کمد های بلند مدست تیپ 1201-45
خرید کمد بایگانی در شرکت آبادیس

در این متن قصد داریم به بررسی قیمت و خرید کمد بایگانی و کاربرد آن بپردازیم . اگر مسئول حفاظت و نگهداری اسناد و مدارک زیادی می‌باشید و می‌خواهید از این اسناد و مدارک به بهترین شکل ممکن نگهداری کنید ، یا اگر به دنبال وسیله‌ای برای امنیت بیشتر اسناد و مدارک می‌باشید ولی از کوچک بودن محل کار خود برای نگهداری این مدارک ناراحت هستید ، می‌توانید از کمد بایگانی کمک بگیرید . با کمک این وسیله می‌توانید به همه خواسته‌های خود برسید . برای آشنایی با قیمت و خرید کمد بایگانی و کاربرد آن تا انتهای متن با ما همراه باشید .

کمد درب کشویی دیواری اینترست تیپ 1406-120

کمد بایگانی عنصری جدایی‌ناپذیر در تاریخ فضای اداری است . ایجاد و انتخاب فضای مناسب برای دفاتر اداری و سازمان‌ها در اغلب موارد یکی از طاقت‌فرسا‌ترین وظایف در پروژه‌ی تغییر دکوراسیون داخلی و نوسازی دفاتر است . امروزه علاوه بر وجود انواع سیستم‌ها و برنامه‌های بایگانی الکترونیکی هنوز نیاز به بایگانی برخی اسناد و مدارک حس می‌شود . استفاده از انواع کمد بایگانی می‌تواند در این امر یاری‌دهنده باشد تا بتوان در نهایت نظم به تمامی پرونده‌ها و مدارک دسترسی داشته باشید .

اگرچه در حال حاضر تبادل اطلاعات و اسناد از طریق فضای ابری در شبکه‌های اینترنتی جایگزین کمد بایگانی شده است اما همیشه بخش‌هایی در ادارات و سازمان‌ها وجود دارند که برای بهتر شدن و همیشه در دسترس بودن اطلاعات ، به اجبار موظف به داشتن اسناد کاغذی و کپی‌های بیشماری از آن‌ها در کمد بایگانی هستند .

مهم نیست که در چه صنعتی هستید ، این شانس وجود دارد که شرکت شما به فضای ذخیره‌ای احتیاج داشته باشد و در دنیای تجارت شروع به قرار دادن اسناد و پرونده‌های بیشتر به صورت آنلاین کند ، اما این بدان معنا نیست که آن‌ها هنوز از بین رفته‌اند . خوشبختانه ، این روزها گزینه‌های مختلفی برای مدیران اداری و کارمندان وجود دارد تا اسناد خود را به شکلی که برای آن‌ها مناسب است ، سازمان دهند .

در حالت عادی و استاندارد کمدهای بایگانی بر حسب نوع طراحی که دارند دارای دو درب بوده و با ضخامت‌های متنوع تولید می‌گردند . تنوع رنگبندی‌ها و اندازه‌های این کمدها باعث شده است تا هر کسی بر حسب نیاز خود بتواند . مناسب‌ترین کمد بایگانی را خرید نمایید . برخی از کمدهای اداری ، دارای رمز بوده و مناسب‌ترین گزینه برای نگهداری اسنادی هستند که باید دور از دسترس دیگران نگهداری شود . این گزینه بیشتر مورد توجه مشتریان است و در دسته محصولات پر فروش قرار دارد .

کمد درب کشویی کوتاه شیدر تیپ 1304-120

از مهمترین ویژگی‌های کمدهای بایگانی در هنگام قیمت و خرید ، امکان نگهداری سالم انواع مدارک در طی سالیان طولانی می‌باشد و باعث می‌شود بدون اشغال کردن فضای زیاد و به راحتی بتوان مدارک مختلف را به صورت منظم و یکجا در این کمدها نگهداری کرد . کمدهای بایگانی دارای مدل‌های مختلفی هستند ، که تاثیر بر روی قیمت و خرید بهترین کمد بایگانی را دارد ، مانند :

کمد بایگانی پرونده عمودی نام سیستم فایل استانداردی است که در بیشتر دفاتر مشاهده خواهید کرد . کمد بایگانی برای پرونده‌های عمودی که فضای کمی اشغال می‌کنند و برای دفاتر کوچکتر نیز مناسبند .

کمد بایگانی کشویی همانند کمد بایگانی اداری پرونده‌های عمودی یک نیاز مشابه را رفع می‌کنند ، اما کمدهای بایگانی اداری کشویی بطور قابل توجهی گسترده‌تر هستند و در نتیجه فضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند و برای تمام محیط کارها یک نیاز ضروری بوده و مناسب‌ترین گزینه برای نگهداری مدارک می‌باشد .

کمد بایگانی اداری پایه مناسب‌ترین گزینه برای فضاهای کوچک هست . این کمدها مخصوصاً برای قرار دادن در زیر میز طراحی شده‌اند و به هیچ عنوان فضای زیادی را در محیط کار اشغال نمی‌کنند و مناسب‌ترین گزینه برای مراکزی هستند که محتوای کمتری برای محافظت دارند .

کمد بایگانی اداری فایل غلتکی شبیه به کمد بایگانی اداری پرونده‌های پایه است ، زیرا اندازه آن‌ها کوچکتر است و می‌توانند در زیر یک میز قرار گیرند ، اما این‌ها روی چرخ‌ها هستند . پرونده‌ها را می‌توان به راحتی در اطراف دفتر جابجا کرد یا دوباره مرتب کرد و سر و سامان داد .

کمد اداری ضد حریق که با پوششی مستحکم‌تر نسبت به سایر انواع آن ساخته شده و ضد آتش سوزی و ضد آب نیز است و مناسب برای اسناد بسیار مهم می‌باشد .

کمد درب کشویی کوتاه آرمز

کمد بایگانی با چوب طبیعی از درختان ، گیلاس و افرا ساخته می‌شوند که گزینه‌های زیبای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا در اتاق کار منزل ، اتاق محل کار یا بخش بایگانی خود قرار دهید . همچنین زمانی که در حال خرید کمد بایگانی برای کسب و کار خود هستید ، می‌خواهید آن را با کیفیتی بالا ، جنسی مرغوب و برای استفاده طولانی مدت تهیه کنید . باید بدانید که کمد بایگانی‌های فلزی ارزان‌تر و با کیفیت پایین‌تر تولید می‌شوند .

بهترین و با کیفیت‌ترین آنها از جنس فولاد هستند ، که شما باید آنها را در مکانی ثابت نگهداری کرده و برای یک اتاق کوچک و شلوغ گزینه مناسبی نیست و برای آنجا بهتر است کمدهای بایگانی دیگر با رنگی هماهنگ با لوازم اتاق خود انتخاب کنید .

کمد های دیواری آرمز تیپ 1402-45

شرکت آبادیس سعی کرده است در تمامی تجهیزات استانداردهای لازم را برای رفاه کاربران خود رعایت کند زیرا اکثر کاربران ، کارفرما و کارمندانی هستند که بیشترین ساعات روز خود را در اداره و یا شرکت می‌گذرانند حال اگر وسایل از کیفیت پایینی برخوردار باشد راندمان کلی کار پایین می‌آید . به همین منظور در طراحی این تولیدات سعی شده است از اصل انعطاف‌پذیری ، استفاده از رنگ‌های مختلف و بهترین کیفیت در جنس استفاده شود .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید