خاص‌ترین فلاور باکس اداری در کرج
فلاور باکس رک فریم تیپ 2008
معرفی و شناسایی فلاور باکس در کرج

در سال‌های اخیر فضاهای باز همانند : حیاط خانه‌ها ، گل‌خانه‌ها ، باغچه‌ها و … از بنای خانه‌ها و ادارجات حذف شدند . چراکه در جهان امروزی از معیارهای جدید ( بهینه سازی از فضا و تجمیع کاربری‌ها ) برای طراحی محیط یا محصول استفاده می‌شود . روی آوردن به راهکارهای جدید ، جعبه‌های گل ( فلاور باکس اداری در کرج ) را پدیدار کرده است .

فلاور باکس‌ در لغت به معنای جعبه گل می‌باشد و این محصول را می‌توان تعریف کرد ؛ جعبه‌های گل در حقیقت محفظه‌ای تو خالی هستند که در داخل آن خاک قرار داده می‌شود . به طور کلی ، این محصول باید شرایط مطلوب جهت پرورش و رشد گل و گیاه را ایجاد نماید .

فلاور باکس اداری در کرج یکی از عضوهای مهم در مبلمان اداری است که طبیعت را در محیط‌های کاری و اداری بوجود می‌آورد . این محصول کاربردی شرایط مطلوبی را در محیط مجموعه‌ها ایجاد می‌کند تا اشخاص حاضر در محیط از فضایی زیبا و شیک و آرام ، جهت کار و انجام فعالیت از آن بهره ببرند .

روح و جسم انسان همواره با هم در ارتباط مستقیمی هستند . در واقع ، افرادی که از نظر روانی در شرایط ایده‌آلی قرار باشند ؛ جسم سالم‌ترین خواهند داشت . به طور کل ، چنین افرادی که در این شرایط مطلوب قرار دارند ، مغز آن‌ها قدرت بالاتری را در خلاقیت و ایده پردازی خواهند داشت . به این علت است که در سال‌‌های اخیر به روانشناسی محیط‌های کاری و اداری توجه می‌شود .

فلاور باکس اداری در کرج نیاز به شناخت بیشتر را دارد ؛ بنابراین برای بررسی بهتر این محصول باید به شناسایی نکاتی همچون : کاربرد فلاور باکس ، انواع آن ، خصوصیات فلاور باکس‌ها و … بپردازیم . ما در این مقاله در تلاش هستیم که پس از تعریف جعبه‌های گل ، اطلاعات کاربردی را در اختیار مخاطبان قرار دهیم .

به پرسش‌های زیر توجه کنید :

  • کاربرد فلاور باکس اداری در کرج چگونه می‌باشد ؟
  • مزایا و معایب فلاور باکس چوبی چیست ؟
  • چرا باید در هنگام انتخاب و خرید جعبه گل به ویژگی‌ها فلاور باکس اداری در کرج توجه کرد ؟
فلاور باکس آرمز تیپ 2002

کاربرد فلاور باکس‌ها بسیار متفاوت می‌باشد و امروزه فلاور باکس اداری در کرج جای خود را به عنوان یک محصول کاربردی و مورد نیاز میان محصولات مبلمان اداری باز کرده است . جهبه‌های گل را می‌توان در مکان‌های مانند : دکوراسیون داخلی و راهروها و نمای ساختمان استفاده نمود که به شکل‌های مختلف کاربرد دارد .

در ادامه ، دو گروه را برای اشاره به مهم‌ترین کاربرد آن معرفی خواهیم کرد که شامل عناوین مختلف جهت شناسایی و بررسی می‌باشد . شناسایی این دو گروه می‌تواند محیط‌های کاری و اداری را به سوی خرمی سوق دهد و اشخاص حاضر در این محیط را از هر گونه خستگی و ملالت دور نمایند .

فلاور باکس اینترست تیپ 2006

کاربرد جعبه‌های گل برای مکان و محل‌های مختلف می‌باشد . این مکان‌ها شامل مواردی ( همچون : روی میز ، راهرو‌ها ، دیوار سبز و …  ) می‌شود که استفاده از فلاور باکس‌ها را در این محل‌ها الزامی می‌کند . زیرا ، جو محیط‌های کاری و اداری باید در تازگی و طراوت روز افزون قرار بگیرد .

برخی از افراد بر این تصور هستند که تنها از جعبه‌های گل بزرگ استفاده کرد و طراحی‌های فلاور باکس‌ها به صورت جعبه‌های بزرگ می‌باشد که کاملا اشتباه است . فلاور باکس در کرج نیز به شکل کوچک طراحی و ساخته می‌شود که می‌تواند اتاق یا محیط‌های اداری را شیک و زیبا کند .

 این جعبه‌ها مناسب برای قرار گرفتن بر روی میز و وسط میز جلو مبلی و یا در یک گوشه‌ای از میزهای کاری می‌باشد . فلاور باکس‌های رو میزی علاوه بر این که زیبایی خاصی را به میز می‌دهد ، شرایط و محیط کاری را در اداره بهبود می‌بخشد که باعث دور شدن استرس از محیط کاری می‌شود .

راهروها پر ترددترین بخش از هر مجموعه‌ای به حساب می‌آید و اشخاص برای ورود به محیط کاری و اداری از آن عبور می‌کنند . همان گونه که می‌دانید ، عمده راهروها باریک و بی‌روح هستند و این فضای خشک و بی‌روح تاثیر بسزایی را در روحیه اشخاص ( کارمند و ارباب رجوع ) دارد .

بنابراین فلاور باکس اداری در کرج می‌تواند نقش بسیار موثری را جهت از بین بردن فضای نا مطلوب ایفا نماید . چراکه این محصول راهروها را زیباتر می‌کند تا اشخاص به هنگام عبور و مرور از این بخش حس خوشایندی را دریافت نمایند . نتیجه چنین امری در میزان رفت و آمد و بهبود شرایط کاری برای کارمندان نمایان می‌شود .

گاها به دلیل کم بودن متراژ در اتاق‌ها یا محیط‌های اداری ، فضای کافی برای قرار گرفتن گلدان‌ها بر روی زمین وجود ندارد . در این شرایط استفاده از دیوارهای سبز الزام آور می‌شود که با این طراحی جلوه خاص و منحصربه فردی را به اتاق و محیط‌های اداری می‌دهد . بنابراین ، دیوار سبز محل خوبی برای رشد و پرورش هر نوع گل و گیاه به حساب می‌آید .

همچنین ، جعبه‌های گل به علت داشتن تنوع در طرح و شکل و مدل ، کزینه‌های زیاد و متعددی را جهت طراحی و ساخت و اجرای دیوار سبز در اختیار می‌گذارد . این محصول را می‌توان بر اساس مدل و طرح و رنگ مد نظر انتخاب کرد که به شکل فلاور باکس‌های کوچک و بزرگ است و حتی می‌توان با یک جعبه گل بزرگ ، باغچه کوچک و زیبایی را روی دیوار اتاق و محیط اداری ایجاد کرد .

فلاور باکس مدست تیپ 2001

فلاور باکس اداری در کرج همانند دیگر محصولات مبلمان اداری دارای شکل‌ و ظاهری متعدد است . بر این اساس ، کاربردهای فلاور باکس اداری در کرج را می‌توان چند دسته متفاوت تقسیم نمود . انتخاب هر نوع فلاور باکسی در کرج ، بستگی به نیاز محیط‌های کاری و اداری دارد .

از سویی ، مجموعه‌های کاری و اداری جهت گزینش یک محصول کاربردی ( اعم از جعبه‌های گل ) ، باید کاربردهای آن‌ها را مورد بررسی دهند . کاربردها جعبه‌های گل بسته به شکل و ظاهر در عناوین ( فلاور باکس زمینی ، جعبه گل معلق ، فلاور باکس محرک و جعبه‌های گل چند طبقه‌ای ) قابل بیان می‌باشد که باید به موارد زیر توجه نمود .

یکی از رایج‌ترین و پر کاربرد ترین فلاور باکس اداری در کرج ، جعبه‌های گل زمینی می‌باشند که در مکان‌های مختلف مانند : روی نیمکت‌ها ، روی طاقچه‌ها ، کنج اتاق و … قرار می‌گیرند . کاربرد این جعبه‌های گل برای فضاهای باز همانند : تراس‌ها ، ایوان‌ها ، روف گاردن‌ها و … می‌باشد که در ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند .

فلاور باکس اداری در کرج نیز به صورت معلق تولید می‌گردد و مناسب برای اتاق‌ها ، راهروها ، نرده‌ها و … می‌باشد . این جعبه‌های گل به شکل معلق و آویز ساخته می‌شوند که به وسیله سیم بکسل اتصال می‌یابد . در مجموعه‌های کاری و اداری فلاور باکس‌های آویزی جلوه زیبا و خاصی را به فضا و محیط‌های خالی می‌دهد .

جعبه‌های گل متحرک همان فلاور باکس زمینی به حساب می‌آیند ، با این تفاوت که چرخ‌هایی در آن‌ها تعبیه شده است . این موضوع باعث می‌شود تا در هر هنگامی که محیط‌های کاری و اداری از محلی به محل دیگر جابجا می‌شوند ، جعبه‌های گل حمل و نقل آسانی را داشته باشند . همچنین ، سهولت در جابجایی سبب می‌شود که تغییر و جابجایی دکوراسیون در اسرع وقت انجام گردد .

فلاور باکس اداری در کرج به شکل چند طبقه‌ای برای گوشه اتاق و محیط‌های اداری طراحی و ساخته می‌شود . این جعبه‌های گل مناسب برای استفاده در اتاق و محیط‌های کوچک اداری می‌باشند تا گل و گیاه بیشتری را در آن قرار داد . چنین امری می‌تواند ، شادابی را مجموعه ایجاد کند .

گاها در برخی از مجموعه‌ها محدودیت محیطی و فضا وجود دارد که اتاق‌هایی را با استفاده از پارتیشن‌های اداری ساخته‌اند . این مجموعه‌ها عموما بدون راهرو هستند و چنین محیط‌های کاری و اداری اصولا بی روح و فاقد هر گونه شادابی و نشاط می‌باشند . در بسیاری از مواقع ، اشخاص در این مجموعه‌ها شرایط کاری مناسبی را ندارند .

باید بیان کنیم که می‌توان راهکارهای را با کمی خلاقیت و ایده پردای تلفیق کرد تا از فلاور باکس اداری در کرج به جای پارتیشن و جدا کننده‌ها استفاده نمود . در ای راستا ، جعبه‌های گل چند طبقه‌ای گزینه خوبی به نظر می‌آید . زیرا ، هم به عنوان یک جدا کننده برای تشکیل حریم خصوصی می‌باشد و نیز در محیط و فضای اداری نشاط را ایجاد می‌کند  .

فلاور باکس اداری در کرج دارای انواع مختلفی می‌باشد و این تنوع ، به دلیل داشتن جنس و متریال‌هایی ( همچون : چوبی ، سفالی ، پلاستیکی و … ) است . این متریال‌ها از ویژگی‌ها و خصوصیات متفاوتی پیروی می‌کنند که قابل ملاحضه می‌باشند . شناسایی انواع فلاور باکس‌های اداری ، تنها با بررسی مواد زیر امکان پذیر است .

در ساخت فلاور باکس‌ها از متریال چوب به صورت روکش استفاده می‌شود . زیرا ، میزان جذب رطوبت در چوب‌ها بسیار بالا می‎‌باشد که ماندگاری آن را کاهش می‌دهد . در حقیقت فلاور باکس‌های چوبی به عنوان خاص و منحصربه فرد ترین محصول در مبلمان اداری به حساب می‌آیند و عمده آن‌ها به شکل معلق و دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند .

  • مزایا فلاور باکس چوبی : این نوع فلاور باکس اداری در کرج ، قیمت مناسبی را دارد و همیشه در دسترس می‌باشد . این محصول زیبایی محیط‌های کاری و اداری را چندین برابر می‌کند . همچنین ، جعبه‌های گل چوبی دارای تنوع طرحی بالا و متعددی است .
  • معایب جعبه گل جوبی : تنها عیب برای فلاور باکس‌های چوبی ، نشت رطوبت می‌باشد که سبب کاهش طول عمر آن می‌شود .

جعبه‌های گل سفالی همان گلدان‌ها می‌باشند که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرند . این محصول بسیار کاربردی می‌باشد و دارای تنوع طرحی و رنگی است که در زیبایی سازی محیط‌های کاری و اداری وجه متمایزی را نسبت به سایر فلاور باکس‌ها دارد .

  • مزایا جعبه گل سفالی : فلاور باکس ‌های سفالی شرایط مناسبی را برای رشد و پرورش گل و گیاه دارند ؛ چراکه تنفس گل‌ها و گیاهان در آن راحت می‌باشد . علاوه بر آن جابجایی و حمل این جعبه‌های گل آسان و راحت است . تنوع طرحی و رنگی فلاور باکس سفالی چشم‌گیر می‌باشد .
  • معایب فلاور باکس سفالی : این محصول در برابر ضربه بسیار حساس می‌باشد و ممکن است به راحت شکسته شود . به طور کل ، نوع ارزان آن نیز در برابر نوسانات دمایی ، تحملی را ندارد .

یکی از محبوب‌ترین این محصولات ، نوع پلاستیکی فلاور باکس اداری در کرج می‌باشد که طرفداران زیادی را دارد . دلیل این امر ، داشتن قیمت مناسب و تنوع در طرح و رنگ آن نیز می‌باشد . جعبه‌های گل پلاستیکی مناسب برای فضاهایی همچون : طاقچه‌ها ، راهروها ، تراس‌ها و … است .

  • مزایای فلاور باکس پلاستیکی : این جعبه‌ها وزن سبکی را دارند و تنوع طرحی و رنگی آن بالا است .
  • معایب فلاور باکس پلاستیکی : این محصول جذابیت ظاهری ندارد و ناهماهنگی با طبیعت و محیط زیست را دارد .

فلاور باکس بتنی از جنس سیمان و میلگرد می‌باشد که به صورت صنعتی و نیمه صنعتی طراحی می‌شود . ساخت این جعبه‌ها نیاز به دقت بالایی را دارد و رعایت قواعد مهم در ساخت آن الزامی می‌باشد . این فلاور باکس‌ها در زیبایی سازی شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد . بهرگیری از این محصول به صورت زمینی ، دیواری و آویز امکان پذیر است .

مزایای فلاور باکس بتنی : مزیت این جعبه‌ها داشتن قیمت پایین و مقاومت بالا است .

معایب جعبه بتنی : در این جعبه‌های بتنی فضای کمی برای گیاه وجود دارد . زیرا ، فلاور باکس بتنی ضخامت سازه بالایی را دارد .

فلاور باکس سنگی ، یکی از مدل‌های کهنه و سنتی در بین انواع فلاور باکس اداری در کرج می‌باشد . جعبه‌های گل سنگی همواره جنبه سنتی و اشرافی را دارد . زیرا ، در ساخت این نوع فلاور باکس از سنگ‌هایی همچون : تراورتن و مرمر استفاده می‌شود . این محصول مناسب برای نماهای ساختمان اداری و ورودی‌های یا روف گاردن‌ها می‌باشد .

مزایای جعبه گل سنگی : این محصول از فلاور باکس اداری در کرج لوس محسوب می‌شود و دارای طول عمر بالایی است .

معایب جعبه گل سنگی : فلاورباکس‌های سنگی فضای کمی را برای رشد گیاه دارند و وزن بسیار زیادی را دارند .

فلاور باکس اداری در کرج نیز به شکل فلزی هم ساخته می‌شود که با پوشش‌های رنگی مقاوم سازی می‌گردد . این جعبه‌ها در معرض رنگ زدگی هستند . زیرا ، فلاور باکس‌ها بیشترین برخورد را با آب و رطوبت دارند . اکثر مواقع از این محصول به صورت دیواری و آویز استفاده می‌شود .

مزایای فلاور باکس فلزی : جعبه گل فلزی محدویت رنگی ندارد و این فلاور باکس را می‌توان به شکل چرخ‌دار خریداری کرد که جابجایی را آسان و راحت می‌کند .

معایب فلاور باکس فلزی : اگر این جعبه‌ها با ماده ضد زنگ روکش نشود ، ممکن است که در اثر رطوبت آسیب ببیند .

در حقیقت ، این نوع از فلاور باکس اداری در کرج به عنوان یکی زیباترین آن به حساب می‌آید . فلاور باکس شیشه‌ای بسیار شکننده می‌باشد و در برابر هر گونه فشار و ضربه ، مقاومت پایینی را دارد . فلاور باکس شیشه‌ای مناسب برای اتاق‌ها اداری و طاقچه‌ها می‌باشد و می‌توان آن را با سایر مصالح ( مانند : فلز و چوب ) ترکیب کرد .

مزایای جعبه گل شیشه : جعبه گل شیشه‌ای ، دارای زیبایی خیره کننده‌ای است و امکان ترکیب با سایر موارد از فلاور باکس‌ها را دارد .

معایب فلاور باکس شیشه : جعبه‌های گل شیشه‌ای ، سست‌ترین و شکننده‌ترین نوع فلاور باکس اداری در کرج می‌باشد .

فلاور باکس اداری در کرج نیز به شکل ترکیبی وجود دارد و عمده از ترکیب چوب‌ها با سیار موارد ( اعم از : بتنی ، فلزی ، شیشه‌ای و … ) ساخته می‌شود . مدل ترکیبی این فلاور باکس‌ها بسیار شیک و زیبا می‌باشد . زیرا ، در اکثر آن‌ها از جنس چوب استفاده می‌شود .

فلاور باکس آرمز تیپ 2002

ویژگی و خصوصیات جعبه‌های گل را می‌توان در عناوین مختلف بیان نمود . در هنگام انتخاب و خرید یک محصول خاص ، توجه به هر یک از این ویژگی‌ها بسیار کمک کننده می‌باشد . علاوه بر موضوعات بیان شده در سطوح بالا ، باید به خصوصیاتی که در عناوین زیر توجه می‌شود .

کاربرد فلاور باکس‌ها بسیار متفاوت می‌باشد و امروزه فلاور باکس اداری در کرج جای خود را به عنوان یک محصول کاربردی و مورد نیاز میان محصولات مبلمان اداری باز کرده است . جهبه‌های گل را می‌توان در مکان‌های مانند : دکوراسیون داخلی و راهروها و نمای ساختمان استفاده نمود که به شکل‌های مختلف کاربرد دارد .

در ادامه ، دو گروه را برای اشاره به مهم‌ترین کاربرد آن معرفی خواهیم کرد که شامل عناوین مختلف جهت شناسایی و بررسی می‌باشد . شناسایی این دو گروه می‌تواند محیط‌های کاری و اداری را به سوی خرمی سوق دهد و اشخاص حاضر در این محیط را از هر گونه خستگی و ملالت دور نمایند .

در سطوح بالا برخی از فلاور باکس‌ها را با جنس‌های مختلف معرفی و شناسایی کرده‌ایم و مزایا و معایب هر یک از آن‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم . اما فلاور باکس اداری در کرج تنها با جنس‌هایی همچون : چوبی ، سفالی ، فلزی و … ساخته نمی‌شود . امروزه فلاور باکس‌ها از متریال‌های جدید نیز تولید می‌شود .

  • فلاور باکس MDF :

فلاور باکس اداری در کرج نیز با جنس و متریال MDF تولید می‌شود . این نوع از فلاور باکس‌های اداری دارای محبوبیت خاص است و قیمت مناسبی را دارند . دلیل چنین امری ، پیروی کردن آن از ویژگی‌های منحصربه فرد متریال ام.دی.اف می‌باشد و اشاره به این خصوصیات می‌توان مواردی همچون : سبکی در وزن ، تنوع در طرح و رنگ ، مقاوم در برابر ضربه و … را بیان نمود .

فلاور باکس مدست تیپ 2001

ابعاد و اندازه جعبه‌های گل از نظر طول و عرض و عمق قابل بررسی می‌باشند . مدل‌های زمینی فلاور باکس اداری در کرج اکثرا طول بیشتری را دارد و همچنین ، ابعاد مدل‌های دیواری به علت نصب بر روی دیوار از نظر سایز کوچک‌تر هستند . به طور کل ، ابعاد و اندازه جعبه گل بستگی به میزان و فضای محیط‌های کاری و اداری را دارد .

  • ابعاد فلاور باکس مستطیلی :

ابعاد در فلاور باکس‌های مستطیلی مطابق با محیط‌های کاری و اداری تعیین می‌شود . ابعاد و اندازه‌ها در طول و عرض به ترتیب در بازده ( 40 – 120 سانتی‌متر ) و ( 30 –  45 سانتی‌متر ) و ارتفاع آن نیز به شکل (  30 – 120 سانتی‌متر ) می‌باشد که این اندازه‌ها بر اساس فضا و محیط‌های کاری و اداری ارزیابی می‌شود .

در مدل‌های رایج ( چوبی و MDF ) عایق بندی برای فلاور باکس‌های اداری ، امکان پذیر است . این عایق بندی به گونه‌ای است که متریال چوب یا ام.دی.اف تنها در نمای باکس‌ها استفاده می‌شود و جعبه اصلی کشت به شکل جدا گانه در آن قرار می‌گیرد . جنس جعبه اصلی کشت از ( فلز و پلاستیک یا کامپوزیت ) می‌باشد که آن را می‌توان ، نسبت به نوع کاربردشان انتخاب نمود .

این عایق بندی برای فلاور باکس اداری در کرج به دو شکل امکان پذیر است ؛ در صورت اول جعبه داخلی و خارجی از هم جدا می‌باشند و در برخی از آن‌ها فاصله بسیار کم و اندک می‌باشد . به این دلیل در مواقع نیاز می‌توان باکس داخلی را از چوبی یا MDF جدا و خارج نمود . اما در روش دوم سازه ساختار یکپاچه‌ای را دارند که معمولا مختص فلاور باکس‌های فلزی می‌باشد .

کیفیت و مرغوبیت اتصالات و یراق‌آلات نقش مهم و قابل اهمیتی را در تولید فلاور باکس اداری کرج ایفا می‌کند . چراکه ، اتصالات و یراق‌آلات را می‌توان به عنوان اسکلت و نظم دهنده و اتصال دهنده قطعات برای هر محصولی ( مانند : فلاور باکس اداری در کرج شناسایی کرد . بنابراین ، باید از کیفیت و مرغوبیت اتصالات و یراق‌آلات اطمینان حاصل کرد تا فلاور باکس با کیفیت تولید شود .

برای باجه‌ها بسیار حائز اهمیت است . زیرا ، به دلیل حساسیت این بخش ، عدم توجه به حساسیت این بخش طبعات جبران ناپذیری را به بار می‌آورد . اگر هنگام تولید فلاور باکس اداری در کرج به موضوع کیفیت و مرغوبیت اتصالات و یراق‌آلات توجه نشود ، موضوع ضمانت محصول و خدمات پس از فروش آن را تحت الشعاع قرار دهد ؛ ضمانت محصول و خدمات پس از فروش آن زیر سوال خواهد رفت .

علاوه بر آن ، ممکن است که هزینه را برای هر گونه تعویض یا تعمیر چندین برابر می‌کند . زیرا ، اگر اتصالات و یراق‌آلات بی‌کیفیت و نامرغوب باشد ؛ تولیدات فلاور باکس اداری در کرج را از حالت استاندارد خارج نماید که در دید کاربران جلوه بسیار مطلوبی را ندارد . بنابراین ، توجه به چنین امر برای تولیدکنندگان فلاور باکس در کرج ، موضوعی حیاتی به حساب می‌آید .

همیشه برای تولید و عرضه محصولات به دو موضوع ضمانت و خدمات پس از فروش توجه می‌شود . به جهت آن ، این دو موضوع برای فلاور باکس اداری در کرج ، امری مهم به حساب می‌آید . زیرا که به هنگام و بعد از خرید باجه بانکی در کرج مورد توجه توجه کاربر قرار می‌گیرد .

فلاور باکس‌های با کیفیت در کرج باید از دو عامل ( ضمانت خوب و خدمات پس از فروش مناسب ) پیروی کنند . چراکه ، یکی از معیار و شاخصه‌های مهم برای انتخاب فلاور باکس اداری ، داشتن گارانتی مطلوب و خدمات پس از فروش مناسب می‌باشد . به طور کلی ، کیفیت محصولات اداری ( فلاور باکس اداری در کرج ) ارتباط مستقیمی را با کارانتی و خدمات پس از فروش دارد .

فلاور باکس اینترست تیپ 2006

با مطالعه دقیق این مقاله ، متوجه خواهید شد که تمامی عوامل تاثیرگذار برای تعیین قیمت فلاور باکس اداری در کرج را معرفی کرده‌ایم که هر یک در راستای تعیین قیمت اثر مستقیم دارند . ارزیابی قیمت در بازده انتخاب مواردی ( همانند : نوع فلاور باکس ، مواد اولیه و متریال ، ابعاد و اندازه آن و … ) قابل تغییر می‌باشد .

در حقیقت ، باید به همه موضوعات گفته شده ، توجه کرد تا در جهت خرید فلاور باکس‌های با کیفیت اطمینان حاصل شود . زیرا ، انتخاب و خرید فلاور باکس با کیفیت دارای حساسیت زیادی است و خرید جعبه گل بی‌کیفیت ، نتیجه بی توجهی به هر یک از این موضوعات در زمان خرید می‌باشد که هزینه را برای کاربران فلاور باکس اداری در کرج چندین برابر می‌کند .

امروزه کرج خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین قطب‌های فعال در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری معرفی کرده است و شرکت‌های متعددی را در محدوده جغرافیایی آن قرار دارد . شرکت مبلمان اداری آبادیس یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فعال و پیشرو در کرج می‌باشد که همواره جهت تولید فلاور باکس اداری در کرج پیشتاز است .

با توجه به موقعیت مکانی که مجموعه آبادیس در آن قرار دارد ؛ همواره در تلاش بسیار بوده است تا با بهرگیری از بهترین متریال و مرغوب‌ترین یراق‌آلات به طراحی و تولید محصولات مبلمان اداری ( فلاور باکس اداری در کرج ) بپردازد که در آن طراح‌های زیبا و شیک‌ترین رنگ‌ها ، همراه با مناسب‌ترین قیمت‌ها دیده می‌شود .

فلاور باکس آرمز تیپ 2002

مجموعه مبلمان اداری آبادیس برای محصولات خود ( فلاور باکس اداری ) ضمانت و خدمات پس از فروش مطلوبی را قرار داده است و همچنین در این زمینه برای ارائه مشاوره مناسب بسیار پر تلاش می‌باشد تا به هنگام انتخاب و خرید باجه‌ها از آن استفاده نماید . بنابراین شما می‌توانید ، فلاور باکس اداری در کرج را از فروشگاه شرکت مبلمان اداری آبادیس خریداری کنید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید