌آورد . طراحی و تولید پارتیشن اداری نیز با استفاده از متریال‌های مختلف ( همچون : شیشه ، چوب ، آلومینیوم و ام‌دی‌اف ) صورت می‌گیرد .

در دکوراسیون‌های اداری پارتیشن‌ها ، جداکننده‌هایی هستند که زیبایی فضای اداری را بهبود می‌بخشند و باعث افزایش تمرکز و راندمان کاری کارمندان می‌شود . زیرا این نوع محصول از مبلمان اداری بخش‌های خصوصی مناسبی را پدیدار می‌کند . پارتیشن‌های اداری با اسامی دیگری چون : پارتیشن فریم لس و پارتیشن آلومینیوم و پارتیشن MDF نیز ، مورد شناسایی می‌گیرند .

پارتیشن اداری انواع مختلفی را دارد که در مدل‌های خاص ( همچون تک‌جداره و ۲ جداره ) ساخته می‌شود که نوع ۲ جداره آن ، ویژگی‌های به خصوصی ” مثل عایق صوت و دما ” را دارد . بهره‌گیری از این محصول خاص می‌تواند کارمندان را به کار مضاعف تشویق نماید و حتی سطح کیفیت برقراری ارتباط میان آن‌ها و مراجعه کنندگان را بالا ببرد .

دیوارکوب اداری : دیوارکوب اداری یک محصول بسیار کاربردی و زیبا است که در مبلمان اداری وجود دارد . دیوارکوب اداری نوعی پوشش خیلی قوی به حساب می‌آید که در محیط تجاری و اداری برای سقف‌ها و یا دیوارهای مورد استفاده قرار می‌گیرد و آن‌ها را به زیباترین شکل ممکن زیبا و جذاب می‌سازد .

دیوارکوب به نام دیوارپوش هم شناسایی می‌شود و در دکوراسیون اداری مدرن امروزی ، جایگاه برگزیده‌ای را دارد . این نوع محصول از مبلمان اداری در تنوع طرحی و رنگی بسیاری اجرا می‌شود و فضای کسل‌کننده و بی‌روح یک محیط اداری را به یک پیرامون شیک و چشم‌نواز تبدیل می‌نماید .

بی‌شک دلیل محبوبیت دیوارپوش اداری ، خصوصیات ویژه آن است که می‌تواند در دو محبث زمان و هزینه نصب خلاصه شود . دیوارکوب اداری یا دیوارپوش اداری به سرعت و با هزینه کم نصب می‌گردد و گزینه مناسبی برای دکوراسیون شرکت‌ها و دفاتر اداری ، مراکز و کلاس‌های آموزشی بشمار می‌رود .

اقلام تکمیلی : دسته اقلام تکمیلی شامل انواع محصولات است که متشکل از کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین محصولات مبلمان اداری می‌باشد . محصولات دسته اقلام تکمیلی در قالب جدیدترین و پر کاربردترین نوع محصولات نیز شناسایی می‌شوند که دربرگیرنده محصولاتی اعم از : میز تلویزیون اداری ، میز جلو مبلی اداری ، کمد پرینتر و … می‌باشد .

در دکوراسیون اداری گروه اقلام تکمیلی ، این امکان را فراهم می‌سازد تا یک ست مبلمان اداری یا نیم ست مبلمان اداری را برای مجموعه به وجود آورد . از سویی دیگر باید بیان نمود که بیشتر محصولات موجود در این دسته ، مکمل خوبی برای میزهای اداری یا بخش‌های مختلف « مانند بخش مدیریت » به حساب می‌آیند .

امروزه اقلام تکمیلی به عضوی مهم و جدایی‌ناپذیری در مبلمان اداری تبدیل شده است . این دسته از مبلمان اداری کاربردهای بسیار متفاوتی را دارد که در برخی از موارد ، باعث بهبود عملکرد افراد می‌شود و در بعضی موارد دیگر نیز ، زیبایی را در محیط‌های اداری به وجود می‌آورد . نکته قابل توجه این است که یک محصول می‌تواند هر دو این کاربردها را در مجموعه ایجاد نماید .

این‌ها تنها بخشی از مبلمان اداری می‌باشد که مورد بررسی و شناسایی قرار گرفته شد . هر یک از محصولات این دسته راه حل‌های مناسب و انعطاف پذیری را برای فضاهای اداری کوچک و بزرگ فراهم سازد . البته نباید نقش اقلام تکمیلی را در به وجود آمدن ، راحتی و ارتقای راندمان کاری کارمندان ، همچنین افزایش رضایت شغلی آنان نادیده گرفت .

بی‌شک ، نتیجه بهره‌گیری و استفاده از این محصولات در جذابیت و زیبایی دکوراسیون محیط اداری نیز نمایان می‌گردد که می‌تواند دیگر اثرات موثر و جذاب را از خود بر جای بگذارند . به طور مثال ممکن است که در نگاه ارباب رجوع یا افراد دیگر ، شخصیت و اصالت شرکت یا سازمان را متبلور سازد .

ارزیابی عوامل کارساز ( همانند : فضای اداری ، تعیین بودجه ، ست یا نیم ست مبلمان اداری ) ، دومین موضوعی است که در زمان قبل از خرید مبلمان اداری باید مورد توجه خریداران قرار بگیرد . ارزیابی دقیق این موضوعات می‌تواند تاثیر بسزایی در انتخاب خریداران داشته باشد و به آن‌ها کمک می‌کند تا هم از نظر زیبایی‌شناسی و هم از نظر کارایی ، محیط بهینه را ایجاد نمایند .

فضای موجود : اندازه و چیدمان فضای اداری و محیط کاری نقش تعیین کننده‌ای را در تعداد و نوع مبلمان دارد . مثلا شرکت و اداراتی که فضای اداری کوچک‌تری را دارند ، به دنبال استفاده از مبلمان کم‌جا و چندکاربره هستند تا از کم‌ترین فضا موجود ، بیشترین بهره را ببرند . البته در این زمینه نباید مبلمانی انتخاب شود که با نوع فعالیت مجموعه سازگار نمی‌باشد .

تعیین بودجه : تعیین بودجه مشخص قبل از خرید مبلمان اداری به خریداران کمک می‌کند تا از خرج بیش از حد پیشگیری کنند و در عین حال ، تجهیزاتی را انتخاب نمایند . بودجه‌بندی دقیق این امکان را فراهم می‌کند تا بین کیفیت و هزینه تعادل برقرار شود و از خرید مبلمانی که عملا فایده‌ای ندارند ، خودداری شود .

ست یا نیم ست مبلمان اداری : یک ست کامل مبلمان اداری و یا تکه‌های جداگانه‌ای از آن ( نیم ست مبلمان اداری ) ، بسته به نیازها و سبک کاری شرکت‌ها و ادارات انتخاب می‌شود . ست کامل می‌تواند هماهنگی بصری بهتری ایجاد کند و امکان سفارشی‌سازی بیشتر را فراهم آورد ، در حالی که خرید نیم ست مبلمان اداری بیشتر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه به نظر می‌رسد .

موضوع ” از کجا بخریم ؟ ” اصلی‌ترین چالش‌ها در زمان قبل از خرید می‌باشد که برای خریداران بسیار اهمیت دارد . زیرا باید از شرکت‌های معتبر و شناخته شده‌ای ، خرید نمایند که با در نظر گرفتن عناوینی « چون : اطمینان از کیفیت محصولات ، دسترسی به اطلاعات آن‌ها ، جلوگیری از کلاهبرداری و … » محصولات خود را در بازار معرفی و عرضه می‌کنند .

از طرفی ، در این قلمرو شرکت‌های معتبر و شناخته شده بسیاری تا به امروز پدیدار شده‌اند تا با تهیه و تامین صفحات MDF و تجهیزات بروز ، خدمات کامل و محصولات استانداردی را برای مشتریان ارائه دهند . این روزها در میان تنوع بالای شرکت‌ها و تولیدکنندگان متعدد ، انتخاب مراکز معتبر و شناخته شده ، شاید راحت‌تر از گذشته باشد .

اما در گزینش یک شرکت معتبر و شناخته شده باید ارزش مورد ارزیابی دقیقی قرار بگیرد تا از همه خسارت‌های احتمالی خرید مبلمان جلوگیری شود . در واقع پشتوانه شرکت‌های معتبر و شناخته شده به خریداران کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری را بگیرند و بهترین خرید را انجام دهند . بنابراین ، جهت بررسی ارزش یک شرکت شناخته شده به مباحث زیر توجه فرمایید .

جایگاه شرکت معتبر : شاید تصور شود که موقعیت شرکت‌های معتبر و شناخته شده در صنعت طراحی و تولید مبلمان اداری فاقد اهمیت باشد . چنین امری درست و منطقی نیز به نظر می‌رسد ؛ اما به دلیل جو روانی حاکم بر جوامع ، اعتماد عموم خریداران نسبت به بعضی از شرکت‌هایی که سابقه بیشتری را در معرفی محصول دارند ، بهتر است .

حتی گاهی ، خریداران به طور ناخودآگاه مبلغ بالاتری را بابت خرید محصولات پرداخت می‌کنند تا مبلمان اداری با کیفیت از یک مرکز شناخته شده ، گزینش نمایند . این گروه از خریداران بر باور موضوعی هستند که شرکت‌های معتبر نقش کلیدی در تعیین کیفیت ، دوام و قیمت محصولات دارند .

شرکت‌های پیشتاز ، پیوسته با بهره‌گیری از دانش فنی و تجربه خود ، محصولات با کیفیتی را طراحی و تولید می‌کنند که نیازهای مختلف مشتریان را برآورده سازند . لازم به ذکر است که جایگاه و میزان محبوبیت این نوع شرکت‌ها در میان مشتریان و خریداران بر اساس سابقه و فعالیت آن‌ها مشخص می‌گردد .

کادر تولیدی هماهنگ : کادر تولیدی هماهنگ در شرکت‌های پیشگام همان گروه‌هایی به حساب می‌آیند که شامل گروه تولیدی ، طراحان و مهندسین ، مدیران و سران می‌شود . یک شرکت خوش نام میان این گروه‌ها هماهنگی لازم را ایجاد می‌کند تا انواع مبلمان اداری با کیفیت طراحی و تولید و اجرا شود .

در راس این کادر مدیران و سران یک شرکت پیشرو قرار دارند که با بهره‌گیری از علم و برنامه نویسی دقیق خود یک مجموعه خاص برای طراحی و تولید و اجرای مبلمان اداری را تشکیل می‌دهند . سپس مهندسین و طراحان هستند که در این مسیر با استفاده خلاقیت ذاتی و هنر فردی خود ، مبلمان اداری منحصربه فرد و استانداردی را طراحی می‌نماید .

گروه نصب و کارگران ، عاملان اصلی در فرآیند تولید هر محصولی محسوب می‌شوند که به طور مداوم خود را با آخرین علم و تکنولوژی بروز می‌کنند تا با به کارگیری تجربه فنی و ماشین‌آلات پیشرفته ، انواع مبلمان اداری با کیفیت را تولید و در تهران اجرا نمایند . افراد این گروه به طور مداوم می‌کوشند تا از سوی شرکت معتبر ، بهترین خدمت برای مشتریان محترم ارائه می‌گردد .

 نوآوری در طراحی و تولید محصولات جدید : در گذشته انواع مبلمان اداری به ساده‌ترین شکل ساخته می‌شدند ؛ اما امروزه شرکت‌های شناخته شده در صنعت مبلمان اداری می‌کوشند تا محصولاتی را طراحی و تولید نمایند که با بهره‌گیری از نوآوری در طراحی و تولید ، شکل و ظاهر جدید و بهینه‌تری را دارند .

امکانات و فناوری‌های پیشرفته ، نقش بسزایی را برای ایجاد نوآوری در طراحی و تولید محصولات جدید ایفا می‌کنند که منجر به ساخت محصولات جدید با رویکردهای متفاوت می‌شود . در واقع ، نوآوری‌ها در طراحی و تولید یک محصول جدید به کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت و بهبود استانداردهای آن کمک می‌کند .

از سوی دیگر ، محصولات جدیدی که به موجب نوآوری‌های نوین طراحی و تولید شده‌اند ، میان خریداران و مشتریان از محبوبیت خاصی و ویژه‌ای برخوردار هستند . علت چنین امری این است که نوآوری در طراحی و تولید محصولات جدید ، یک محیط کاری مدرن کارآمد و دلپذیر را به وجود می‌آورد .

مبلمان اداری در تهران 6

دومین گام ، چالش‌های هنگام خرید مبلمان اداری در تهران است که در چهار مبحث ( مراکز فروش و بررسی چند نکته مهم در آن‌ها ، انواع مبلمان اداری ، نوع ساخت و ویژگی‌های مبلمان اداری در تهران ) چکیده می‌شود . در ادامه قصد داریم که هر یک از این مباحث را به طور جداگانه بررسی کنیم و اثرات آن‌ها را ارزیابی نماییم .

در هنگام خرید مبلمان اداری ، نخست باید به مراکز فروش مبلمان اداری در تهران و چند نکته قابل اهمیت در آن‌ها بپردازیم که در عناوین ” شناسایی فروشگاه حقیقی و مجازی ، ارائه مشاوره مناسب فراگیر شدن یک طرح خاص از مبلمان اداری ” مورد توضیح و تفسیر قرار می‌گیرند .

گفتنی است که در هنگام خرید مبلمان اداری ارزیابی و بررسی عناوین نام برده ، شرایط مطلوبی را به وجود می‌آورد تا در آن خریداران مبلمان اداری نیازهای مجموعه خود را به شکل دقیق شناسایی نمایند و بر اساس این نیازها ، محصولات شیک و زیبا و کیفیت بالایی را انتخاب و خریداری کنند .

به بیانی دیگر ، خریداران در تهران می‌توانند با بهره‌گیری از این چند عنوان کلیدی در هنگام خرید مبلمان ، بهترین و معتبرترین مرکز فروش مبلمان اداری در تهران را شناسایی نمایند و آن‌ها را از دیگر مراکز فروش مجزا کنند . چراکه تنها یک مرکز فروش مبلمان اداری معتبر می‌تواند کیفیت و ارزش خرید را تضمین نماید .

شناسایی حقیقی و مجازی : در تهران ، مراکز فروش مبلمان اداری بسیاری ” چه حضوری فروشگاه حقیقی و چه آنلاین ( فروشگاه مجازی ) “وجود دارد که مشغول به فروش انواع مبلمان اداری و ارائه بهترین خدمات مربوط به آن هستند . در جهان امروز ، شناسایی این نوع فروشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

در جهت شناسایی دو قالب فروشگاهی باید بیان کنیم که هنوز برخی افراد با عینک بدبینی خود و به گواه حرف یک فروشنده اعتماد دارند و خرید خود را از فروشگاه حقیقی به صورت حضوری انجام می‌دهند . این نوع فروشگاه مزایایی ( همچون : دیدن محصول ، لمس آن ، مشاوره حضوری و … ) دارد و معایب آن ( شامل : زمان بر بودن ، جابجایی متعدد ، هزینه بسیار زیاد و … ) می‌باشد .

