کمد دکوراتیو کوتاه مدست تیپ 1101S
شناسایی کمد دکوراتیو و کردنزا

در شناسایی کمد دکوراتیو یا کردنزا بدوی‌ترین موضوع ، تعریف صحیح آن‌ها است . در ریشه‌یابی کردنزاها باید گفت که ، واژه‌ای در زبان لاتین و از ریشه و کلمه‌ی ( credentia ) به معنای اعتمادی و اعتقادی می‌باشد . از نظر تاریخی در قرن ۱۶ میزی بود ، که روی آن غذاهای مختلف چیده می‌شد تا خدمتکاران از سلامت مواد غذایی در برابر سموم اطمینان حاصل نمایند اما با گذر زمان ساختار پیچیده‌ای به خود گرفته است و در حقیقت کردنزا جزئی از میز و مبلمان اداری می‌باشد ،

که بر روی آن ، ابزار و وسایلی ( کاغذ ، پانچ‌ ، وسایل مربوط دفتر و مواردی از این قبیل ) جهت قرار گرفتن و نگهداری استفاده می‌شود . گروهی معتقدند که این محصول ( کمد دکوراتیو یا کردنزا ) میز کناری است و بعضی دیگر بر این عقیده هستند که این محصول به عنوان میز کارگزاری یا بوفه می‌باشد و برخی دیگر ، آن را مشابه کنسول می‌دانند اما اگر بخواهیم تعریف درستی از این محصول را تشریح کنیم ، آن را می‌توان یک میز کناره‌ای یا یک کابینت در بسته مخصوص قرار گرفتن و نگهداری وسایل ( کاغذها ، پانچ ، وسایل مربوط به دفتر و مواردی از این قبیل ) دانست .

کمد دکوراتیو کوتاه آرمز

انواع کمد دکوراتیو و کردنزا

همان‌طور که می‌دانیم ، کمد دکوراتیو و کردنزا همانند تمامی محصولات از میز و مبلمان اداری ، در تنوع مطلوبی تولید می‌شود . به این جهت باید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم .

همواره به‌ عنوان بروزترین محصول در صنعت میز و مبلمان‌ اداری ، میز دکوراتیو و کردنزا مدرن می‌باشد . این‌ محصول ، تنوع در طراحی و رنگ‌بندی‌های مختلف ، نوع و متریال مرغوب ( اصولاً MDF ) که از سبکی و راحتی به خصوصی در نصب ، ارزانی و مقرون‌به‌صرفه بودن و … می‌باشد .

به این سبب از محبوبیت عمده‌ای در بین کاربران برخوردار است و به هنگام تولید کمد دکوراتیو ‌و کردنزای دارای استاندارد توجه می‌شود .

این نوع محصول ( کمد دکوراتیو و کردنزا کلاسیک ) کاربران خاصی در جهت بهره بردن از آن را دارند و به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد این نوع محصول ، پر زرق و برق بودن در طراحی و رنگ‌بندی متفاوت ‌و ویژه باعث می‌شود تا حس مطلوب و متمایزی را در محیط و فضا برای افراد محیا کند و همچنین در نوع جنس و متریال ، عموما از چوب استفاده می‌شود که در نصب از سنگینی و دشواری بسیاری برخوردار است . پس می‌توان به عنوان گران‌ترین محصول در صنعت میز و مبلمان اداری دانست و هنگام تولید و خرید باید به آن توجه بسزایی شود .

کمد دکوراتیو بلند رکتیکال

از ویژگی‌های کمد دکوراتیو و کردنزا می‌توان به مواردی همچون ، طراحی ظریف و متفاوتی که نسبت به سایر کمدها دارا هستند ، اشاره کرد . این میزها مکمل خوبی برای میزهای مدیریتی هستند و می‌توان در رنگ‌بندی‌های یکسانی با میزهای مدیریت عرضه شوند و همچنین در ساخت از متریال مرغوب استفاده می‌شود تا نهایت زیبایی و نیک منظری ، که الهام گرفته از میز مدیریت می‌باشد را به محیط و فضای هر مجموعه‌ای ( سازمان و اداره یا شرکت‌ها ) القاء کند .

در محیط اداری ، کردنزا جهت نگهداری و ساماندهی مساعد وسایل و ابزارها پدیدار شده‌اند‌ . علاوه بر سطح صاف ، یک کردنزا ممکن است به صورت کابینت ، قفسه ، کشو و نقاط پرکردنی دارا باشد ، که بهره‌گیری از آن باعث نظم و ترتیب در کار مجموعه ( شرکت یا سازمان و اداره ) می‌شود .

کمد دکوراتیو بلند شیدر تیپ 1104T

تولید عاملی مهم ابتدا برای صنعتگران جهت ساخت و سپس برای کاربران و مخاطبان جهت انتخاب آن‌های صورت می‌پذیرد ، است . پس باید نحوه‌ی تولید کمد دکوراتیو و کردنزا را مورد بررسی و واکاوی اصولی و دقیق قرار دهیم تا حد اکثر اطلاعات را برای هر دو گروه فراهم سازیم .

ابعاد و اندازه کردنزا در طول اساساً بلند و البته صاف می‌باشد ، دارای فضاهایی است که باید در راستای سازماندهی و نظم بخشیدن به ترتیب و چینش وسایل و ابزار ( کاغذ ، پانچ ، کتاب و مواردی از این قبیل و … ) مورد نیاز هر مجموعه ( سازمان و اداره یا شرکت ) باشد و جهت پر کردن ، برای قرار گرفتن و نگهداری این ابزار طراحی شود .

این موضوع باعث می‌شود تا کاربران به هنگام استفاده از چنین ابزاری ، در سهولت و آسایش مطلق به سر ببرند . اصولاً طراحی این محصول در صنعت میز و مبلمان اداری ، الهام گرفته از میز مدیریت است تا زیبایی و شیک بودن آن ( کمد دکوراتیو و کردنزا ) به دور از میز مدیریت نباشد .

نوع جنس و متریال این نوع محصول ( کمد دکوراتیو و کردنزا ) برگرفته از میز مدیریت است . در حقیقت همان جنس و متریال میز مدیریت می‌باشد ، این متریال به شکل MDF یا چوب ساخته می‌شود و از ویژگی‌های آن دو می‌توان به مواردی مثل طول عمر نسبتاً بالا ، مقاومت در برابر آب و رطوبت ، مقاومت در برابر ضربه ، تنوع در طرح و رنگ بالا و … اشاره کرد

و همچنین وجه تمایز این دو نوع جنس و متریال ، در چوب به دلیل سنگینی در وزن و دشواری در نصب ، طراحی پر رزق و برق ، خاص بودن و شیک بودن و … و در MDF تنوع در طرح و رنگ بروز شده ، سبکی در وزن ، مقرون به صرفه بودن و … توجه نمود . ضمنا باید بیان نمود که در موارد دیگری هم ( شیشه ، فلز و ترکیبی ) تولید می‌شود .

کمد دکوراتیو بلند اینترست تیپ 1106T
  • آیا کردنزا ارتباطی با دیگر محصولات ( فایل اداری ، بوفه ) دارد ؟
  • نکات و اهمیت به هنگام انتخاب و خرید چگونه می‌باشد ؟
  • وجه تمایز کردنزا در چیست ؟

در دکوراسیون اداری ، همه‌ی آن‌ها در کنار یا پشت میز اداری به شکل ست شده استفاده می‌شود . فایل‌های اداری ، کمد و کردنزا همه با هم در ارتباط تنگاتنگی هستند و این اصطلاحات توسط صنعتگران میز و مبلمان اداری استفاده می‌شوند. بنابراین به هنگام انتخاب ، این را در نظر داشته باشید که چند ویژگی جزئی کردنزاها را از سایر میز و مبلمان اداری متمایز می‌سازد . موضوعات و موارد بیان شده در زیر از نکات و اهمیتی است که به هنگام انتخاب و خرید یک کمد دکوراتیو‌ و کردنزا باید به آن توجه نمود .

نسبت به مابقی میز و مبلمان اداری اساسا ارتفاع کمتری دارد . کردنزا یک کمد سبک و بزرگ با پایه‌ی کوتاه است و عموماً درب های کشویی دارند ، اگرچه گاها این درب ها به شکل کابینت ، کشو و قفسه عرضه می‌گردد .

گاهی بلند تر از کردنزا هستند و مهم ترین ویژگی که آن ها را از بقیه جدا می‌کند ، دارا بودن کشو های فراوانی جهت قرار گیری و نگهداری وسایل و ابزار ( کاغذ ، پانچ و … ) می‌باشد .

بلند ترین جز در بین آن ها برای میز و مبلمان اداری است که دارای پایه های بلند تری هستند و در گذشته علت طراحی آن ها در ابتدا برای نگهداری و قرار گرفتن مواد غذایی بوده ،

اما امروزه در محیط و فضای مجموعه ها ( سازمان و اداره یا شرکت ) برای اتاق های مدیریت ، معاونت ، لابی و همچنین در منازل به عنوان کنسول پذیرایی مورده استفاده قرار می‌دهند تا دکوراسیون حس خاص و منحصر به فردی را به محیط و فضا القا کند .

  • قیمت چه تاثیری در انتخاب و خرید کمد دکوراتیو و کردنزا دارد ؟
  • اطلاعات محصول از چه طریقی قابل دریافت می‌باشد ؟
  • آیا تیم مشاور ، موثر در انتخاب و خرید کمد دکوراتیو و کردنزا است ؟

قیمت و اطلاعات هر محصولی به ویژه کمد دکوراتیو و کردنزا در سایت شرکت آبادیس برای کاربران قابل مشاهده می‌باشد . اما معیار در قیمت همواره وابسته به مواردی همانند ( انتخاب طرح و رنگ ، نوع جنس و متریال ، ابعاد و اندازه و … ) است و قابل تغییر می‌باشد .

علاوه بر اطلاعات محصول ، مشاوره هم نقش بسزایی در انتخاب و خرید کمد دکوراتیو و کردنزا را دارد . بنابراین شرکت آبادیس همیشه در این سعی بوده ، پس از نمایش اطلاعات محصول از طریق سایت به ارائه‌ی  بهترین و مناسب ترین مشاوره به وسیله‌ی تیم مشاور جهت ایجاد فضایی مطلوب برای خرید محصول دارای استاندارد ( کمد دکوراتیو و کردنزا ) تکوین نماید و همواره در این راه ثابت قدم و پیشرو بوده است .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید