کابینت اداری در کرج

امروزه ، به دلیل پیشرفت در دکوراسیون منازل و طراحی مبلمان اداری و استقبال افراد از کابینت‌ها برای نظم‌دهی و زیبا سازی آشپزخانه منازل و اداره‌ها شاهد پیشرفت این محصول هستیم به همین دلیل انواع متنوعی از کابینت‌ها در دنیای دکوراسیون وجود دارد . کابینت‌ها باعث نظم‌دهی و سازماندهی وسایل‌های کاربردی و ضروری می‌شوند و به فضای آشپزخانه‌ها نما می‌دهند . کابینت‌ها بر روی دیوار و توسط نصاب همراه با تجهیزات خاص و مشخص نصب می‌شوند و قرار می‌گیرند .

نصب آنها باید به صورت بسیار دقیق باشد تا مشکلی پیش نیاید و آسیبی به دیوار یا خود کابینت وارد نشود . کابینت اداری در کرج برای اداره‌های بزرگ و دفاتر کاری بزرگ تجاری و دولتی مناسب هستند و به طور کلی در قسمت آشپزخانه قرار می‌گیرند اما در برخی موارد کابینت اداری در کرج در دفاتر ادارات جای می‌گیرند و همانطور که طراحی مبلمان اداری فضا و اتاق‌های اداره مهم است طراحی آشپزخانه‌ی آن نیز بسیار مهم و با اهمیت است . بنابراین انتخاب کابینت اداری در کرج از اهمیت بالایی برخوردار است .

کابینت اداری در کرج را اصولاً در محیط‌های کاری که دارای فضای کمی هستند می‌سازند ولی در کل هر آشپزخانه با هر مدل و ابعادی نیاز به کابینت دارد . کابینت اداری در کرج هم در آشپزخانه خانگی و هم در آشپزخانه اداری کاربرد دارند و نیز در زیبایی آشپزخانه تأثیرگذار هستند و همچنین در محیط‌های مختلف کاربردی هستند و می‌توان از آنها استفاده کرد .

علاوه بر زیبایی که دارند بر زیبایی محیط‌های اداری تأثیرگذار هستند ؛ به همین دلیل طراحان و تولیدکنندگان کابینت ، طرح‌ها و رنگ‌ها و متریال‌های مخصوص و مشخصی را برای کابینت اداری در کرج استفاده می‌کنند . کابینت‌های جدید و مدرن که با استفاده از جدیدترین سبک‌ها و متد‌ها طراحی و ساخته شده‌اند انواع متنوعی دارند . کابینت اداری در کرج هم برای آشپزخانه منازل و هم برای اداره‌ها طراحی و ساخته شده‌اند . اینکه از چه نوع و چه مدل کابینتی برای مکان مورد نظرتان استفاده کنید ، سلیقه‌ای است .

امکان دارد مدیر عامل شرکتی از طراحی سنتی برای زیباتر کردن آشپزخانه‌ی اداره‌‌ی خود استفاده نماید . بعضی‌ها از طراحی ساده و رسمی کابینت اداری در کرج استفاده می‌کنند و حتی برخی از اداره‌ها طبق مدل و سبک فضای اداری خود و طراحی مبلمان اداری ، کابینت اداره‌ی خود را انتخاب می‌نمایند . بنابراین نمی‌توان گفت که همه‌ی اداره‌ها باید طبق یک سیستم یا یک اصول آشپزخانه را طراحی کرده باشند .

کابینت اداری در کرج به دلیل پیشرفت خود در بازار دکوراسیون و استقبال افراد از آنها دارای انواع متنوعی هستند و در همه‌ی جای کشور طراحی و تولید می‌شوند . یکی از این شهرها که دارای تولید‌کنندگان و شرکت‌های معتبر ساخت کابینت و مبلمان اداری است شهر کرج می‌باشد .

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس از شرکت‌های معتبر کرج و از تولیدکنندگان کابینت اداری در کرج است که با استفاده از این مقاله قصد دارد شما عزیزان را با انواع کابینت اداری در کرج ( جنس و متریال ، ساختار و طراحی کابینت اداری در کرج ) ، مزایا و معایب استفاده از کابینت اداری در کرج آشنا کند . در ادامه‌ی مقاله به این مطالب می‌پردازیم .

طراحی کابینت آشپزخانه آبادیس

کابینت اداری در کرج به طور معمول قفسه‌ای طراحی و ساخته می‌شود که استفاده از آنها در ادارات بستگی به نیاز افراد دارد . کابینت اداری در کرج در انواع متنوعی از جنس و متریال ، ساختار و طراحی ، ساخته شده‌است . از لحاظ ساختار و نوع طراحی به طور کلی به سه دسته‌ی اصلی یعنی کابینت کمدی ، کابینت دیواری و کابینت زمینی طراحی و ساخته می‌شوند .

در اصطلاح دکوراسیون داخلی به بخشی از کابینت گفته می‌شود ؛ که از روی زمین شروع می‌شود و بدون شکست ، تا بالا می‌رود و ادامه پیدا می‌کند مانند یک کمد . درست مانند ساختار یک کمد ، با این تفاوت مهم که کمد در درون دیوار تعبیه می‌شود و کابینت‌های کمدی غالباً حالت اکسترنال دارند . توجه داشته باشید که می‌توان این کابینت اداری در کرج را به صورت توکار نیز طراحی کرد . اینکه بخواهید

از چه طرح و ایده‌ای برای ساختن این مدل از کابینت اداری در کرج استفاده کنید ، جدا از طرح کلی آشپزخانه به دکوپاهای کابینت نیز بستگی دارد . در واقع این قسمت‌های کابینت ، به دو تیکه زمینی و دیواری تقسیم نمی‌شوند . مدل کابینت کمدی بستگی به مدل لوازم آشپزخانه اداری و طراحی سایر قسمت‌های کابینت دارد . به بیان ساده ، کابینت‌های کمدی که از انواع کابینت اداری در کرج هستند از نظر ابعاد عمودی طویل‌تر از کابینت‌های عادی هستند .

به دلیل ظاهر یک سره و بلند آنها ، به جای لفظ کمدی گاهی از اصطلاح کابینت ایستاده نیز برای معرفی این کابینت اداری در کرج استفاده می‌شود . تعبیه‌ی این کابینت اداری در کرج در دکوراسیون منزل و ادارات ، امر جدیدی نیست و این کابینت اداری در کرج پیش از این هم به شکل‌های مختلف در دکوراسیون آشپزخانه و دیگر فضاها حضور داشتند . تا به حال ، استفاده از این کابینت اداری در کرج بیشتر محدود به فضای کنار یخچال می‌شد .

اگرچه تعبیه‌ی این کابینت اداری در کرج در فضای کنار یخچال همچنان طرحی کلاسیک و زیبا محسوب می‌شود ، امروزه طرح‌های جدیدی برای شکل تعبیه‌ی کابینت‌های ایستاده ابداع شده است ؛ که علاوه بر زیبایی ، فضای مفید موجود در آشپزخانه را نیز افزایش می‌دهند . فاصله گرفتن از طراحی‌های کلاسیک و افزایش میزان کارآمدی در کنار یکدیگر ، باعث شده که اصطلاح کابینت ایستاده یا کمدی امروزه بیشتر از قبل شنیده شود .

در تعریف امروزی ، کابینت کمدی کابینتی است که از نظر ابعاد ارتفاع بیشتری از کابینت‌های عادی دارد ، فضای مفید آشپزخانه را افزایش می‌دهد و از نظر شکل طراحی شامل گستره‌ی وسیعی از مدل‌های کلاسیک تا مدرن می‌شود . این مدل کمد دارای انواع متنوعی از سایز و ابعاد ، جنس و متریال ، طرح و رنگ است که در این مقاله به بررسی این مطالب می‌پردازیم .

مزایا و معایب استفاده از کابینت کمدی : کابینت‌های کمدی نیز مانند همه‌ی المان‌هایی که می‌توان از آنها برای طراحی آشپزخانه کمک گرفت ، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند . از جمله مزایای این کابینت اداری در کرج می‌توان به کاربرد آنها در افزایش میزان زیبایی آشپزخانه ، نقش مؤثر آنها در بهینه‌سازی فضای آشپزخانه به کمک المان‌های ساختاری مانند میز کار اینترنال و قفسه ، افزایش روشنایی فضای آشپزخانه و نقش آنها در ایجاد هارمونی ظاهری مدرن اشاره کرد .

در سوی دیگر ، مواردی همچون دشواری احتمالی دسترسی به همه‌ی بخش‌های کابینت ، جاگیر بودن آنها در حالت اکسترنال و دست و پاگیر بودن احتمالی درب یکسره‌ی کابینت‌ها از جمله معایب این نوع کابینت اداری در کرج محصوب می‌شوند .

یکی دیگر از انواع کابینت اداری در کرج از نظر طراحی ، کابینت‌های دیواری هستند که پر طرفدارترین و پر فروش‌ترین کابینت اداری در کرج می‌باشند . امروزه در اغلب آشپزخانه‌های ادارات و منازل از این کابینت استفاده می‌شود و همه با شکل و ظاهر این نوع کابینت آشنا هستیم . همانطور که از اسم آن مشخص است ، این کابینت بر روی دیوار نصب می‌شود و قرار می‌گیرد .

این کابینت به شما کمک می‌کند تا از فضای آشپزخانه‌ی خود و دیگر فضاهای اداری که قرار است این محصول در آنجا قرار گیرد استفاده‌ی مفیدی کرده باشید چرا که بر روی دیوار نصب می‌شود و دیگر فضاهای اضافی برای نصب کابینت اشغال نمی‌شود . همچنین این مدل کابینت مناسب برای فضاها و آشپزخانه‌های بسیار کوچک است .

همانطور که گفته شد این نوع کابینت از رایج‌ترین انواع کابینت‌ها است . از این رو دارای انواع متنوعی از طرح و رنگ ، سایز و ابعاد ، جنس و متریال است و شما بر اساس سلیقه ، نیاز و سبک دکوراسیون خود می‌توانید مناسب‌ترین آن را برای اداره‌ی خود تهیه نمایید .

مزایا و معایب استفاده از کابینت دیواری : همانطور که در قسمت بالا ذکر شده است ، کابینت‌ها نیز مانند دیگر المان‌های دکوراسیون و محصولات اداری دارای مزایا و معایبی کلی و مشخصی هستند . یکی از اصلی ترین مزایا استفاده از کابینت دیواری ، این است که این کابینت مناسب برای فضاهای محدود و کوچک است و برای جای‌گیری کابینت ، فضای اضافی اشغال نمی‌شود چرا که بر روی دیوار نصب می‌شود . همچنین با استفاده از آن از دیوار‌ها هم استفاده می‌شود و با به کارگیری کابینت دیواری در دکوراسیون ، دیوارها تزئین می‌شوند .

این محصول دارای معایبی نیز است که یکی از این معایب این است که افراد به طور آسان به وسایل موجود در کابینت‌ها دسترسی ندارند و نمی‌توان وسایل مهم و کاربردی را در آنها جای داد . همچنین استفاده از آنها به دلیل اینکه بر روی دیوار نصب می‌شوند فضای دلگیری را ایجاد می‌نمایند و مانع نور فضا می‌شوند . بنابراین کاهش نور فضا از جمله معایب استفاده از این نوع کابینت است .

کابینت زمینی همانطور که از نامش پیدا است ، به زبان ساده کابینتی است که روی زمین قرار می‌گیرد و نصب می‌شود ، شاید تا الان فکر می‌کردیم که فقط کابینت‌های زمینی وجود دارند و کابینت‌ها در جایی غیر از زمین نصب نمی‌شوند اما این تصور نادرست است باید بگوییم که کابینت‌های دیواری هم وجود دارند که شاید تنها اسمشان عجیب باشد ، وگرنه همه‌ی ما آنها را در منازل و ادارات مشاهده کرده‌ایم .

کابینت‌های زمینی بزرگترین محل ذخیره‌سازی سیستم کابینت آشپزخانه با عمق معمولی 24 اینچ هستند . هنگام خرید کابینت‌های زمینی آشپزخانه ، بهتر است به دنبال کابینت‌هایی باشید که همراه با پایه به عنوان ست همراه به فروش می‌رسند . کابینت‌های اصلی آشپزخانه پایه ذخیره‌سازی کل اتاق است و نقش مهمی در دکوراسیون کلی آشپزخانه ایفا خواهد کرد .

مزایا و معایب استفاده از کابینت‌های زمینی : کابینت‌های زمینی مانند دیگر کابینت اداری در کرج دارای مزایا و معایبی هستند . یکی از مزایای استفاده از این مدل کابینت اداری در کرج بزرگ بودن آن از نظر ذخیره‌سازی است و وسایل زیادی در آن جای می‌گیرد . اما مهم‌ترین معایب این کابینت اداری در کرج زمینی بودنش است و به همین دلیل جای و فضای زیادی را در مکان مورد نظر اشغال می‌کند .

در این قسمت مقاله می‌خواهیم شما عزیزان را با انواع کابینت اداری در کرج از لحاظ جنس و متریال آشنا کنیم .

در چند دهه‌ی گذشته معمولاً کابینت‌ها از جنس فلز طراحی و ساخته می‌شدند اما امروزه به دلیل پیشرفت در دنیای دکوراسیون کابینت‌ها اغلب از جنس MDF ساخته می‌شوند . MDF مخفف کلمه‌ی لاتین تخته فیبر با چگالی متوسط است و برای ساخت کابینت از جنس MDF ، از تکه‌های چوب ، موم و رزین استفاده می‌کنند .

پس از ترکیب این سه مواد به وسیله فشار و حرارت آنها را به MDF تبدیل می‌کنند و MDF خام یا بدون روکش تولید می‌شود که روکش‌هایی با طرح و رنگ مختلف را روی دو طرف MDF می‌چسبانند . MDF در ساخت بسیاری از وسایل دکوراسیون مانند کمد ، کابینت ، پارتیشن ، میز و … استفاده می‌شود .

کابینت MDF به دلیل استقبال زیاد ، انواع متنوع و شکیلی دارد و و در دکوراسیون دارای انواع طرح و رنگ زیبا است . کابینت‌های MDF اصولاً وزن سبکی نسبت به سایر متریال‌ها دارند و به همین دلیل آسان‌تر بر روی دیوار نصب می‌شوند اما بعضی از کابینت‌های MDF به دلیل نوع روکش آنها در برابر رطوبت و آب آسیب‌پذیر هستند و متورم می‌شوند . یکی از مهم‌ترین مزایای کابینت‌های MDF این است که حشرات را به خود جذب نمی‌کنند و حشرات در کابینت‌ها لانه‌سازی نمی‌کنند .

به طور کلی MDF از نظر نوع ساختار به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شود .

  • کلاس A ( انواع MDF نازک )
  • کلاس B ( انواع MDF ضخیم )
  • کلاس C ( MDF با فرمالدهید کم )
  • کلاس D ( MDF مقاوم در برابر رطوبت )
  • کلاس E ( MDF مقاوم در برابر حشرات و قارچ‌ها )
  • کلاس F ( مقاوم در برابر آتش )
  • کلاس G ( مقاوم و با چگالی بالا / HDF )
  • کلاس H ( MDF عایق حرارتی ، صوتی و … )
  • کلاس I ( انواع MDF  با روکش تزئینی )
  • کلاس J 
  • کلاس K
  • کلاس L ( انواع MDF هایگلاس )

کابینت MDF ، همانطور که در قسمت بالا گفته شد در انواع روکش‌ها اعم از روکش اکریلیک ، روکش UV ، روکش ممبران یا وکیوم ، روکش چوب طبیعی و … طراحی و ساخته می‌شود .

کابینت MDF با روکش اکریلیک : روکش اکریلیک یکی از انواع روکش‌های کابینت MDF است که ظاهری براق و شفاف دارد . روکش اکریلیک دارای ترموپلاستی است و بسیار انعطاف‌پذیر است و شکل‌گیری بالایی دارد . جنس این روکش از اکریلیک تری‌هیدرید آلومنیوم ، رزین‌های اکریلیک و رنگ‌های مختلف است . این روکش کمی نسبت به روکش‌های هایگلاس براق‌تر است به همین دلیل ظاهر مدرن و متفاوتی به آشپزخانه‌ی اداره یا منزل شما می‌دهد .

یکی از مزایای مهم این روکش این است که در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارد . تمیز کردن و برق انداختن این روکش با کشیدن یک دستمال امکان‌پذیر است و آسان می‌باشد . با وجود اینکه روکش اکریلیک و روکش هایگلاس از نظر کیفیت ساخت و مقاومت یکسان هستند و تقریباً شبیه به هم هستند و فقط از نظر شفافیت روکش هایگلاس کمتر است روکش اکریلیک قیمت بالاتری دارد و این امر توجیه‌کننده نیست . به همین دلیل روکش هایگلاس بسیار پر فروش و پر طرفدار است .

کابینت MDF با روکش هایگلاس : برای پوشش کابینت MDF از ماده‌ای به نام پلکسی گلس استفاده می‌شود . معمولاً در این نوع کابینت فقط یک طرف آن دارای پوشش هایگلاس است . هایگلاس مانند اکریلیک دارای سطح شفاف و براق است . در ساخت آکواریوم‌های بزرگ ، پنجره‌های زیردریایی و … از پلکسی گلاس استفاده می‌شود . بنابراین میزان مقاومت و استحکام این مدل کابینت MDF بسیار بالا است . همانطور که گفته شد کابینت‌های MDF هایگلاس یکی از پر فروش‌ترین و پر طرفدارترین کابینت‌ها است .

کابینت MDF با روکش لمینیت : روکش لمینیت ، اغلب از لایه‌های نازک کاغذی و پلاستیکی‌های رزین ساخته شده است و روی MDF یه لایه‌ی ضد آب به کاربرده شده است . این نوع در تحت فشار بالا و در کارخانه‌ها ساخته می‌شود . روکش‌ها توسط نوار PVC و یا آلومنیوم روی MDF نصب می‌شوند .

میزان مقاومت این نوع روکش بسیار بالا است و کاربرد فراوانی دارد . میزان تنوع رنگ آن نیز نسبتاً بالا است به همین دلیل کابینت‌سازان بسیار از این محصول استفاده می‌کنند . لمینیت در انواع براق و مات ساخته شده است اما سطح براق آن به هایگلاس و اکریلیک نمی‌رسد و مقاومت اکریلیک بالاتر است .

کابینت MDF با روکش ملامینه : این روکش از محدود روکش‌هایی که برای نصب روکش روی MDF نیاز به چسب ندارد به دلیل اینکه از رزین در ساخته آن استفاده شده است و رزین خود نوعی چسب به شمار می‌رود . میزان مقاومت ملامینه در برابر خراشیدگی بسیار بالا است و قیمت مناسبی نسبت به سایر متریال‌ها دارد . یکی از زیباترین نوع روکش‌های ملامینه روکش سینکرو نایز ( فوق برجسته ) است . روکش‌های سینکرو نایز نوع خاص و جدیدی از ملامینه و بهترین نوع روکش ملامینه است .

کابینت MDF با روکش PVC یا ممبران : در کابینت معمولاً از MDF با روکش PVC استفاده می‌شود . PVC به دلیل اینکه دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت ، حرارت و خراشیدگی دارد استفاده بسیاری در صنعت کابینت‌سازی دارد و می‌توان گفت روکش وکیوم ممبران پر استفاده‌ترین و پر طرفدارترین نوع کابینت است و فضای زیبا و کلاسیکی در آشپزخانه‌ی اداره و منزل شما عزیزان ایجاد می‌کند .

کابینت MDF با روکش چوب طبیعی : کابینت با روکش چوب طبیعی قیمت بالای دارد و در مدت زمان طولانی ساخته می‌شود . روکش چوب طبیعی برای پوشاندن چوب MDF که مصنوعی است ساخته شده است و شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این روکش فضای طبیعی و کلاسیک ایجاد نمایید .

این روکش معمولاً از جنس چوب درخت بلوط ، راش و … است . ظاهر آشپزخانه اداره و منزل شما حال و هوای طبیعی و سنتی به خود می‌گیرد . مراقبت از این نوع کابینت MDF بسیار سخت است و در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالایی ندارد به همین دلیل باید از آن به خوبی مراقبت کرد . البته روکش‌های چوبی که طرح چوب است اما از PVC ساخته شده است و در میان روکش‌های ممبران وجود دارد .

کابینت MDF با روکش UV : یکی از جدیدترین انواع کابینت MDF با روکش UV است . اغلب کابینت‌ها در برابر نور خورشید مقاومت پایینی دارند اما کابینت MDF با روکش UV در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد .

اینکه مقاومت سایر متریال‌ها در برابر نور خورشید پایین است به این معنی نیست که کیفیت پایینی دارند و نور خورشید زیاد باعث فرسودگی کابینت‌ها نمی‌شود . سطح این نوع کابینت‌ از هایگلاس براق‌تر است . این روکش معمولاً 9 لایه است و پروسه ساخت طولانی دارد به همین دلیل قیمت بالایی دارد . این روکش در برابر اشعه ماورای بنفش مقاوم است .

کابینت اداری چوبی ، اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین نوع کابینت آشپزخانه است که اغلب در ادارات و شرکت‌های مجلل و بزرگ در سبک دکوراسیون کلاسیک و یا سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و زینت بخش فضای اداری و آشپزخانه‌ی ادارات است . معمولاً بدنه‌ی کابینت چوب از MDF درجه یک و بقیه قسمت‌ها که شامل درب ، ستون و سر‌ستون ، تاج و زیرچراغ از چوب و روکش چوب طراحی و ساخته می‌شود .

به دلیل آسیب‌پذیر بودن چوب خام در برابر رطوبت و عوامل محیطی تمامی کابینت‌های چوب طبیعی احتیاج به رنگ آمیزی و عایق شدن دارند . روکش رنگ هم ، از سطوح چوبی محافظت می‌کند و هم ، باعث زیبایی بیشتر کابینت می‌شود . مهم‌ترین مزایای کابینت اداری چوبی عبارتند از :

  1. جذابیت بالا و ایجاد گرمی خاص در فضای اداری به دلیل استفاده از چوب طبیعی
  2. تولید سفارشی و سفارش‌سازی این نوع کابینت اداری و تطابق حداکثری با سلیقه‌ی افراد
  3. استفاده بهینه از فضای مورد نظر با کم‌ترین پرتی ممکن و تطبیق‌دهی با قناسی فضا
  4. متنوع بودن در شکل و فرم و رنگ این نوع کابینت
  5. طول عمر و دوام زیاد و مستحکم بودن

خیلی از افراد تصور می‌کنند که کابینت چوبی چون از یک ماده‌ی طبیعی طراحی و ساخته شده است پس قطعاً قیمت بسیار بالایی دارد . این تصور درست است ، به طور کلی این نوع کابینت قیمت بالاتری نسبت به کابینت‌های MDF دارد اما راهکارهایی وجود دارد که با صرف هزینه کمتر شما بتوانید این نوع کابینت اداری را برای اداره‌ی خود تهیه نمایید .

مهم‌ترین چوب‌هایی که در ساخت کابینت چوبی استفاده می‌شوند : راش ، بلوط ، ملچ ، گردو ، توسکا ، افرا و … هستند ؛ که از نظر قیمتی و مشخصات فنی تفاوت‌های زیادی باهم دارند . انتخاب آنها به بودجه و سلیقه فرد و همچنین رنگ کابینت‌ها و فضای اداری و سبک دکوراسیون شما بستگی دارد . اکنون می‌خواهیم شما را با انواع این چوب‌ها در ساخت کابینت چوبی آشنا کنیم .

کابینت چوبی راش : مهم‌ترین ویژگی کابینت چوبی راش قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر کابینت‌های چوبی است . بهترین چوب راش متعلق به کشور‌های اروپایی مخصوصاً آلمان و گرجستان است که کیفیت مناسبی دارند . چوب‌های راش ایرانی هم هستند که بافت یکنواختی ندارند و بصورت مناسب خشک نشده‌اند و گره‌های زیادی دارند .

خصوصیات چوب راش عبارتند از :

  • قیمت مناسب‌تر و مقرون به صرفه بودن .
  • رنگ مایل به قرمز شتری
  • بافت زیبا و چشم نواز و یکنواخت آنها
  • فرم پذیری و انعطاف بالا

کابینت چوبی گردو : کابینت چوبی گردو ، به دلیل قیمت بسیار بالای چوب گردو درجه یک جزء کابینت‌هایی است که کمتر طراحی و تولید می‌شود . در عوض می‌توان از چوب‌های با قیمت مناسب‌تر استفاده کرد ، کابینت چوبی روسی یا راش با روکش گردو محصول همین ایده است . با اینکار می‌توان تا حدود 50 درصد در هزینه‌ها صرفه جویی کرد .

برای افزایش استحکام کار می‌توان از لایی گردو که ضخامت بیشتری دارد بجای روکش گردو استفاده کرد که کمی هزینه آن بیشتر خواهد شد اما کیفیت و طول عمر کابینت به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت .

خصوصیات چوب گردو عبارتند از :

  • رایحه خوش بو و عطر دل‌انگیز آن
  • بافت بسیار زیبا و جذاب
  • شکل پذیری عالی
  • دوام زیاد و طول عمر بالا

کابینت چوبی بلوط : کابینت چوبی بلوط از نظر قیمت بین کابینت‌های چوبی راش و گردو قرار می‌گیرد . یعنی از راش گران‌تر و از گردو ارزان‌تر است و تقریباً پر متقاضی‌ترین نوع کابینت چوبی می‌باشد . کابینت چوب بلوط استحکام زیادی دارد و تا سال‌ها می‌تواند برای شما کار کند . بهترین رنگ‌هایی کابینت چوب بلوط ، سفید و سایر رنگ‌های روشن مثل کرم است .

خصوصیات چوب بلوط عبارتند از :

  • فرم پذیری آسان و مناسب
  • بافت و رگه‌های زیبا
  • رنگ‌پذیری عالی
  • دوام زیاد و استحکام بالا

کابینت‌ها فلزی انواع مختلفی دارند اعم از ، کابینت فلزی استیل ، کابینت فلزی گالوانیزه ، کابینت فلزی با ورق سیاه که شما عزیزان طبق سلیقه ، بودجه و فضای اداری خود آن را می‌توانید انتخاب نمایید .

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس که یکی از تولیدکنندگان کابینت اداری در کرج است و با کمک این مقاله شما عزیزان را با انواع کابینت اداری در کرج مزایا و معایب و خصوصیات اصلی کابینت اداری در کرج آشنا کرد تا نسبت به آنها آگاه شوید و بهترین را برای اداره‌ی خود انتخاب و تهیه نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید