رویداد نمایشگاه مبلمان کیش
نمایشگاه مبلمان کیش

نمایشگاه مبلمان کیش یک رویداد بین‌المللی است که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌گردد . بازدید کنندگان در این نمایشگاه با بیشتر برندهای مطرح و صادراتی حوزه مبلمان آشنا می‌شوند . این رویداد نمایشگاهی فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین طراحی‌ها ، محصولات و خدمات صنعت مبلمان بشمار می‌رود .

بازدید از نمایشگاه مبلمان کیش به مدت چهار روز از آذر ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت که از تاریخ ۲۰ آذر ماه شروع و در تاریخ ۲۴ آذر ماه ” ۱۱ تا ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ ” پایان می‌یابد . بازدید از نمایشگاه برای عموم کاملا آزاد و رایگان است که در ساعات محدود از روز «  ۱۷ تا ۲۲ » امکان می‌پذیرد .

نمایشگاه مبلمان ۱۴۰۲ کیش ، یکی از آخرین نمایشگاه‌های بین‌المللی آفیس فرنیچر بحساب می‌آید که در چهار گروه کالایی ( غرفه‌هایی مانند : مبلمان مدرن و راحتی ، مبلمان کلاسیک ، مبلمان کودک و نوجوان و مبلمان فلزی ) تقسیم‌بندی شده است . این گروه بندی ، بازدید از غرفه‌ها را آسان‌تر می‌کند و سرعت آن را افزایش می‌دهد .

بازدیدکنندگان در این رویداد نمایشگاهی به شناسایی ۳۰۰ برند معتبر صنعت مبلمان می‌پردازند که شامل شرکت‌های پیشگام صعنت مبلمان ایران و برندهای معتبری از سراسر جهان می‌شوند . بازدید کنندگان می‌توانند با مراجعه به غرفه‌ها ، محصولات متنوعی را بررسی نمایند .

رویداد نمایشگاه مبلمان کیش

با توجه به گروه بندی ( غرفه‌هایی مانند : مبلمان مدرن و راحتی ، مبلمان کلاسیک ، مبلمان کودک و نوجوان و مبلمان فلزی ) انجام شده ، انواع محصولات با کفیفت به همراه بهترین خدمات در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار می‌گیرند تا آن‌ها به شناسایی و ارزیابی نوع محصول و خدمات ارائه شده بپردازند .

در رویداد نمایشگاهی مبل کیش آذر ۱۴۰۲ نوع و کیفیت این موضوع برای بازدید کننده بسیار حائز اهمیت است ؛ چراکه یک بازدید کننده درپی جستجوی محصول ارائه شده با کیفیت توسط یک برند خاص می‌باشد تا نیاز خود را به بهترین نحو ممکن ، رفع نماید . یک بازدید کننده با مراجعه به این محل می‌تواند محصولات متعددی از صنعت مبلمان را مشاهده و ارزیابی نماید .

بطور خاص ، مبلمان کودک و نوجوان یکی از محصولاتی است که در این رویداد دیده می‌شود . این نوع مبلمان همان وسایل و اثاثیه‌ای ” اعم از انواع تختخواب ، میز تحریر ، صندلی ، مبل ، پاف ، کمد ، قفسه ، کتابخانه و … ” هستند که برای تجهیز اتاق کودک و نوجوان طراحی و تولید شده‌اند .

در این نمایشگاه محصولات مبل کودکان و نوجوانان با رنگ و طرح‌های شاد و جذاب شناسایی می‌شوند که ارتباط مستقیمی را با سلیقه و جنسیت آن‌ها دارد . برخی از رنگ‌های متداول و محبوب برای مبل کودکان و نوجوانان خواب کودک و نوجوان عبارتند از : صورتی ، آبی ، سبز ، زرد و … هستند .

رویداد نمایشگاه مبلمان کیش

مبلمان کودک و نوجوانی که در نمایشگاه مبل کیش به معرض دید بازدید کنندگان گذاشته می‌شود ، ویژگی‌هایی جذابی « مانند : ایمنی ، کیفیت ، مقاومت ، راحتی ، قابلیت تغییر و تنظیم ، هماهنگی رنگی و زیبایی » را دارند . چنین خصوصیاتی در یک محصول موجب رشد و یادگیری بهتر « کودک و نوجوان » می‌گردد .

بادید کننده می‌تواند با توجه به تبلیغات برندهای معتبر ، کاتالوگ دیگر محصولات ” ( مبلمان راحتی ، مدرن ، کلاسیک ، هتلی ، رستورانی ، فضای باز و اداری با طراحی‌ها و بافت‌های منحصربه فرد و کار دست ) و ( مبلمان فلزی و پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی‌های جذاب مناسب فضاهای مختلف مانند مدرسه ، دانشگاه ، بیمارستان و … ) ” را دریافت و ارزیابی نماید .

مکان‌های vip و cip غرفه‌ها این فرصت را فراهم ساخته تا تولیدکنندگان خوش نام صنعت مبلمان در آن‌جا ، جهت اعطای نمایندگی‌های خود و انجام مذاکره و عقد قرار داد با بازدیدکنندگان بپردازند . این مسئله برای بازدید کنندگانی دارای اهمیت می‌باشد که به دنبال دریافت نمایندگی هستند .

به شکل کلی ، در نمایشگاه بین‌المللی مبل کیش خریداران جدید به ملاقات با بهترین تولید کنندگان می‌پردازند و یا مذاکراتی را با بهترین واسطه‌های بازار مبلمان انجام می‌دهند . با بیان این موضوعات بیان شده می‌توان نتیجه گرفت که نمایشگاه مبلمان کیش ، نقش بسزایی برای رفع نیاز بازدید کننده را دارد .

رویداد نمایشگاه مبلمان کیش

محل برگزاری نمایشگاه مبلمان کیش ، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش می‌باشد که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی کیش واقع شده است . این مرکز در سه سالن ” با مساحت ۱۸۰۰۰ متر ” به برگزاری انواع نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی مشغول می‌باشد . شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک‌های زیر ، اطلاعات بیشتری درباره محل نمایشگاه و نقشه راهنما دریافت کنید :

نمایشگاه بین‌المللی مبلمان کیش

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید