کمد درب کشویی بلند مدست تیپ 120-1201
لیست قیمت کمد کتابخانه در شرکت آبادیس

مدل کتابخانه خانگی و اداری از متنوع‌ترین تجهیزات در دکوراسیون می‌باشد که در چند سال اخیر ، نه تنها از نظر رنگ بلکه شکل و ظاهر آنها نیز با تغییر و تحول زیادی مواجه شده است . تا چندین سال قبل کتابخانه‌ها ، با ترکیبی ساده و کلاسیک ، تنها قفسه‌هایی برای قرار دادن کتاب بودند . اما این روزها به کتابخانه علاوه بر محل نگهداشتن کتاب ، به عنوان یکی از بخش‌های مهم در دکوراسیون خانه یا محل کار هم می‌توان نگاه کرد . تنوع جنس ، طراحی و ابعاد کتابخانه ، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است .

حالا در کوچکترین فضاها هم می‌توان یک کتابخانه شیک قرار داد و لزومی به فضایی بزرگ و جادار نیست . کمد کتابخانه صرفا جهت مصارف خانگی نیست . در محیط‌های کاری و اداری نیاز به استفاده از کمد کتابخانه اداری جهت نگهداری مدارک و اسناد ، امری اجتناب ناپذیر می‌باشد . در این مطلب با توجه به جنس و طراحی و ابعاد به لیست قیمت کمد کتابخانه می‌پردازیم .

کمدهای بلند اینترست تیپ 1206-45

جنبه‌ی کاربردی و زیبایی کمد کتابخانه باید توامان در نظر گرفته شود ، نوع بلند آن که قیمت بیشتری دارد و رسمی‌ و شیک‌تر هم هست ، تمام دیوار را پوشش می‌دهد . در حالی که کتابخانه‌ی کم ارتفاع فضای کمی را در برمی‌گیرد و قسمت بالای آن هم قابل استفاده است ، ارتفاع این محصول غالبا بین ۹۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر است .

کمد درب کشویی بلند اینترست تیپ 120-1206

هر کتابخانه‌ای علاوه بر ظاهر زیبا و شیک باید تعدادی قفسه کتاب داشته باشد تا به راحتی بتوان کتاب‌ها را از هم جدا کرد و دسترسی به هر آنچه می‌خواهیم سریع‌تر شود . انواع مختلفی از قفسه‌های کتاب در بازار موجود است که قیمت‌های متفاوتی دارند ، در این جا به چند مورد از طرح‌های مختلف کتابخانه و قفسه کتاب اشاره می‌کنیم :

اگر حجم کتاب‌هایی که در اختیار دارید نسبتا زیاد نیست می‌توانید کمد کتابخانه دیواری را مد نظر قرار دهید ، که به لحاظ زیبایی و کارایی چیزی از سایر کتابخانه‌ها کم ندارد و به سادگی و با کمترین قیمت می‌تواند کتابخانه فانتزی کوچک در خانه‌تان باشد یا از جا کتابی ساده رومیزی در جنس‌های چوبی یا ام‌دی‌اف مدرن استفاده کنید که البته از ارزانترین‌ها هستند که همواره در تعیین لیست قیمت کمد کتابخانه اثرگذار است .

ابعاد کتابخانه ایستاده را مناسب با فضایی که قرار است در آن قرار گیرند انتخاب کنید . در این صورت اگر شما دوست دارید مدل کتابخانه بزرگ و جادار داشته باشید ، کتابخانه ایستاده می‌تواند بهترین انتخاب باشد به شرطی که فضای کافی برای آن در منزل یا محیط کار داشته باشید . انواع کتابخانه‌های ایستاده می‌توانند دارای در یا فاقد آن باشند ، اما ترکیبی کتابخانه در دار و کتابخانه بدون در جذابیتی بیشتر دارد . از همین رو قیمت آن به نسبت گرانتر است که مورد توجه در لیست قیمت کمد کتابخانه قرار گرفته است .

کمد درب کشویی دیواری اینترست تیپ 1406-120

پس وجود یک کتابخانه اداری در اداره‌ها و شرکت‌ها یکی از نیازهای این گونه دفاتر کار عمومی و خصوصی محسوب می‌شود . از این کتابخانه‌ها علاوه بر نگهداشتن برخی کتاب‌های مرتبط در زمینه کاری شرکت ، یکسری دفاتر و اسناد هم نگهداری می‌شود . برای دسته‌بندی و بایگانی این اسناد از این کمد کتابخانه‌ استفاده می‌کنند .

در این مقاله به اهمیت و لیست قیمت کمد کتابخانه پرداخته شد تا خریدارن  شناخت و آگاهی کامل از نوع و قیمت داشته باشند تا بتوانند در هنگام خرید ، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند . در آبادیس همواره مشاوران مجموعه به شما کمک می‌کنند تا بهترین قیمت کمد کتابخانه را انتخاب کنید . کافیست نیاز خود را مشخص کنید و به ما سر بزنید .

چوب یکی از محبوب‌ترین متریال‌‌ها برای ساخت کمد کتابخانه‌ است . چوب‌ها انواع و اقسام بسیار زیادی دارند که براساس مرغوبیت آن‌ها قیمت‌گذاری می‌شوند . هر چه چوب مورد نظر خشک‌تر بوده و از مناطق آب و ‌هوایی معتدل و خشک‌تری آمده باشد ، گران‌تر محسوب می‌شود .

کمدهای بلند کیوب فریم تیپ 90-1207

اگر به دنبال کمد کتابخانه با قیمت مناسب‌تری هستید کمد کتابخانه‌های ساخته شده از MDF را به شما پیشنهاد می‌کنیم . این نوع مصالح ظاهر چوب واقعی را دارند اما باید توجه داشته باشید به اندازه چوب محکم نیستند .

فلز اصلی‌ترین مصالح به کار رفته در ساخت کتابخانه‌های فلزی هستند و از این رو مزایای بسیاری را برای این نوع از کمد کتابخانه ‌به بار آورده است که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره شده است .

  • ارزان‌تر بودن نسبت به کتابخانه‌های چوبی
  • مقاوم و محکم‌تر بودن
  • تنوع بیشتر ( با توجه به رنگ‌پذیری‌های متنوع )
  • سبک‌تر بودن ( برای جابجایی ) مخصوصا انواعی که در ساخت آن‌ها از فلز و آلمینیوم استفاده شده است .
  • اشغال کردن کمتر فضا
  • طول عمر بیشتر
  • راحتی تعمیرات
  • ترکیب فلز در کتابخانه‌های فلزی با سایر مصالح مانند : چوب و شیشه بسیار ایده‌آل خواهد بود . ترکیب با انواع چوب ظاهری کلاسیک و ترکیب با شیشه ظاهری مدرن‌تر به کتابخانه می‌بخشد .
کمدهای دیواری شیدر تیپ 1404-90T

با توجه به نام آن ، کتابخانه اداری یک کتابخانه مخصوص اداره‌ها است که حاوی تمام کتاب‌های مربوط به آن اداره خاص می‌باشد . بیشتر اداره‌ها این نوع کتابخانه را دارند و علاوه بر کتاب‌های مرتبط از کتاب‌های دیگری هم برای نگهداری داخل کتابخانه خود استفاده می‌کنند .

کتابخانه‌های اداری با توجه به اداره مورد نظر در اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با در نظر گرفتن شرایط نوع مناسب و قیمت مورد نظر ، انتخاب درستی انجام داد .

کمد درب کشویی کوتاه شیدر تیپ 1304-120

طراحی و ساخت انواع کتابخانه اداری یا خرید آن ، با توجه به مواردی که گفته شد خیلی کار سختی نیست . فقط نیاز به کمی دقت و سلیقه دارد . مواردی مانند انتخاب جنس خوب ، طراحی مناسب و البته چیدمان کتاب‌ها ، می‌تواند کتابخانه را تبدیل به زیباترین بخش دکوراسیون خانه و دفتر کند . با رعایت این نکات ،‌ کتابخانه‌ای کاربردی و در عین حال زیبا خواهید داشت . طراحان شرکت آبادیس اینجا هستند تا در این زمینه به شما کمک کنند .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید