سیاست حریم خصوصی

آبادیس با تاکيد بر احترامی که برای حريم شخصی کاربران قائل است، برای خريد، ثبت نظر يا استفاده از برخی امکانات وب‌سايت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ايميل مورد نياز است و از آنجا که کليه فعاليت‌های آبادیس قانونی و مبتنی بر قوانين تجارت الکترونيک صورت می‌گيرد و طی فرايند خريد، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتريان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می شود، از اين رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کدملی برای اشخاص حقيقی يا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خريدهای سازمانی لازم است.

يادآوری می‌شود آدرس ايميل و تلفن‌هايی که مشتری در پروفايل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ايميل و تلفن‌های رسمی و مورد تاييد مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طريق آنها صورت می‌گيرد. بنابراين درج آدرس، ايميل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تاييد بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحيح يا کامل درج نشده باشد، آبادیس جهت اطمينان از صحت و قطعيت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکميلی و بيشتری درخواست کند.

مشتريان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگری را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و آبادیس تنها براي ارسال همان سفارش، از اين اطلاعات استفاده خواهد کرد. اين اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سيستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وب سايت و نيز تحقيقات بازاريابی و ارائه خدمات و پيشنهادات خريد مرتبط تر به کاربران جمع آوری مي شود و به نحوي مورد استفاده قرار می‌گيرند که به طور مستقيم به يک شخص حقيقی مشخص و معين مرتبط نباشند.

* نوع دستگاه، زبان و نوع سيستم عامل دستگاه شما، شناسه اندرويد و شناسه تبليغاتي اندرويد ويژه دستگاه شما، جست‌وجوهای انجام شده در وب سايت و نتايج انتخاب‌شده، مدت و بازه های استفاده شما از آبادیس، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر اين اطلاعات تنها توسط آبادیس استفاده شده و در اختيار شريک تجاری ديگری قرار نمی گيرد.

همچنين در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن اين اطلاعات جمع آوری نمی گردد.

در صورت بروز وقفه(Crashes) نيز اطلاعات زير جهت مطالعه علت بروز وققه و رفع خطا جمع آوری می گردد:

* وضعيت روت بودن يا نبودن دستگاه، ميزان کل رم و ميزان فضاي پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش يا روشن بودن شبکه بی‌سيم، خاموش يا روشن بودن شبکه ديتا، خاموش يا روشن بودن وضعيت رومينگ.

آبادیس اطلاعات را توسط کوکی(cookie) جمع آوری می کند. کوکی فايلی است که به درخواست يک سايت، توسط مرورگر ايجاد می‌شود و به سايت امکان ذخيره بازديد‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نمايد. بسياری از مرورگرها امکان غيرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به اين منظور می‌توانيد راهنمای مرورگرها را مطالعه کنيد.

آبادیس برای اطلاع‌رساني رويدادها و اخبار، خدمات و سرويس‌های ويژه يا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سايت ايميل يا پيامک ارسال می نمايد. در صورتی که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ایميل‌ها و پيامک‌ها نداشته باشند، مي‌توانند عضويت دريافت خبرنامه آبادیس را در پروفايل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دريافت ايميل‌ها و پيام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

توجه داشته باشيد که 09121321685 شماره‌ای است که آبادیس از طريق آن برای کاربران و مشتريان خود پيامک(SMS) ارسال می‌کند. همچنين اين شماره‌‌ها، سامانه ارسال پيامک است که وضعيت پردازش سفارش يا رويدادها، خدمات و سرويس‌های ويژه آبادیس را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دريافت پيام‌های شما از طريق آن وجود ندارد.

همچنين ممکن است آبادیس از طريق شماره 09121321685 برای برخی کاربران يا مشتريان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند. بنابراين ارسال هرگونه پيامک تحت عنوان آبادیس، با هر شماره ديگری تخلف و سوء استفاده از نام آبادیس است و در صورت دريافت چنين پيامکی، لطفاً جهت پيگيری قانوني آن را به [email protected] اطلاع دهيد.

آبادیس ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعايت شرایط و ضوابط آبادیس ويرايش کند. همچنين اگر نظر يا پيام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصاديق محتوای مجرمانه باشد، آبادیس می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پيگيری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سايت آبادیس، حق ويرايش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به آبادیس اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمايند.

بايد تاکيد شود که حفظ و نگهداري رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگيری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نبايد آن اطلاعات را برای شخص ديگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی ديگر واگذار کرد، جهت جلوگيری از سواستفاده يا مشکلات احتمالی، کاربران بايد شماره موبايل خود را در پروفايل تغيير داده و شماره جديد ثبت نمايند.

مسئوليت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعايت موارد فوق‌ توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هرگونه ادعا عليه آبادیس را از خود سلب می‌کند. آبادیس هويت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هيچ شخص يا سازمان ديگري منتقل نمی‌کند، مگر اينکه با حکم مقام قضايی، اداری صالحه يا طبق قوانين و مقررات رايج کشور موظف باشد در اختيار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در اين موارد هيچ گونه مسئوليت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای آبادیس وجود ندارد و کاربران با اعلام رضايت خود در استفاده از خدمات وب سايت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

همچنين بدين وسيله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که آبادیس همانند ساير وب‌سايت‌ها از جمع‌آوری آی پی و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فايلی است که به درخواست يک سايت، توسط مرورگر ايجاد می شود و به سايت امکان ذخيره بازديد‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نمايد. بسياری از مرورگرها امکان غيرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به اين منظور می‌توانيد راهنمای مرورگرها را مطالعه کنيد. اما پروتکل، سرور و لايه‌های امنيتي آبادیس و روش‌های مناسب مديريت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غيرقانونی جلوگيری کند. طبيعتا مسئوليت هرگونه سواستفاده به شخص يا اشخاص متخلف مربوط بوده و آبادیس حق اعتراض و پيگيری را از طريق قانونی بنابر صلاحديد خود محفوظ می‌دارد.

در صورتی که تمايلی به دريافت ايميل‌ها و خبرنامه‌های آبادیس نداريد، می‌توانيد بر روی کلمه لغو عضويت در انتهای صفحه ايميل کليک کنيد.

آبادیس برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حريم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گيرد و اميدوار است که تجربه خريدی امن، راحت و خوشايند را برای همه کاربران فراهم آورد. در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زير ارتباط برقرار کنيد.

تلفن تماس:

      02633343351 – 02128427852   پاسخگويی هفت روز هفته

نمایشگاه ودفتر مرکزی: تهران، شهرک بهسازی، نمایشگاه فیورکس، طبقه دوم، واحدمبلمان اداری آبادیس

 

کارخانه :کرج،بلوار پیام، خیابان پارس لانه، کوی صنعتگران، کوچه مازیار، پلاک170

0
سبد خرید شما
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.