قیمت میز کنفرانس
میز کنفرانس مکمل مدست
شناسایی میزهای کنفرانس و انواع میز کنفرانس

بدیهی است که در هر شرکت یا اداره‌ای ، اتاقی را به عنوان اتاق کنفرانس انتخاب می‌کنند که یکی از اتاق و اجزاء داخلی مهم و اساسی هر شرکت یا اداره‌ای را شکل می‌دهد . هدف از طراحی این بخش ، به جهت مذاکره و گفت‌وگو در محیطی آرام و مطلوب است .

به همین سبب ابزار مهم در این بخش میزهای کنفرانس می‌باشند ، که عنوان اساسی‌ترین ابزار را به خود گرفته است . پس این ابزار ، یعنی میزهای کنفرانس نقش بسزایی در مذاکره و گفت‌وگو را دارد .

میز کنفرانس مکمل آرمز

همانطور که می‌دانید ، مهمترین علت ساخت میزهای کنفرانس ، بهره‌گیری از آن‌ها به جهت برگزاری جلساتی می‌باشد ، که دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و با محتوای مشورتی یا گفت‌وگو برگزار می‌شوند و عموما محتوای آن در راستای امور کاری و اداری ، گفت‌وگو دارند . کارمندان ترجیح می‌دهند برای شکل‌گیری و تشکیل چنین جلساتی در این محیط دوستانه و صمیمانه کنار هم بشینند و به بحث و گفت‌وگو بپردازند .

همچنین به خاطر نوع طراحی آن‌ها ، این قابلیت را به افرادی که پشت آن می‌نشینند می‌دهند ، تا بر کل فضا و محتوا جلسات احاطه داشته باشند و در محتوا شرکت کنند و تسلط خود را به راحتی کسب نمایند . به همین سبب است ، که در جهان امروزی و تمامی ادارجات و شرکت‌ها و ارگان‌ها اتاق یا بخشی را به سبب ارائه‌ی چنین جلساتی تشکیل و در نظر گرفته‌اند و با استفاده از میزهای کنفرانس ، می‌پردازند . این میزها به علت طراحی خاص و منحصربه‌فرد خود کمک بسزایی را به مدیران جلسات می‌دهد تا در جلسه به بهترین نحوه عمل نماید .

شاید چنین تصوری وجود داشته باشد ، که میزهای کنفرانس باید بزرگ ، طراحی و تولید شود . تا افراد مختلف و متعددی جهت استفاده ، در پشت آن قرار بگیرند . اما حقیقت این است که ، میزهای کنفرانس در سایز متفاوت تولید می‌شوند . تا به فراخور نیاز شرکت و اداره در فضایی لوکس و مدرن مورد استفاده قرار بگیرند .

نحوه‌ی طراحی و تولید میزهای کنفرانس باید به گونه‌ای باشد ، که جهت برگزاری جلسات کاری و اداری ، مدیریت فضا به بهترین و موثرترین نحوه ممکن باشد . مهمترین ویژگی میزهای کنفرانس ارائه‌ی ارتباط دو یا چند طرفه میان افراد حاضر در جلسه است که ، به عنوان میز کنفرانس دارای استاندارد بتواند این ارتباط را به خوبی به ارمغان آورد .

میز کنفرانس مکمل رکتیکال ، میز کنفرانس ، میز کنفرانس اداری ، میز جلسه ، میز گردهمایی ، قیمت میز کنفرانس ، خرید میز کنفرانس ، فروش میز کنفرانس ، قیمت میز جلسه ، خرید میز جلسه

به طور حتم اکثر کارفرماها می‌دانند که ، برگزاری جلسات طولانی مدت ، بدون داشتن میز کنفرانس و یا میز جلسه امکان‌پذیر نیست و برگزاری جلسات به مدت چندین ساعت ، سر پا یا تنها بر روی یک میز یا دو میز و صندلی نمی‌تواند برگزار گردد . اما استفاده از میزهای کنفرانس کلاسیک یا مدرن این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا با استفاده از میزهای کنفرانس به انجام فعالیت و گفت‌وگو و مذاکره در راستای امور شرکت یا اداره به برگزاری جلسات بپردازند . که میزهای کنفرانس به این محیط یا فضا جذابیت خاصی را در عین ترتیب مناسب ، می‌دهد .

میزهای کنفرانس باید در رنگ‌بندی‌های مختلفی تولید شود ، که این مورد متناسب با نورپردازی اتاق کنفرانس صورت می‌گیرد . اما از دیگر موارد در میزهای کنفرانس باید به آن اشاره کرد . برای مثال انواع آن ، از نظر متریال و نوع جنس آن‌ها می‌باشد و فقط به آن‌ها اشاره می‌نماییم . میزهای کنفرانس می‌تواند به صورت و شکل ( ام‌دی‌اف ، آلومینیومی ، چوبی ، شیشه‌ای ، کلاسیک و مدرن ، به شکل U و ترکیبی ) تولید شود .

میز کنفرانس تک شیدر تیپ 604M
  • آیا طراحی میزهای کنفرانس اهمیت دارد؟
  • رنگ‌بندی به چه عاملی وابسته است؟
  • اندازه‌ی میزهای کنفرانس به چه شکلی می‌باشد؟
  • کیفیت و معیار آن چگونه است؟

و سوالات متعدد دیگری که می‌تواند برای هر فردی در ذهنش شکل گیرد و با بررسی ، به پاسخ آن‌ها می‌رسیم . میزهای کنفرانس از نظر طراحی می‌تواند به سه گروه تقسیم شود .

  • میزهای کنفرانس با پذیرایی ،
  • میزهای کنفرانس بدون پذیرایی ،
  • میزهای کنفرانس با طراحی خاص تشکیل شود که متناسب و وابسته به نیاز مخاطبان و اداره و شرکت‌ها باشد .

همچنین ، باید به نحوه‌ی طراحی شود که سیستم‌ها و ابزارآلات سمعی و بصری در آن قرار گیرند . تا به استاندارد شدن میزهای کنفرانس کمک نماید . سایز و اندازه‌ی میزهای کنفرانس وابسته به اندازه‌ی محیط و فضای اتاق کنفرانس می‌باشد و بهتر است ، میزهای کنفرانس به صورت و شکل مستطیل یا بیضی کشیده شده انتخاب شود و در صورتی که اتاق کنفرانس مربعی شکل باشد ، انتخاب طرح کمی دشوار می‌شود .

که با توجه به دکوراسیون اتاق کنفرانس انتخاب می‌شود . ابعاد موجود در میزهای کنفرانس به صورت استاندارد ، در ساخت آن اهمیت خاص و ویژه‌ای دارد و معمولا ارتفاع میز کنفرانس به شکل 75 سانتیمتر می‌باشد ، که به عنوان استاندارد و ملاک جهانی مورد استفاده در طراحی است و همچنین طول میز مستطیلی نیز حدود 2 متر می‌باشد و بستگی به کاربرد آن می‌تواند بزرگ‌تر شود .

و در مورد میز کنفرانس دایره‌ای ، قطر آن نیز ملاک است و از حدود 2 متر آغاز و به نسبت کاربرد آن قابل تغییر می‌باشد ، در رنگ‌بندی میزهای کنفرانس که در راستای نورپردازی اتاق کنفرانس شکل می‌گیرد .

به این جهت از رنگ‌های متضاد و مخالف در طراحی استفاده می‌شود . به بیان دیگر ، اگر نورپردازی اتاق خوب و مناسب باشد و از نور طبیعی بهره گیرد ، عموما از رنگ‌بندی‌های تیره استفاده می‌شود و اگر رنگ طرح فضای سالن کنفرانس تیره باشد ، در طراحی میزها از رنگ‌های روشن کمک می‌گیرند . تا در زیبایی محیط و فضای اتاق کنفرانس نقش مهم و اساسی را ایفاء نماید .

کیفیت در میزهای کنفرانس امری مهم تلقی می‌شود ، که طراحی و کیفیت حرف اول را می‌زند و اگر زمان طراحی فاصله بین افراد به درستی تعیین نشود ممکن است در زمان برگزاری ، افراد به قدری به هم نزدیک شوند که باعث معذب شدن آن‌ها شود یا صندلی‌ها نتوانند حرکت کنند . بنابراین طراحی اولویت اول کیفیت برای مخاطبان می‌باشد و اما در تولید همواره باید از متریال مرغوب و ناب استفاده شود تا دوام و مقاومت میز کنفرانس به شکل استاندارد و مستحکم شکل گیرد .

میز کنفرانس تک ویو تیپ 605M

قیمت میزهای کنفرانس با توجه به کیفیت در طراحی و متریال و جنس تولید ، متغیر است . همچنین اندازه و شکل‌های آن در قیمت موثر می‌باشد . اگر شما تمایل داشته باشید که با کیفیت‌ترین میز را انتخاب نمایید ، باید در نظر داشته باشید که هزینه بیشتری را باید پرداخت نمایید . همچنین شما می‌توانید به مشاوران شرکت آبادیس که به صورت‌های مختلف در ارائه مشاوره و خدمات ، کوشا و پرتلاش بوده‌اند که شما مخاطبان محترم بهره‌ی مناسبی ، را در جهت اطلاع از محصول به خصوص در خرید ارائه دهند .

همیشه خرید میز کنفرانس شیک و مدرن نیازمند ، مشاهده‌ی مدل‌های مختلف و آشنایی با خصوصیات میز کنفرانس دارای استاندارد می‌باشد . که در سایت شرکت آبادیس می‌توانید از میزهای کنفرانس در مدل‌های مختلف مطلع و با بهترین قیمت در فضایی امن و مطمئن انتخاب و مشاوره و خرید نمایید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید