خرید کمدهای کوتاه
کمدهای بلند کیوب فریم تیپ 90-1207
کمدهای کوتاه

به طور قطع یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین وسیله‌ها برای محیط‌های اداری و سازمان‌ها کمدهای اداری هستند که از آن برای نگهداری پرونده‌ها ، مدارک و کاغذهای اضافه استفاده می‌شود .

کمدهای اداری برای پرسنل درجه یک هر شرکت خصوصی یا دولتی بسته به نیازهای هر شرکت و سازمان باید به گونه‌ای طراحی و تولید شود که در آن علاوه بر رعایت نکات امنیتی برای نگهداری اسناد محرمانه و طبقه‌بندی شده ، امکاناتی نظیر محل نگهداری وسایل شخصی و دسترسی به سیستم‌های پیشرفته نیز در نظر گرفته شود .

در طراحی کمد اداری باید به نوع محیط کاری بسیار توجه کرد کمدهای اداری در زیباسازی محیط اطراف و کاربردی‌تر شدن محیط موثر است از همین رو اکثر مدیران سعی دارند تا در طراحی اتاق خود و زیبایی بیشتر آن ، از کمدهای کوتاه استفاده کنند که اغلب این کمدها با میز مدیریت و میز کنفرانس و صندلی مدیریت در تناسب و همخوانی هستند .

البته در برخی از شرکت‌ها از کمدهای کوتاه و کمد اداری مدرن نیز استفاده می‌شود ، اما کمد اداری چوبی همواره جذابیت خود را برای مشتریان داشته و دارد . شاید مهمترین دلیلی که بیشتر اداره‌ها و شرکت‌ها به جای کامپیوتر از کمد استفاده می‌کنند و از این رو ترجیح می‌دهند به صورت فیزیکی اطلاعات خود را نگهداری کنند به دلیل خرابی سیستم و از بین رفتن اسناد می‌باشد .

استاندارد میز مطالعه

مهمترین گزینه در وهله اول در یک محیط کاری نظم است . اگر شما در یک محیط بی نظم باشید طبیعتاً بازدهی بسیار پایینی را خواهید داشت . تمامی کسب و کارها به طور جدی در فکر راه حلی برای جلوگیری از شلوغی و بی نظمی در محیط کاری خود هستند . در این مسیر کسی موفق است که هر چیزی را در جای مناسب خود قرار داده و سریع‌ترین دسترسی را نیز به آن داشته باشد .

زمانی که شما محیط آراسته‌ای داشته باشید ، ناخودآگاه تمرکز بیشتری روی کار خود دارید . در این صورت محیطی با دکوراسیون اداری شیک باعث ایجاد خلاقیت در کار شما نیز می‌شود . نکته مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد نقش کمدهای اداری در نگهداری از فایل و اسناد و مدارک شرکت‌ها است که از بروز مشکلات جدی جلوگیری می‌کند .

به همین جهت کمدهای با ارتفاع کوتاه در محیط‌های اداری فضای کمتری را اشغال می‌کنند و همچنین باعث نظم بخشیدن و جای‌گذاری اشیا می‌شوند و بر زیبایی محیط بسیار تاثیرگذار هستند . نحوه قرار گرفتن این کمدها به گونه‌ای است که پرسنل و کاربران به راحتی دسترسی لازم به آن را پیدا کنند .

میز مدیریت ویپار
  • کاربری راحت‌تر
  • استفاده بهینه از محیط کار
  • حفاظت و نگهداری از اسناد
  • محل مناسب برای ذخیره سازی
  • آراستگی محیط با چیدمان مناسب

در نتیجه نیازهای هر بخش اداری در مورد فضای ذخیره سازی نیز بسته به نوع فعالیت و ابزارهای مورد استفاده آن‌ها متفاوت خواهد بود . در هنگام انتخاب و یا سفارش ساخت یک کمد اداری و استاندارد حتماً باید به نوع فعالیت بخش‌های مختلف اداری توجه کرده و نیازهای آن‌ها در نحوه قفسه‌بندی و تقسیم‌بندی‌های داخلی کمد را مد نظر قرار داده است .

برای پرسنل بخش‌های مختلف اداری از قبیل پرسنل واحد مهندسی یا پرسنل قسمت‌های دیگر نوع کمد و کتابخانه اداری که مورد استفاده قرار می‌گیرد باید دارای چند ویژگی اصلی باشد مواردی نظیر : طول ، عمق و ارتفاع استاندارد جهت قرارگیری پرونده‌ها ، زونکن‌ها ،‌ پوشه‌های اسناد و دانشنامه‌های مرجع مورد استفاده پرسنل و همچنین زیبایی و هماهنگی کمد اداری با محیط کاری هر سازمان باشد .

کمدهای کوتاه مدست تیپ 1301-90

کمدهای کوتاه از جنس MDF ساخته شده است که در برابر فشار و رطوبت بسیار مقاوم می‌باشد بر اساس اهمیت اسناد و مدارک ، کمدهای کوتاه به دو نوع درب دار و بدون درب تقسیم می‌شوند . این کمدها از دو درب و به صورت قفسه‌دار برای قرارگیری زونکن و پرونده‌ها طراحی شده و می‌تواند در اتاق کار در کنار دکور و تجهیزات اداری استفاده شود و می‌تواند با تمامی دکورها ست شود .

این کمد کوتاه دارای یک قفل بوده که می‌تواند درب‌ها را در هنگام بسته شدن به هم قفل کند . در قسمت پایه‌های این کمد قفسه‌دار پایه‌های فلزی به کار گرفته شده که جلوه زیبایی به این کمد می‌دهد . این کمد قابلیت حرکت دادن به چپ و راست دارد و شما می‌توانید آن را به راحتی جابجا نمایید به همین منظور دیگر برای نصب کردن نیازی به نصاب نمی‌باشد .

از این کمدهای کوتاه قفسه‌دار می‌توانید در داخل اتاق خواب و یا به عنوان جاکفشی در منازل استفاده نمایید . همچنین از این کمد می‌توانید در فضاهای اداری به عنوان یک کمد بایگانی برای قرارگیری پرونده‌ها و زونکن‌ها و یا به عنوان یک کنسول استفاده کرده و یک دکور بسیار زیبا را به وجود آورید .

در بسیاری از سازمان‌های بزرگ برای سامان بخشیدن به محیط اداری برای هر شخص به طور مجزا کمد اداری تعبیه شده است که هم نمای زیبایی را به محیط می‌بخشد ، هم کارایی بالایی دارد و هم نشان‌دهنده وسعت سازمان شما به مشتریانتان می‌باشد .

کمدهای کوتاه مستلزم حفاظت و نگهداری از اسناد و طولانی‌تر کردن عمر مدارک ، فراهم‌آوری شرایطی مناسب در محل ذخیره‌سازی می‌باشد چیدمان قفسه‌ها می‌بایست به گونه‌ای باشد تا حداکثر استفاده از محیط به وجود آید . شرکت آبادیس اقدام به طراحی و تولید محصولی نموده است که تمامی فاکتورهای مهم حفاظت از اسناد را دارا است .

کمدهای مختلف برند آبادیس با طراحی‌ها و رنگ‌های بسیار شیک و متنوع ، در این سایت قابل رویت است و شما می‌توانید کمد مورد نظر خود را به سادگی یک کلیک به سبد خریدتان اضافه کنید و در کمترین زمان ممکن ، تحویل بگیرید . ما در شرکت مبلمان اداری آبادیس سعی داریم همواره بهترین کیفیت را در کنار مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید