بهترین پارتیشن اداری MDF
پارتیشن دو جداره مدست 3001
پارتیشن اداری MDF

پارتیشن جداکننده و تفکیک‌کننده‌ای است که جزء ساختار و معماری اصلی فضا و محیط‌ها نیست و از اجزای دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود . این محصول به دو صورت متحرک و ثابت است که هر کدام از آنها با توجه به ساختار و نیازهای مختلف و کاربرد و ویژگی‌های متفاوتی دارد .پارتیشن‌ها برای جدا کردن فضا و تقسیم کردن یک مکان به چند قسمت و بهره‌مندی بیشتر از محیط است .

امروزه پارتیشن‌ها جایگزین مناسب دیوارها هستند و اولین انتخاب افراد به عنوان دیوارکشی فضاها محسوب می‌شوند ؛ چرا که ساخت و نصب راحت و آسان‌تر ، هزینه‌ی کمتر و مزایای بیشتری دارند و برای هر محلی از جمله منازل ، ادارات ، مدارس ، سالن‌های اجتماع و … قابل استفاده هستند .

پارتیشن‌های اداری به دو صورت تک‌جداره و دوجداره طراحی و ساخته می‌شوند . پارتیشن‌ها از جنس و متریال متفاوتی مانند MDF ، چوب ، آلومنیوم ، شیشه و … ساخته می‌شوند . یکی از پر طرفدارترین و پر فروش‌ترین آنها پارتیشن اداری MDF است که در ادامه‌ی مقاله می‌خواهیم شما عزیزان را با پارتیشن اداری MDF ، انواع آن ، کاربردها و ویژگی‌هایش و مزایا و معایب استفاده از پارتیشن اداری MDF آشنا کنیم .

پارتیشن دو جداره رکتیکال 3006 ، پارتیشن دو جداره رکتیکال ، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن ، خرید پارتیشن ، فروش پارتیشن ، قیمت پارتیشن ، پارتیشن اداری ، خرید پارتیشن دو جداره ، فروش پارتیشن دو جداره ، قیمت پارتیشن دو جداره

کلمه‌ی MDF مخفف واژه Medium Density Fiberboard است که جزء فرآورده‌‌های چوبی محسوب می‌شود . MDF نوعی تخته فیبر با چگالی متوسط است که به روش خشک تهیه می‌گردد . امروزه در بیشتر موارد در ساخت کابینت به جای تخته سه‌لایی یا تخته‌های نئوپان ، از چوب MDF استفاده می‌شود .

MDF ، خود به تنهایی زیبایی خاصی ندارد و برای زیباسازی آن از روکش‌های خاص از جنس خود MDF اما ظریف‌تر استفاده می‌شود . از معروف‌ترین روکش‌های MDF می توان به PVC ، HPL ، VINILIUM و فرمیکا اشاره کرد . فرمیکا با توجه به نوع ضخامتش ، متفاوت می‌باشد . هرچه از روکش‌های مقاوم‌تر و ضخیم‌تر در پوشش MDF استفاده شود ، جنس نهایی مرغوب‌تر خواهد بود . امروزه از این محصول برای ساخت پارتیشن MDF نیز استفاده می‌شود .

همانطور که از نام این محصول مشخص است بدنه‌ی آن از جنس MDF و از روکش‌های MDF ساخته می‌شود . این متریال را می‌توان با دیگر متریال مانند شیشه ترکیب نمود تا فضایی مدرن با روشنایی بیشتر در اداره ایجاد نماییم . پارتیشن اداری MDF از محبوب‌ترین پارتیشن‌های اداری است که ساخت آنها بسیار آسان می‌باشد و این پارتیشن اداری دارای وزن سبک و قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای است اما اگر در ساخت آن از دیگر متریال از جمله از انواع شیشه‌ها استفاده شود قیمت آن افزایش می‌یابد .

پارتیشن‌های اداری MDF بسیار پرکاربرد هستند و شما با استفاده از هنر منبت‌کاری ، معرق‌کاری و … می‌توانید سبکی جدید و منحصر به فردی را در محیط‌ اداری خود ایجاد نمایید . از آنجا که این محصول MDF بسیار پر طرفدار است از انواع متنوعی اعم از روکش‌ها ، رنگ و طرح‎‌ها و … طراحی و ساخته شده اند و برای هر نوع سبک و سلیقه‌ای موجود است .

پارتیشن‌های MDF به طور کلی به دو دسته یعنی پارتیشن اداری MDF تک‌جداره و پارتیشن MDF دوجداره تقسیم‌بندی می‌شوند .

پارتیشن اداری MDF تک‌جداره باعث شده است تا افراد بتوانند محیط سازمان یافته‌ای داشته باشند و کارمندان به بهترین نحو ممکن کار کنند . یکی از مهم‌ترین مزایای این پارتیشن‌ها این است که باعث شده فضای محرمانه و شخصی کارمند یا مدیران حفظ شود و دیگر نگران برخی اتفاقات در شغل و کار خود نباشند . این یک امر عادی است که هر فردی به فضای خصوصی برای کار و استراحت احتیاج و نیاز دارد ؛ پس با استفاده از پارتیشن اداری MDF می‌توان محیط آرام و دلنشین را برای خود و کارمندان مهیا کرد .

این نوع پارتیشن می‌تواند بدون اتصال به سقف و حالت ایستایی طراحی شود . در واقع این پارتیشن‌ها بدون جداسازی از سقف حالت اتاق مانند ایجاد کرده که کم هزینه نیز خواهند بود . ناگفته نماند که در ساختار پارتیشن تک‌جداره علاوه بر حفظ زیبایی و هارمونی ، پارتیشن نقش استحکام بخشی به محیط را دارد و احساس خوب و مثبتی را به فضاهای اداری و محیط‌های کاری می‌بخشد . پارتیشن‌ها قابلیت باز شدن ، جداسازی ، تکان دادن و … را دارند .

این مدل پارتیشن MDF ، نسبت به پارتیشن تک‌جداره عایق مناسب‌تری در برابر سرو صدا است . چنانچه زیبایی ظاهری محیط برای شما خیلی مهم است پارتیشن‌های اداری دوجداره بهترین گزینه می‌باشند . این پارتیشن‌ها ستون ندارند اما به راحتی بر روی زمین قرار می‌گیرند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند . این نوع پارتیشن نیز مانند پارتیشن تک‌جداره می‌توانند در ابعاد کوتاه ، نیمه بلند ، بلند و یا تا سقف باشند .

پارتيشن اداری MDF دوجداره برای جلوگيری از مزاحمت‌های شنيداری و ديداری استفاده می‌شود . به منظور ایستایی ، زیبایی و عایق صوتی و آکوستیک بودن این نوع پارتیشن ، عمدتاً در پارتیشن دوجداره استفاده از شيشه‌های دوجداره‌ی مات به جای پنل UVC توصيه می‌شود . از دیگر مزایای پارتیشن اداری دوجداره این است که دارای مسیر عبور کابل‌های برق تلفن شبکه و سایر موارد تاسیساتی پارتیشن است این پارتیشن اداری MDF ، عاری از هرگونه اتصال بدنه و رسانایی برق و عدم ایجاد پارازیت و noise است .

قابلیت استفاده از شیشه ساده و سندپلاست و طلق پلی کربنات با شفافیت 92 درصد ضد ضربه و ایمن از مزایای این محصول اداری است .  پارتیشن اداری MDF دوجداره منحصر به فرد نسبت به موارد مشابه در ایستایی بدون هرگونه ساپورت و اتصال به زمین پارتیشن است . این مدل پارتیشن اداری نسبت به پارتیشن اداری تک‌جداره به دلیل مقاومت ، استحکام و قابلیت‌های بیشتر قیمت بالاتری دارد .

همانطور که گفته شد ، پارتیشن اداری MDF دارای انواع متنوعی از روکش ‌ها مانند روکش ملامینه ، وکیوم ، هایگلاس و … است که هر کدام از آنها دارای رنگ‌بندی زیبا و شکیل می‌باشند و هر یک از آنها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند .

پارتیشن تک جداره سینگل 3101 ، پارتیشن تک جداره سینگل ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن ، خرید پارتیشن ، فروش پارتیشن ، قیمت پارتیشن ، پارتیشن اداری ، خرید پارتیشن تک جداره ، فروش پارتیشن تک جداره ، قیمت پارتیشن تک جداره
  • دارای سطوح صاف و متراکم می‌باشد .
  • عدم وجود معایب پارتیشن‌های چوبی در آن .
  • پروفیل دانسیته یکنواخت و همگن است .
  • دارای خصوصیت مکانیکی و فیزیکی بالا است .
  • قابلیت شکل پذیری مطلوب دارد .
  •  دارای ضخامت و ابعاد متنوع جهت تولید پارتیشن می‌باشد .
  • دارای قابلیت ابزار خوری ، ماشین‌كاری و سنباده زنی است .
  •  امکان انجام روسازی‌های مختلف مانند انواع روکش‌‌های چوبی و غیر چوبی ، رنگ آمیزی و … را دارد .

به صورت کلی پارتیشن اداری MDF برای جداسازی فضاهای یک مکان اداری طراحی و ساخته می‌شود . با استفاده از پارتیشن اداری ما می‌توانیم از محیط خود نهایت استفاده را کنیم . همچنین در برخی از ادارات رفت‌ و آمدهای بسیاری انجام می‌پذیرد که با به کارگیری این محصول اداری می‌توانیم فضایی امن و آرام برای کارمندان خود ایجاد نماییم تا در نهایت آرامش به ادامه‌ی کار خود بپردازند و در انجام کار سرعت گیرند .

پارتیشن دو جداره میسترو 3004 ، پارتیشن دو جداره میسترو ، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن ، خرید پارتیشن ، فروش پارتیشن ، قیمت پارتیشن ، پارتیشن اداری ، خرید پارتیشن دو جداره ، فروش پارتیشن دو جداره ، قیمت پارتیشن دو جداره

پارتیشن‌بندی باعث مدرن‌سازی محیط کار و محیط‌های اداری می‌شود به طور کلی می‌توان گفت پارتیشن‌های MDF از سایر سبک‌های دیگر پارتیشن ، در مدرن‌سازی محیط کمک بسزایی می‌کند چرا که MDF ، یک چوب غیر طبیعی است و استفاده از آن فضایی جدیدی و مدرنی ایجاد می‌نماید و پارتیشن اداری MDF دارای انواع روکش‌ها است که روکش‌های با شفافیت بالا باعث ایجاد فضایی مدرن و خاص می‌شوند .

نصب انواع پارتیشن‌های MDF بسیار سریع‌تر از سایر پارتیشن‌ها است همچنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که نصب و استفاده از این پارتیشن دردسر بسیاری ندارد و بی نظمی در فضا ایجاد نمی‌کند . به طور کلی پارتیشن‌های MDF تمیزتر و شیک‌تر است و قابلیت چیدمان دوباره ، جابه‌جایی و حذف کلی را در کمترین زمان ممکن دارد .

همانطور که تا الان به این نکته اشاره شد ، این نوع از پارتیشن‌ها عایق نسبتاً خوبی برای صدا و صوت هستند . اگر شما هم در محیط کاری خود با حجم زیادی از سر و صدا مواجه هستید پیشنهاد ما به شما پارتیشن‌های اداری MDF است .

 پارتیشن اداری MDF با توجه به جنس MDF ، مقاومت و استحکام بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد و در برابر فشار ، ضربه و رطوبت مقاومت بالایی نسبت به سایر متریال‌ها دارد .

پارتیشن‌بندی و استفاده از پارتیشن MDF ، حریم خصوصی برای کارکنان ایجاد می‌نماید به گونه‌ای که تمامی کارمندانی که شغل و وظیفه‌ی آنها به یکدیگر مرتبط است و هم مقام می‌باشند ، در یک فضای مشخص قرار می‌گیرند که این خود باعث کاهش سر و صدا می‌شود .

از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن اداری MDF می‌توان به نکات زیر اشاره کرد .

  • بهینه‌سازی فضا و محیط کاری اداری
  • ایجاد فضای کاری ساکت و آرام جهت حفظ تمرکز کارکنان و بهبودی روند کاری کارمندان
  • تقسیم‌بندی فضاهای بزرگ بدون آسیب زدن به ظاهر و ساختار مکان اداری
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • سرعت ساخت بالا و نصب و حمل سریع و آسان
  • ایجاد تنوع در طرح و ظاهر
  • دوام و استقامت بالا
  • وزن مناسب متریال

این محصول اداری همانند دیگر محصولات علاوه بر مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردش دارای معایبی نیز است . یکی از معایب آن ، ضعف و دوام پایین‌تر آن نسبت به پارتیشن‌های اداری با جنس و متریال آلومنیوم است . پارتیشن‌های MDF در مقایسه با پارتیشن‌های آلومنیوم در برابر آب ، رطوبت و تغییر دما مقاومت کمتری دارند .

اگر برای ساخت پارتیشن‌های اداری MDF از جنس نامرغوب استفاده شود ، امکان تغییر شکل ظاهری در آنها وجود خواهد داشت . همچنین اگر از اتصالات نامرغوب در ساخت این نوع پارتیشن اداری استفاده شود امکان تغییر شکل ظاهری دارد . بنابراین در هنگام خرید توجه داشته باشید که جنس MDF استفاده شده در ساخت آن مرغوب باشد و از اتصالات جنس خوب ساخته شده باشد . پارتیشن اداری MDF در برابر حرارت مقاومت بسیار پایینی دارد .

پارتیشن دو جداره دوئت 3003 ، پارتیشن دو جداره دوئت ، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن ، خرید پارتیشن ، فروش پارتیشن ، قیمت پارتیشن ، پارتیشن اداری ، خرید پارتیشن دو جداره ، فروش پارتیشن دو جداره ، قیمت پارتیشن دو جداره

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس با کمک این مقاله شما خریداران را نسبت به این محصول اداری و کاربرد و ویژگی‌هایش آشنا کرد تا در هنگام خرید انتخاب درستی نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید