خرید کانتر پذیرش
خرید کانتر پذیرش

تمامی ادارات و دفاتر کاری و تجاری دارای قسمت لابی و یا دیگر قسمت‌ها هستند که بخش منشی و پذیرش اداره در آنجا است . در این قسمت مانند دیگر قسمت‌های اداره که دارای مبلمانی است ؛ این قسمت نیز مبلمانی قرار می‌گیرد . اصلی‌ترین اجزای قسمت پذیرش و مبلمان اداری یک مجموعه ، موسسه و اداره ، کانتر پذیرش است .

کانترها در صنعت دکوراسیون و مبلمان اداری دارای انواع متنوعی از جمله کانتر بانکی ، کانتر پذیرش و … هستند . یکی از انواع کاربردی کانترها در مبلمان اداری ، کانتر پذیرش است . کانتر پذیرش دارای انواع متنوعی از نظر جنس و متریال ، طرح و رنگ ، سایز و ابعاد است و هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند .

بنابراین ما باید هنگام خرید کانتر پذیرش به این نکات توجه کنیم و کانتر مناسب محیط خود را تهیه نماییم . در ادامه مقاله شما را با نکاتی آشنا خواهیم کرد که این نکات اهمیت بسزایی در خرید کانتر پذیرش دارند .

خرید کانتر پذیرش

ابتدا سوال پیش می‌آید که کانتر پذیرش چیست ؟ همانطور که در قسمت فوق اشاره شد ، کانتر پذیرش از اجزای مهم مبلمان اداری است و در قسمت لابی و یا ورودی یک مجموعه قرار می‌گیرد . این نوع کانتر برای کارمندان اداره‌ها و دفاتر طراحی شده است . بر روی این کانتر تمامی وسایل کار و ضروری قرار می‌گیرد . کانتر پذیرش طوری طراحی شده است که مانیتور ، کیس و لوازم جانبی به راحتی بر روی آن قرار می‌گیرد .

این کانتر به گونه‌ای است که افراد دید کافی برای مشاهده سیستم پذیرش و تجهیزات کاری کارمند ندارند و کارمند هنگام کار احساس راحتی و امنیت خواهد داشت . این کانتر مانند دیگر مبلمان اداری دارای تنوعی است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند . این محصول از مبلمان اداری دارای جذابیت و زیبایی خاص است که دکوراسیون اداری را منحصر به فرد می‌کند . تنوع این محصول از عوامل مهمی است که در هنگام خرید کانتر پذیرش باید به آن توجه ویژه‌ای داشت .

خرید کانتر پذیرش

کانتر پذیرش از نظر جنس و متریال دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام دارای خصوصیت محنصر به فردی است . این نکته به هنگام خرید تاثیر بسزایی بر روی انتخاب افراد می‌گذارد . کانتر پذیرش به طور کلی در 4 نوع از جنس و متریال ساخته شده است و به شرح زیر هستند :

این نوع کانتر پذیرش دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است و به دلیل متریال طبیعی که دارد ؛ دارای سبک کلاسیک و سلطنتی است . به همین دلیل این نوع کانتر پذیرش در مکان‌هایی با سبک کلاسیک استفاده می‌شود . کانتر پذیرش از چوب‌های طبیعی مقاوم ساخته شده است و متریال آن باعث شده که این کانتر پذیرش طول عمر بالایی داشته باشد .

کانتر پذیرش چوبی قیمت بالایی نسبت به سایر کانترها دارد ؛ چراکه متریال آن طبیعی است و خود به تنهایی زیبایی و جذابیت کافی را دارد . بنابراین در هنگام خرید کانتر پذیرش چوبی باید به بودجه توجه بسزایی نمود .

MDF ، یکی از محبوب‌ترین متریال‌هایی است که در ساخت بسیاری از مبلمان‌ها استفاده می‌شود . MDF چوبی است که به طور طبیعی موجود نیست ؛ از چوب‌های مصنوعی محسوب می‌شود و در کارخانه تولید می‌شود . MDF مخفف کلمه‌ی لاتین به معنی تخته فیبر با چگالی متوسط است و این متریال از تکه‌های چوب ، رزین و موم ساخته شده است .

تنوع این متریال یکی از دلایل محبوبیت آن است و روکش MDF ویژگی‌های ظاهری آن را تعیین می‌کند ؛ به عنوان مثال MDF خام دارای طرحی ساده و مینیمال است . ولی MDF با روکش هایگلاس دارای براقیت خاصی است که جلوه بسزایی به فضا می‌بخشد و در فضای مدرن بسیار کاربردی است . MDF وزن سبکی نسبت به متریال چوب دارد که بسیار انعطاف‌پذیر است و به راحتی در شکل دلخواه افراد ساخته می‌شود .

MDF ، در عین سبک و منعطف بودن ، بسیار مقاوم است . برخی از آن‌ها حتی در برابر رطوبت و حرارت مقاوم هستند . MDF با تمام ویژگی‌های خاصی که دارد ، قیمت مناسبی نیز نسبت به سایر متریال‌ها دارد و به همین دلیل بسیار مقرون به صرفه است . در هنگام خرید کانتر پذیرش MDF باید به این تنوع و ویژگی‌ها توجه نمود تا بهترین را برای فضای خود انتخاب کرد .

یکی دیگر از متریال‌ها که فضا را بسیار شیک ، خاص و مدرن می‌کند ؛ متریال شیشه است . شیشه برخلاف تصور افراد که ظریف و شکننده است ، بسیار مقاوم و مستحکم می‌باشد . این نوع کانتر پذیرش اگر به درستی و خوبی نگهداری شود ؛ بسیار مقاوم است و نیز طول عمر بالایی خواهد داشت . شیشه از یک ماده ژل مانند ساخته شده و این ماده بسیار تطبیق‌پذیر است . در ساخت این کانتر پذیرش از دیگر متریال مانند فلز ، چوب ، سرامیک استفاده می‌شود .

برای ساخت مبلمانی که از جنس شیشه است ؛ می‌توان از انواع شیشه‌ها از جمله شیشه شفاف ، شیشه سکوریت ، شیشه لمینت ، شیشه مات و شیشه رنگی استفاده کرد . شیشه سکوریت از کاربردی‌ترین شیشه‌ها است که در ساخت کانتر پذیرش از این نوع شیشه استفاده می‌شود ؛ چراکه بسیار مقاوم نسبت به سایر شیشه‌ها است . در هنگام خرید کانتر پذیرش شیشه‌ای باید به نوع شیشه و دیگر متریال استفاده شده در ساخت آن توجه ویژه‌ای کرد .

این نوع کانتر پذیرش از انواع فلزات اعم از فلز استیل ، فولاد ، آهن ، آلومینیوم ، برنج و … ساخته شده است . اما اغلب در ساخت مبلمان دکوراسیون از فلز استیل و آلومینیوم استفاده می‌شود . چراکه بسیار در برابر پوسیدگی مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند . در عین حال وزن سبکی دارند و در اشکال مختلف ساخته می‌شوند .

آلومینیوم و استیل را می‌توان در رنگ‌های مختلف و فرم‌های متنوع تولید نمود و به دلخواه مشتری ساخت . فلز مقاوم‌ترین متریال‌ در بین سایر متریال‌ها است و قیمت مناسبی دارد . در هنگام خرید کانتر پذیرش فلزی باید به این نکته توجه کرد که فلز آن عایق و مقاوم باشد .

خرید کانتر پذیرش

یکی دیگر از نکات مهم در خرید کانتر پذیرش فرم و شکل آن است . کانتر پذیرش بر اساس فرم و شکل بسیار متنوع است که برای رفع نیاز و تمام سلیقه‌ها می‌باشد . افراد می‌توانند آنچه را که مناسب فضای مورد نظرشان است ، را تهیه کنند . در ادامه قصد داریم که این نکته مهم را در جهت خرید کانتر پذیرش مورد بررسی قرار دهیم .

این نوع کانتر پذیرش همانطور که از اسمش مشخص است ، طراحی ساده‌ای دارد و اغلب از متریال MDF با رنگ‌های نود و خنثی ساخته می‌شود . فرم این کانتر بیشتر مربع و مستطیل می‌باشد . این کانتر پذیرش مناسب فضاهای مدرن ، ساده و مینیمال است . بنابراین در هنگام خرید کانتر پذیرش ساده باید به فضای مورد نظر هم توجه ویژه‌ای کرد .

این نوع کانتر پذیرش در شکل مربع ساخته می‌شود و ابعاد این کانتر متوسط و کوچک است . کانتر پذیرش مربع در تمامی متریال‌ها از جمله MDF ، چوب ، فلز و شیشه ساخته می‌شود و مانند تمامی کانترهای پذیرش رنگ‌های متنوع و شکیلی دارد . کانتر پذیرش مربع به دلیل فرم و شکلی که دارد ، فضا را بسیار شیک و با نظم نشان‌ می‌دهد و فضای بسیاری را اشغال نخواهد کرد . بنابراین اغلب مناسب مکان‌های نقلی است .

این نوع کانتر پذیرش به صورت یک نیم‌دایره ساخته شده است و سبکی خاص و منحصر به فردی به فضای شما می‌بخشد . این نوع کانتر پذیرش بر خلاف کانتر پذیرش مربع مناسب فضاهایی بزرگ است . این نوع کانتر اغلب در متریال چوب و MDF ساخته می‌شود . درهنگام خرید کانتر پذیرش گرد باید به نوع متریال آن توجه نمود ؛ چراکه سبک طراحی کانتر پذیرش را تعیین می‌کند .

این مدل کانتر پذیرش بسیار محبوب است و در اکثر فضاها از این نوع کانتر پذیرش استفاده می‌شود . چراکه دارای تمام سبک‌ها از جمله مدرن ، کلاسیک ، فانتزی و … می‌باشد . کانتر پذیرش مستطیل از تمام متریال‌ها ساخته شده است . ابعاد کانتر پذیرش مستطیل بستگی به محل قرارگیری آن دارد . بنابراین در زمان خرید کانتر پذیرش مستطیل باید به نکته توجه نمود که تعداد منشی‌ها ، مساحت ، فضا و بودجه چقدر است ؟ و فضای مورد نظر دارای چه سبکی می‌باشد ؟ در نتیجه بهترین را برای فضای خود انتخاب کرد .

این نوع کانتر پذیرش از دو عدد مستطیل به صورت افقی و عمودی ساخته شده است . تمام وسایل ضروری و کاری منشی بر روی آن به راحتی قرار می‌گیرد و فضای کمی را اشغال می‌نماید . این کانتر پذیرش مانند سایر کانترهای پذیرش از تمامی متریال‌ها ساخته شده است .

خرید کانتر پذیرش

کانتر پذیرش دارای سبک‌های خاص و منحصر به فردی می‌باشد . سبک کانتر پذیرش از نکات مهم در خرید کانتر پذیرش است . کانتر پذیرش دارای 3 سبک کلی می‌باشد و به شرح زیر می‌باشند :

مدرن

کلاسیک

فانتزی

خرید کانتر پذیرش

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس ، شما را با کانتر پذیرش ( متریال آن ، انواع سبک‌های کانتر پذیرش ، فرم و شکل کانتر پذیرش ) آشنا می‌کند . همچنین با بررسی نکات مهم در هنگام خرید کانتر پذیرش ، شما عزیزان را آگاه نمود تا بهترین را برای خود و فضای موردنظرتان انتخاب نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید