کمد پرینتر مدست تیپ 1801
میز و کمد پرینتر در شرکت آبادیس

میز و کمد پرینتر جز وسایل و ابزار طراحی مبلمان اداری است که برای فضاها و شرکت های اداری مناسب است و یک نیاز دقیق برای طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. در بسیاری از فضاها و مکان های اداری از یک پرینتر مرکزی و اصلی استفاده می شود و مورد استفاده تمامی افراد یک بخش به طور مداوم می باشد.پرینتر نیازمند قسمت هایی برای قرار دادن وسایل جانبی و دکوری است و در بخش متریال مورد نیاز آن مانند قفسه، برای نگهداری استفاده می شود.

مجموع این موارد ، طراحی دکوراسیون داخلی را نیاز به یک میز و کمد پرینتر ملزم می نماید. همانطور که در قسمت بالا ذکر شد؛ میز و کمد پرینتر جز کمد های اداری محسوب می شود و در طراحی مبلمان اداری از الزامات است. میز و کمد پرینتر در انواع مختلف از نظر سایز و ابعاد، جنس و متریال، طرح و رنگ، مدل و سبک دکوراسیون داخلی و حتی مدل پرینتر طراحی و ساخته شده است.

در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با انواع میز و کمد پرینتر از نظر جنس و متریال و سبک و مدل طراحی آنها آشنا سازیم .

کمد پرینتر آرمز تیپ 1802

متریال میز و کمد پرینتر مانند سایر ابزار طراحی دکوراسیون داخلی مانند میز و صندلی، مبل راحتی و اداری، کتابخانه، جاکفشی، میز تلویزیون و… در انواع مختلف ، طراحی و ساخته شده است اما اغلب آنها از جنس چوب و MDF می باشد. چرا که چوب و MDF هم، مقاوم و مستحکم هستند و هم، طراحی و ساخت آنها به عنوان میز و کمد پرینتر آسان است و به راحتی می توان قفسه های موجود در طراحی آنها را برش زد و به مرحله ی ساخت رساند.

استفاده از چوب و MDF در بعضی از میز و کمد پرینتر به صورت کل است؛ یعنی هم بدنه و هم پایه های آن از این نوع جنس ساخته شده است اما در بعضی از آنها بدنه از جنس چوب و انواع MDF مانند ام دی اف ساده، هایگلاس ساخته می شود و پایه ها از جنس فلز است و به دلیل مقاومت جنس فلز و دوام آن، این مدل از میز و کمد پرینتر اغلب برای دستگاه های پرینتر دارای سایز و ابعاد بزرگ طراحی و ساخته می شود به این دلیل که وزن پرینتر زیاد است و برای نگهداری آن نیاز به پایه های مقاوم تری نسبت به چوب و MDF است ، که فلز بهترین گزینه می باشد.

اغلب فلزهای استفاده شده در طراحی و ساخت این مدل از میز و کمد پرینتر ، از جنس استیل می باشد چرا که در دکوراسیون، استیل نسبت به سایر فلزات هم زیبایی خاص و مدرنی دارد و هم مقاوم و مستحکم است. استیل های استفاده شده در طراحی و ساخت آنها از رنگهای نقره ای و طلایی است که طبق جنس و مدل چوب و MDF انتخاب می شود.

محصولات مشابه

میز و کمد دکوراتیو اغلب دارای درب نیستند و به همین دلیل مناسب برای فضاها و ادارجات کوچک می باشد چرا که نیاز به باز و بسته کردن درب های آن نیست و فضای اضافه ای اشغال نمی شود.

میز و کمد پرینتر دکوراتیو همانطور که از اسمش پیدا است؛ دارای قفسه هایی برای دکور و وسایل دکوری به جهت زیبایی طراحی دکوراسیون مبلمان اداری می باشد.انتخاب این مدل از میز و کمد پرینتر به فضای مورد نظر شما روح می بخشد و تنوع زیبا و جذابی در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری ایجاد می کند.

این سبک از میز و کمد پرینتر جز مدل های پر طرفدار می باشد که در دنیای دکوراسیون امروز بسیار طراحی و ساخته شده است و می شود. میز و کمد پرینتر دارای درب های لولایی در انواع رنگ ها و طرح ها، جنس و متریال طراحی و تولید شده است؛ که هر کدام دارای سبک خاص و منحصر به فردی می باشد. شما عزیزان می توانید با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی فضا و مکان مورد استفاده ی خود انتخاب نمایید.

به دلیل وجود کشو در این نوع میز و کمد پرینتر محل جای گیری بسیار مناسبی برای پرونده ها، مدارک و کاغذ های مورد استفاده در انجام کار پرینت است. میز و کمد پرینتر کشویی به فضای اطراف دستگاه پرینتر نظم می بخشد و فضا را سازماندهی می کند.

این مدل از میز و کمد پرینتر به دلیل ریلی بودن درب های آن مورد استقبال افراد مدرن و مینیمال پسند در دنیا دکوراسیون می باشد و فضای کمی نسبت به سایر مدل های میز و کمد پرینتر اشغال می کند. برای راحت باز و بسته شدن درب ها و حرکت ریل ها بهتر است؛ هر چند وقت یکبار روغن کاری شوند تا به راحتی و آسانی از آنها استفاده کنید.

همانطور که از نام و اسمش پیدا است؛ این مدل میز و کمد پرینتر دارای چرخ هایی در قسمت زیر میز و یا پایه های میز است.

میز و کمد پرینتر چرخ دار اغلب برای دستگاه های پرینتر سایز بزرگ ساخته می شود چرا که میز و کمد این گونه دستگاه ها سنگین می باشد و جابجایی و حمل آنها سخت است برای سهولت این امر چرخ هایی در قسمت زیر میز طراحی کرده اند و به همین دلیل دارای طرفداران خاص خود می باشد و در طراحی مبلمان اداری بسیار پر فروش هستند.

با توجه به نکات فوق باید گفت که در هنگام خرید میز و کمد پرینتر ضمن اینکه به سبک دکوراسیون فضا و شرکت مورد نظر باید توجه ای ویژه ای داشت تا بهترین گزینه را در انواع این مدل میز انتخاب نمایید می بایست به جنس اجزای استفاده شده در ساخت میز و کمد پرینتر توجه کرد . برای مثال میز و کمد پرینتر ریلی همانطور که پیدا است دارای ریل است و به دلیل اصطکاک در عملکر باز و بسته کردن درب ها باید ریل های استفاده شده در طراحی و ساخت آن با دوام باشند و عمر داشته باشند.

بنابراین شما عزیزان باید از شرکتی خریداری نمایید که معتبر باشد و اجناس با کیفیتی داشته باشد. شرکت آبادیس با این مقاله شما را با انواع میز و کمد پرینتر آشنا ساخته تا در هنگام خرید نسبت به همه ی موارد آگاه باشید.

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید