میز تلویزیون مدست تیپ 1601

میز تلویزیون در شرکت آبادیس

همانطور که می‌دانید وسیله و اجزای تشکیل دهنده‌ی خانه‌ها بسیار مهم محسوب می‌شود ؛ حال یکی از این اجزای مهم و اساسی میز تلویزیون است . امروزه سایزها و اشکال مختلفی از میزهای تلویزیون ساخته و تولید شده است . اما باید توجه نمود که هر میز تلویزیونی به هر تلویزیون یا حتی هر خانه‌ای می‌آید و آیا مورد پسند شخص یا افرادی که در آن محل رفت و آمد دارند است .

میز تلویزیون مدست تیپ 1601

بنابراین میزهای تلویزیون جز ابزار اساسی دکوراسیون هر خانه‌ای است و باید برای خرید آن معیارهایی را در نظر داشت .

در نظر گرفتن نیاز مشتری‌ها و جلب رضایت آن‌ها

رعایت اصول طراحی و دکوراتوری که مورد پسند و باب سلیقه‌ی مشتری باشد

بودجه‌ی در نظر گرفته‌ی مشتری برای خرید میز tv

خرید میز تلویزیون

میز تلویزیون آرمز تیپ 1602

طبق معیارات فوق ، بودجه از مهمترین و اولین معیار خرید یک میز تلویزیون مورد پسند برای مشتری است . به همین علت اگر مشتری برای خرید میز دچار کمبود بودجه باشد یا شود ، ممکن است با عواقب و نتایج ناگواری رو به رو شود ؛ به این دلیل این موضوع می‌تواند در رفت و آمد ارباب‌رجوعان تأثیرگذار باشد .

پس نباید این معیار مهم را در خرید میزهای تلویزیون نادیده گرفت و آن را بی اهمیت جلوه داد و این معیار به دلیل اساسی بودن و پایه‌ی همه‌ی معیارها روی بقیه‌ی معیارهای خرید میز تلویزیون مؤثر است و خواهد بود .

میز تلویزیون رکتیکال

برای طراحی یک میز تلویزیون خاص و منحصربه‌فرد برای مشتری ، باید طراحی با اصول انجام دهیم . با مطرح کردن چند سوال به ادامه‌ی مطلب طراحی می‌پردازیم :

  • آیا در طراحی اندازه و ارتفاع میزهای تلویزیون مهم است ؟
  • مکان و نقطه قرارگیری میز تلویزیون در طراحی آن تأثیرگذار است ؟

با توجه به سوالات بیان شده ، باید گفت که در خرید میزهای  تلویزیون ارتفاع میز بسیار مهم است و باید به این موضوع توجه نمود . چرا که مرکز صفحه‌ی تلویزیون باید در راستای دید باشد . ارتفاع میزهای تلویزیون به محل نشیمن شخص بستگی دارد یعنی ارتفاع مبلی که روی آن می‌نشیند تأثیرگذار است . هرچه ارتفاع مبل بیشتر باشد تلویزیون نیز باید در ارتفاع بالاتری قرار بگیرد در نتیجه ارتفاع میز نسبت به مبل مورد استفاده باید بالاتر باشد و در هنگام خرید میز تلویزیون باید این نکته را در نظر گرفت و به آن توجه نمود  .

میزهای تلویزیون به دلیل اینکه تکمیل‌کننده دکوراسیون یک خانه محسوب می‌شود اهمیت بسزایی دارد ، بنابراین مکان و نقطه قرارگیری میز  باید به نحوی باشد که در سراسر خانه نقطه کانونی باشد و در دید همه‌ی افراد در هر طرف خانه قرار گیرد .

میز تلویزیون شیدر تیپ 1604

هنگام انتخاب میز تلویزیون باید همه‌ی نیازهای مشتری را در نظر گرفت و مورد بررسی قرار داد تا به بهترین نحو مشتری را راهنمایی نمود . حال با چند معیار می‌توان نیاز مشتری را برای خرید میزهای تلویزیون بررسی نمود . با در نظر گرفتن سایز و اندازه ، نوع متریال و مدل تلویزیون می‌توان میز تی وی مورد پسند را برای مشتری انتخاب نمود .

با توجه به سه نکته‌ای که در قسمت فوق اشاره کردیم ؛ امروزه برای هر سایز و اندازه و هر مدل تلویزیون ، یک میز  مناسب آن طراحی و ساخته شده است ، مانند : میز تلویزیون چوبی ، شیشه‌ای ، MDF ، کمدار ، سه کنج و …

میز تلویزیون چوبی یکی از انواع میز تلویزیون است که جنس محکم و با دوامی هستند و میز تلویزیون چوبی در همه مدل مدرن ، ساده و کلاسیک طراحی و تولید شده است و رنگ‌های مختلف آن در بازار وجود دارد . این میزها با چوب‌های سخت مانند : چوب افرا ، بلوط و کاج که طول عمر بیشتر و کیفیت بهتری دارند ساخته می‌شوند .

میز تلویزیون MDF جنس محکم و پردوامی دارد و در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف تولید شده‌اند . با اینکه محکم و دوام‌دار است اما به دلیل جنس خاص خود نسبت به میز تلویزیون چوبی وزن کمتری دارد به همین جهت در زمینه‌ی خرید میز تلویزیون مورد توجه و استقبال مشتری‌ها شده است . این مدل میز تلویزیون برای دکوراسیون کلاسیک انتخاب مناسبی است .

این مدل میز تلویزیون برای افرادی که به دنبال دکوراسیون مدرن هستند کاملا مناسب است . میز تلویزیون شیشه‌ای ظاهری براق و مدرن ایجاد می‌کند ؛ فضا را باز کرده و لوازم الکترونیکی را به وضوح و زیبایی به نمایش می‌گذارد .

امروزه در دنیای طراحی و دکوراسیون سبک جدیدی از میزهای تلویزیون تولید و طراحی شده است . این مدل میز تلویزیون عمدتا از جنس چوب هستند و مناسب هر سبکی ساخته شده است . در مدل جدید میز تلویزون علاوه بر جایگاه تلویزیون قفسه ، کمد و کشوهایی برای جای‌گیری دیگر وسایل الکترونیکی و یا حتی وسیله‌های مورد نیاز در منزل و دکوری ساخته شده است . این سبک میز تلویزیون بسیار و ساده و شیک هستند .

پس برای جلب رضایت مشتری از خرید میز تلویزیون و بررسی کردن نیاز افراد ، می‌توان با در نظر گرفتن نکات ذکر شده مشتری را به بهترین نحو برای خرید میز تلویزیون راهنمایی نمود .

ما با استفاده از این مقاله شما عزیزان را برای خرید میزهای تلویزیون مورد پسند خود آگاه کردیم و همه‌ی نکات مهم در خرید میز را بیان نمودیم . شما می‌توانید از طریق سایت شرکت آبادیس نوع متریال ، جنس و رنگ مورد استفاده در ساخت و طرح و طراحی میزهای تلویزیون با توجه به سلیقه‌ی خود انتخاب نمایید . 

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید