دکوراسیون تالار گفتگو
دکوراسیون تالار گفتگو

امروزه برای همه‌ی فضاها و هر بخش اداره ، مبلمان و دکوراسیونی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند . یکی از بخش‌های مهم اداره‌ها که دکوراسیون آن بسیار حائز اهمیت است ، تالار گفتگو می‌باشد . تالار گفتگو همان اتاق کنفرانس است و به دلیل تبادل اطلاعات و نظر و تشکیل جلسات مهم ، دکوراسیون تالار گفتگو از اهمیت بسزایی برخوردار است . در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با تالار گفتگو ، دکوراسیون تالار گفتگو ، مبلمان و اجزای دکوراسیون تالار گفتگو و … آشنا کنیم .

دکوراسیون تالار گفتگو

در اداره‌ها و شرکت‌ها بخشی وجود دارد که در آنجا گفتگو ، تبادل نظر و اطلاعات و … انجام می‌شود به آن بخش تالار گفتگو می‌گویند . نام این بخش اتاق کنفرانس نیز است و جلسات یک مجموعه در آنجا تشکیل می‌شود . تالار گفتگو مانند سایر بخش‌های اداره‌ها دارای دکوراسیونی است . که در ادامه شما را با دکوراسیون تالار گفتگو و اجزای دکوراسیون تالار گفتگو آشنا خواهیم کرد .

دکوراسیون تالار گفتگو

دکوراسیون تالار گفتگو مانند سایر دکوراسیون‌ها دارای اجزای مهم و لازمی است که به شرح زیر می‌باشند .

یکی از اصلی‌ترین اجزای دکوراسیون تالار گفتگو میز کنفرانس است . امروزه ، میز کنفرانس اداری یکی از لازمه‌های مبلمان اداری است ، اداره‌ها است و عضو کلیدی شرکت‌ها و فضاهای اداری محسوب می‌شود . میز کنفرانس از اصلی‌ترین وسایل طراحی مبلمان اداری تالار گفتگو اداره‌ها است و اگر می‌خواهید جلسه و کنفرانس بدون مشکل و بی‌دردسر داشته باشید و جلسات در فضاهایی که سازماندهی شده‌اند ، برگزار شوند ؛ میز کنفرانس به شما توصیه می‌شود .

همچنین با استفاده از میز کنفرانس اداری بهره‌وری نیز افزایش می‌یابد و جلسات و گفتگوهایتان بازتاب بسیار عالی خواهند داشت . اتاق کنفرانس ، محل و مکانی برای تبادل نظر و گفتگوی اشخاص و کارمندان است . تالار گفتگو از بخش‌های مهم و اصلی هر اداره‌ای می‌باشد ؛ بنابراین بسیار حائز اهمیت است .

میز کنفرانس همانطور که از اسمش پیدا است ، برای برگزاری جلسات بین کارمندان و به منظور گفتگو و تبادل نظر و اطلاعات و همچنین برگزاری جلسه و مذاکره با سایر اداره‌ها و شرکت‌ها استفاده می‌شود و برای دکوراسیون تالار گفتگو طراحی و ساخته شده است . در طراحی تالار گفتگو اداره‌ها باید از بهترین وسایل طراحی مبلمان اداری استفاده کرد .

یک میز کنفرانس اداری باید مناسب برای فضاهای اداری و متناسب با دکوراسیون شرکت‌ها باشد و حس متفاوت و بهتری به جلسات شرکت‌ها و اداره‌ها بدهد و نیز میز کنفرانس بر جلساتی که برگزار می‌شود تأثیرگذار است ؛ از این رو بر روندکاری کارمندان مؤثر است . اغلب ، میزهای کنفرانس اداری از جنس و متریال MDF ساخته می‌شوند ؛ چرا که دارای تنوع بالا از طرح ، رنگ و روکش است و همچنین وزن نسبتاً سبکی دارد و مقرون به صرفه است . یکی دیگر از مزایای متریال MDF این است که شکل‌پذیری آن آسان است .

بنابراین در هر مدل و سایز و ابعاد به راحتی ساخته می‌شوند و افراد می‌توانند سفارش دهند . سطح صافی که میز کنفرانس MDF دارد باعث می‌شود افراد هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشند و نیز هنگام استفاده با مشکل مواجه نشوند . میزهای کنفرانس MDF با ترکیب دیگر متریال طراحی و ساخته شده‌اند .

برخی از آنها دارای سطح شیشه‌ای و شفافی هستند که استفاده از این مدل میز کنفرانس MDF سبکی مدرن و خاص در تالار گفتگو اداره‌ها ایجاد می‌کند و فضا را متنوع و زیبا می‌کند . برخی دیگر از میزهای کنفرانس MDF دارای پایه‌های فلزی هستند . میز کنفرانس MDF در چند شکل و مدل طراحی و ساخته شده‌ است .

  1. مربع
  2. بیضی
  3. مستطیل
  4. دایره

هر کدام از این مدل‌های ذکر شده با توجه به ابعاد و شکل تالار گفتگو انتخاب می‌شوند و می‌توان در طراحی دکوراسیون تالار گفتگو استفاده شود . پس مدل و شکل میز کنفرانس MDF به ابعاد و شکل تالار گفتگو و یا مکانی که قرار است در آنجا قرار بگیرد ، بستگی دارد . اگر تالار گفتگو اداره‌ی شما مستطیلی و بزرگ است ، استفاده از میز کنفرانس MDF مستطیل یا بیضی بهتر است و مناسب می‌باشد .

اگر تالار گفتگو اداره‌ی مورد نظرتان مربعی و کوچک است یا به صورت دایره‌وار است ، استفاده از میز کنفرانس MDF دایره‌ای ، نیم‌دایره و یا مربع گزینه‌ی بسیار مناسبی است و بهترین انتخاب می‌باشد . با توجه به فرآیند ساخت میزهای کنفرانس MDF دایره‌ای یا نیم‌دایره ، این نوع میزها کمتر تولید می‌شوند و متقاضی و مشتریان کمتری دارند . امروزه سبک جدیدی از میزهای کنفرانس MDF طراحی و ساخته شده است که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است .

این مدل میز کنفرانس MDF دارای فضای خالی در قسمت میانه‌ی میز است که ظاهری متفاوت ایجاد می‌کند . دو دسته میز کنفرانس MDF وجود دارد که برخی از آنها به شکل حرف انگلیسی L طراحی و تولید می‌شوند و برخی دیگر ، به شکل حرف انگلیسی U ساخته می‌شوند و به دلیل اینکه فضای مشخصی برای سخنران در آن وجود دارد ؛ مورد استقبال افراد و مشتریان زیادی قرار گرفته است .

فلاورباکس‌ اداری یکی از گزینه‌های مناسب و عالی برای دعوت طبیعت به محیط‌کار و فضای اداری است که باعث ایجای فضایی آرامش‌بخش و زیبا در تالار گفتگو می‌شود . وجود گل و گیاه حال و هوای سنگین اداره‌ها را عوض می‌کند و حال و هوای تازه و سرشار از شادابی و طراوت ایجاد می‌کند که این امر باعث می‌شود که کارمندان هنگام کار احساس عالی و شادی داشته باشند و بر روندکاری کارمندان تأثیرگذار است .

همچنین بر احساسات مراجعه‌کنندگان و ارباب‌رجوعان نیز بسیار تأثیرگذار است و فضای اداری را برای آنها بسیار جذاب و زیبا می‌کند . این جعبه‌ی زیبا شرایطی را برای شما فراهم می‌کند که حتی در کوچک‌ترین دفتر کار به خوبی از مزایا طبیعت و سرسبزی گل و گیاهان برای افزایش کارایی کارمندان استفاده کنید .

همانطور که از اسمش مشخص است ، فلاورباکس یک کلمه‌ی انگلیسی است که به معنی جعبه‌ی گل می‌باشد که امروزه ، در انواع مختلف آن در دنیای دکوراسیون طراحی و ساخته می‌شود و اغلب ؛ گیاهان مخصوص و مینیمال داخل آنها برای رشد قرار می‌گیرند .

به طور کلی انواع متنوع و شکیلی از فلاورباکس‌ اداری در دنیای دکوراسیون وجود دارد که بر اساس مصالحی که در ساخت آنها استفاده شده است ، دسته‌بندی می‌شود که می‌توان به فلاورباکس اداری چوبی ، بتنی ، پلاستیکی ، شیشه‌ای و … اشاره کرد . شما می‌توانید طبق شرایط خود و شرایط محیط اداری خود فلاورباکس اداری خود را انتخاب نمایید .

یکی دیگر از اجزای لازم در دکوراسیون تالار گفتگو مبل اداری است که برای استراحت و نشیمن افراد ساخته شده است . این مبل دارای یک مبل 2 نفره و دو مبل 1 نفره است . این مبل به دلیلی اینکه برای مشتریان و اراباب رجوعان و برخی از کارمندان ساخته شده است ؛ طراحی آن از اهمیت بسزایی برخوردار است و به همین دلیلی دارای انواع متنوعی است . مبل اداری دارای انواع متنوعی است تا افراد بتوانند در این تنوع بهترین را برای خود و فضای مورد نظرشان انتخاب نمایند .

  1. مبل اداری مدرن
  2. مبل اداری کلاسیک
  3. مبل اداری راحتی
  4. مبل اداری استیل

دیوارکوب ، از دیگر اجزای دکوراسیون تالار گفتگو است و پوششی است که بر روی دیوار و یا سقف ، استفاده می‌شود که سبکی تزئینی در پنل‌سازی چوب است . این محصول در منازلی با سبک سنتی رایج است . دیوارکوب‌ها معمولاً به صورت عمودی نصب می‌شوند ؛ هر چند برخی از افراد برای ایجاد ظاهری متفاوت و برای ایجاد تنوع آنها را به صورت افقی نصب می‌کنند .

استفاده از دیوارکوب در فضاهای مسکونی و منازل جلوه‌ی چندان جالبی به محیط نمی‌دهد و جذابیت خاصی ایجاد نمی‌کند ؛ مگر اینکه آن را روی ستون‌ها و یا فضای بین کابینت‌های آشپزخانه نصب کنند اما به طور کلی فضا را در منازل بی‌روح می‌کند . در حالی که استفاده از دیوارکوب برای فضاهای اداری و شرکت‌های تجاری مناسب‌تر است و در صورتی که طبق اصول طراحی دکوراسیون اجرا شود ، فضای اداری را بسیار شیک و رسمی می‌کند .

طوری که هیچ متریال دکوراتیو دیگر و نیز کاغذ دیواری‌های گران نمی‌توانند چنین جذابیت و رسمی تری به فضای اداری ببخشند . دیوارکوب ، همانطور که گفته شد علاوه بر دیوار بر روی سقف‌ها نیز نصب می‌شوند و از نظر نصب و اجرا نیز سریع و به آسانی نصب می‌شوند و دارای قیمت مناسبی هستند .

دیوارکوب دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوع هستند و عملکردهای متنوعی دارند که در بخش‌های مختلف مانند محل سکونت ، محل کار و اداره‌ها و دیگر اماکن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند . دیوارکوب‌ها در انواع جنس و متریال طراحی و ساخته شده‌اند که یکی از پرطرفدارترین آنها ، دیوارکوب MDF است .

دکوراسیون تالار گفتگو

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس با استفاده از این مقاله شما را با یکی از مهم‌ترین دکوراسیون ، یعنی دکوراسیون تالار گفتگو ، عناصر مهم و لازم دکوراسیون تالار گفتگو و ویژگی‌های هر یک از آنها آشنا کرد تا نسبت به آن آگاه باشید و در هنگام انتخاب و تهیه با مشکل مواجه نشوید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید