کمد دکوراتیو بلند آرمز تیپ 1102T
کمد دیواری دکوراتیو در شرکت آبادیس

این سبک از کمد دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی همه‌ی فضاها به خصوص فضاهای اداری بسیار پر کاربرد است و دارای مزایای خاصی هستند .

با چند پرسش به ادامه‌ی مطلب کمد دکوراتیو می‌پردازیم .

  • کمد دیواری دکوراتیو چیست ؟
  • این سبک از کمد دیواری دارای چه مزایایی است ؟
  • اصول مهم در طراحی کمد دیواری دکوراتیو چیست ؟
کمدهای بلند رک فریم تیپ 90-1208

کلمه‌ی دکوراتیو به منظور طراحی و ساخت اشیایی است که علاوه بر دکوری و زیبایی ، کاربردی نیز هستند . دکوراتیو ریشه در طراحی داخلی دارد البته که بعضی از آن را می‌توان در آثارهایی مثل تابلوهای نقاشی ، عکس ، مجسمه و … دید .

کمدهای دیواری شیدر تیپ 1404-45

این سبک از کمد دیواری جزء اشیا و اجسام دکوری می‌باشد . اشیا دکوراتیو عبارتند از : آیینه‌های دیواری و قدی ، قاب عکس ، ساعت ، صندلی و انواع میز ، انواع ظروف و گلدان‌های چینی ، سفالی و دکورهای دیواری که کمد دیواری دکوراتیو از دسته‌ی دکورهای دیواری می‌باشد .

کمد دیواری که ترکیب شلف و کمد است برای ورودی‌ها و راهروهای هر فضا و مکانی و فضای پذیرایی منازل بسیار پر کاربرد است . به خاطر سبک خاص و منحصربه فردی که دارد زیبایی و فضای دلنشینی می‌سازد . تمام درب‌های آن به صورت مگنتی و بدون دستگیره ساخته شده‌اند که همین امر سبکی مدرن ایجاد کرده است و دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر را مدرن و مینیمال می‌کند .

کمد دیواری دکوراتیو به دلیل استقبال زیاد افراد در انواع مختلف در سایزها و ابعاد ، طرح و رنگ ، سبک و مدل ، جنس و متریال متفاوت طراحی و ساخته شده است که در دنیای دکوراسیون امروزه قابل مشاهده است .

کمدهای بلند کیوب فریم تیپ 45-1207

استفاده از کمد دیواری‌های دکوراتیو مزایای زیادی دارد ؛ خصوصاً به کارگیری آن در فضاهای اداری و شرکتی فواید بسیاری را به دنبال دارد . مهمترین آن‌ها عبارتند از :

کمد دیواری اداری یکی از بخش‌های اساسی مبلمان اداری است و باعث زیبایی دکوراسیون داخلی محیط می‌شود .

کمد دیواری‌های دکوراتیو از انواع کمد دیواری‌های اداری هستند و این امر از مزایای کمد دیواری‌های دکوراتیو نیز می‌باشد . کمد دیواری‌های دکوراتیو در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی طراحی و ساخته شده است که در انتخاب آن اگر دقت نمایید و توجه داشته باشیم می‌توانیم کمد دیواری را انتخاب نماییم که با دکوراسیون داخلی فضا همخوانی داشته باشد و سازگار باشد که باعث زیبایی چندین برابر می‌شود .

کمد دیواری‌های دکوراتیو همانطور که فضای اتاق و پذیرایی یک خانه را با جای‌گیری وسیله‌ها ، به فضا و مکان مورد استفاده نظم می‌بخشد . در دفاتر اداری نیز به همین صورت کاربرد دارد و برای جای گیری پرونده‌ها ، اسناد و مدارک طراحی و ساخته شده‌اند .

با استفاده از کمد دیواری دکوراتیو در طراحی دکوراسیون داخلی ادارجات محیط منظم می‌شود و سازماندهی می‌یابد . استفاده از فضاهای پرت و بدون کاربرد : کمد دیواری دکوراتیو بهترین گزینه در دکوراسیون برای استفاده از فضاهای پرت و بدون کاربرد است . این نوع کمد دیواری ابزاری است برای جای گیری اسناد و مدارک و مکانی است برای قرارگیری و نگهداری لوح‌ها و تندیس‌ها و یا چیدمان دکوری‌ها می‌باشد .

محصولات مشابه

کمد درب کشویی کوتاه اینترست تیپ 120-1306

کمد دیواری نیز مانند تمامی کمد دیواری‌ها طبق اصول طراحی و ساخته شده است . در این قسمت از مقاله شما عزیزان را با اصول مهم در طراحی کمد دیواری دکوراتیو آشنا می‌سازیم .

همانطور که با کاربرد کمد دیواری‌های دکوراتیو در محیط اداری آشنا شدید به دلیل اینکه مکان جایگیری اسناد ، مدارک و پرونده‌ها می‌باشد . گاهی نیز در این سبک از کمد دیواری از اشیاء تزیینی و دکوری سنگینی استفاده می‌شود . به دلیل وزن نسبتاً زیاد این وسیله‌ها این سبک از کمد دیواری باید از مقاومت نسبی خوبی برخوردار باشد .

اگر جنس آن و یراق آلات مورد استفاده در ساخت آن مناسب باشد کمد دیواری از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار خواهد بود . پس هر چه از جنس با کیفیت‌تری استفاده کنیم کمد دیواری بادوام‌تری خواهیم داشت .

سایز کمد دیواری‌ها از جنس و متریال‌های مختلفی ، مانند : فلز ، چوب ، انواع MDF و پلاستیکی طراحی و تولید شده است . کمد دیواری‌های دکوراتیو از جنس فلز دارای طرح‌های متنوعی می‌باشد که اصولاً با استیل ساخته می‌شوند زیرا استیل نسبت به همه فلزات وزن نسبتاً سبک و مقاومت بالایی دارد . در انواع استیل طلایی و نقره‌ای ساخته شده‌اند .

جنس چوب این نوع از کمد دیواری به دلیل تنوع و مقاومت آن نسبت به همه‌ی متریال استفاده شده در ساخت کمد دیواری‌های دکوراتیو بالاترین قیمت را دارا است . به دلیل استفاده از چوب‌های خاص در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سبک کلاسیک و زیبایی منحصر به فردی دارد .

همانطور که می‌دانید امروزه در دنیای دکوراسیون انواع مختلفی از MDF وجود دارد . مانند : MDF ساده ، هایگلاس و … که در طرح و رنگ‌های متنوعی طراحی و ساخته شده‌اند . هایگلاس به دلیل سطح براقی که دارد تنوع جدیدی در دکوراسیون داخلی اداره و ادارجات ایجاد می‌کند .

این جنس از کمد دیواری اغلب از PVC ساخته می‌شوند و سبک خاص و زیبایی دارند . به دلیل اینکه از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند نسب به سایر کمد دیواری دکوراتیو قسمت ارزانتر و مناسب‌تری دارند به همین جهت دارای طرفداران و خواستاران زیادی هستند . مقاومت و استحکام آن‌ها نسبتاً کم است و برای دفاتر و ادارجات کوچک پیشنهاد می‌شود و به افراد دارای سلیقه‌ی ساده و ساده پسند توصیه می‌شود .

با توجه به پیشرفت طراحی مبلمان اداری در سال‌های اخیر تنوع اجناس در این زمینه بسیار زیاد شده است که کمد دیواری دکوراتیو از این گروه و دسته محسوب می‌شود . به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ شما می‌توانید هر طرح و رنگی را طبق دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر انتخاب نمایید و با انتخاب خود زیبایی را به فضای خود ببخشید .

کمد دکوراتیو بلند شیدر تیپ 1104T

شرکت آبادیس با ذکر مهمترین اصول طراحی در کمد دیواری دکوراتیو به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن این موارد بهترین انتخاب را داشته باشید .

همچنین ما را در ترب و ایمالز دنبال کنید