اما برخی دیگر نیز به دنبال خرید آسان و سریع مبلمان با کیفیت هستند که در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی ، تنها با فشردن چند انگشت به شکل غیره حضوری انتخاب و خرید خود را به پایان می‌رسانند . مزیت فروشگاه مجازی ( اعم از : بررسی آنی اطلاعات محصول ، حضور لحظه‌ای در چند فروشگاه مجازی ، انتخاب سریع محصول و … ) می‌باشد و معایب آن ( مانند : متصل به اینترنت ، استفاده از ابزارآلات هوشمند ، بروز اختلال‌های مجازی و … ) شامل می‌شود .

ارائه مشاوره : ارائه مشاوره تخصصی نقش بسیار مهمی در خرید مبلمان اداری دارد و می‌تواند تاثیر قابل توجهی را بر تصمیم‌گیری‌های خریداران داشته باشد . نقش مشاوره در فرآیند خرید به این گونه است که خریداران سوالات خود را به طور مستقیم با فرد یا تیم مشاوره دهنده در میان می‌گذارند .

مشاوره حرفه‌ای در فروشگاه‌های حقیقی توسط فروشندگان با تجربه « رو در رو » ارائه می‌شود و در فروشگاه‌های اینترنتی از طرف یک تیم متخصص « آنی » صورت می‌گیرد . بهره‌مندی از پیشنهاداتی ارائه می‌شود ، می‌تواند به درک نیازهای خاص خریداران کمک کند که متناسب با الزامات کاری و فضای اداری ، همچنین زیبایی شناسی انجام می‌پذیرد .

هدف اصلی بهره‌گیری از مشاوره تخصصی ، جهت جلوگیری از هر گونه مشکل و خسارات احتمالی در خرید مبلمان می‌باشد . به طور خلاصه ، مشاوره خرید مبلمان اداری در تهران می‌تواند به خریداران کمک کند تا انتخاب‌هایی هوشمندانه‌ای را داشته باشند و از سرمایه‌گذاری خود به بهترین شکل ممکن بهره ببرند .

فراگیر شدن یک طرح خاص مبلمان اداری : فراگیر شدن یک طرح خاص مبلمان اداری می‌تواند اثرات متعددی بر روند خرید مبلمان اداری در تهران بگذارد . اولین موضوع در این زمینه محبوبیت است که وقتی یک طرح مبلمان اداری به طور گسترده‌ای پذیرفته می‌شود و آن طرح خاص به شکل ناخودآگاه به سمت انتخاب سوق پیدا می‌کند .

پس آن ، قیمت دومین مسئله می‌باشد که با فراگیر شدن یک طرح خاص مبلمان اثرات مستقیمی را بر قیمت‌های بازار می‌گذارد . در حقیقت با افزایش تقاضا برای یک طرح معین ممکن است که منجر به تغییرات قیمت آن گردد . همچنین طرح‌های فراگیر به ایجاد نوآوری و خلاقیت دکوراسیون اداری کمک می‌کند و طراحان و تولیدکنندگان را به فکر ایجاد طرح‌های جدید می‌اندازد .

علاوه بر موارد بیان شده ، طرح‌های محبوب ممکن است که به سرعت از بازار جمع شوند و خریداران را مجبور به انتظار برای تجدید موجودی یا جستجو برای جایگزین‌ها کند . طرح‌های فراگیر به تعیین استانداردهای جدید در صنعت مبلمان کمک می‌کند و انتظارات مشتریان مبلمان اداری را از طراحی و کیفیت آن بالا می‌برد .

در جهان امروزی تنوع و تعدد مبلمان اداری نیز رو به افزایش می‌باشد که تصمیم‌گیری برای انتخاب محصولات را به کاری سخت و پیچیده تبدیل نموده است . حتی ممکن است که علی‌رغم صرف وقت و هزینه بالا در انتخاب بهترین گزینه ” برای رفع نیازهای تعریف شده ” ، خریدار برای تصمیم‌گیری در هنگام خرید را با مشکلات جدی مواجه شود .

از این رو باید بیان نمود که بدون شناخت کافی نسبت به انواع متعدد مبلمان اداری نمی‌توان آن را در فرم و رنگ ایده‌آل خود انتخاب کنیم . آبادیس به عنوان یک تولیدکننده مبلمان مرغوب اداری به تمامی خریداران تهرانی پیشنهاد می‌کند که در هنگام خرید مبلمان برای شرکت و سازمان خود انواع مبلمان اداری در تهران را بشناسند .

از سویی دیگر ، گروهی از افراد یک جامعه هنوز بر این باور هستند که مبلمان اداری ، همان میز قهوه‌ای و یک صندلی مشکی بزرگ است . این طرز نگاه از گذشته در ذهن‌ها حک شد ، چراکه این محصولات بیشتر در دکوراسیون کلاسیک ادارات دولتی مورد استفاده قرار می‌گرفتند . لازم به ذکر است که با وجود این تصویر ، همواره شناسایی مبلمان اداری ممکن نخواهد بود .

اما جهت آسان‌تر شدن مسیر شناسایی مبلمان اداری ، انواع آن را می‌توان در دسته‌های مختلف قرار داد و مطابق با عناوین و مباحث نوع مبلمان را شناسایی کرد . این عناوین و مباحث سبک طراحی ، جنس و متریال و قیمت می‌باشد که مدل‌های مختلف مبلمان اداری در خود جای می‌دهد .

مبلمان اداری در تهران 7

با توجه به رفت و آمدهای متعدد اشخاص به شرکت‌ها یا دفاتر اداری ، در بدو ورود آن‌ها ، ابتدا تحت تاثیر طراحی و چیدمان دکوراسیون آن شرکت یا اداره قرار می‌گیرند . نوع سبک طراحی مبلمان اداری از موضوعاتی بشمار می‌رود که در نحوه طراحی و چیدمان دکوراسیون‌ها نقش اساسی را دارد . بنابراین یک شرکت یا اداره می‌تواند به وسیله سبک طراحی مبلمان اداری خود ، فضایی را در دکوراسیون اداری ایجاد نماید که در آن پرستیژ مثبت کاری شرکت یا اداره القا می‌شود .

در حقیقت تاثیر سبک طراحی مبلمان به قدری جدی است که یک طرح جذاب می‌تواند میزان ارباب رجوعان را در شرکت یا اداره افزایش دهد . علاوه بر آن ، یک شرکت معتبر و حرفه‌ای با استفاده از مبلمان ” با یک سبک طراحی مناسب ” همواره درپی ایجاد محیط اداری جذاب برای مجموعه خود می‌باشد تا در آن تمامی افراد « اعم از : مدیران ، کارمندان ، کارکنان و … » به انجام فعالیت‌های شغلی بپردازند و راندمان کاری بهتری را از خود به جای بگذارند .

بی‌شک شناسایی انواع مبلمان به وسیله سبک طراحی‌های آن در هنگام خرید مبلمان اداری در تهران می‌تواند به پدیدار شدن دکوراسیون اداری منحصربه فرد و خاص کمک شایانی را نماید . از این رو نظر خریداران مبلمان اداری را به ادامه مطلب ” شناسایی انواع مبلمان با توجه به سبک طراحی آن ” جلب می‌نماییم .

لاکچری و تشریفاتی‌ترین مبلمان اداری در سبک سلطنتی قرار دارند که در آن محصولات مبلمان اداری با نقش و نگاره‌های خاص و ویژه طراحی می‌شوند . مبلمان اداری سلطنتی تهران دارای رنگ‌بندی بسیار زیبا می‌باشد و نسبت به سایر سبک‌های طراحی ابعاد و اندازه بزرگتری را دارد .

به عنوان مثال میزهای آن ، ارتفاع زیادی را نسبت به زمین دارند و سطح وسیعی را در اختیار افراد قرار می‌دهند که باعث به وجود آمدن راحتی بیشتر در زمان کار آنان می‌گردد . مبلمان اداری سبک سلطنتی مناسب برای چیدمان بخش و یا اتاق مدیریت می‌باشد ، زیرا این فضای اداری را به یک محیط لاکچری تبدیل می‌کند .

این نوع مبلمان اداری طول عمر بسیار بالا و ساختار متفاوتی را دارد ، چراکه تنها از متریال مرغوب و گران قیمت « چوب » در قسمت بدنه محصولات استفاده شده است . مبلمان اداری سبک سلطنتی با بهره‌گیری از چرم ، جیر ، پارچه ، ورق طلا و ورق نقره روکش می‌گردد و با استفاده رنگ‌های اشرافی مانند : بنفش ، طلایی ، زرشکی و سبز تیره طراحی و تولید می‌شود .

به طور خلاصه این سبک مبلمان اداری خصوصیاتی ( همچون : رنگ‌بندی تیره و بسیار گرم ، نقش و نگار خاص ، دوام و استحکام بسیار بالا و … ) دارد . جهت شناسایی مبلمان اداری در تهران باید بگوییم که طراحی سلطنتی آن ، سبک لاکچری و منحصربه فردی است که با بهره‌گیری از نیروی انسانی و کار دست آن‌ها ، به صورت سفارشی تولید می‌گردد .

گروهی معتقد هستند که مبلمان اداری کلاسیک در کنار مبلمان اداری سلطنتی نیز ، یکی می‌باشد و حتی خصوصیات و ویژگی‌های آن‌ها ، مشترک است ؛ اما به طور قطع نمی‌توان این دو سبک طراحی مبلمان اداری را مطابق یکدیگر شناسایی کرد . چراکه مبلمان اداری به سبک‌های کلاسیک و سلطنتی در جزئیات اندکی با هم متفاوت هستند .

جهت بیان این مطلب گفتنی است که مبلمان اداری کلاسیک اغلب در رنگ‌های گرم ( مانند : چوبی ، شکلاتی ، طلایی ، سبز ، سیاه و سفید ) تولید می‌شود . در واقع ، بهره‌گیری از این سبک مبلمان اداری جدیت و رسمیت را در فضا اداری افزایش می‌دهد و وجود رنگ‌های گرم در این نوع مبلمان صمیمیت میان حضار در مجموعه را بهبود می‌بخشد .

نقش و نگارهای حک شده بر روی محصولات این سبک مبلمان اداری پرستیژ هر مجموعه‌ای را بالا می‌برد و محصولات آن در فضاهای بزرگ اداری عظمت‌تر دیده می‌شوند . مبلمان اداری کلاسیک تهران مناسب برای اداراتی می‌باشد که به دنبال ایجاد محیطی لوکس هستند و در محیط اداری کوچک و ساده قابل استفاده نمی‌باشد .

این نوع مبلمان اداری در تهران به عنوان خاص‌ترین و لوکس‌ترین آن شناسایی می‌شود ، چراکه خصوصیات جذاب ( مانند : پر زرق و برق بودن در طرح و نقش ، ظاهری شیک و زیبا و … ) دارد و از متریال چوب در تولید آن بهره می‌برند . مبلمان طراحی شده در سبک کلاسیک « همچون مبلمان اداری سلطنتی و لاکچری » ، قیمت بالاتر را نسبت دیگر سبک‌ها دارد .

ادارات و شرکت‌های امروزی دکوراسیون نوینی را برای خود ایجاد نموده‌اند که در آن محیط مبلمان اداری مدرن وجود دارد . این سبک مبلمان اداری یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در طراحی دکوراسیون اداری بشمار می‌رود که زیبایی محیط‌های اداری را افزایش می‌دهد . ظاهر محصولات این سبک مبلمان اداری اندکی از شلوغی‌های بصری دور می‌باشد و شکل مدرن و زیبایی را در عین بی‌آلایش و سادگی دارد .

مبلمان اداری مدرن یک سبک ایده‌آل و بسیار ساده و ظریف است که با بهره‌گیری خطوط صاف و اشکال هندسی طراحی و ساخته می‌شود . مبلمان اداری سبک مدرن مناسب برای استفاده در هر فضای مدرنی « کوچک و بزرگ » است . تولید مبلمان اداری مدرن و ایده‌آل از متریال‌های فراوان و خاص ( اعم از : ام.دی.اف ، فلز ، شیشه ، سنگ ، فراورده‌های چوبی ) استفاده می‌گردد .

این متریال‌ها هر یک ویژگی و خصوصیات منحصربه فردی را به انواع محصولات مبلمان اداری می‌بخشد . این نوع مبلمان اداری در تهران از تنوع طرحی بسیار و بروز شده برخوردار است که در رنگ‌های عموما خنثی و گرم و سرد طراحی و تولید می‌گردد . بژ ، خاکستری ، مشکی و سفید رنگ‌های خنثی هستند که ترکیب زیبایی با رنگ‌های دیگر مانند : قرمز ، آبی ، بنفش و … به وجود می‌آورند .

امروزه گزینش مبلمان اداری در سبک طراحی مینیمال به موضوعی بی بدیل تبدیل شده است . مبلمان اداری در تهران در سبک مینیمال دکوراسیون اداری را از هر گونه المان‌های لوکس و تجملاتی دور کند و یک محیط اداری ساده و شیک و راحتی را به وجود می‌آورد . هدف از پیدایش این مدل مبلمان اداری در دکوراسیون‌ها ، ایجاد زیبایی در سادگی می‌باشد .

تمامی محصولات در این سبک طراحی مبلمان اداری به گونه‌ای شکل گرفته‌اند که خاص و کاربردی بودن خود را در کنار ظاهر شیک دارند و محیط یک دکوراسیون اداری را مدرنیته می‌کند . به عنوان مثال : در این سبک ، وجود پارتیشن‌های اداری می‌باشد که برای جداسازی و تفکیک بخش‌های مختلف یک اداره کاربرد دارند .

پارتیشن اداری شامل انواع مختلف آن مانند : آلومینیومی و شیشه‌ای و MDF می‌باشد که دکوراسیون اداری را نه تنها زیبا می‌نمایند ؛ بلکه باعث بهبود تعامل میان افراد نیز می‌شود . علاوه بر این گفتار ، میزهای موجود در سبک طراحی مینیمال با بهره‌گیری از ترکیب دو متریال ( مانند فلز و ام دی اف ) طراحی و ساخته می‌شوند . به شکلی که پایه‌های میزها از جنس فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک است و همواره از جمله میزهای اداری مدرن و جدید با کیفیت بشمار می‌روند .

مبلمان اداری نئوکلاسیک حالت بروز شده سبک کلاسیک می‌باشد که در آن محصولات به صورت تجملاتی و سلطنتی با تلفیقی از المان‌های سبک مدرن نیز طراحی می‌شوند . این نوع مبلمان اداری یکی از بهترین گزینه‌ها برای دکوراسیون‌های نوینی است که به دنبال محیطی لوکس و جذاب هستند .

نکته قابل توجه این می‌باشد که مبلمان اداری نئوکلاسیک تهران ، برخی از ویژگی‌های مبلمان اداری سبک کلاسیک حفظ کرده است و همواره در طراحی آن امکان استفاده از عناصر ساده و امروزی وجود دارد . وجود چنین ویژگی‌هایی در این سبک طراحی مبلمان اداری باعث شده است که طرفداران متعددی مجذوب آن شوند .

میزهای این سبک را با پایه‌های فلزی نازک و صفحه سنگی نیز می‌شوند . در این نوع مبلمان اداری خبری از مبل‌های بزرگ و میزهای بزرگ پانل بسته با طراحی‌های معرق یا سطح میز منبت کاری شده ، نیست . در صورتیکه در میز و صندلی و مبل این سبک از چوب خیلی ظریف و کم استفاده می‌گردد .

گفتنی است که در مبلمان نئوکلاسیک به جای روکش‌های چرم نیز از پارچه‌های کتان استفاده می‌شود . بژ ، سفید ، صدفی ، طوسی ، نسکافه ای و کرم رنگ‌های زیبای سبک نئوکلاسیک می‌باشد . گاهی جهت ایجاد تنوع از ترکیب یک رنگ سرد و یا گرم « مانند قهوه‌ای تیره یا سرمه‌ای » نیز بهره می‌برند .

18

مبلمان اداری با توجه به متریال‌هایی که در تولید آن به کار رفته است ، انواع مختلفی را دارد . این متریال‌ها شامل : چوب ، MDF ، فلز ، شیشه و … می‌شوند که در تولید مبلمان اداری ، گاهی به صورت تک متریال و گاهی دیگر به شکل ترکیبی ” از ترکیب دو تا چند مواد اولیه ” مورد استفاده قرار می‌گیرند ، البته این ترکیب باید هارمونی و زیبایی‌ها را ایجاد نماید .

نقش متریال‌های با کیفیت در انواع مبلمان اداری به گونه‌ای است که به یک مبلمان اداری دارای استاندارد هویت می‌دهد و همچنین ، دوام و استحکام آن را مشخص می‌کند . به بیان دیگر می‌توان گفت که جنس و متریال‌ها توانایی القا احساساتی را ( چون : حس آرامش ، آسایش یا هیجان و انرژی ، حس دوستانه و گرم و یا حتی حس خشم و اضطراب آوری ) دارند .

از آن‌جایی که در هنگام خرید بهترین مبلمان دارای تمرکز بر کیفیت آن ” در کنار شگرد و تکنیک‌های برتر تولید و طراحی مبلمان ” می‌باشد و همواره ارتباط مستقیمی را در گزینش شایسته‌ترین نوع آن دارد ، شناسایی انواع مبلمان اداری در تهران در این هنگام دارای اهمیت بسزایی است .

با شناسایی انواع آن براساس جنس و متریال می‌توان مبلمان استانداردی را انتخاب نمود که در تناسب با موارد مختلفی « مانند : سلیقه شخصی یا سازمانی ، میزان بودجه اختصاصی ، نیازهای سازمان » می‌باشد . بنابراین بررسی انواع متریال‌ها ( از نظر زیبایی شناسی ، مقاومت ، طول عمر و موضوعاتی از این قبیل ) جهت شناسایی مبلمان اداری با کیفیت ، کمک‌کننده خواهد بود .

جدول بالا ، مربوط به انواع متریال‌ها می‌باشد .

چوب یک متریال لاکچری‌ترین و لوکس‌ترین است که در ساخت و تولید مبلمان اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد . ساختار متریال چوب از تنه درختان طبیعی ( چون : راش و بلوط و گیلاس ) تشکیل می‌شوند . این موارد از با کیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین چوب‌ها به حساب می‌آید . در حقیقت ، چوب درختان طبیعی مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش و گردوغبار دارند که منجر به بالا رفتن میزان دوام و استحکام مبلمان اداری در برابر مخرب‌های محیطی می‌شود .

مبلمان اداری چوبی ، اساسا به واسطه استفاده از متریال مقاوم وزن‌های سنگین را تحمل می‌کند و همواره به عنوان گران‌ترین مبلمان اداری در تهران شناسایی می‌شود . محصولات مبلمان اداری با بهره‌گیری از این متریال ، جلوه خاص و شکیلی ” همراه با رنگ‌بندی تیره ” را دارند که معمولا با هنر منبت‌کاری مزین می‌گردند تا شکلی برجسته پیدا کنند . مبلمان اداری که با متریال چوب ساخته می‌شود ، مناسب برای یک دکوراسیون کلاسیک می‌باشد .

گاهی اوقات نیز چوب طبیعی را جهت ساخت مبلمان اداری به سبک مدرن و مینیمال « بدون تزئینات اضافه » استفاده می‌شود . قابل بیان است که این متریال طبیعی مقاومت بالایی را در یک محصول به وجود می‌آورد و می‌تواند حس گرم و مثبتی را به فضاهای خشک اداری انتقال دهد .

ام دی اف متریالی است که به شکل ذرات چوب فشرده شده و با استفاده از حرارت و چسب ساخته می‌گردد . سطح رویی MDF به کمک از انواع روکش‌ها ( چوبی یا پلاستیکی ) پوشانده می‌شود . در ساختار متریال ام دی اف ، یک نوع چسبی وجود دارد که با حرارت بسیار بالا نیز فشرده شده است .

بدین جهت در تولید مبلمان اداری در تهران از متریال ام.دی.اف بهره می‌برند که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و حرارت و سایش را دارند و همواره در تنوع طرحی و رنگی کاملا بروز شده و قیمت مناسب نیز ساخته می‌شوند . نکته قابل توجه این است که محصولات ام دی اف مبلمان اداری مناسب برای هر شرایط آب و هوایی و اقلیمی می‌باشند و استحکام خوبی را از خود به جای می‌گذارند .

در حال حاضر مبلمان اداری ام‌دی‌اف تهران طرفداران بی‌شماری دارد ، چراکه از سوی تولیدکنندگان تهرانی مبلمان اداری به عنوان یک متریال ایده‌آل برای ساخت یک محصول ایده‌آل معرفی می‌شود و همچنین دارای خصوصیات به خصوصی است . ویژگی‌های این نوع مبلمان اداری مواردی چون : وزن سبک ، مقاوم در برابر ضربه طول عمر مناسب و … را شامل می‌گردد .

اگر یک محصول دچار هر گونه آسیب یا خرابی شود ، امکان تعمیر سریع یا تعویض آسان آن نیز وجود دارد . البته مبلمان اداری که با بهره‌گیری از متریال MDF تولید شده ، در بازار تهران از ارزان‌ترین تجهیزات اداری به حساب می‌آید . ام.دی.اف‌ها یک ساختار مدرنی را به محصولات اضافه می‌کند .

فلز از ابتدایی‌ترین متریال‌ها است که از گذشته تا به امروز در تولید مبلمان اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد . در جهان امروز بهره‌گیری از این نوع متریال به صورتی می‌باشد که دست کم ، چند مورد از محصولات پرکاربرد در مبلمان اداری را از جنس و مواد فلزی می‌سازند . جهت اشاره این نوع محصولات می‌توان مواردی مانند : میز و صندلی اداری ، پارتیشن ، فایل ، کمد ، قفسه و مواردی از این قبیل نام برد .

در واقع آن‌ها از جنس فلزات مختلفی می‌باشند که فلزاتی مثل : آهن ، استیل ، آلومینیوم و … را دربر می‌گیرد . این نوع محصولات از مبلمان اداری به شدت در برابر مخرب‌هایی مثل : فلز به رطوبت ، اسید ، باکتری و قارچ حساس هستند . اما مبلمان اداری فلزی تهران از استحکام و مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که در سبک مدرن به اجرا در می‌آید .

محصولات در این نوع مبلمان زیبایی خاص و کارآمدی منحصربه فردی را دارند و با بهره‌گیری از طراحی ساده « همراه با اشکال هندسی و رنگ‌های متعدد » مزین می‌گردند .

به شکل کلی محصولات مبلمان اداری فلزی می‌توانند جذابیت و پرستیژ محیط اداری شرکت‌ها را افزایش دهند . ناگفته نماند که این مدل محصولات اداری را به عنوان یک مبلمان اداری گران قیمت در تهران شناسایی می‌نمایند . به دلیل سنگین بودن برخی از فلزات ، حمل و نقل و جابجایی آن‌ها کمی دشوار می‌باشد که در این صورت ، احتمال خوردگی و تغییر رنگ مبلمان را بالا می‌برد .

یک شیوه در طراحی و تولید انواع مبلمان اداری وجود دارد که در آن دو یا چند متریال را با هم ادغام می‌کنند تا یک محصول مدرنیته در انواع سبک طراحی مبلمان ( اعم از مدرن ، مینیمال ، نئوکلاسیک و … ) برای دکوراسیون‌های اداری نوین امروزی ساخت شود . مثال ، گاهی دیده می‌شود که یک محصول از در هم شده چند متریال « MDF و فلز » پدیدار می‌گردد .

در این نوع آمیختگی یک محصول خاص به همراه خصوصیات منحصربه فرد به وجود می‌آید که در آن ، فلزات برای قسمت حمایتی و تثبیت کننده و از ام دی اف برای قسمت‌های دیگر بهره می‌برند . میزهای پایه فلزی از جمله محصولات می‌باشد که با استفاده از این روش ساخته شده است . در میز پایه فلزی ، متریال فلز به عنوان پایه می‌باشد و متریال ام دی اف برای قسمت‌های بنیادین آن استفاده می‌شود .

این نوع میز اداری از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردار می‌شود و قابل تغییر و تنظیم ارتفاع و زاویه را دارد . در این زمینه باید بیان کنیم که متریال MDF تنوع طرحی و رنگی بالایی را به این نوع میز می‌بخشد . مبلمان اداری با متریال ترکیبی تا به اندازه‌ای وزن سبکی را دارد که امکان حمل راحت‌تر آن را فراهم می‌سازد و روکش‌های آن از جنس پلاستيک ، فيبر گلاس ، چرم يا پارچه می‌باشد .

در نمودار بالا ، معیارهای مختلفی وجود دارد که انواع متریال مبلمان اداری در تهران را با هم مقایسه کرده است .

در هنگام خرید مبلمان بررسی قیمت مبلمان اداری در تهران می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را در انتخاب خریداران داشته باشد . این کار به خریداران کمک می‌کند تا بودجه خود را مدیریت نمایند ، با دانستن دامنه قیمت‌ها می‌توانند گزینه‌هایی را انتخاب نمایند که با بودجه خریداران سازگار است .

پس از آن ، قیمت‌های مختلف ” اعم از گران و ارزان ” مقایسه نمایند تا به ارزش خرید خود پی‌ببرند . به زبان ساده ، این نوع مقایسه به خریداران اجازه می‌دهد تا بفهمید کدام یک از مبلمان‌ها ، ارزش پول آن‌ها را دارد . البته چنین امری می‌تواند رابطه میان قیمت و کیفیت یک مبلمان اداری را تحت تاثیر قرار دهد .

رابطه میان قیمت و کیفیت در مبلمان اداری به گونه‌ای می‌باشد که عوامل مختلفی در آن نقش دارد . در این زمینه گفتنی است که مبلمان از مواد با کیفیت و دوام معمولا قیمت بالاتری را دارند ، همچنین کار دست و طراحی‌های پیچیده همواره از هزینه بیشتری برخوردار هستند . برندهای معروف ، به خاطر نام تجاری محصولات خود را با قیمت بالاتری ارائه و معرفی می‌کنند .

با این حال ، افراد زیادی به دنبال این هستند که مبلمان اداری ارزان قیمتی را برای دکوراسیون خود خرید نمایند . در این صورت احتمال نادیده گرفتن کیفیت محصولات آن بالا می‌رود ؛ اما از آنجا که روزانه افراد بسیاری مشغول استفاده از این تجهیزات هستند ، نباید کیفیت مبلمان اداری را قربانی قیمت آن گردد . به طور کلی ، مبلمان اداری از نظر قیمت به دو دسته ارزان و گران تقسیم می‌شود که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم .

اولویت بیشتر شرکت‌ها و ادارات برای تجهیز و طراحی دکوراسیون اداری خود ، مبلمان اداری ارزان قیمت است که کیفیت و استاندارد لازم را دارد . این در حالی است که شناسایی یک مبلمان اداری « با شکل زیبا و شمایلی جذاب و قیمت مناسب » در میان تنوع بسیار آن ، کار سختی به حساب می‌آید .

پیش‌تر گفتیم که در تهران ، برخی از مبلمان اداری به عنوان مقرون به صرفه‌ترین آن شناخته می‌شوند . این مدل مبلمان اداری همان محصولاتی است که در سبک‌های مدرن و مینیمال طراحی شده‌اند . علت شناسایی آن‌ها به عنوان مبلمان اداری ارزان قیمت چنین است که متریال به کار رفته در تولید از نوع با صرفه‌ترین‌ها می‌باشد .

همانا ، یکی دیگر از محصولات ارزان قیمت در بازار مبلمان اداری در تهران ، مبلمان با متریال MDF می‌باشد که دارای خصوصیاتی مثل : سادگی بسیار منحصربه فرد ، رنگ‌های زیبا و خاص ( در تنوع گوناگون ) است . در تهران این نوع مبلمان طرافداران زیادی را دارد که با پیروی از علم و دانش روز ، شکل استانداردی را به خود می‌گیرد .

پس ، مبلمان اداری با قیمت بالاتر همیشه به معنای کیفیت بهتر نیست . گاهی اوقات ، مبلمان ارزان قیمت هم می‌تواند کیفیت خوبی داشته باشد ، به خصوص اگر با بهره‌گیری و استفاده از متریال با صرفه اقتصادی مناسب‌تر ساخته شود . در این رابطه باید بیان کنیم که انتخاب این نوع مبلمان همیشه ارزش خرید بسیار بالایی را دارد .

برخی دیگر از شرکت‌ها و ادارات برای آن که یک دکوراسیون اداری با شکل و شمایلی لوکس و جذاب را پدید آورند ، مبلمان اداری شیکی را برای محیط اداری خود برمی‌گزینند . این نوع انتخاب همان خرید مبلمان اداری کلاسیک و سلطنتی است که در تهران نیز به عنوان مبلمان اداری گران قیمت شناسایی می‌شود .

طرفداران این نوع مبلمان بر این باورند که خرید مبلمان اداری ، یک نوع سرمایه گذاری سودآور برای آن‌ها بشمار می‌رود . به طوری که خرید مبلمان با کیفیت و زیبا می‌تواند علاوه بر افزایش راندمان کاری کارمندان و کارکنان ، رتبه و جایگاه اجتماعی و کاری مجموعه را بهبود ببخشد .

اما قیمت این مدل مبلمان بر پایه ویژگی‌های متنوع محصولات کلاسیک و سلطنتی ( اعم از : طراحی پر زرق و برق ، بهره‌گیری از رنگ‌های تیره ، ایجاد سبک شخصی و زیبا و … ) تعیین می‌شود . البته مبلمان با متریال چوب هم از جمله تجهیزات اداری گران قیمت می‌باشد که ویژگی‌های منحصربه فردی دارد .

همانطور که می‌‌دانید ، در ساختار این نوع مبلمان اداری در تهران از چوب‌های طبیعی : افرا ، گیلاس ، گردو و … استفاده می‌شود تا خصوصیاتی ( مانند : مقاوم در برابر ضربه ، دوام و پایداری در شکل و ظاهر ، طول عمر بسیار بالا و … ) در آن شکل بگیرد . به علت وجود این ویژگی‌ها است که در هنگام خرید محصول به عنوان مبلمان اداری گران تهران شناسایی می‌شود .

در تهران چند نمونه دیگر از مبلمان اداری وجود دارد که باید در هنگام خرید آن‌ها را شناسایی کرد . این نمونه‌ها همان مبلمان اداری ” تولید داخل ، تولید خارج ، دست دوم و سفارشی ” می‌باشند که می‌توانند فرآیند خرید یک محصول اداری را تحت تاثیر قرار دهند .

این نمونه‌ها با در نظر گرفتن معیارهای عرفی یک جامعه ارزش‌گذاری می‌شوند و موضوعات متنوعی ( همانند : کیفیت و کارایی ، دسترسی ، قیمت و … ) را دربرمی‌گیرد . جهت درک بهتر این مفاهیم ، قصد داریم که هر یک از این نمونه‌ها را به طور جداگانه بررسی نماییم .

در صنعت داخلی یک کشور ، چالش‌های مهمی وجود دارد که همواره مورد بحث قرار می‌گیرند . یکی از پرتکرارترین آن در صنعت مبلمان می‌باشد که مبحث مبلمان اداری داخلی ( تولید ایران ) را مورد کاوش و تفحص قرار می‌گیرد . در این زمینه موضوع تضمین کیفیت محصول و ارائه خدمات آن ، محور اصلی بحث است که تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به آن توجه می‌کنند .

در حیقیت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان مبلمان اداری می‌توانند به ایجاد و نظارت بر استانداردهای تضمین کیفیت و ارائه خدمات ” تولیدات داخلی آن ” ، کمک نمایند . از طرفی در تهران ، طراحی و تولید و اجرای مبلمان اداری ایرانی ، در دسترس‌تر از سایر تولیدات « نمونه‌های خارجی آن » می‌باشد که متناسب استانداردهای بین‌المللی آن ” با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه ” ، همراه با ظاهری جذاب ” در سبک‌های مختلف طراحی ” ساخته و اجرا می‌شود .

البته که در بازار قیمت مبلمان اداری ، بیش از حد غیرواقعی ارزش‌گذاری می‌شوند و تولیدکنندگان داخلی آن نیز جهت جلوگیری از کاهش مصرف‌ ، قیمت را با بازار موازی و هم‌تراز می‌کنند تا خریداران را نسبت به خرید مبلمان اداری تولید داخل ترغیب نمایند ، مصرف‌کنندگان می‌توانند با مصرف مبلمان اداری تولید ایران این تغییرات قیمت قابل کنترل است .

در هر جوامعی ، تولیدات خارجی بخش گسترده‌ای از بازار مبلمان اداری را تشکیل می‌دهند که از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند . قیمت مبلمان اداری خارجی یا وارداتی در مقابل نمونه‌های داخلی اختلاف بالاتری دارند .

شرکت‌ها و ادارات زیادی در تهران هستند که مبلمان اداری خارجی را به نمونه‌های داخلی آن ، ترجیح می‌دهند . در واقع ، تصور این گروه از شرکت‌ها و ادارات چنین است که مبلمان اداری وارداتی گزینه‌های معتبر و متنوعی را در اختیار خریداران تهرانی قرار می‌دهند .

این مدل مبلمان جذابیت زیبایی شناختی بسیار زیادی دارند و به عملکرد محیط اداری کمک می‌کنند ، زیرا با استفاده از متریال مقاوم و طرح‌های جذاب ( بیشتر در رنگ‌های خنثی و لایت ) ساخته می‌گردند . گفتنی است که ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش مطلوب در مبلمان خارجی یا وارداتی کم‌تر دیده می‌شود .

اما فراموش نکنیم که بسیاری از مبلمان اداری داخلی از نمونه‌های خارجی خود دور نمی‌باشند و حتی کیفیت و دوام و قیمت بهتری را دارند . شاید دانستن این مطلب خالی از لطف نباشد که با وجود سبک‌‎های مختلف در طراحی این نوع مبلمان و استفاده از ایده‌های نو در آن ، مبلمان اداری خارجی با نمونه‌های ایرانی خود هیچ تفاوتی ندارند .

مبلمان اداری دست دوم در بازار تهران کاربرد فراوانی دارند ، زیرا مبلمان اداری دست دوم برای صرفه‌جویی در هزینه و در عین حال کاهش اثرات زیست محیطی پدیدار شده‌اند و همواره به عنوان یک انتخاب پایدار برای طراحی دکوراسیون‌های اداری بشمار می‌روند .

به بیانی دیگر گزینش مبلمان دست دوم نه تنها به خریدار کمک می‌کند تا هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد ، بلکه این امکان را فراهم می‌آورد که محصولات کهنه و قدیمی زندگی جدیدی را آغاز نمایند . نکته قابل توجه این است که این نوع مبلمان نباید عملکرد و استحکام و زیبایی خود را به شکل کامل از دست داده باشند .

به طور کل ، مبلمان اداری دست دوم تهران در صورتی مناسب است که محصولات آن نیز آسیب جدی را نداشته باشند . چنانچه در ظاهر این مدل مبلمان اداری هر گونه نشانه آسیب « مانند : خراش ، فرورفتگی و یا لکه » مشاهده شود ، باید بررسی گردد که تاثیری را برروی عملکرد آن دارد .

در این راستا ممکن است که برخی از آن‌ها نیاز به رنگ آمیزی مجدد را داشته باشند تا روح تازه‌ای به مبلمان اضافه گردد و یک جلوه جدید و کم‌نظیر در ظاهر آن ایجاد شود . در صورتی که قطعات آسیب دیده یا شکسته در ساختار این نوع مبلمان وجود داشته باشد ، قطعات باید تعویض گردد تا کیفیت قابل قبولی را به خود بگیرد .

ناگفته نماند ، خرید مبلمان اداری دست دوم معایبی را هم دارد که در هنگام خرید مبلمان اداری در تهران باید به آن توجه کرد . به عنوان مثال : مبلمان اداری دست دوم را نمی‌توان با طرح‌های دلخواه خود انتخاب نمود و همچنین مبلمان اداری کارکرده بدون گارانتی در تهران عرضه می‌گردد .

خرید مبلمان اداری دست دوم یک انتخاب هوشمندانه برای شرکت‌ها و اداراتی است که با بودجه محدودت خود ، قصد خرید مبلمان را دارند . چنین امری باعث صرفه جویی در هزینه و کاهش اثرات زیست محیطی می‌گردد ، به طوری که با اندکی هزینه مبلمان با کیفیت و نو می‌شود و همچنین ضایعات مبلمان را کاهش می‌دهد .

وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون اداری با مبلمان می‌شود ، ارزان‌ترین انتخاب یا راحت‌ترین گزینه می‌تواند وسوسه انگیز باشد . با این حال که سرمایه‌گذاری بر روی مبلمان اداری سفارشی می‌تواند اثرات قابل توجهی در بهره‌وری و رضایت کلی از محل کار داشته باشد .

مبلمان اداری سفارشی با مبلمان اداری کلیشه‌ای تفاوت دارد ، چراکه این مبلمان اداری می‌تواند فرهنگ سازمانی یک مجموعه را نشان دهد . با توجه به این موضوع باید بیان کرد که در حال حاضر ، انتخاب و خرید مبلمان سفارشی برای شرکت‌ها و ادارات به یک روند پر اهمیت تبدیل شده است .

در مبلمان اداری سفارشی ، انحصار کلام اول و آخر را بیان می‌کند که نه تنها توانایی پاسخ به تمام نیازهای کاری یک مجموعه را دارد ، بلکه دارای جزئیات بیشتر ” مانند : فضای شخصی سازی شده مناسب برای هر شخص یا بهره‌گیری نشانه‌های تحریک‌کننده برای انگیزه کاری بیشتر ” در طراحی و تولید می‌باشد .

مزایای خرید مبلمان اداری سفارشی در دکورسیون اداری بسیار مشهود است که به صورت مطلق می‌باشد . این مدل از مبلمان اداری در تهران می‌تواند استفاده از فضا را به بیشتر حد ممکن برساند که باعث ایجاد شرایط خوب کاری برای کارمند و تحقق تجربیات کم‌نظیر برای آنان می‌گردد .

مبلمان اداری سفارشی طیف گسترده‌ای از مزایای را ارائه می‌دهد که شامل مواردی چون : سفارشی سازی بر اساس نیاز و سلیقه شخصی ، کیفیت مطلوب ، عملکرد بالا و … می‌باشد . در حقیقت مبلمان سفارشی ” با متریال کاربردی ، پوشش‌های جذاب ، رنگ‌های برتر و با طراحی اختصاصی ” می‌تواند به ایجاد یک فضای اداری زیبا و راحت و کارآمد کمک کند .

ارائه ضمانت‌نامه معتبر و خدمات پس از فروش عالی از دیگر مزیت‌های مبلمان اداری سفارشی می‌باشد که به هنگام خرید مبلمان اداری در تهران از چشم عموم خریداران دور می‌ماند و خریداران هم از آن غافل می‌شوند . بدون شک تنها با وجود چنین مزیتی ، طول عمر و مدت استفاده از یک محصول افزایش می‌یابد .

مبلمان اداری در تهران 8

سومین مبحث در هنگام خرید مبلمان ، مطالعه ویژگی‌های آن می‌باشد . مبلمان اداری با ویژگی‌های پسندیده خود نه تنها می‌تواند به راحتی و آسایش کارمندان کمک نماید ، بلکه به کارمندان کمک می‌کند تا با کم‌ترین احساس خستگی ، کارهای اداری خویش را بی‌وقفه پیگیری نماید . در یک دکوراسیون ، مبلمان اداری ” با خصوصیات جذاب ” می‌تواند محیط اداری را به یک مجموعه کوشا و کارآمد تبدیل نماید و تاثیر بسزایی را بر روی آن فضا بگذارد .

به شکلی که مبلمان اداری با ویژگی‌های خاص خود ، میزان رفت و آمد و پذیرش ارباب رجوعان را افزایش می‌دهد . جایگاه مجموعه میان رقبا ، یکی دیگر از موضوعاتی است که در این مبحث گنجاده می‌شود . به طوری که در یک اداره یا شرکت بهره‌گیری از مبلمان اداری که ویژگی‌های منحصربه فرد دارد ، می‌تواند نگاه رقبا را تغییر دهد و آن مجموعه را به عنوان یک اداره و شرکت خاص و پیشگام شناسایی کنند .

وقتی صحبت از ویژگی‌های یک مبلمان اداری خوب به میان می‌آید ، تنها چند نمونه از مهم‌ترین آن در ذهن تداعی می‌شود که همان خصوصیات کلی یک مبلمان است . اما ویژگی‌های یک مبلمان اداری خوب فقط به این چند نمونه خلاصه نمی‌شود ، بلکه با جزئیات بیشتر می‌توان تمامی ویژگی‌های خاص یک مبلمان اداری خوب را شناسایی کرد .

ویژگی‌های خوب مبلمان اداری در تهران را می‌توان با توجه به عنوان‌های مختلفی همانند : رعایت اصول طراحی ، مواد اولیه و نوع طراحی ، توجه به رنگ‌بندی ، ابعاد و اندازه ، اتصالات و یراق‌آلات بررسی کرد که اثر مستقیمی بر روی کارایی ، راحتی و ظاهر انواع محصولات را دارند . ناگفته نماند که هر کدام به عنوان یک معیار استاندارد در ساخت انواع مبلمان اداری نیز به کار گرفته می‌شود .

در گذشته مبلمان اداری ، محصولاتی بدون استاندارد و کم ارزش بشمار می‌رفتند که در بیشتر مواقع از بهره‌وری کارمندان جلوگیری می‌کردند ؛ اما امروزه انواع مبلمان اداری متناسب با اصول اصلی طراحی ، ساخته می‌شوند و یک مبلمان اداری با بهره‌گیری از آن استانداردسازی می‌گردد .

در حقیقت رعایت اصول طراحی در یک محصول می‌تواند به عنوان یک ویژگی خوب شناسایی شود . بدین سبب است که در هنگام خرید مبلمان اداری در تهران ، جهت شناسایی ویژگی‌های انواع محصولات به آن پرداخته می‌شود . در یک طراحی هوشمندانه رعایت این اصول کمک می‌کند تا اجزای مختلف یک محصول در کنار هم قرار بگیرد .

این امر باید به گونه‌ای باشد که اوج خلاقیت و انعطاف پذیری را در یک محصول ، ایجاد نماید و در راستای هماهنگ کردن خصوصیات آن ” همراه با در نظر گرفتن نکات مهم ( عوامل درونی و بیرونی ) ” انجام بپذیرد . اصول طراحی مباحث مختلفی ( مانند : ارگونومی ، بهینه‌سازی فضا ، تجمیع کاربری ) را دربرمی‌گیرد .

ارگونومی علم و دانشی می‌باشد که فضای کاری انسان را با محدودیت‌های فیزیکی او « مناسب با نیازها و فعالیت‌ها » مورد واکاوی قرار می‌دهد تا جهت برابرسنجی محیط‌های کاری ، این مباحث همسوی یکدیگر شوند . راحتی و آسایش افراد در اصل ارگونومی یک اولویت است که باید از فیزیک بدنی انسان‌ها پشتیبانی و مراقبت نماید .

مبلمان اداری با طراحی ارگونومیک مزیت‌های بسیاری را دارد و این مزیت‌ها به صورتی است که باعث تمرکز و بهره‌وری کارمندان می‌گردد . علاوه بر آن ، مبلمان اداری ارگونومیک تهران به حفظ سلامت روحی و روانی کارکنان و حمایت از سلامت جسمانی آنان کمک می‌کند .

بنابراین به هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری در تهران باید محصولاتی را اولویت‌بندی نمود که به شکل ارگونومیک طراحی و ساخته شده‌اند . چراکه همواره به حمایت از طیف وسیعی از وضعیت‌های کاری کمک می‌کند تا افراد در طول روز کم‌تر دچار درد اسکلتی عضلانی ، تمرکز ضعیف و خستگی شوند .

پس از اصل ارگونومی ، بهینه سازی فضا است که باید در هنگام خرید مبلمان اداری در تهران به آن توجه شود . از آنجا که بیشتر دکوراسیون‌های اداری مدرن امروزی با معضل محدودیت فضای کاری روبرو هستند ، بهینه سازی فضا می‌تواند به آن‌ها کمک شایانی را نماید . لازم به ذکر است که بهینه سازی فضا به استفاده کارآمد از یک فضای کاری فیزیکی اشاره دارد .

انتخاب مبلمان نقش مهم و راهبردی در بهینه‌سازی محیط پیرامون کاری و ایجاد یک فضای اداری کاربردی و سازنده را دارد . به بیان ساده ، مبلمان اداری در یک دکوراسیون بهینه سازی شده می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که در آن تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر برای به حداکثر رساندن سودمندی و بهره‌وری از فضا وجود دارد .

ناگفته نماند که مبلمان اداری در فضایی بهینه شده باید منعطف و سازگار با دکوراسیون اداری باشد تا محصول از خود بهترین کارایی را به نمایش بگذارد . شرکت‌ها و ادارات با استفاده از این تکنیک محیط اداری کم‌نظیری را ایجاد می‌کنند که در آن فضا راحتی و پویایی به وضوح دیده می‌شود .

در کنار ارگونومی و بهینه سازی فضا ، تجمیع کاربری وجود دارد که منجر به تولید انواع میزهای اداری با طرح‌های شیک و زیبا می‌شود . در واقع این تکنیک یک راه‌کار و شیوه فنی برای ترکیب کاربردهای ” انواع مبلمان اداری ” می‌باشد که مناسب برای دکوراسیون اداری نوین است .

تجمیع کاربری همان اجماع و ترکیب چند کاربرد « از محصولات مختلف مبلمان اداری » می‌باشد که در یک محصول منحصربه فرد ایجاد می‌گردد . ترفند تجمیع کاربری باید به گونه‌ای باشد که به یکپارچگی میز اداری کمک نماید و بیشترین کاربرد را برای افراد داشته باشد . این تکنیک جذاب را تنها در مبلمان اداری دارای استاندارد و با کیفیت می‌توان یافت .

البته شیوه تجمیع کاربری باید پایداری یک محصول زیبا و منحصربه فرد را در دکوراسیون اداری بهبود ببخشد . طراحی محصولات جدید مبلمان اداری با استفاده از این شیوه ، ظاهر پسندیده‌ای را در یک محصول ایجاد می‌نماید که باید توان پاسخگویی به نیازهای افراد را هم داشته باشند .

در مبلمان اداری نیز طراحی جذاب و مواد اولیه با کیفیت باید با هم در تناسب باشند تا یک محصول با یگانگی در طرح و متریال در دکوراسیون اداری ایجاد شود . یگانه بودن یک طرح خوب و متریال اختصاصی به این معنا است که بتواند هم نیاز اشخاص را برطرف نماید و هم زیبایی و خاص بودن محصول را در محیط اداری به نمایش بگذارد .

گفتنی است که در این زمینه موضوع جایگاه و هویت مجموعه نیز هم نقش دارد . در حقیقت تناسب میان نوع طراحی و مواد اولیه می‌تواند به عنوان یک ویژگی به خصوص شناسایی گردد . از این رو برای گزینش محصول به هنگام خرید مبلمان اداری باید به طرح‌های متعدد و مواد اولیه خاص آن توجه شود .

از طرفی ، در مبلمان اداری هرچه تناسب میان نوع طراحی و مواد اولیه به هم نزدیک‌تر باشد ، میزان راحتی و استحکام و زیبایی ظاهری یک محصول نیز افزایش می‌یابد . چنین خصوصیتی می‌تواند نتایج غیرقابل انکاری را در جلوه نهایی یک محصول منحصربه فرد پدید آورد .

یکی دیگر از اصول اولیه مهم در مبحث ویژگی‌های مطلوب مبلمان اداری ، رنگ‌بندی سازگار با محیط اداری است که در هر دکوراسیون اداری ، محصول باید رنگ‌بندی سازگاری را با محیط اداری خود داشته باشد . این مسئله شرایطی را فراهم می‌آورد که در آن روزانه نیروی کار با انگیزه بیشتر ، مولد و کارآمدی خود را به نمایش بگذارد .

به شکل کلی در انواع محصولات اداری رنگ‌ها نقش مهمی را در کیفیت کار و سلامت روانی کارمندان ایفا می‌نمایند . جهت درک این موضوع گفتنی است که اثر رنگ‌های مختلف احساسات متفاوتی « اعم از راحتی و هیجان یا ناامیدی » را برمی‌انگیزند و تنها برخی از آن‌ها در طراحی مبلمان اداری محبوب هستند .

از سویی دیگر مبلمان اداری با رنگ‌های خاص خود نباید باعث خستگی چشم و سردرد شود و در صورتی که رنگ‌بندی به درستی انتخاب شود ، حتی می‌تواند محیط اداری را بزرگ‌تر نشان دهد . این امر می‌تواند جهت پیشبرد کارهای اداری و جذب مخاطب و مشتریان برای شرکت‌ها و ادارات کمک‌کننده باشد .

اما لازم به ذکر است که تعیین رنگ در تولید و طراحی مبلمان اداری با در نظر گرفتن الگوهای مختلف ( اعم از : نوع کسب و کار ، سبک دکوراسیون ، متراژ محیط اداری ، توجه به رنگ‌های متداول « همچون رنگ‌های خنثی و تیره » ، نورپردازی و هماهنگی با رنگ‌های موجود در محیط ) صورت می‌گیرد .

مبلمان اداری در تهران می‌تواند با رنگ‌های شیک و زیبایی چون : ( بیاض _ ونگه ) ، ( سفید‌ماربل _ والیس ) ، ( سینکرو _ گردویی ) ، ( سینکرو _ ماهگونی ) ، ( طوسی _ پاین۴ ) طراحی و تولید شود که رسمیت و شکوه را در محصولات به ارمغان می‌آورند . بنابراین باید به هنگام خرید مبلمان اداری در تهران در نظر گرفته شود که مبلمان چه رنگی را دارد .

ابعاد و اندازه استاندارد از دیگر خصوصیات پر اهمیت در انواع مبلمان اداری است که نقش پایدار کننده‌ای را ایفا می‌کند . وجود ابعاد و اندازه استاندارد در مبلمان باعث می‌شود که افراد در یک محیط اداری مناسب برای کار کردن از محصولات دارای استاندارد بهره ببرند . ناگفته نماند ، افراد تنها زمانی کارایی بالایی را از خود به جای می‌گذارند که در محیط اداری خود ، مشغول به استفاده راحت از مبلمان اداری مستحکم هستند .

از طرفی ، انسان در چرخه زندگی خود دریافت که علم می‌تواند بیشترین مسئولیت را در زمینه تضمین سلامت جسمانی او بر عهده بگیرد . ارگونومی یکی از این موارد می‌باشد که به دنبال طراحی و ساخت مبلمان اداری با ابعاد و اندازه استاندارد است تا یک فرد با حفظ سلامتی خود ، در اوج آسایش و راحتی از محصول استفاده نماید . این ویژگی مبلمان از عناوین بسیار مهمی در هنگام خرید مبلمان اداری در تهران است که باید به آن توجه شود ، برخی از استانداردها به شرح زیر می‌باشد .

  • میز کار : استاندارد طول و عرض برای میز کار به ترتیب بین “۸۰ تا ۲۰۰ سانتی‌متر و ۶۰ تا ۹۰ سانتی‌متر ” می‌باشد و ارتفاع استاندارد آن هم باید به گونه‌ای تعیین شود که برای افراد کوتاه قد و یا افراد بلند قد همخوانی داشته باشد . از این رو ، ۷۳ _ ۷۷ سانتی‌متر ارتفاع مناسب آن است .

نکته : جهت ایجاد راحتی و حرکت بیشتر ، فاصله بین صندلی و میز باید حدود ۱۰ سانتی‌متر باشد .

  • صندلی کار : ارتفاع استاندارد برای صندلی به شکلی تعیین شده است که زانوهای کاربر در زاویه ۹۰ درجه قرار گیرند و حتی پایین‌تر یا بالاتر از سطح میز نباشند . علاوه بر آن ، عرض صندلی نباید کم‌تر از ۴۵ سانتی‌متر باشد ، جهت آنکه فضای کافی را برای نشستن فراهم آورد .

نکته : صندلی کار استاندارد پشتی ، دستگیره ، پایه و چرخ را دارد که قابل تنظیم و حرکت می‌باشند .

  • کمدها و فایل‌ها : طول کمدها و فایل‌ها دارای با توجه به نوع و تعداد پرونده‌های استاندارد سازی می‌شود ؛ اما عمق استاندارد برای آن‌ها بین ۴۰ تا ۶۰ سانتی‌متر قابل تغییر است . ارتفاع کمدها و فایل‌ها باید به گونه‌ای استاندارد سازی گردد که از سطح چشم کاربر بالاتر نرود .

نکته : کمدها و فایل‌ها دارای اجزای مختلفی ( مانند : قفل ، دستگیره ، جداکننده و چرخ ) هستند تا استفاده راحت و جابجایی آسان را داشته باشند .

وجود اتصالات مرغوب و یراق‌آلات با کیفیت از جمله ویژگی‌های حساس در مبلمان اداری بشمار می‌رود و نقش آن برای بست دادن به قطعات مختلف یک محصول است . اتصال دهنده‌های مبلمان انواع مختلفی را دارند که از جنس فولاد و سایر فلزات بادوام ساخته می‌شوند . از نگاهی دیگر ، اتصالات برای هر مبلمانی نیاز و الزامی است ، زیرا به ساختار کلی یک محصول ثبات می‌بخشد و حتی به استحکام اسکلت آن کمک می‌کند .

طیف گسترده‌ای از یراق‌آلات و اتصالات ، مانند : لولا ، جک ، قفل در طراحی و تولید انواع مبلمان اداری در تهران استفاده می‌شود . ناگفته نماند که عدم توجه به کیفیت و مرغوبیت اتصالات و یراق‌آلات می‌تواند تبعات جبران ناپذیری برای خریداران را به بار آورد و همچنین فرآیند پس از خرید یک محصول را تحت تاثیر قرار دهد . به طور کلی ، نادیده گرفتن این موضوع ممکن است که هزینه را برای خریداران چندین برابر بنماید .

نکات مختلفی وجود دارد که در گزینش اتصالات و یراق‌آلات یک محصول وابسته است . این نکات مواردی چون : نوع ، جنس ، سبک و کاربرد مبلمان و … می‌باشد که در زمان انتخاب و خرید باید به آن توجه شود تا عملکرد بهینه و ظاهر مناسب را برای مبلمان اداری در تهران به وجود آورد .

  • پیچ و اتصالات : پیچ و اتصالات موارد مختلفی از قطعات چوبی یا فلزی ” مثل : صفحات ، پایه‌ها ، قاب‌ها و … ” را به هم متصل می‌کند که از جنس فلز یا پلاستیک ساخته می‌شود . پیچ و اتصالات به علت داشتن شکل ، جنس ، اندازه و کاربرد متفاوت در انواع مختلف خود ( مثل : پیچ ساده ، فلزی ، چوبی ، تخت ، سرپیچ و … ) شناسایی می‌شود .
  • لولا : لولا در ساختار مبلمان اداری کاربرد ویژه‌ای را دارد که دو یا چند قطعه را به هم متصل می‌کند . لولاها برای باز و بسته درب‌هایی مثل : کابینت ، دکور ، صندوقچه و … می‌باشد که در زمان استفاده ، راحتی را به ارمغان می‌آورد . لولا براساس شکل ، جنس ، نحوه نصب و کاربرد نیز انواع مختلفی ( همچون : لولای ساده ، گازور ، توکار ، روکار ، پنجره‌ای و … ) را دارد .
  • جک : از جک‌ها برای حرکت درب‌ها ( مانند : کابینت ، کمدهای پایه بلند ، صندوقچه و … ) به پایین یا بالا بهره می‌برند که دارای انواع متعددی ( مثل : جک پایین ران ، بالا ران ، پاور یونیت و … ) است . در حقیقت جک‌ها بر اساس مسائلی مانند : نحوه حرکت ، جنس ، ظرفیت وزنی و کاربرد متفاوت هستند .
  • قفل : قفل در ساختار مبلمان اداری کاربرد به خصوصی را از خود به نمایش می‌گذارد که درب‌ها را به شکل قطعی باز یا بسته نگه می‌دارد و با کلید یا رمز عبور کنترل می‌شود . قفل ساده ، دیجیتال ، الکترومغناطیسی و … انواع مختلف این ابزار است که مطابق مسائلی همچون : نحوه باز شدن ، جنس ، امنیت و کاربرد انتخاب می‌شود .
  • ریل : ریل ، وسیله‌ای برای حرکت دادن ” روان و آسان ” کشوهای ( مانند : کابینت ، کمد ، فایلینگ و … ) است که در ساختار مبلمان اداری در تهران بر پایه نحوه حرکت ، جنس ، ظرفیت وزنی و کاربرد آن به کار گرفته می‌شود . جهت اشاره به انواع مختلف ریل می‌توان مواردی مثل : ریل ساده ، تلسکوپی ، هیدرولیک و … را نام برد .
  • دستگیره : دستگیره‌ها ، ابزارهایی هستند که برای باز و بسته کردن سریع و آسان درب یا کشو محصول از مبلمان اداری کاربرد دارند . دستگیره هم برحسب شکل ، جنس ، رنگ و کاربرد انواع مختلفی مثل : دستگیره گرد ، مستطیلی ، فلزی ، پلاستیکی ، رنگی و … را دارد .
مبلمان اداری در تهران 9

چالش‌های پس از خرید ، آخرین گام در فرآیند مبلمان اداری می‌باشد که در آن موضوعات متفاوتی مورد مطالعه دقیق قرار می‌گیرد . این مباحث همان موضوعات : ضمانت و خدمات مبلمان اداری ، چگونگی و نحوه ارسال محصول ، اجرای نهایی آن در محل مورد نظر می‌باشد که می‌تواند فرآیند خرید مبلمان اداری در تهران را به یک انتخاب مطمئن ختم نماید .

ضمانت و خدمات ، یکی از مبحث‌های پر اهمیت در فرآیند خرید مبلمان اداری در تهران بشمار می‌رود که منجر به رضایتمندی مصرف‌کنندگان در زمان پس از خرید می‌شود . در تمامی بازارهای عرضه و تقاضا رضایتمندی مصرف‌کننده موضوعی بسیار مهم و حیاتی برای تولیدکنندگان به حساب می‌آید که همواره به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه برای تولیدکنندگان مبلمان اداری است .

از آنجا که حفظ رضایتمندی خریداران کار پیچیده‌ای به نظر نمی‌رسد ، بیشتر تولیدکنندگان به دنبال ایجاد شرایطی هستند که در آن علاوه بر ، برآورده شدن نیازهای مصرف‌کننده ( توسط محصول ارائه شده به خریداران ) ، رضایتمندی کامل آنان را صیانت و نگهداری نمایند . به این منظور تولیدکننده مبلمان اداری با کیفیت خدمات و ضمانت‌هایی را نیز به خریداران ارائه می‌دهند .

به راستی که مبلمان اداری منحصربه فرد در کنار داشتن کیفیت و استانداردهای لازم ، باید ضمانت مناسب و خدمات مطلوبی را دارا باشد تا نظر و رضایتمندی مصرف‌کنندگان جلب و حفاظت شود . ضمانت و خدمات دلپذیر می‌تواند خیال مصرف‌کننده را آسوده از خرید مبلمان تهران کند .

شرکت یا فروشگاه موظف است که مشخصات خریدار ( مثل : نام خریدار ” اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی ” ، آدرس و محل ارسال ، تاریخ و روز ارسال محصول و … ) را دریافت و ثبت نماید تا خریدار سفارش خود را در روز و محل معین شده توسط مامورین شرکت یا فروشگاه تحویل و دریافت نماید .

البته باید بگوییم که خریدار در صورت تمایل می‌تواند خود به حمل و نقل سفارش خود بپردازد یا اینکه از خدمات حمل و نقل شرکت یا فروشگاه استفاده بنماید . یک نکته کلی در این مرحله از فرآیند خرید مبلمان اداری وجود دارد که محصول باید با دقت تمام به محل نصب برسد تا به آن آسیبی نرسد .

فراموش نشود ، هرگونه اتفاقات احتمالی وجود دارد که می‌تواند چگونگی ارسال و نحوه آن را تحت تاثیر قرار دهد و حتی آن را به یک مشکل تبدیل نماید . اتفاقات را می‌توان در عناوینی همچون : مسائل زنجیره تامین جهانی ” COVID-19 ” ، کمبود مواد اولیه ، افزایش تقاضای ، تعطیلات تقویمی و … خلاصه گردد .

در کلان شهر تهران ، مبلمان در ابعاد و اشکال متعدد طراحی و تولید می‌شود که باید هماهنگ با فضای اداری اجرا گردد . اجرای مبلمان اداری در محل مورد نظر با در نظر گرفتن دو موضوع به خصوص انجام می‌گردد که می‌تواند تاثیرات زیادی بر تصمیم‌گیری خرید داشته باشد .

اولین مسئله سرعت انجام است که در بیشتر مواقع برای خریداران حائز اهمیت می‌باشد . در واقع شرکت‌ها و خریداران درپی اجرای سریع مبلمان هستند ، به شکلی که شرکت اجرا کننده طرح باید به نصب و تعبیه سریع آن بپردازد تا یک خریدار جهت رفع نیازهای خود در کم‌ترین زمان از مبلمان اداری اجرا شده ، بهره لازم را ببرد .

پس از آن ، اجرای مبلمان اداری باید با تمامی دقت از سوی یک مجموعه پیشرو انجام گردد که این مسئله خود به موضوعات دیگر مانند : گروه تولیدی زبده و چیره دست ، به کارگیری تجربیات مفید آنان ، بهره‌گیری از ابزارآلات بروز … خلاصه می‌گردد . البته نکته وجود دارد که در صورت نیاز ، خریدار می‌تواند از خدمات نصب شرکت یا فروشگاه استفاده نماید یا خود به نصب آن بپردازد .

مبلمان اداری در تهران 10

پی بردیم که پروژه مبلمان اداری برای دکوراسیون اداری است و ساختمان‌های تجاری در تهران مستلزم بهره‌گیری از مبلمان اداری هستند . یک پروژه متشکل از چندین قدم اساسی است که در آن‌ها عوامل مختلفی وجود دارد تا ساخت و اجرای مبلمان اداری به درست‌ترین شکل ممکن انجام بگیرد . این نوع فرآیند ساخت و اجرای مبلمان اداری ممکن است که به عنوان مبلمان اداری سفارشی شناسایی شود .

آگاهی از این فرآیند می‌تواند به تبدیل محیط اداری و تجاری به فضای کاری راحت و سازنده کمک نماید که در آن محیط کارکنان و کارمندان نیازهای کسب و کاری خود را برآورده کنند . تمامی عناوین و مباحث گفته شده در بخش‌های قبلی ، هر کدام به شکل مستقیم و غیر مستقیم نیز در فرآیند ساخت و اجرای مبلمان اداری در تهران تاثیرگذار است که منجر به انتخاب و خرید مبلمان اداری با کیفیت و استاندارد می‌شود .

هدف از بیان این گفتار ، شناسایی و بررسی دقیق یک خرید شایسته است . در صورتی که در شهر تهران و یا سایر شهرها به روش تولید و اجرای مبلمان اداری فکر می‌کنید ؛ شاید خواندن این مطلب کوتاه درباره مراحل ساخت مبلمان اداری و انواع محصولات آن برای شما کمک کننده و جذاب باشد تا در زمان خرید مبلمان اداری با کیفیت و مناسب از آن بهره ببرید .

شایان ذکر است که بعضی از مدل‌های مختلف مبلمان اداری به شکل و شیوه خاص خود ساخته می‌گردند و معمولا در فرآیند تولید انبوه تفاوت‌هایی را دارند . البته تولید مبلمان اداری همیشه با در نظر گرفتن یک اصول کلی صورت می‌گیرد که در موضوعات مختلفی قابل نقد و بررسی می‌باشد .

مبلمان اداری در تهران 11

مرحله اول گروهی از کارشناسان ” دست‌کم ۲ نفر پرسنل ” مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی به محل اجرای پروژه مراجعه می‌کنند تا از آن محیط بازدید حضوری به عمل آورند . این گروه شامل یک کارشناس فروش و یک کارشناس طراح می‌باشد که به شکل تیمی خریدار را حمایت می‌کند تا یک خرید پسندیده انجام بگیرد .

در بازدید اولیه کارشناسان بیشتر شنونده خواسته‌های خریدار می‌باشد که هدف اصلی از این کار ، شناسایی نیازها و فضای اداری و ارزیابی چند نکته بسیار مهم راجع به طراحی و چیدمان محیط کاری است . ناگفته نماند که در صورت نیاز ، خریدار از مشاوره و نظر فنی این گروه و یا اطلاعات انواع محصولات ( مانند : قیمت ، کاربرد و کارایی ، شکل و ظاهر و … ) استفاده می‌کند .

پس از بازدید حضوری کارشناسان در گام ابتدایی ، خریدار از مجری پروژه یک برآورد قیمت و همچنین زمان تحویل درخواست می‌کند . البته در این زمان خریدار باید شرایط قرارداد خرید مبلمان اداری را با دقت بخواند و در صورت تایید وی ، آن را امضاء نماید .

گام بعدی در تولید انواع مبلمان اداری ، طراحی است که در آن به تعیین موضوعات مختلف و مهم ( مثل : ابعاد و اندازه ، متریال و مواد اولیه ، سبک طراحی و مواردی از این قبیل ) پرداخته می‌شود . این موضوعات نیز با دگرگونی‌های تکنولوژی و صنعت در طول زمان ، به استانداردهای مطلوب خود رسیده است .

نکته جالب در این رابطه چنین می‌باشد که در گذشته‌ای نه چندان دور ، طراحی‌ها بر روی کاغذ انجام می‌شدند ؛ اما امروزه با وجود نرم‌افزارهای متعدد ، این فرآیند شکل تازه‌ای را به خود گرفته است . به طوری که مهندسین تصورات ذهنی خود را ( با جزئیات کامل و در قالب طرح‌های سه بعدی ) با استفاده از این نرم‌افزارها ( پیش از تولید ) به یک طرح جذاب مبلمان اداری تبدیل می‌کنند .

در حقیقت مهندسین طراح با استفاده از تخصص و تجربه طراحی صنعتی خود اقدام به طراحی می‌نمایند که همواره مطابق با اهدافی مانند : کارایی محصول ، کاربرد آن ، نیازهای کاربران و … می‌باشد . مثلا یک محصول باید با توجه به مواد اولیه به کار رفته با کیفیت و ابعاد استاندارد آماده سازی گردد .

بعد از تکمیل طراحی یک محصول ، مواد اولیه یا همان متریال مورد استفاده در ساخت مبلمان اداری در تهران ارزیابی و گزینش می‌گردد . جهت آن که برای مهندسین طراح مبلمان اداری مهم است که چه متریالی در طراحی خود استفاده می‌کنند ، در بیشتر مواقع این دو مرحله به موازات یک‌دیگر انجام می‌شوند .

به گفتاری ساده ، متریال‌ها شامل : چوب و MDF ، فلز و شیشه یا ترکیبی می‌باشد که می‌تواند بر اساس نوع مبلمان اداری تولید شده ، انتخاب شود . البته ملاحظات زیادی درباره ارزیابی و گزینش مواد اولیه مناسب برای ساخت مبلمان اداری وجود دارد که باید به آن توجه کرد . مثلا متریال چوب برای میز مدیریت شیک و لاکچری گزینه مناسبی بشمار می‌رود .

در این گام براساس مشخصات و اندازه‌های ارائه شده برای طراحی مبلمان اداری ، برش و شکل دادن به متریال انجام می‌پذیرد که باید با استفاده از ابزارهای تخصصی و صنعتی ( مانند : دستگاه‌های برش ، اره ، مته و … ) برای شکل دادن به چوب یا فلز ، صورت بگیرد .

این در حالی است که برش و شکل‌دهی در کارگاه‌های کوچک نیز ، گاهی به کمک نیروی انسانی چیره دست و تجهیزات نیمه اتوماتیک یا نیمه صنعتی به انجام می‌رسد . گفتنی است که در مورد محصولات خاص ( مانند محصول با متریال چوب ) ، بیشتر از مهارت و هنر دست استاد نجار بهره می‌گیرند که به تولید مبلمان اداری کم‌نظیر در تهران منجر گردد .

مونتاژ مرحله‌ای است که در آن قطعات برش و شکل داده شده مبلمان اداری به یک‌دیگر متصل می‌شوند و بخش‌های مختلف آن به وجود می‌آورند . در این گام اتصالات و یراق‌آلات مختلف ” شامل چسب ، پیچ و سایر اتصال‌دهنده‌ها ” انواع نقش بسزایی را ایفا می‌کنند تا قطعات در کنار هم به درستی قرار بگیرند .

یک نکته جالب وجود دارد که در برخی از کارخانه‌جات تولید مبلمان اداری ، انجام بخشی از کار مونتاژ به خریداران نهایی محصول محول می‌شود . این فرآیند به گونه‌ای است که قطعات از نظر ابعاد و اندازه بسیار دقیق ساخته می‌شوند تا خریدار نهایی بتواند ، بدون زحمت و نگرانی کار مونتاژ را با ابزارهای اولیه خود انجام دهد .

پس از آن ، نوبت ظریف کاری است که بیشتر مربوط به تولید محصولات کلاسیک می‌باشد . به بیانی دیگر در ساخت کانتر اداری چوبی ، بعد از مونتاژ به یک مرحله با نام رنگ‌کاری محصول نیاز است که پس از آن کارهایی ( مانند سمباده زدن ، صاف کردن سطح کانتر ، ایجاد پوشش محافظ « مثل لاک الکل » و … ) در این گام انجام می‌شود .

اکنون زمان عملیات روکش و اکسسوری اداری می‌باشد که همواره‌ به مبلمان اداری در تهران ” در سبک کلاسیک ” اضافه شود . به عنوان مثال پوشاندن بخش‌های مختلف با پارچه ، چرم و مواردی از این قبیل و یا نصب لاستیک برای زیر پایه‌ها و موارد مشابه از جمله این عملیات است .

قبل از آن که محصول برای مشتری یا فروشگاه‌ها ارسال شود ، مبلمان باید تحت بررسی‌های کنترل کیفیت قرار بگیرد . کنترل کیفیت بدین معنا است که محصول نهایی را با مشخصات طراحی آن مطابقت می‌دهند تا مبلمان از هر گونه مشکل عاری شود . اعمال این بخش می‌تواند به تولیدکنندگان کمک نماید تا محصول باکیفیت و کاربردی را به دست مصرف‌کنندگان برسد .

اکنون زمان آن فرا رسیده تا شرکت یا فروشگاه با خریدار ارتباط بگیرد و از آن درخواست می‌شود که محصول نهایی را تایید نماید . در واقع در این گام خریدار باید کیفیت ، سایز ، رنگ و سایر جزئیات محصول مبلمان اداری را با سفارش خود مقایسه کند و در صورت رضایت ، آن را تایید کند .

در پایان باید بیان کنیم که مراحل تولید برای هر یک از اقلام و محصولات مبلمان اداری متفاوت است . برای مثال در مبلمان اداری اقلامی وجود دارد که در جزئیات اجرا با یکدیگر متفاوت هستند ، این موارد محصولاتی چون : میز اداری ، صندلی اداری ، کانتر و صندلی‌های انتظار و … می‌باشد .

از نگاهی دیگر می‌توان به متریال به کار رفته در تولید یک محصول اشاره کرد که می‌تواند مراحل تولید را تغییر دهد . مثلا قطعات محصولات چوبی بیشتر در کارگاه نجاری ساخته می‌گردد و برش چوب در آنجا انجام می‌شود . اما جالب است بدانید که قطعات ساختاری از یک صندلی اداری به شکل انبوه در قالب‌های تولیدی قطعات پلاستیکی و فلزی ، تولید می‌شود .

شایان ذکر است که طراحی ، تولید ، ساخت و اجرای مبلمان اداری در تهران یک امر تخصصی و پیچیده از نظر طراحی و تولید محسوب می‌شود و نمی‌توان آن را در هر محیطی اجرا نمود . به دلیل آن که طراحی و ساخت مبلمان اداری همواره نسبت به مبلمان خانگی ، نیازمند دقت و رعایت پیچیدگی‌های بیشتری است .

مبلمان اداری در تهران 12

در ساختمان‌های اداری فضای داخلی بسيار نمايان ، ملموس و هميشه در معرض ديد اشخاص هستند . از این رو شرکت مبلمان اداری آبادیس نیز با گردآوری محصولات متنوع در این زمینه ، محصولات مورد نیاز کاربران را فراهم کرده است . آبادیس این اطمینان را به خریداران تهرانی می‌دهد تا با خریدی بی واسطه‌ای در هنگام خرید تجربه نمایند .

شرکت آبادیس با فعالیت‌هایی که طی سال‌های اخیر در این قلمرو داشته است ، توانسته برند خود را به عنوان یکی از پیشگام‌ترین شرکت‌های تولیدکننده مبلمان اداری معرفی نماید تا انواع خریداران بهترین محصولات مبلمان اداری در تهران ” در کنار بالاترین کیفیت ” را انتخاب و خریداری کنند .

این برند پیشرو استاندارد سازی محصولات خود را با بهره‌گیری از اصول ارگونومی ، نوع جنس و مواد اولیه مرغوب در تولید مبلمان اداری در تهران ، خدمات و ضمانت مناسب مربوط به آن انجام می‌دهد . مبلمان اداری آبادیس در تهران دارای محبوبیت زیاد و کاربردی بسیار متفاوت می‌باشد . * جهت دانلود کاتالوگ محصول مبلمان اداری آبادیس کلیک کنید *

محصولات آبادیس در ست‌های مبلمان اداری متفاوت قرار می‌گیرد که شامل ۹ گروه بسیار جذاب است . طراحی این گروه‌ها به گونه‌ای می‌باشد که در هیچ یک از اقلام و محصولات این ۹ گروه سبک طراحی‌های کلاسیک و پست مدرن دیده نمی‌شود ؛ در حالی که میزهای تک مدیریت با بهره‌گیری از سبک‌های مختلف طراحی ساخته شده‌اند .

در ست یونیک ، میزهای آبادیس قرار دارد که تنها میزهای مدیریت را شامل می‌شود . یونیک دارای معنای مختلفی ” خاص و تک ، منحصربه فرد و جذاب ، جدید و خاص ” است که ریشه تاریخی و هزار ساله در هنر و معماری سواحل یونین دریای اژه « یونان » دارد . این میزهای تک مدیریت نیز براساس سبک‌های مختلف ، طراحی شده است .

* جدول زیر کد لیست محصولات ست یونیک است که برای مشاهده هر یک از محصولات مبلمان اداری در تهران می‌توان آن را در وب‌سایت آبادیس جست و جو کرد *

محصول

تیپ

محصول

تیپ

کد میز مدیریت ویپار

109 L

کد میز مدیریت پیانو

126 L

کد میز مدیریت ویکی

110 L

کد میز مدیریت آوانگارد

127 L

کد میز مدیریت پاسارگاد

111 L

کد میز مدیریت کاپیکن

128 L

کد میز مدیریت پلاس

112 L

کد میز مدیریت اینترفیس

129 L

کد میز مدیریت ویزارد

113 L

کد میز مدیریت استار

130 L

کد میز مدیریت چستر

114 L

کد میز مدیریت رامبیک

131 L

کد میز مدیریت ویژن

115 L

کد میز مدیریت آرک نود

132 L

کد میز مدیریت آبلیک

116 L

کد میز مدیریت رست

133 L

کد میز مدیریت دیاموند

117 L

کد میز مدیریت رامبیکن

134 L

کد میز مدیریت رکلاین

118 L

کد میز مدیریت هگزاگن

135 L

کد میز مدیریت پاراکن

119 L

کد میز مدیریت ترایگن

136 L

کد میز مدیریت اسکیمر

120 L

کد میز مدیریت رمپارت

137 L

کد میز مدیریت کرنیکت

121 L

کد میز مدیریت رولتیل

138 L

کد میز مدیریت نئو

122 L

کد میز مدیریت فلکسیبل

139 L

کد میز مدیریت یونیکن

123 L

کد میز مدیریت کوردیزو

140 L

کد میز مدیریت نوا

124 L

کد میز مدیریت پارانئو

141 L

کد میز مدیریت کستل

125 L

کد میز مدیریت رایز

142 L

مدست به عنوان ست بازاری در تهران شناخته می‌شود که در لغت به معنی ساده می‌باشد . نیاز یکی از مشتریان ( ۱۵ و ۱۶ ساله ) آبادیس ، نقش بسزایی را در طراحی و شکل دهی این ست ایفا کرده است . محصولات ست مدست می‌تواند دکوراسیون اداری منحصربه فردی را پدیدار کند .

طراحی مدست به گونه‌ای می‌باشد که در تهران به عنوان یک ست اقتصادی و مقرون به صرفه شناسایی می‌شود . علت این است که در طراحی و تولید این ست از الگو و متریال خاصی بهره گرفته‌اند . طراحی مدست بر اساس کاربرد و کارایی بیشتر می‌باشد و محصولات آن به ساده‌ترین شکل ممکن ساخته شده است .

محصولات گروه مدست از تولیدات برند آبادیس می‌باشد که در بازار مبلمان اداری در تهران یک ست کامل و بسیار زیبا است . در واقع ، این گروه مناسب برای طراحی ست دکوراسیون اداری می‌باشد ، زیرا تمامی اقلام و محصولات مبلمان اداری ” همچون : میزها ، کمدها ، فایل‌های کشویی و … ” را شامل می‌‌شود .

* جدول زیر کد لیست محصولات ست مدست است که برای مشاهده هر یک از محصولات مبلمان اداری در تهران می‌توان آن را در وب‌سایت آبادیس جست و جو کرد *

محصول

تیپ

محصول

تیپ

کد میز مدیریت

101 L

کد کمد درب کشویی

” بلند و کوتاه “

1201-120

1301-120

کد میز معاونت

301 L

کد کمد دیواری

1401-45

1401-90 

1401-90s

کد میز کارشناسی

401 L

کد کمد دیواری درب کشویی

1401-120

کد میز کارمندی

501

کد فایل تک کشو

1501-1D

کد میز کنفرانس تک

601 M

کد فایل دو کشو

1501-2D

کد میز کنفراس مکمل

601 T

کد فایل سه کشو

1501-3D

کد میز گردهمایی C

701 C

کد فایل چهار کشو

1501-4D

کد میز گردهمایی U

701 U

کد اقلام تکمیلی ” میز تلویزیون “

1601

کد کانتر منشی

801 L

کد اقلام تکمیلی ” میز جلو مبلی “

1701

کد کانتر بانکی

901

کد اقلام تکمیلی ” کمد پرینتر “

1801

کد میز کار گروهی

1001 T

کد اقلام تکمیلی ” تریبون “

1901

کد میز مشاوره

کد اقلام تکمیلی ” فلاورباکس “

2001

کد کمد دکوراتیو بلند

1101 T

کد اقلام تکمیلی ” کیس استند “

2101

کد کمد دکوراتیو کوتاه

1101 S

کد اقلام تکمیلی ” زیر پایی “

2201

کد کمدهای بلند

1201-45

90-1201

کد اقلام تکمیلی ” جالباسی “

2301

کد کمدهای کوتاه

1301-45

1201-90

جمع محصولات

35

آغوش معنای ست آرمز است که میزهای حجمی را دارد و تاکید بر حجمی بودن میزهای آن می‌باشد . در فلسفه معماری محصولات ست آرمز دو باکس دیده می‌شود که یکدیگر را در هم به آغوش کشیده‌اند . ناگفته نماند که گروه آرمز ، یک ست مدرن بشمار می‌رود .

نکته دیگر در مورد طراحی ‏این ست ، وجود زیبایی منحصربه فرد در ظاهر اقلام و محصولات آن است ، زیرا طراحی این ست به شکل باکس می‌باشد و به صورت خطی دیده نمی‌شود . در بازار مبلمان تهران از ست آرمز نیز می‌توان برای طراحی ست دکوراسیون اداری استفاده نمود .

* جدول زیر کد لیست محصولات ست آرمز است که برای مشاهده هر یک از محصولات مبلمان اداری در تهران می‌توان آن را در وب‌سایت آبادیس جست و جو کرد *

محصول

تیپ

محصول

تیپ

کد میز مدیریت

102 L

کد کمد درب کشویی

” بلند و کوتاه “

1202-120

1302-120

کد میز معاونت

302 L

کد کمد دیواری

1402-45

 1402-90

1402-90S

کد میز کارشناسی

402 L

کد کمد دیواری درب کشویی

1402-120

کد میز کارمندی

502

کد فایل تک کشو

1502-1D

کد میز کنفرانس تک

602 M

کد فایل دو کشو

1502-2D

کد میز کنفراس مکمل

602 T

کد فایل سه کشو

1502-3D

کد میز گردهمایی C

702 C

کد فایل چهار کشو

1502-4D

کد میز گردهمایی U

702 U

کد اقلام تکمیلی ” میز تلویزیون “

1602

کد کانتر منشی

802 L

کد اقلام تکمیلی ” میز جلو مبلی “

1702

کد کانتر بانکی

902

کد اقلام تکمیلی ” کمد پرینتر “

1802

کد میز کار گروهی

1002 T

کد اقلام تکمیلی ” تریبون “

1902

کد میز مشاوره

کد اقلام تکمیلی ” فلاورباکس “

2002

کد کمد دکوراتیو بلند

1102 T

کد اقلام تکمیلی ” کیس استند “

کد کمد دکوراتیو کوتاه

1102S115

 1102S160

کد اقلام تکمیلی ” زیر پایی “

کد کمدهای بلند

1202-45

 1202-90

کد اقلام تکمیلی ” جالباسی “

کد کمدهای کوتاه

1302-45

1302-90

جمع محصولات

30

رکتیکال معنی کلاف مکعبی می‌باشد و مناسب برای طراحی ست دکوراسیون اداری است . محصولات آن در بازار مبلمان تهران با هدف رقابت با مبلمان اداری پایه فلزی طراحی و تولید شدند . طراحان آبادیس ست رکتیکال را به گونه‌ای طراحی نموده‌اند که در محصولات آن ام دی اف به عنوان پروفیل ، جایگزین پایه فلزی است تا خلع عدم وجود پایه فلزی را حل گردد .

مبلمان اداری این ست زیبایی خاص و قیمت مناسبی را دارد و از جمله محصولات مدرن در بازار تهران است که با تک متریال ام دی اف ساخته می‌شود . در راستای ایجاد یک دکوراسیون اداری ست شده می‌توان از این ست استفاده نمود . طراحی تمامی اقلام و محصولات ست رکتیکال به شکل خطی ( کلاف‌های سخت ) است .

* جدول زیر کد لیست محصولات ست رکتیکال است که برای مشاهده هر یک از محصولات مبلمان اداری در تهران می‌توان آن را در وب‌سایت آبادیس جست و جو کرد *

محصول

تیپ

محصول

تیپ

کد میز مدیریت

103 L

کد کمد درب کشویی

” بلند و کوتاه “

کد میز معاونت

303 L

کد کمد دیواری

کد میز کارشناسی

403 L

کد کمد دیواری درب کشویی

کد میز کارمندی

503

کد فایل تک کشو

کد میز کنفرانس تک

603 M

کد فایل دو کشو

کد میز کنفراس مکمل

603 T

کد فایل سه کشو

کد میز گردهمایی C

703 C

کد فایل چهار کشو

کد میز گردهمایی U

703 U

کد اقلام تکمیلی ” میز تلویزیون “

1603

کد کانتر منشی

803 L

کد اقلام تکمیلی ” میز جلو مبلی “

1703

کد کانتر بانکی

903

کد اقلام تکمیلی ” کمد پرینتر “

کد میز کار گروهی

1003 T

کد اقلام تکمیلی ” تریبون “

1903

کد میز مشاوره

کد اقلام تکمیلی ” فلاورباکس “

2003

کد کمد دکوراتیو بلند

1103 T

کد اقلام تکمیلی ” کیس استند “

کد کمد دکوراتیو کوتاه

1103 S

کد اقلام تکمیلی ” زیر پایی “

کد کمدهای بلند

کد اقلام تکمیلی ” جالباسی “

کد کمدهای کوتاه

جمع محصولات

17

شیدر عنوان یکی از گزینه‌های مطلوب برای طراحی ست دکوراسیون اداری است که معنی لغوی آن سایه انداز ” همان پرده‌های شیدر یا کتیبه‌ای ” می‌باشد . آبادیس بازنگری‌های زیادی را در ست شیدر انجام نموده است ، به طوری که محصولات آن کتیبه‌های به شکل قید ، قید یا شکاف ، شکافی ( همچون پرده‌های شیدر ) را دارد .

میزهای این ست دارای نمای جذابی می‌باشد که در طراحی آن از یکسری خطوط کشیده افقی نیز استفاده شده است ، چنین امری باعث کشیده شدن و بزرگ‌تر شدن ظاهر میزها می‌شود . البته میزهای آن این قابلیت را دارند که اِل آن‌ها را به آسانی حرکت و جابجا نمود . در زمینه طراحی ست شیدر باید بگوییم که جهت رفع اختلاف دما در زیر میز به وجود آمده است تا جریان هوا را در فضای زیر میز کنترل کند .

به طور کلی شکافت‌های حاصل شده در طراحی این میز سبب بهبود جریان هوا در زیر میز می‌گردد و کاربر را از هر گونه آسیب و آزار اذیت دور نگه می‌دارد . بدون شک این خصوصیت منحصربه فرد این ست ، علاوه بر کارایی ، زیبایی و نیک‌منظری را در محصولات خود ایجاد می‌کند . ست شیدر مناسب برای مجموعه‌های اداری است که دائما در حال جا به جایی هستند . گفتنی است که جهت نصب این ست نیاز به نصاب یا نیروی نصب ماهر نیست .

* جدول زیر کد لیست محصولات ست شیدر است که برای مشاهده هر یک از محصولات مبلمان اداری در تهران می‌توان آن را در وب‌سایت آبادیس جست و جو کرد *

محصول

تیپ

محصول

تیپ

کد میز مدیریت

104 L

کد کمد درب کشویی

” بلند و کوتاه “

1204-120

1304-120

کد میز معاونت

304 L

کد کمد دیواری

1404-45

 1404-90T

1404-90S

کد میز کارشناسی

404 L

کد کمد دیواری درب کشویی

1404-120

کد میز کارمندی

504 F

کد فایل تک کشو

1504-1D

کد میز کنفرانس تک

604 M

کد فایل دو کشو

1504-2D

کد میز کنفراس مکمل

604 T

کد فایل سه کشو

1504-3D

کد میز گردهمایی C

704 C

کد فایل چهار کشو

1504-4D

کد میز گردهمایی U

704 U

کد اقلام تکمیلی ” میز تلویزیون “

1604

کد کانتر منشی

804 L

کد اقلام تکمیلی ” میز جلو مبلی “

1704

کد کانتر بانکی

904

 904L

کد اقلام تکمیلی ” کمد پرینتر “

کد میز کار گروهی

1004 T

کد اقلام تکمیلی ” تریبون “

1904

کد میز مشاوره

کد اقلام تکمیلی ” فلاورباکس “

2004

کد کمد دکوراتیو بلند

1104 T

کد اقلام تکمیلی ” کیس استند “

کد کمد دکوراتیو کوتاه

کد اقلام تکمیلی ” زیر پایی “

کد کمدهای بلند

1204-45

1204-90

کد اقلام تکمیلی ” جالباسی “

کد کمدهای کوتاه

1304-45

1304-90

جمع محصولات

28

موج ، معنای لغوی ست ویو است و همواره از محبوبیت بسیاری برای طراحی ست دکوراسیون اداری بهره می‌برد ، زیرا خاصیت‌های جذابی را دارد که با دیگر ست‌ها متمایز ساخته می‌شود . ست ویو مناسب برای کسانی می‌باشد که میزهای شکل خمیده را می‌پسندند .

در مورد ست ویو باید بگوییم که حالت بازنگری شده ست مدست می‌باشد ، به شکلی که فقط موج یا خمیدگی‌های به میز اضافه شده است . در این ست برای میزهای گردهمایی و کارگروهی بازنگری کلی رخ داده ؛ اما سایر میزها نیز به سبک مدست ( با صفحه میز موج دار ) طراحی و تولید می‌شوند .

بی‌گمان در این ست سایر اقلام و محصولات از ( قبیل : کمدها ، فایل‌ها و موارد دیگر ) از گروه مدست پیروی می‌کنند و از آن الگو می‌گیرند . شایان ذکر است که این ست نسبت به ست مدست شیک‌تر و زیباتر می‌باشد که جهت طراحی ست دکوراسیون اداری می‌توان از آن استفاده نمود .

* جدول زیر کد لیست محصولات ست ویو است که برای مشاهده هر یک از محصولات مبلمان اداری در تهران می‌توان آن را در وب‌سایت آبادیس جست و جو کرد *

محصول

تیپ

محصول

تیپ

کد میز مدیریت

105 L

کد کمد درب کشویی

” بلند و کوتاه “

کد میز معاونت

305 L

کد کمد دیواری

کد میز کارشناسی

405 L

کد کمد دیواری درب کشویی

کد میز کارمندی

505

کد فایل تک کشو

کد میز کنفرانس تک

605 M

کد فایل دو کشو

کد میز کنفراس مکمل

605 T

کد فایل سه کشو

کد میز گردهمایی C

705 C

کد فایل چهار کشو

کد میز گردهمایی U

705 U

کد اقلام تکمیلی ” میز تلویزیون “

کد کانتر منشی

804 L

کد اقلام تکمیلی ” میز جلو مبلی “

کد کانتر بانکی

905

کد اقلام تکمیلی ” کمد پرینتر “

کد میز کار گروهی

1005 T

کد اقلام تکمیلی ” تریبون “

کد میز مشاوره

کد اقلام تکمیلی ” فلاورباکس “

کد کمد دکوراتیو بلند

کد اقلام تکمیلی ” کیس استند “

کد کمد دکوراتیو کوتاه

کد اقلام تکمیلی ” زیر پایی “

کد کمدهای بلند

کد اقلام تکمیلی ” جالباسی “

کد کمدهای کوتاه

جمع محصولات

11

اینترست به معنی جذاب می‌باشد که به دست یکی از طراحان خلاق مجموعه آبادیس طراحی و تولید شده است . محصولات ست اینترست از صفحات خم با متریال ام دی اف ساخته می‌شود که ظاهری کِروی را دارد و در بازار تهران از جمله مبلمان اداری مدرن است .

محصولات این ست از پر کارترین مبلمان اداری می‌باشد که مناسب برای طراحی ست دکوراسیون اداری است . ست اینترست یکی از دسته ست‌های شیک و زیبا به حساب می‌آید که قیمت گرانی را دارد . در صورتی که به دنبال محصولاتی با طراحی‌های شلوغ و پرکار هستید ، می‌توانید از ست اینترست در این راستا استفاده نمایید .

* جدول زیر کد لیست محصولات ست اینترست است که برای مشاهده هر یک از محصولات مبلمان اداری در تهران می‌توان آن را در وب‌سایت آبادیس جست و جو کرد *

محصول

تیپ

محصول

تیپ

کد میز مدیریت

106 L

کد کمد درب کشویی

” بلند و کوتاه “

1206-120

  1306-120

کد میز معاونت

306 L

کد کمد دیواری

1406-45

 1406-90

کد میز کارشناسی

406 L

کد کمد دیواری درب کشویی

1406-120

کد میز کارمندی

506

کد فایل تک کشو

1506-1D

کد میز کنفرانس تک

606 M

کد فایل دو کشو

1506-2D

کد میز کنفراس مکمل

606 T

کد فایل سه کشو

1506-3D

کد میز گردهمایی C

706 C

کد فایل چهار کشو

1506-4D

کد میز گردهمایی U

706 U

کد اقلام تکمیلی ” میز تلویزیون “

1606

کد کانتر منشی

806 L

کد اقلام تکمیلی ” میز جلو مبلی “

1706

کد کانتر بانکی

906

کد اقلام تکمیلی ” کمد پرینتر “

کد میز کار گروهی

1006 T

کد اقلام تکمیلی ” تریبون “

1906

کد میز مشاوره

1006 SC

کد اقلام تکمیلی ” فلاورباکس “

2006

کد کمد دکوراتیو بلند

1106 T

کد اقلام تکمیلی ” کیس استند “

کد کمد دکوراتیو کوتاه

کد اقلام تکمیلی ” زیر پایی “

کد کمدهای بلند

1206-45

 1206-90

کد اقلام تکمیلی ” جالباسی “

کد کمدهای کوتاه

1306-45

1306-90

جمع محصولات

27

فریم مکعبی یا مربعی معنی کیوب فریم است که با استفاده از دو متریال MDF و فلز ” به صورت ترکیبی با پایه‌های فلزی ( کلاف‌های فلزی با رنگ‌بندی مختلف ) ” ساخته می‌شود . در این ست کلاف‌های ۵ در ۳ دیده می‌شود که به یک دیگر متصل ( جوشکاری ) شده‌اند ، به طوری که ابتدا برای اتصالات خاص خود آماده سازی می‌شود و سپس ام دی اف متصل می‌گردد .

ست کیوب فریم از محصولات جدید آبادیس بشمار می‌رود که در مقابل ست رک فریم مقرون به صرفه‌تر و کم کارتر می‌باشد . این ست در سبک طراحی مینیمال است و محصولات آن مناسب برای محیط‌های اداری خنثی و مینیمال می‌باشد . ست کیوب فریم به دکوراسیون اداری کمک می‌کند تا ظاهری مدرن و شیک را به خود بگیرند .

* جدول زیر کد لیست محصولات ست کیوب فریم است که برای مشاهده هر یک از محصولات مبلمان اداری در تهران می‌توان آن را در وب‌سایت آبادیس جست و جو کرد *

محصول

تیپ

محصول

تیپ

کد میز مدیریت

107 L

کد کمد درب کشویی

” بلند و کوتاه “

کد میز معاونت

307 L

کد کمد دیواری

کد میز کارشناسی

407 L

کد کمد دیواری درب کشویی

کد میز کارمندی

507

کد فایل تک کشو

1507-1D

کد میز کنفرانس تک

607 M

کد فایل دو کشو

1507-2D

کد میز کنفراس مکمل

607 T

کد فایل سه کشو

1507-3D

کد میز گردهمایی C

707 C

کد فایل چهار کشو

1507-4D

کد میز گردهمایی U

707 U

کد اقلام تکمیلی ” میز تلویزیون “

1607

کد کانتر منشی

807 L

کد اقلام تکمیلی ” میز جلو مبلی “

1707

کد کانتر بانکی

کد اقلام تکمیلی ” کمد پرینتر “

کد میز کار گروهی

1007 T

کد اقلام تکمیلی ” تریبون “

1907

کد میز مشاوره

کد اقلام تکمیلی ” فلاورباکس “

2007

کد کمد دکوراتیو بلند

کد اقلام تکمیلی ” کیس استند “

کد کمد دکوراتیو کوتاه

کد اقلام تکمیلی ” زیر پایی “

کد کمدهای بلند

1207-45

1207-90

کد اقلام تکمیلی ” جالباسی “

کد کمدهای کوتاه

1307-45

  1307-90

جمع محصولات

19

در مورد ست رک فریم باید بگوییم که در لغت به معنای فریم مستطیلی است . این ست در سبک طراحی مینیمال ساخته شده که از جمله ست‌های جدید آبادیس می‌باشد . محیط‌های اداری خنثی و مینیمال می‌توانند جهت ایجاد دکوراسیون شیک و زیبایی از آن بهره برد .

در ساخت ست رک فریم ” همچون ست کیوب فرم ” ، از ترکیب متریال ام دی اف و پایه‌های فلزی ( کلاف‌های فلزی با رنگ بندی مختلف ) استفاده نموده‌اند که کلاف‌های ۵ در ۳ را دارد . این کلاف‌ها ابتدا به یکدیگر متصل ( جوشکاری ) می‌شوند و سپس MDF اضافه می‌گردد . ناگفته نماند که نسبت به ست کیوب فریم گران‌تر و پر کارتر است .

* جدول زیر کد لیست محصولات ست رک فریم است که برای مشاهده هر یک از محصولات مبلمان اداری در تهران می‌توان آن را در وب‌سایت آبادیس جست و جو کرد *

محصول

تیپ

محصول

تیپ

کد میز مدیریت

108 L

کد کمد درب کشویی

” بلند و کوتاه “

کد میز معاونت

308 L

کد کمد دیواری

کد میز کارشناسی

408 L

کد کمد دیواری درب کشویی

کد میز کارمندی

508

کد فایل تک کشو

کد میز کنفرانس تک

608 M

کد فایل دو کشو

کد میز کنفراس مکمل

608 T

کد فایل سه کشو

کد میز گردهمایی C

708 C

کد فایل چهار کشو

کد میز گردهمایی U

708 U

کد اقلام تکمیلی ” میز تلویزیون “

1608

کد کانتر منشی

808 L

کد اقلام تکمیلی ” میز جلو مبلی “

1708

کد کانتر بانکی

کد اقلام تکمیلی ” کمد پرینتر “

کد میز کار گروهی

1008 T

کد اقلام تکمیلی ” تریبون “

1908

کد میز مشاوره

کد اقلام تکمیلی ” فلاورباکس “

2008

کد کمد دکوراتیو بلند

کد اقلام تکمیلی ” کیس استند “

کد کمد دکوراتیو کوتاه

1108 S

کد اقلام تکمیلی ” زیر پایی “

کد کمدهای بلند

1208-45

 1208-90

کد اقلام تکمیلی ” جالباسی “

کد کمدهای کوتاه

1308-45

  1308-90

جمع محصولات

19

البته در محصولات آبادیس دو گروه خانواده دیگر نیز وجود دارد که در یکی صندلی آبادیس قرار دارد و گروه دیگر شامل انواع مبل اداری آبادیس می‌شود . در این گروه‌ها به ترتیب صندلی‌ها شامل ۲۶ محصول و مبل‌ها ۴ محصول ” ۲ مبل تک نفره و ۲ مبل دو نفره ” می‌گردد . جهت مشاهده هر یک می‌توان به لینک‌های مربوطه مراجعه نمایید .

مبلمان اداری در تهران 13

پس از تحلیل چندین جنبه کلیدی در زمینه خرید مبلمان اداری ، اکنون به بررسی برخی از معیارهای اساسی در طرحی و تولید مبلمان اداری در تهران می‌پردازیم . معیارهای متفاوتی وجود دارد که در فرآیندهای طراحی ، ساخت ، تولید و نصب مبلمان اداری ایفا نقش می‌نماید تا یک مبلمان اداری به مرحله تولید انبوه و عرضه در بازار تهران برسد .

مبلمان اداری باید سازگار با محیط باشد و با توجه به متراژ ، نورپردازی ، رنگ‌بندی ، سبک و کاربرد فضای کاری طراحی و تولید گردد . به طور مثال : محصولات باید به گونه‌ای طراحی و چیده شوند که از جریان و حرکت و تهویه هوا جلوگیری ننمایند و مانع هر گونه شلوغی و نابسامانی در محیط کار گردد . علاوه بر آن ، جهت ایجاد تعادل میان جدیت و راحتی باید با دیگر عناصر دکوراسیون داخلی فضای کاری همخوانی داشته باشد .

پس از آن ، مبلمان اداری باید برای پاسخ دادن به تمامی نیازهای عملکردی افراد طراحی و تولید شود . مثلا : در طراحی صندلی‌های اداری چرخ‌ها و قابلیت تنظیم ارتفاع به ایجاد راحتی در زمان استفاده افراد کمک می‌کند . کیفیت و دوام مواد اولیه از جمله معیارهای مهم در طرح‌های مبلمان اداری به حساب می‌آیند که در زمان طراحی مبلمان اداری در تهران مورد توجه قرار گیرند .

به شکل کلی مبلمان باید در برابر فشار ، سایش ، خراش ، خوردگی ، حرارت ، رطوبت و تابش نور خورشید تحمل بالایی از خود نشان دهد . در نظر گرفتن این موضوع بسیار حائز اهمیت است ، چراکه مبلمان اداری مدت زمان طولانی می‌گیرد . با بیان این موضوعات می‌توان نتیجه گرفت که توجه به این معیارها می‌تواند خرید مبلمان ادرای را به عنوان یک سرمایه‌گذاری حیاتی برای شرکت‌ها و ادارات تبدیل نماید .

در تهران تولیدکنندگان بسیاری ” اعم از کوچک و بزرگ ” وجود دارند که مشغول به طراحی و تولید مبلمان می‌باشند . تولیدکنندگان کوچک می‌توانند طراحی متنوعی را در اختیار خریدار قرار دهند ؛ اما ممکن است که در سفارش سازی مبلمان و کیفیت آن تردید به وجود آورد .

در حالی که تولیدکنندگان بزرگ می‌توانند علاوه بر ارائه محصولات متنوع ، مبلمان اداری با کیفیتی را در کنار خدمات و ضمانت مناسب سفارش سازی نمایند . آبادیس یک تولیدکننده خوش نام در صنعت طراحی و تولید و اجرای مبلمان اداری در تهران می‌باشد که با اهداف مطلوب خود قدم در بازار مبل تهران گذاشته است ، هدف آبادیس به شرح زیر خواهد بود :

  • توسعه صنعت طراحی و تولید و اجرای مبلمان اداری در تهران
  • توجه به نیازهای ادارات و شرکت‌های تهرانی
  • ایجاد حس راحتی در ادارات و شرکت‌ها
  • بهبود عملکرد کارمندان و کارکنان مجموعه‌ها
  • بالا بردن ایمنی و سلامت آنان
  • افزایش رضایت کاری
  • و …
مبلمان اداری در تهران 15

امروزه مشتریان در صنعت مبلمان اداری نمی‌توانند چشم بسته به دنبال نام تجاری غیر بروند ، بلکه باید به فرآیندهایی چون : جایگاه مجموعه ، فروش سابقه درخشان و پیوسته آن ، اجرای پروژه‌های به خصوص و … هم توجه نمایند تا یک خرید مطمئن توسط مشتری مبلمان اداری بی‌نظیری ثبت شود .

با توجه به این موضوع ، برند آبادیس از جمله فعالان صنعت تولید مبلمان اداری در کرج بشمار می‌رود که در یکی از قطب‌های تولید مبلمان اداری قرار دارد و همواره به طراحی و تولید و اجرای مبلمان اداری در سطح کشور می‌پردازد . این شرکت با توجه به چند دهه فعالیت خود در حوزه تولید مبلمان اداری به جایگاه مناسبی رسیده است .

آبادیس در موقعیت جغرافیایی تهران هم موقعیتی را کسب نموده که جدا از لمس محصول توسط شخص از آن به عنوان یک برند پیشگام یاد می‌کنند . در واقع مجموعه مبلمان اداری آبادیس در بازار و فرآیند فروش سابقه درخشان و پیوسته را از خود به جای گذاشته و با توجه به آن نگاه‌های زیادی را به سوی خود کشانده است .

آبادیس یک مجموعه شگفت‌انگیز می‌باشد که تجربیات فنی مفید و مطلوبی را با بهره‌گیری از متخصصین طراحی داخلی ، گروه تولیدی حرفه‌ای ، ماشین آلات پیشرفته ، کارخانه با فضای مفید برای تولید به دست آورده تا اهداف بزرگ خود ( اعم از : تضمین کیفیت ، قیمت مناسب ، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش مطلوب و … ) تحقق دهد .

اما وجه تمایز آبادیس تنها به پروژه‌های متعدد در زمینه ( طراحی تجهیزات و مصنوعات چوبی ، لوازم جانبی و مجموعه کامل از نیازهای یک محیط اداری ) ختم نمی‌شود ، بلکه با تشکیل و راه اندازی بهترین مرکز تخصصی مشاوره رایگان به ارائه مشاوره مساعد و دلپذیر می‌پردازد .

آبادیس همواره « با بانک هنر پردازش فضا » معتقد است که مبلمان اداری درخور شرکت‌ها و ادارات باید با تلفیق هنر ، دانش و تکنولوژی‌های روز دنیا و ارائه ایده‌های نو و خلاقانه طراحی و تولید و اجرا شود و یکی از جنبه‌های ضروری جهت ایجاد یک فضای کاری حرفه‌ای ، کاربردی ، شکیل و دلپذیر است .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید