میز جلو مبلی مدست تیپ 1701

میز جلو مبلی و عسلی

گذر زمان ، نوع فرهنگ و تمدن‌ها و همچنین تغییر‌ و تحول اقلیم‌ها ، بر تمام نوع میز جلو مبلی و عسلی تاثیرگذار بوده است . میز جلو مبلی و عسلی از جمله وسایلی است که در کنار مبلمان ، دیزاین خانه را تکمیل می‌کند ، چرا که مبلمان فارغ از هر سبکی ، به تنهایی چندان دلچسب نیست و یک چیزی کم دارد .

میز جلو مبلی مدست تیپ 1701

میزهای جلو مبلی و عسلی ، میزهای کوتاهی هستند ، که جلوی مبل‌ها و نیمکت‌ها قرار می‌گیرند و معمولا برای قرار دادن کتاب و مجله ، نوشیدنی‌ها ، غذاها و لوازم دکوراسیونی به روی آن مورد استفاده قرار می‌گیرند .

یکی از لوازم منزل که در همه خانه‌ها نقش پررنگی در کنار مبلمان ایفا می‌کند ، میزجلو مبلی و عسلی است . به‌طورکلی میزها یکی از اعضای جدا نشدنی از مبلمان هستند ، که میزهای جلو مبلی و عسلی پرکاربردترین آنها هستند .

میز جلو مبلی و عسلی همانطور که از نامش پیداست ، جلوی مبلمان قرار می‌گیرد . بهتر است ارتفاع میز با سطح نشیمنگاه مبلمان هماهنگ باشد . معمولاً ارتفاع آن چند سانتی متر نیز بلندتر است ، تا بتوانید در حالت نشسته هر چه را که بخواهید به راحتی از روی میز بردارید .

میز جلو مبلی آرمز تیپ 1702

این نکته را همواره به خاطر داشته باشید ، که اجرای دکوراسیون داخلی زیبا و اصولی در اتاق نشیمن به هارمونی و هماهنگی بین لوازم و مبلمان موجود در اتاق نشیمن شما وابسته می‌باشد . پس باید یک میز جلو مبلی و عسلی برای  مبلمان خود انتخاب نمایید که از لحاظ سبک طراحی با دیگر وسایل موجود در اتاق نشیمن به ویژه مبلمان شما هماهنگی داشته باشد . به عنوان مثال در صورت استفاده از مبلمان استیل و کلاسیک در منزل بهتر است انواع میز حکاکی شده و ظریف را انتخاب نمایید .

میزهای جلو مبلی و عسلی کلاسیک میزهایی هستند ، که بر روی پایه‌های خود منبت‌کاری‌های ظریف یا طرح‌های خاص داشته و دارای رویه شیشه‌‍ای هستند ، که علاوه بر زیبایی باعث بزرگتر بنظر رسیدن فضا نیز می‌شود . این میزها معمولا برای مبلمان سلطنتی یا استیل مناسب هستند .

میز جلو مبلی و عسلی مدرن دارای ظاهری ساده و با خطوط منظم است و زیبایی و عملکرد را کنار هم پیش می‌برد . همانطور که گفته شد طراحی این مدل از میزها ساده و مینیمال می‌باشد و در ساختار این مدل از میز جلو مبلی‌ها و عسلی از عناصری نظیر فلزات بسیار استفاده می‌شود ، زیرا فلز به عنوان نمادی از مدرنیته بودن ، به حساب می‌آید . پس در زمان انتخاب و خرید میز جلو مبلی و عسلی مورد توجه کاربران قرار خواهند گرفت .

این سبک برگرفته از زیبایی‌های طبیعت است . از متریال‌های طبیعی و دست نخورده برای ساخت این نوع میز استفاده می‌کنند . کنده یا تنه درخت ، الوار چوب طبیعی ، سنگ و … را می‌توان نام برد که برای کاربران میز جلو مبلی و عسلی آن را به عنوان یک معیار جهت انتخاب و خرید میز جلو مبلی و عسلی تعیین کرده است .

میز جلو مبلی شیدر تیپ 1704

انتخاب فرم مناسب با فضای داخلی خانه در بهتر شدن دکوراسیون اهمیت بسیاری دارد . برای ادامه‌ی مطلب در مورد میز جلو مبلی و عسلی به سوالات زیر توجه کنید :

  • آیا فضای کوچک و باریک دارید یا فضای بزرگ و پهن ؟
  • آیا کودک در خانه دارید ؟

پس بهتر است فرم میز جلو مبلی و عسلی بیضی و بدون گوشه را انتخاب کنید . اگر از فرم مستطیل استفاده می‌کنید ، حداقل ۸۰ سانتیمتر بین میز جلو مبلی و تلویزیون فاصله بگذارید تا رفت و آمد بدون دردسر داشته باشید .

هر کدام از انواع میز جلو مبلی و عسلی اندازه مشخص و استانداردی را دارند . میز جلو مبلی و عسلی از هر سبکی که باشد ؛ دارای ارتفاع ۴۰ تا ۴۵ سانتی‌متری است . اگر مبلمان منزل ارتفاع بیشتری دارند ؛ بهتر است تفاوت ارتفاع میز با مبل ۵ سانتیمتر باشد و این امر مورد توجه کاربران میز جلو مبلی قرار گرفته است تا جهت انتخاب میز جلو مبلی و عسلی دارای استاندارد اقدام نمایند .

با توجه به کوچک‌ بودن آپارتمان‌های امروزی بهتر است ، میزهایی با ابعاد کوچکتری برای منزل تهیه کنید و اگر میز بزرگ‌تری نسبت به تعداد مبلمان خریداری کنید ؛ جلوه خوبی نخواهد داشت . پس توجه به آن برای کاربران میز جلو مبلی و عسلی مهم و حائز اهمیت بسزایی می‌باشد .

ميزهای جلو مبلی و عسلی با مواد مختلفی مانند چوب ، فلز ، شيشه و استيل طراحی و توليد می‌شوند . شما بايد متناسب با فضای اتاق نشیمن خودتان ، ميز جلو مبلی و عسلی را خريداری كنيد . بنابراین باید به هنگام خرید میز جلو مبلی و عسلی توجه کرد تا خرید مطمئنی را برای کاربران میز جلو مبلی و عسلی انجام گردد .

میز جلو مبلی آرمز تیپ 1702

اگر قرار است میزهای جلو مبلی و عسلی را در فضایی پر رفت و آمد و شلوغ قرار دهید حتماً به این مسئله توجه داشته باشید که میز نباید دارای لبه‌های تیز باشد ، چراکه ممکن است در حین عبور و مرور به افراد مختلف و به ویژه کودکان آسیب برساند . برای چنین فضاهایی میزهایی با لبه‌های گرد ایده‌آل و مناسب هستند .

سعی کنید برای مبلمان چرم از میز جلو مبلی و عسلی  شیشه‌ای یا میز با رویه سنگ و پایه‌های استیل رنگی انتخاب کنید . برای مبلمان ساتن و مخمل نیز میز جلو مبلی چوبی مناسب است . کافی است با کمی دقت و حوصله میز مورد نظر خود را انتخاب کنید .

میز جلو مبلی اینترست تیپ 1706

در راستای میز جلو مبلی و عسلی قیمت براساس نوع متریال و نوع جنس مورد استفاده شده در ساخت و همچنین نحوه طرح و طراحی است ، که قابل تغییر می‌باشد . با اطلاع از ویژگی و خصوصیت‌های محصول از طریق سایت شرکت آبادیس می‌توانید ، جهت خریداری به صورت آنلاین و مجازی یا حضوری با استفاده از مشاوره مساعد و مناسب از گروه مشاوره شرکت آبادیس بهره‌مند شوید و اقدام نمایید . 

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید