سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان تهران

تهران موقعیت استراتژیکی را در ایران دارد که همواره با داشتن فضاهای نمایشگاهی مدرن و وسیع ، میزبانی رویدادهای نمایشگاهی در مقیاس‌های بزرگ را بر عهده می‌گیرد . تهران ، زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری نمایشگاه و جذب مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از سراسر جهان را دارد . هومکس یکی از مهم‌ترین رویدادها می‌باشد که در دوره‌های متعدد برگزار شده است .

در قلب پایتخت ایران ، نمایشگاهی برگزار می‌شود که نه تنها به عنوان یک رویداد تجاری ، بلکه به عنوان یک جشنواره فرهنگی و هنری شناخته شده در سطح بین‌ المللی می‌باشد . سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان تهران HOMEX فرصتی استثنایی برای دیدار و گفت و گو با برترین‌های صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی ایران و جهان را فراهم می‌آورد .

نمایشگاه مبلمان هومکس ۱۴۰۳ علاوه بر نمایش محصولات ، شامل برنامه‌های جانبی متنوعی است که شامل کارگاه‌های آموزشی ، سمینارها و پنل‌های بحث با حضور متخصصان برجسته صنعت مبلمان می‌باشد . لازم به بیان است که این برنامه‌ها در راستای یادگیری و به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات در میان شرکت‌کنندگان موثر خواهد بود .

  • مکان و ساعت بازدید از سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان منزل هومکس ۱۴۰۳ را نام ببرید ؟
  • آیا در نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان منزل تهران HOMEX انواع مبلمان اداری دیده می‌شود ؟
  • چرا بازدید از سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان تهران HOMEX دارای اهمیت است ؟
  • نام رویداد : نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان منزل هومکس ۱۴۰۳ ” HOMEX ( JULY – AUGUST ) 2024 ” .
  • دوره نمایشگاهی : سی‌ و سومین دوره نمایشگاهی .
  • کشور برگزار کننده : جمهوری اسلامی ایران .
  • محل برگزاری : محل دائمی نمایشگاه‌های تهران ” مرکز نمایشگاهی سئول ” .
  • تاریخ برگزاری : ۰۹ / ۰۴ / ۱۴۰۳ ( 30 / 07 / 2024 ) .
  • تاریخ اختتامیه : ۱۲ / ۰۴ / ۱۴۰۳ ( 02 / 08 / 2024 ) .
  • ساعت بازدید : ۰۰ : ۸ تا ۰۰ : ۱۵ .

به طور کلی ، بازدید کنندگان می‌توانند در روز سه شنبه ، از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌ المللی تهران ( مرکز نمایشگاهی سئول ) مراجعه کنند تا در در ۴ روز متوالی ” تا پایان روز جمعه ”  از سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان منزل تهران دیدن نمایند .

    هومکس رویدادی است که بیش از یک دهه ، به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت مبلمان در خاورمیانه شناخته می‌شود . این رویداد نمایشگاهی ، هر ساله در تهران برگزار می‌شود که محلی ایده‌آل برای دیدار و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان ، طراحان ، تجار و مصرف‌کنندگان بشمار می‌رود .

    این نمایشگاه مبلمان تهران با هدف ایجاد فرصت‌های تجاری برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی ، همچنین معرفی آخرین دستاوردهای صنعت مبلمان به بازار ایران آغاز به کار نموده است . نمایشگاه HOMEX 2024 به یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری در حوزه مبلمان در منطقه تبدیل شده و نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفی و زیبایی‌شناسی محصولات داخلی ایفا می‌کند .

    سی‌ و سومین رویداد نمایشگاهی مبلمان تهران هومکس ۱۴۰۳ اثرات مثبتی را بر اقتصاد و فرهنگ صنعت مبلمان ایران به ارمغان می‌آورد . در حقیقت این رویداد باعث تقویت هویت ملی در زمینه طراحی و تولید مبلمان ایران شده است ، چراکه یک سکو برای تبادل فرهنگی و هنری به حساب می‌آید .

    بدین جهت ، یک بازدیدکننده در سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان تهران HOMEX طراحی‌های نوین و خلاقانه در صنعت مبلمان را مشاهده می‌کند که تاکید بر استانداردهای بین‌المللی و ارتقاء کیفیت محصولات را دارند . علاوه بر آن ، مبلمان تولید شده فناوری‌های جدید و رویکردهای پایدار را شناسایی نمایند .

    در واقع چنین موضوعاتی ، سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان تهران هومکس ۱۴۰۳ را به مکانی تبدیل نموده است که در آن جدیدترین نوآوری‌ها و ایده‌های صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی به نمایش گذاشته می‌شود . با در نظر گرفتن این عناوین می‌توان به عنوان ” پنجره‌ای به دنیای طراحی و نوآوری ” پی برد .

    در این نمایشگاه شرکت‌ها و تولید کنندگان مختلفی از ایران و سایر کشورهای جهان حضور دارند و هر یک به عنوان بزرگترین برندهای صنعت مبلمان می‌باشند . این حضور گسترده نشان‌دهنده اهمیت این رویداد در عرصه بین‌المللی و فرصت‌های تجاری را نشان می‌دهد .

    در نمایشگاه مبلمان هومکس ، هر ساله میزبان طیف وسیعی از محصولات و طراحی‌های نوین است . این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای دیدن آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان و طراحان مبلمان در سال ۱۴۰۳ می‌آورد . محصولات در چند گروه‌بندی مجزا و مشخص نمایش داده می‌شوند .

    • مبلمان منزل
    • مبلمان اداری
    • دکوراسیون داخلی
    • پارتیشن اداری
    • یراق آلات مبلمان و چوب
    • مبلمان فضای باز
    • ماشین آلات صنعت چوب
    • سایبان چتری

    اما به طور خاص محصولات مبلمان اداری که در نمایشگاه HOMEX به نمایش در می‌آید ، دارای استانداردهای بین‌المللی و اصول طراحی « مانند : ارگونومی ، تجمیع کاربری ، بهینه سازی فضا » هستند و از طرح‌ها و سبک‌های متنوعی « همچون : کلاسیک و لوکس ، مدرن و ایده‌آل ، مینیمال و شیک و … » پیروی می‌کنند .

    نمایشگاه مبلمان هومکس یک رویداد تخصصی در صنعت مبلمان به حساب می‌آید که فرصت‌های بی‌نظیری را برای بازدید کنندگان ، علاقمندان ، خریداران و فعالان این صنعت فراهم می‌آورند . بازدید از سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان تهران HOMEX می‌تواند به دلایل متعددی حائز اهمیت باشد .

    یکی از مهم‌ترین دلایل بازدید از نمایشگاه مبلمان ، امکان مشاهده و بررسی آخرین دستاوردها ، طراحی‌ها و نوآوری‌های صنعت مبلمان است . بازدیدکنندگان می‌توانند با جدیدترین سبک‌ها و متریال‌های به‌کار رفته در ساخت مبلمان آشنا شوند و از این طریق ، دیدگاه‌های خود را نسبت به مبلمان مدرن و کلاسیک گسترش دهند .

    نمایشگاه هومیکس محیطی را فراهم می‌کند که در آن خریداران می‌توانند به طور مستقیم با تولیدکنندگان و نمایندگی‌های فروش مبلمان ارتباط برقرار نمایند . این ارتباط مستقیم ، فرصت‌هایی برای مذاکره قیمت و دریافت مشاوره‌های تخصصی را به وجود می‌آورد .

    بازدیدکنندگان در نمایشگاه بین‌المللی مبلمان تهران می‌توانند محصولات مختلف را در کنار هم مشاهده و مقایسه کنند که این امر انتخاب آگاهانه‌تری را ممکن می‌سازد . همچنین ، شرکت‌کنندگان معمولا تخفیف‌های ویژه و شرایط فروش اختصاصی را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه ارائه می‌دهند .

    نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان تهران HOMEX مکانی است که در آن می‌توان از سمینارها و کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند شد و با متخصصان صنعت مبلمان به تبادل نظر پرداخت . از سویی دیگر ، این رویداد فرصتی برای شبکه‌سازی حرفه‌ای و کشف فرصت‌های تجاری جدید را نیز فراهم می‌آورد .

    سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان تهران که به نمایشگاه هومکس معروف است ، فرصتی عالی برای دیدن آخرین و پر سروصداترین طراحی‌ها و تولیدات مبلمان بشمار می‌رود و به علاقمندان این امکان می‌دهد تا با خالقان و مجریان آن ملاقات و دیدار نمایند .

    این نمایشگاه ، پلی میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌باشد که نقش مهمی را در پیشبرد استانداردهای زیبایی‌شناسی و کیفیت در صنعت مبلمان ایران دارد و با تمرکز بر نوآوری و توسعه پایدار ، نقطه عطفی در تاریخ صنعت مبلمان ایران خواهد بود . بازدید از نمایشگاه می‌تواند تجربه‌ای غنی و مفید باشد ، چراکه در زمینه مبلمان و دکوراسیون به دنبال به‌روزرسانی دانش است .

    در صنعت رویدادهای نمایشگاهی که از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، توسط مجله خبری آبادیس مورد تحلیل و ارزیابی و گزارش قرار می‌گیرد . زیرا یک رویداد نمایشگاهی برتر فرصت استثنایی برای بازدیدکنندگان محسوب می‌شود تا با محصولات نوین مبلمان اداری آشنا شوند و آن‌ها را ارزیابی کنند .

    آبادیس در آخرین جستجوی خود ، به یک رویدادهای نمایشگاهی بین‌المللی در تهران برخورده است که به نام ” نمایشگاه بین‌المللی مبلمان تهران هومکس ” می‌باشد . این برند اطلاعات دقیقی از تاریخ و زمان برگزاری سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان تهران HOMEX را در اختیار مخاطبان صنعت مبلمان اداری می‌دهد تا در صورت نیاز ، از آن استفاده نمایند .

    صفحه اخبار نمایشگاهی آبادیس می‌تواند به مخاطبان در برنامه‌ریزی ، جهت حضور موثر در رویدادهای نمایشگاهی کمک کند ، زیرا با هدف اطلاع رسانی دقیق از اخبار و اطلاعات مربوط به نمایشگاه بین‌ المللی مبلمان اداری ، صنایع چوب و MDF و تجهیزات جانبی ایجاد شده است که اطلاعات مواردی جزئی برنامه‌ریزی زمانی ، تاریخچه نمایشگاه و راهنمای جامع خدمات آن را شامل می‌شود .

      همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید