طراحی ست دکوراسیون اداری
عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت مبلمان اداری

ما در این مقاله می‌خواهیم درباره‌ی ، عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت تمام شده‌ی مبلمان اداری بپردازیم . تا بتوانیم ، راهنمای مناسبی برای خریداران محترم ارائه کنیم . شاید در وهله اول به اشتباه تصور کنید که موضوع قیمت مبلمان اداری ، حائز اهمیت نیست اما با بررسی بخشی از این مورد به اشتباه بودن تصور غلط می‌توان پی برد ، که در هر اداره‌ای وجود مبلمان اداری مناسب با چیدمان درست امری ضروری محسوب می‌گردد .

با توجه به اینکه صحبت درباره‌ی تمامی عوامل تاثیرگذار در قیمت مبلمان اداری کاری بسیار سخت و دشوار است اما ، به بررسی بخشی از این موضوع می‌توان پرداخت و به اختصار اشاره‌ای به بررسی

  • سایز مبلمان اداری
  • نوع و
  • جنس پارچه استفاده شده
  • طراحی زیبا و شکیل
  • ظاهر و زیبایی متناسب با محیط
  • سبک ساخت
  • و حتی برند مبلمان اداری

و … خواهیم کرد .

پتروشیمی پتروناد آسیا

برای مثال ، اگر اداره‌ای با فضای زیاد اقدام به خرید مبلمان اداری نماید باید به این موضوع توجه کند که ، هر چه حجم و اندازه بیشتر باشد مواد اولیه تولید هم متناسب با این مورد بیشتر می‌شود و در نهایت قیمت مبلمان هم قابل تغییر است . یکی دیگر از عوامل قیمت در مبلمان اداری ، جنس و متریالی است که در ساخت آن به ‏کار رفته است به‌طور حتم اگر جنس و متریال در تولید مبلمان ، خوب و مرغوب باشد قیمت هم به همون نسبت قابل تغییر است .

برای مثال اگر جنس استفاده شده در تولید یک مبلمان اداری از شیشه و فلز باشد مسلماً قیمت مناسب‌تری در تولید حاصل می‌گردد و در نقطه مقابل اگر جنس به کار رفته از MDF باشد میزان قیمت ، بالاتر از دیگر اجناس به کار رفته در تولید است ، بنابراین MDF شکل خاصی در تولید مبلمان است زیرا ، نسبت به شیشه و فلزات دوام و مقاومت بهتری دارد . یکی دیگر از عوامل قیمت ، جنس روکش و پارچه‌ای است ، که مورد استفاده‌ی تولیدکنندگان در صنعت تولید مبلمان اداری است .

قیمت مبلمان اداری

برای مثال ، اگر جنس پارچه و روکش از چرم و یا پارچه مرغوب باشد ، میزان قیمت تولید بالاتر از جنس‌های در حد متوسط می‌باشد . چراکه پارچه به کار رفته مطلوب و یا از جنس چرم باشد میزان آسیب‌پذیری روکش کمتر و ضعیف‌تر می‌باشد .

به نظر می‌رسد که ، تنها عواملی که به دور از تصور در قیمت مبلمان اداری است طراحی خاص و منحصر به فرد است که متناسب با لوگو و تم رنگی شرکت یا اداره است که ، قابل تطبیق می‌باشد . بنابراین باید بپذیریم طراحی و مبلمان یک شرکت یا یک اداره به عنوان کت و شلوار آن‌ها محسوب می‌گردد . همچنین ، در نهایت هم ، در مواقع انعقاد قرارداد تاثیر روانی مثبتی می‌توان قائل شد .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید