کانتر منشی مدست تیپ 801L

شناسایی میز منشی در شرکت آبادیس

در هر مجموعه‌ای ( شرکت یا اداره و سازمان ) که رفت‌و‌آمد ارباب رجوعان و مخاطبان به اتاق مدیریت به طور مداوم و متعدد است ، نیازمند فردی می‌باشد که عنوان منشی را به خود گیرد تا در جهت بهبود و سازماندهی مناسب و مساعد این روابط و همچنین برنامه‌ریزی زمانی دقیق و حساب شده برای اجرای آن باشد ، که از وظایف و اختیارات منشی‌ها می‌باشد . بنابراین توجه به آن‌ها و ابزارآلات مورد استفاده این افراد ، مهم و دارای اهمیت و ویژه‌ای است ؛ یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین این ابزارآلات برای منشی‌ها که همانند سایر افراد و کاربران یک مجموعه ( شرکت یا سازمان و اداره ) به آن توجه زیادی می‌شود ، میز منشی می‌باشد .

میزهای منشی پر کاربردترین و بیشترین بهره را برای منشی‌ها دارد . پس جهت بهبود روندکاری ‌و امور شغلی آن‌ها و بهره‌وری کاربران ، نگاه به خصوصی را در نظر هر مجموعه‌ای ( شرکت یا سازمان و اداره ) ایجاد کرده است . در این مقاله می‌خواهیم ، برای ارائه‌ی مناسب‌ترین اطلاعات ؛ اقدام به بررسی و واکاوی این محصول ( میز منشی ) بپردازیم . بنابراین چنین مطلبی برای هر مجموعه‌ای ( شرکت یا سازمان و اداره ) قابل توجه است .

ارتفاع استاندارد میز منشی

موضوع بعدی که برای هر مجموعه‌ای ( شرکت یا سازمان و اداره ) حائز اهمیت می‌باشد ، انواع میز منشی می‌باشد . اساساً هر محصولی به شکل‌های گوناگون و متفاوت ساخته می‌شود اما دو شکل زیر برای آن‌ها مهم است ، چراکه جزء پر طرفدارترین‌ها در تولید و انتخاب میز و مبلمان اداری می‌باشد . به همین سبب دقت نظر در آن ، همواره مفید است .

میز منشی مدرن
میز منشی کلاسیک

در دنیای که همواره در حال پیشرفت است ؛ تغییرات در محصول هم امری طبیعی به حساب می‌آید . به سبب آن میز منشی مدرن هم به عنوان جدیدترین محصول در صنعت میز و مبلمان اداری پدیدار شد . این میزها با داشتن ویژگی‌هایی خاص و همچنین به علت عواملی ، مورد توجه بسیاری از کابران آن قرار گرفته تا عنوان محبوب‌ترین محصول در صنعت میز و‌ مبلمان اداری ( میز منشی ) ، به خود اختصاص داده است .

این عوامل و‌ ویژگی‌ها اعم از نحوه‌ی طراحی و تولید می‌باشد که در تنوع رنگی و طرحی به سر می‌برند . اصولاً در این نوع میزها ، از متریال‌ ( MDF ) استفاده می‌شود که به دلیل سبکی در وزن و تنوع رنگی ( شاد و روشن ) و طراحی بهره می‌برند و به سبب دیگر عوامل ( مانند : ارزان بودن و مقرن به صرفه بودن ) ، در وهله‌ی اول برای کاربران و بعد برای صنعتگران میز و مبلمان اداری مهم بوده است . بنا به این علل در نظر کاربران خود از محبوبیت خاص و عمده‌ای برخوردار می‌باشد .

این میزها از گذشته تا به امروز سیر تحولاتی را نداشته است و یک سیر خاص و ویژه‌ای را به شکل ثابت ادامه داده و همیشه مخاطبان و کاربران خاص خود را داشته است . در زمان تولید اساسا به علت خاص بودن این نوع میز منشی از نوع متریالی چوب استفاده می‌شود تا القاء حسی متفاوتی را برای کاربران و مخاطبان خود ایجاد بنماید .

اما به سبب آن در‌ طرح‌های پر زرق و برق بسیار ( تنوع رنگی ) و‌ همچنین به علت سنگینی در وزن ، عنوان گران‌ترین میز منشی را برای خود ثبت کرده تا به هنگام انتخاب ، میز منحصربه‌فردی را برای کاربران برگزینند .

کانتر منشی رکتیکال

کاربرد این میزها بسیار دارای اهمیت است زیرا منشی‌ها کاربران آن هستند . بنابراین ، از ویژگی‌های میز منشی می‌توان گفت که به کاربران آزادی عمل در بهره‌گیری و همینطور بهبود روندکاری آن‌ها ایجاد کرده است . کاربرد میز منشی رابطه‌ی مستقیمی با ویژگی‌های آن میز را دارد و به این سبب از ویژگی‌های آن می‌توان ، مانند : طراحی ، تولید و … اشاره کرد . زیرا ، منشی‌ها نقش برنامه‌ریز و هماهنگ‌کننده‌ی مدیران یا معاونان را برعهده دارند .

همین امر باعث شده ، که تا جهت بهبود روند شغلی و عملکردی منشی‌ها به آن نگاه ویژه‌ای می‌شود . به علت این که ، منشی‌ها برای ارائه‌ی مناسب‌ترین و صحیح‌ترین عملکرد ، باید از یک میز منشی دارای استاندارد بین‌المللی استفاده نمایند و برای بهره‌گیری از محیط و فضاهای مختلف یک میز منشی که در راستای محدوده‌ی عملکردی آن‌ها صورت می‌پذیرد ، نقش بسزایی در این راه برای کاربران میز منشی را دارد . در این جهت علاوه‌ بر موارد بیان شده ، استفاده از بهترین و مناسب‌ترین متریال و جنس در تولید هم دارای اهمیت است .

زیرا اگر از متریال مناسب و مرغوب استفاده نشود ، ممکن است به طور مداوم برای تعویض یا تعمیر میز منشی اقدام نمایند که باعث اختلال و نقص در امور کاربران می‌شود و در نتیجه عملکرد آن‌ها تحت چنین شرایطی ، به نحو احسن صورت نمی‌پذیرد . پس به هنگام باید از متریال و جنس مرغوب در ساخت استفاده شود . به سبب این دو عامل ( طراحی و تولید ) می‌تواند از ویژگی‌های مهم میزهای منشی ‌باشد که کاربرد مساعد را برای کاربران خود ایجاد کرده است .

کانتر منشی شیدر تیپ 804
  • تولید میز منشی چگونه است ؟
  • عوامل موثر در تولید به چه صورت می‌باشد ؟
  • طراحی چه نقشی در تولید دارد ؟

با دقت در این بخش می‌توان به پاسخ سوالات پی برد . تولید و ساخت هم برای صنعتگران و هم برای کاربران مهم است . بنابراین باید مراحل ساخت را شناسایی کرد تا به شکل‌گیری و تولید یک میز منشی پی برد .

مراحل ساخت اصولاً به شکلی صورت می‌گیرد تا یک میز منشی دارای استاندارد ساخته شود و بنا به انتخاب مناسب و کاربردی برای کاربران از موضوعات مهم در تعیین و انتخاب است ، در هر مجموعه‌ای ( شرکت یا سازمان و اداره ) به آن نگاه به خصوصی می‌شود . به این جهت توجه و نگاه به مرحله‌ی تولید و ساخت برای بررسی و واکاوی ، بسیار حائز اهمیت است . بنابراین مراحل زیر به عنوان تولید میز منشی می‌باشد .

طراحی بخش ابتدایی در تولید است که با توجه به یک اصل ، جهت پدیدار شدن و تولید یک میز دارای استاندارد منتهی می‌شود . اصل ارگونومی معیار مناسبی است برای استانداردسازی در تولید و ساخت میز و مبلمان اداری می‌باشد ، این اصل به نحوه‌ی استانداردسازی در جهت بهره‌گیری صحیح و مناسب کاربران از میز منشی پیش می‌رود و همین امر باعث شده تا در راستای بهبود عملکردی منشی‌ها صورت پذیرد .

طراحی باید متناسب با دکوراسیون مجموعه ( شرکت یا سازمان و اداره ) باشد تا به شکل و زیبایی محیط و فضا بیفزاید ، این زیبایی و نیک منظری به سبک طراحی و الگوپذیری طراحان وابسته است . ابعاد و اندازه ، با در نظر گرفتن اندازه‌ی محیط و فضایی می‌باشد که کاربران آن در پشت میز منشی‌ به انجام فعالیت مشغولند ، بستگی دارد . به همین منظور به شکل‌های متفاوت ( مربع ، مستطیل ، نیم‌دایره ‌، ال ، یو و … ) ساخته می‌‌شود .

نوع‌ جنس و متریال میز منشی بخش دوم در تولید می‌باشد . نوع جنس و متریال با توجه به نیاز کاربران هر مجموعه‌ای ( شرکت یا سازمان و اداره ) شکل می‌گیرد ، برای مثال : MDF بودن نوع جنس و متریال میز منشی از محبوب‌ترین میزها می‌باشد و به دلیل سبکی در وزن ، طراحی و رنگبندی مختلف ، همچنین ارزانی و مقرون به صرفه بودن آن از علل دیگر این محبوبیت می‌باشد .

دیگر نوع جنس و متریال که به عنوان خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین محصول در صنعت میز و مبلمان اداری ، میز منشی از نوع چوب است . به علت سنگینی در وزن ، طراحی پر زرق و برق برای آن ، همچنین گرانی و هزینه‌ی بالا ، از ویژگی‌های خاص جنس و متریال چوب می‌باشد . به همین علل به عنوان خاص‌ترین محصول معرفی شده است .

این دو جنس و متریال جهت ساخت و تولید مورد استفاده قرار گرفته می‌شود ، از مزایای آن‌ها می‌توان به رنگ‌بندی و طرح‌های متفاوت ، مقاومت در برابر رطوبت و آب ، مقاومت برابر ضربه و … اشاره نمود . همچنین بیاد بیان کرد که علاوه بر این دو متریال ، انواع دیگری همانند : فلز ، شیشه ، ترکیبی و … تولید می‌شود .

کانتر منشی ویو تیپ 805L

به هنگام انتخاب میز منشی باید نکاتی را در نظر گرفت ، این نکات شامل طراحی و تولید برای صنعتگران میز و مبلمان اداری و توجه به نیاز و کاربرد آن برای کاربران است و مکمل یکدیگر می‌باشند‌‌ که در نهایت به انتخاب میز منشی دارای استاندارد ختم می‌شود .

بنابراین در زمان انتخاب باید کاربران به محیط خود توجه نمایند تا متناسب با میز منشی باشد و همچنین نحوه‌ی نورپردازی هم جزء موضوعات مهم برای تعیین رنگ‌بندی میز منشی است ، همین‌طور می‌توان برگرفته از میز مدیریت یا معاونت باشد ، چراکه در عملکرد مدیر و معاونان نقش بسزایی جهت برنامه‌ریزی و همچنین بازدیدها و … را دارند . به این علت گاها در تولید میزهای منشی می‌توان از میزهای ( مدیریت و یا معاونت ) الهام گرفت تا زیبایی چشمگیر در مجموعه ( شرکت یا سازمان و اداره ) بیفزاید .

کانتر منشی اینترست تیپ 806L

اطلاعات محصول ، ارائه‌ی و دریافت آن امری مهم تلقی می‌گردد که توسط صنعتگران در سایت و یا تیم مشاوره‌ی آن‌ها ارائه می‌شود و توسط کاربران و مخاطبان دریافت شده ؛ شرکت آبادیس هم به طور مداوم در این تلاش بوده تا با ارائه‌ی مناسب‌ترین و مساعدترین اطلاعات از محصول ( به ویژه میز منشی ) ، کمک بسزایی در جهت انتخاب میز منشی برای کاربران و مخاطبان استفاده نمایند .

اما قیمت همواره به انتخاب کاربران وابسته است . پس به هنگام انتخاب و خرید میز منشی انتخاب باید معیارهایی ( معیارهایی : طراحی ، رنگبندی ، متریال و … ) تعیین کرده است تا متناسب با بودجه‌ی مجموعه ( شرکت یا سازمان و اداره ) انتخاب و خرید نمایید . به همین سبب توجه به آن در زمان خرید میز منشی دارای استاندارد ، مهم و حائز اهمیت ویژه‌ای می‌باشد .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید