کمد دکوراتیو بلند آرمز تیپ 1102T
انواع کمد بایگانی در شرکت آبادیس

با وجود تشویق افراد به استفاده از فضای ذخیره‌سازی دیجیتالی و اهمیت آن ، اما باز هم شرکت‌هایی هستند که اطلاعات خود را بر روی کاغذ نگهداری می‌کنند و بسته به نوع کاری که دارند ، میزان ثبت اطلاعات بر روی کاغذ متفاوت است .

ممکن است پس از چند سال زونکن‌های زیادی فضای اتاق شما را اشغال کرده باشد و اهمیت نگهداری از اسناد برای شما آن قدر مهم باشد که نتوانید آن‌ها را دور بریزید . بایگانی کردن اطلاعات نیاز به زمان و دقت کافی دارد و دسته‌بندی کردن اطلاعات برای مواقعی که نیاز به آن دارید ، امر مهمی است .

بنابراین مرتب بودن و استفاده بهینه از فضای کار ، بایگانی اسناد و مدارک به ‌شیوه‌ای مرتب و قابل دسترس ؛ در واقع دسترسی راحت و سریع به اسناد و حفظ محرمانگی اسناد و مدارک جزو مزایای استفاده از این کمد بایگانی است . از این ‌رو کمدهای بایگانی برای هر سازمانی‌ که دارای پرونده و مدارک باشد ، الزامی است و ما میخواهیم در این مقاله ، در مورد  انتخابی مطمئن  راهنمایی صحیح انجام دهیم .

کمدهای بلند اینترست تیپ 1206-45

برای برگزیدن کمدها در ابتدا باید ابعاد فضای مدنظرتان را انداز‌ه‌گیری کنید . سپس براساس نوع پرونده‌ها و اسناد و نحوه نگهداری آن‌ها ، از بین مدل‌های موجود یکی از کمدهای بایگانی را گزینش نمایید و انتخاب این نوع کمد به عوامل مختلفی نظیر متریال‌های مورد استفاده ، مدل و ابعاد آن بستگی دارد . انواع کمد بایگانی عبارتند از :

کمدهای بایگانی ریلی یکی از انواع این کمدها هستند که مناسب‌ترین گزینه برای ذخیره‌سازی فایل‌ها و کاغذهای مهم در اداره می‌باشد . یکی از مهمترین ویژگی‌های کمدهای بایگانی ریلی امکان دسترسی آسان به محتوای داخلی کمد است .

از ویژگی‌های دیگر این کمدها می‌توان به داشتن مقاومت بالا اشاره کرد . همچنین این کمدها می‌توانند باعث ارتقاء امنیت در محیط کار شوند و به راحتی می‌توان در بازه زمانی طولانی از مدارک و اسناد مهم نگهداری کرد . کمد بایگانی ریلی ، در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند که بنابر اندازه قیمت‌های متفاوتی دارد .

کمدهای بایگانی که به صورت رمز دار هستند ، از ورق‌های روغنی می‌باشند که به صورت صاف و بدون موج می‌باشد . در صورتی که شما قصد انتخاب کمد بایگانی را دارید ؛ می‌توانید آن را با ضخامت‌های گوناگون ۰٫۷ و ۰٫۸ و ۰٫۹ پیدا کنید . در هنگام انتخاب کمد بایگانی رمز دار بایستی به این موضوع دقت داشته باشید که کمدی را خریداری نمائید که دارای قفل رمز دار با کیفیت باشد .

کمد گردان گونه‌ای از کمدهای بایگانی ثابت است که سینی نگهداری اسناد در این نوع از کمد بایگانی به صورت دایره‌ای حول محور خود می‌چرخد و این چرخش برای راحتی کاربر در پیدا کردن سند ، بدون جابجایی در طول دهانه سیستم طراحی شده است .

برگزیدن کمد گردان در انواع چهار و پنج فضا تولید می‌گردد و برخلاف تعداد فضا در قفسه بایگانی ریلی که با افزایش ارتفاع تعداد طبقات نگهداری آن اضافه می‌شود . در این مدل از قفسه‌ها ارتفاع کمد همواره یکسان است و نوع چهار طبقه برای نگهداری پوشه یا زونکن آویز و نوع پنج طبقه برای نگهداری زونکن‌های معمولی هست که بر روی طبقه قرار می‌گیرند .

گزینش کمد بایگانی زونکن گردون ، یکی از انواع این کمدها می‌باشد که تقریبا در تمامی مجموعه‌ها استفاده می‌شود و این مورد یکی از محبوب‌ترین محصولات در بین کمدهای بایگانی است . همانطور که از نام این کمد مشخص است که به صورت گردون طراحی شده است و می‌توانید هر طبقه را بچرخانید و زونکن مورد نظرتان را پیدا کنید .

همچنین ابعاد قفسه‌‌های داخل کمد مخصوص زونکن است و این نوع کمد به کمد گردون یا کمد چرخشی هم معروف می‌باشد که با این کمد می‌توان بیشترین تعداد زونکن را در کمترین فضا سازماندهی کرد . به این ترتیب دسترسی به زونکن‌ها و پیدا کردن هر کدام از آن‌ها به سادگی امکان‌‌پذیر است .

محصولات مشابه

در انتخاب کمدهای بایگانی جنس کمد بسیار اهمیت دارد و در قیمت آن تاثیرگذار است ؛ پس در گزینش این کمدها باید توجه شود و شاید فکر کنید که اضافه کردن یک کمد بایگانی به اتاق شما با وسایل ظریفی که دارید ، همخوانی نداشته باشد . اما باید بدانید کمد بایگانی با اندازه مناسب برای دفتر کار خود پیدا خواهید کرد و کمد بایگانی‌ها با چوب طبیعی از درختان گیلاس و افرا ساخته می‌شوند که گزینه‌های زیبای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا در اتاق کار منزل و محل کار یا بخش بایگانی خود قرار دهید .

همچنین زمانی که در حال خرید کمد بایگانی برای کسب و کار خود هستید ، می‌خواهید آن را با کیفیتی بالا ، جنسی مرغوب و برای استفاده طولانی مدت تهیه کنید . باید بدانید که کمد بایگانی‌های فلزی ارزان‌تر و با کیفیتی پایین‌تر تولید می‌شوند . بهترین و با کیفیت‌ترین آن‌ها از جنس فولاد هستند که شما باید آن‌ها را در مکانی ثابت نگهداری کرده و این مورد برای یک اتاق کوچک و شلوغ گزینه مناسبی نیست و برای آنجا بهتر است ؛ کمد بایگانی مسطح با رنگی هماهنگ با لوازم اتاق خود انتخاب کنید .

کمد درب کشویی کوتاه شیدر تیپ 1304-120

لازم به ذکر است مشتریان عزیز می‌توانند با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت آبادیس جهت مشاوره و ارائه طرح و قیمت در خصوص انتخاب و برگزیدن کمد بایگانی برخوردار شوند . به این سبب همواره توجه به شرکت آبادیس برای انتخاب این نوع کمدها بسیار است و می‌تواند در راستای خریدی مطمئن کمک بسزایی را داشته باشد .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید