خرید انواع میز کارمندی شیک
میز کارمندی رکتیکال تیپ 503
میز کارمندی شیک

میز کارمندی در حقیقت چیزی است که توسط کارمند یک اداره مورد استفاده قرار می‌گیرد . هر شخصی برای انتخاب بهترین میز کارمندی ممکن است ویژگی‌های مختلفی را اعلام کند . اما برای کاربرد آن استانداردهایی هم وجود دارد . چون به دلیل این که کارمندها ساعت‌های زیادی را در پشت این میزها سپری می‌کنند بنابراین ضروری است که این میزها از ویژگی‌های مناسبی برخوردار باشند تا به سلامتی کارمندان آسیبی نرساند . میز کارمندی از جمله وسایل‌های ضروری برای تمامی اداره و سازمان‌ها به شمار می‌رود .

این میزهای شیک بیشتر برای نوشتن و قرار دادن سیستم‌های کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرند تا این کار باعث می‌شود کار کارمندان به راحتی و با سرعت بالایی برخوردار باشد . میزها فضاهای کاری مستقلی هستند که هر کارمند به بخشی از آن نیاز دارد . زمانی که تعدادی میز کارمندی به سبک شیک را با فاصله کم در کنار هم قرار می‌دهید فضای مناسبی ایجاد نمی‌کنید . سبک دکوراسیون مدرن برای فضاهایی که محدودیت فضا ندارند مناسب‌تر است .

این میزها باید با فاصله‌ای مناسب از هم قرار بگیرند ، تا حریم خصوصی هر کارمندی به خوبی حفظ شود . همان‌طور که می‌دانید عوامل زیادی بر روی مدرن و شیک بودن یک میز می‌تواند اثرگذار باشد . به طور مثال : ( جنس چوب استفاده شده ، سبک طراحی ، رنگ چوب و تزیین آن در طراحی میز ، ارگونومیک در نحوه ساخت و ظاهر شیک ) می‌باشد که کارمندی می‌تواند فضای کاری مدرن را هم ایجاد کند بعضی از این میزهای کارمندی شیک براساس نوع کاربردشان ، دارای کشوها و کمد هستند که بعضی از آن‌ها دارای قفل نیز هستند .

که با این کار امنیت پرونده‌ها و اسناد کاری نیز حفظ می‌شود و احتمال گم شدن پرونده‌ها بسیار کم خواهد بود . برای هر کارمندی داشتن این میزها حس قدرت را به او می‌دهد و  کارمند سعی می‌کند که کار را با بهترین کیفیت تحویل دهد . البته ویژگی‌های دیگر میز کارمندی خوب و شیک براساس ابعاد میز ، متریال‌های طراحی ، داشتن کشو ، زیبایی و وزن ارزیابی می‌شود .

میز کارمندی شیدر تیپ 504F

میز کارمندی کوچک

میز کارمندی مدرن

میز کارمندی شیک

میز کارمندی کلاسیک

میز کارمندی ویو تیپ 505FL

بعضی از شرکت‌ها و اداره‌ها از محیط‌های کوچکی استفاده می‌کنند ، که براساس محیط باید میزها و صندلی‌های مخصوص خود را داشته باشند . میز کارمندی کوچک مناسب برای تمام سازمان‌ها است و استفاده‌ی بیشتری نسبت به سایر میزهای اداری در محیط‌های کوچک دارد . بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک همین میزهای کارمندی کوچک می‌باشد که دارای کشورهایی می‌باشد .

این میزهای کارمندی مدرن که بین مشتریان طرفدار زیادی دارد که این ویژگی‌های خوب باعث شده که در بسیاری از ادارات و شرکت‌ها استقبال زیادی داشته باشد این نوع از میزهای کارمندی از زیبایی و ظاهر خاصی برخوردار هستند و در آن‌ها از رنگ‌ها و طرح‌های جدید و غیر کلاسیک استفاده شده است و با توجه به فضای کاری طراحی می‌شود و در میز مدرن از متریال‌هایی مانند ام‌دی‌اف ، فلز ، سنگ ، شیشه و … در ساخت آن استفاده می‌شود .

میز کار

با میزهای کارمندی شیک در یک شرکت بهتر است هر قسمتی از فضا را با نماد یا رنگ خاصی جدا کنید . به طور کلی طرح اصلی و رنگ و نماد اصلی در تمام شرکت‌ها برای همه محیط اداری یکی باشد و از اصول کلی طراحی داخلی پیروی کند .

یکی دیگر از انواع میزهای اداری میز کارمندی کلاسیک است این نوع میزها کارمندی نیز طرفداران خاص خود را دارد و دارای سبک و دیزاین مختلف در بازار عرضه شده است که معمولا در مقایسه با میزهای کارمندی مدرن و شیک ابعاد نسبتا بزرگتری دارد . این میز که از وقار و زیبایی خاصی برخوردار است و برای محیط کاری بزرگتر استفاده می‌شود . با توجه به کلاسیک بودن و طراحی خاصی که این نوع از میزها دارد از وقار و زیبایی خاصی برخوردار است که در محیط اداری شما اثرگذار خواهد بود . در نتیجه چوب برای میز کلاسیک بهترین متریال می‌باشد .

بزرگ بودن و قرارگیری دستگاه كامپيوتر به همراه با لوازم جانبی

چيدمان منظم و مرتب و توجه به تردد در فضای كاری محيط

راحتی اندام‌های بدن كاربر به هنگام كار با ميز اداری

تراز بودن میز کارمندی و ثبات آن

راحت بودن كاربر به هنگام كار با ميز و با دستگاه‌های موجود روی آن

عدم تجمع وسايل موجود روی سطح ميز و دسترسی سريع و راحت كاربر به وسايل موجود

رنگ‌ها در میز کارمندی اداری و همچنین بر روی دیوار و کف بر دید بیننده تاثیرگذار خواهد بود . با انتخاب رنگ مناسب می‌توانیم جذابیت بیشتری به محیط کار بدهیم و البته رنگ‌های تیره برای میزهای کارمندی احساس خستگی در افراد را بیشتر می‌کند .

قبل از خرید میز کارمندی به فضا ، نوع سبک معماری ، مقدار نور طبیعی در محیط ، و ابعاد میز کارمندی توجه نمایید و همچنین رنگ میز کارمندی با توجه به سلیقه و طراحی داخلی شما می‌تواند از هر رنگی انتخاب شود . ولی سعی کنید از رنگ‌های شاد برای دادن انرژی به کارمندانتان استفاده نمایید . هماهنگی و همخوانی در رنگ میز کارمندی با مبلمان اداری سبب نظم بیشتر در فضای کار و ایجاد روحیه مضاعف در افراد می‌شود .

فایل کشو اینترست تیپ 1506

از میزهای کارمندی کوچک ولی با کیفیت بالا استفاده کنید تا به راحتی بتوانید چیدمان را تغییر دهید و فضایی برای حرکت و چرخش فرد با صندلی به وجود آورید . داشتن فضای کافی برای قرارگیری وسایل مورد نیاز کارمند از نکات دیگر برای خرید میز کارمندی به حساب می‌آید و میز کارمندی باید دارای کشو باشد . اگر می‌خواهید دکور دفتر کار خود را بعد از مدتی تغییر دهید از میز کارمندی چرخدار استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آن را حرکت دهید .

شرکت آبادیس همواره آماده ارائه مشاوره برای معرفی انواع میزهای اداری و محصولات اداری است شما می‌توانید برای مشاوره و خرید انواع میزهای اداری به سایت آبادیس مراجعه کنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید