میز معاونت مدست تیپ 301L

میز معاونت در شرکت آبادیس

در مبلمان و میزها ، توضیحاتی راجب انواع و اهمیت آن‌ها بیان شده است . همچنین ، پس از ارائه‌ی اطلاعات و نوع محصول برای میز مدیریت باید به شناسایی و آشنایی بیشتر از انواع میزها بپردازیم . حال نوبت به آشنایی و شناسایی میز معاونت می‌باشد . با توجه به بیان اطلاعات ، در مورد میز مدیریت و همچنین سلسله مراتب اداری و سازمانی هر شرکت ، اداره و سازمانی که همیشه تاثیرگذار در روابط و امور ، به ویژه در عملکرد و اهداف آن‌ها دارد .

بنابراین ، پس از مدیریت که در راس هر مجموعه‌ای وجود دارد ، معاون در درجه بعدی و دوم هر مجموعه‌ای می‌باشد . که همواره تاثیر بسزایی در رسیدن به جایگاه خاص و اصلی سازمان و اداره یا شرکت را دارا می‌باشند . به سبب این توضیحات باید عنوان نمود ، که اطلاعات و نوع و طرح میزهای معاونت نباید به دور از میزهای مدیریت باشد . زیرا ، با در نظر داشتن این که فعالیت و امور شغلی معاون همیشه بیشتر و حساس‌تر از مدیران است ، باید از بهترین و مرغوب‌ترین وسایل و ابزار استفاده کنند .

علاوه بر آن ، تاثیر مضاعف آن به مجموعه را نمی‌توان نادیده گرفت . به همین منظور به بررسی و واکاوی میزهای معاونت باید پرداخت ، که برای خرید و انتخاب یک میز معاونت دارای استاندارد از اهمیت خاصی برخوردار است .

میز معاونت آرمز تیپ 302L

انواع میزهای معاونت

انتخاب میز معاونت با توجه به ، دیزاین و طراحی دکوراسیون داخلی و در نظر داشتن جایگاه میز معاونت می‌‍باشد . که به شکل متفاوت ارائه می‌گردد، تا با استفاده از سلایق خود ، مخاطبان انتخاب و خرید نمایند . بنابراین از انواع میز معاونت باید آگاه شد ، که به شرح زیر می‌توان بیان نمود .

میز معاونت مدرن
میز معاونت کلاسیک
میز معاونت سلطنتی

امروزه ، به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که در طراحی و تولید این مدل وجود دارد و به سبب این ، که در تولید و طراحی و اجزا از سرعت بیشتری برخوردار است . که عموما به علت سبکی در وزن آن‌ها می‌باشد و همچنین تنوع در طراحی و رنگ‌بندی‌های مختلف و متفاوتی هستند ، به عنوان یکی از محبوب‌ترین و منتخب‌ترین میزها در اداره یا سازمان یا شرکت‌ها ، میزهای معاونت می‌باشد .

از دیرباز تا به امروز ، میزهای معاونت کلاسیک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مدل‌ها می‌باشد . این مدل محدودتر از مدرن است ، که به علت ظرافت خاص در طراحی به عنوان یکی از گران‌ترین میزهای معاونت می‌باشد ، که عموما در رنگ‌بندی‌های محدودتری ( تیره رنگ ) ، تولید و طراحی و اجرا می‌گردند . همچنین باعث خاص‌تر شدن جلوه‌ی دکور و دیزاین می‌شود . به سبب آن است که ، همیشه به عنوان طرح خاص و یا میز معاونت خاص به آن نگاه شده است .

به بیان ساده ، باید عنوان نمود که همان میز کلاسیک می‌باشد . با تفاوت به این که ، طراحی آن نسبت به دیگر انواع میز معاونت خاص و منحصر بفرد می‌باشد . اساسا با متریال و نوع چوب اصل ، طراحی و تولید می‌گردد . که از ظرافت خاص و ویژه‌ای برخوردار است .

این ظرافت به علت تقاضا و ویژگی خود مخاطبان و به ویژه طراحان می‌باشد ، که توجه به آن باعث زیبایی و نیک‌منظری در طراحی و دکوراسیون اتاق معاونت است . پر زرق و برق بودن آن و شلوغی در طراحی به عنوان گران‌ترین نوع میز در اداره ، میز معاونت سلطنتی است که همواره از مخاطبان محدودتری برخوردار می‌باشد .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
میز معاونت رکتیکال تیپ 303L

با توجه به تقاضای مخاطبان ، نوع جنس و متریال آن در تولید و ساخت میزهای معاونت موثر است . این متریال و نوع جنس همواره در تنوع و در رنگ و جنس می‌باشد . که مخاطبان با استفاده از سلیقه‌ی خود و همچنین نوع طراحی و رنگ اتاق معاونت و نحوه‌ی کاربرد آن مورد انتخاب قرار می‌گیرند .

بنابراین ، نوع متریال و جنس را می‌توان به مواردی همچون ، چوب ، ام‌دی‌اف ، فلز ، شیشه ، لمینیت و کامپوزیت و ترکیبی ، تولید و ساخت می‌شود . برخی از این متریال و جنس برخوردار از مقاومت در برابر ضربه و ضد آب و همچنین مقاومت در برابر رطوبت و … می‌باشند ، که در تولید به آن ویژگی‌ها نگاه می‌کنند ، تا یک میز معاونت دارای استاندارد تولید شود .

میز معاونت شیدر تیپ 304L

ویژگی میزهای معاونت به نحوه‌ی طراحی آن می‌توان اشاره کرد ، که تاثیر بسزایی در زیبایی و خاص جلوه دادن محیطی پر طراوت و به دور از خستگی را ایفا می‌کنند . تا نقش موثری ، در وهله‌ی اول برای خود کاربر ( معاون ) و سپس برای کارکنان و کارمندان و در نهایت برای میزان و تعداد مراجعه‌کنندگان و ارباب‌رجوعان می‌باشد . کیفیت همیشه به نوع متریال و جنس در تولید و ساخت آن وابستگی خاص و ویژه‌ای را دارد .

این را هم باید در نظر داشت ، که قرار است میز معاونت در طول زمان متعدد و زیاد به استفاده کاربر باشد . پس کیفیت به عنوان یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین ملاک در تولید و ساخت میز معاونت می‌باشد .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
میز معاونت ویو تیپ 305L

طراح ، یک ملاک اصلی را برای خود تعیین و گذارده است. این معیار و ملاک با نام اصلی ارگونومی برای طراحان در دکوراسیون معرفی شده است ، تا هر سازه‌ای خارج از این معیار باشد ، بدون استاندارد تلقی می‌گردد . بنابراین ، توجه در ساخت هر طراحی با استفاده از این اصل مهم و اساسی است . بهره‌گیری از فضا و استفاده از زیر میز برای تعبیه‌ی کشوهای مناسب جهت آن می‌باشد .

که گاها در بعضی از طراحی‌ها ، چند مورد از آن کشو برای امنیت کامل جهت نگهداری قرار دادن اوراق ، اسناد و مدارک به دور از دسترس عموم یا کارمندان در داخل آن قرار گیرد . همچنین استفاده و بهره‌گیری از روی میز برای قرارگیری نوشتار و سیستم ( کامپیوتر ، لپتاپ ) ، تلفن و وسایل مورد نیاز همچنین لوازم شخصی و … برای قرارگیری زونکن و فرم‌های اداری ، سطح مناسب برای نگهداری نمابر و نحوه اتصالات و شبکه برق ، داکت رومیزی جهت عبور کابل‌ها و تجهیزات از روی میز به زیر میز ، بست سیم‌گیر دارای اهمیت می‌باشد .

بنابراین عمق کشوها باید 80 سانتیمتر باشد و طول عموما باید بین 180 سانتیمتر تا 240 سانتیمتر باشد و در عرض همواره 160 سانتیمتر است و در ارتفاع باید 1.8 سانتیمتر باشد که اکثرا می‌توان با تنظیم ارتفاع از طریق صندلی کاربر ، ارتفاع مناسب را با توجه به قد کاربر تعیین شود .

میز معاونت اینترست تیپ 306L

همانطور که بیان شد بعد از میز مدیریت ، میز معاونت است . که از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است . پس به هنگام ، انتخاب این میزها پس از توجه به نور و رنگ میز دکور اتاق ، باید نوجه به طراحی ، کیفیت و مهم‌تر از همه نوع جنس و متریال دارای اهمیت می‌باشد . که جایگاه و شان معاون را پس از مدیریت به چشم مخاطبان و مراجعه‌کنندگان کشاند .

با در نظر گرفتن اصول ارگونومی و رعایت ویژه‌ی آن که باعث می‌شود ، کاربر به هنگام بهره‌گیری از میز احساس خستگی و ناراحتی ننماید ، تا روندکاری کاربر مختل نشود یا صدمه‌ای به آن وارد نشود . حتما به هنگام انتخاب ، تناسب میز معاونت با سایر لوازم و طرح و دکوراسیون شرکت ، سازمان یا اداره و بخش‌های مهم آن دارا باشد ، که در روندکاری و همچنین نشان‌دهنده تفکر و اهداف عالی  مجموعه می‌باشد . به وقت ورود مخاطبان به آن مجموعه تاثیر بسزایی را دارد .

نمایش سه بعدی محصول
3D Designer : Abadise
میز معاونت کیوب فریم تیپ 307L

قیمت در بازده معیار انتخاب طرح ، نوع جنس و متریال در تولید و ساخت میز معاونت قابل تغییر می‌باشد . که باعث می‌شود ، تا به مرحله دریافت اطلاعات از سایت شرکت آبادیس و همچنین استفاده و بهره‌مندی از تجربه‌ی گروه مشاوران شرکت آبادیس اقدام به انتخاب و خریداری نمایند .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید