چطور در محیط کار آرامش ایجاد کنیم
طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری در شرکت آبادیس

امروزه چگونگی طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری برای کاربران جهت انتخاب برندهای پیشگام حائز اهمیت است که نحوه‌ی طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری تحت شرایط معینی انجام می‌گردد . این شرایط را می‌توان به شکل عناوینی بیان نمود که هر یک از آن‌ها موثر در طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری می‌باشند و این عناوین ممکن است برای کاربران ، یک معیار مناسب تلقی گردد .

طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری

در این راستا قصد داریم با بیان این عناوین به بررسی دقیق‌تر نحوه و چگونگی طراحی و اجرای پروژه‌ها بپردازیم که نگاه به آن برای کاربران کمک‌کننده است و این عنوان‌ها به شرح زیر بیان می‌شود :

  • نیازسنجی کاربران
  • طراحی
  • انتخاب سبک
  • ساخت و مونتاژ

نیازسنجی کاربران در طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری تاثیرگذار است ، زیرا به طور کل در هر پروژه ی اداری‌ نیاز کاربران حرف اول و آخر را بیان می‌کند و این نیازسنجی از دو جهت قابل بحث است . ابتدا از طرف کاربر صورت می‌گیرد که با در نظر گرفتن آن طراحی و اجرای پروژه های اداری شکل می‌گیرد و سپس این نیازهای کاربران از طرف کارشناسان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت . پس تاثیر این امر بدوی‌ترین مبحث در طراحی و اجرای پروژه های اداری می‌باشد که هم برای خود کاربر و هم برای کارشناسان مهم است .

چطور در محیط کار آرامش ایجاد کنیم

پس از شناسایی و ارزیابی نیاز کاربران ، وارد بخش دوم خواهیم شد و این بخش با عنوان طراحی بیان می‌شود که شامل چند عامل دیگر در خود می‌باشد و اثرگذار در طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری است . در طراحی باید اصولی را رعایت کرد و اولین اصل ارگونومی می‌باشد که برای استانداردسازی اعمال می‌شود .

ارگونومی به دو شکل انجام می‌گردد که اولین آن عمومی است و از طرف Neufert معین‌سازی می‌شود ، اما حالت دوم ارگونومی خصوصی نام دارد که معیار عرف ، آن را پدید می‌آورد ؛ بعد باید هماهنگی‌های درونی یک مجموعه از طریق طراحی اجرا شود و همچنین رعایت رنگ‌آمیزی نیز مهم است ، زیرا تک تک عوامل بیان شده می‌تواند در روند کاری کاربران و ارباب رجوعان موثر باشد .

سرعت و دقت اعمال آن عامل موثر در طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند . پس از آن توجه به بودجه کاربران دارای اهمیت است و در واقع متناسب با نیاز کاربران تعیین می‌گردد ، اما باید گفت که بودجه و اقتصاد کاربران ارتباط مستقیمی با تمامی مراحل قبل و بعد خود دارد و به طور کل بر طراحی و اجرای پروژهای اداری اثرگذار می‌باشد که همیشه مورد اعتنای کاربران قرار می‌گیرد .

در انتها تمامی عوامل برای محیط مناسب و جهت کاربرد بهتر از محیط پیش می‌روند تا بهینه‌سازی به نحو احسن صورت پذیرد و این موضوع به سوی طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری خواهند رفت .

کلی عوامل طراحی باید به انتخاب یکی از سبک‌های آن ( کلاسیک ، مدرن ، ساختارگرایی و … ) ختم و منتهی شود که تمامی مراحل تا انتها تحت نظارت طراح یا گروه طراحی انجام می‌گردد ، از این سو دقت و سرعت عملکرد آن‌ها موثر در طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری می‌باشد .

طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری

دادن ایده اولیه باید در سریع‌ترین زمان ممکن شکل گیرد و علاوه بر آن باید آنالیز به نحو احسن و به مناسب‌ترین شکل انجام شود و دقت در این قسمت کمک بسزایی را در طراحی و اجرای پروژه های اداری می‌کند . چون که آنالیز را حلقه‌ی اتصالی بین طراحی و ساخت یا اجرای پروژه ها می‌باشد که در آن به سنجش ( چگونگی برش ، معین‌سازی ابعاد و اندازه‌ی اولیه ، تعیین و انتخاب یراق‌آلات و … ) متریال ( چوب ، MDF ، منبران و … ) و محدودیت آن‌ها ارزیابی می‌شود .

کیفیت و دقت در این بخش توان اثرگذاری در طراحی و اجرای پروژه های اداری را دارد که هم برای کاربران و هم برای تولیدکننده یا اجراکننده‌ی طرح مهم است و به آن اهمیت می‌دهند . در موضوع ساخت باید گفت که همان انجام اعمال چگونگی برش ، معین‌سازی ابعاد و اندازه‌ی نهایی ، تعیین یراق‌آلات ، انتخاب مواد مصرفی و تعیین پروسه ساخت می‌باشد .

برای مثال : چگونگی برش باید ارائه شود که با کدام ابزارآلات یا ماشین همانند CNC دو بعدی یا سه بعدی و در فلزات واترجت که به عنوان متریال خاص معرفی شده و … ، انجام می‌شود تا در ابعاد و اندازه‌های ارائه شده بریده گردد . باید یراق‌آلات مرغوب و مواد مصرفی مناسب در این مرحله انتخاب شود ، زیرا دقت و سرعت عاملی تاثیرگذار در طراحی و اجرای پروژه های اداری می‌باشد که در نظر گرفتن آن مهم تلقی می‌گردد .

گذر از مرحله‌ی ساخت که شامل مراحل مختلف بود ما را به مرحله‌ی مونتاژ می‌رساند و این مرحله همانند مراحل گذشته موثر در طراحی و اجرای پروژه های اداری است . در مرحله‌ی مونتاژ چگونگی قرار گرفتن قطعات برش خورده تعیین می‌شود و همچنین چگونگی نصب و یراق‌آلات معین می‌گردد و این امر باید به بهترین و مساعدترین شکل ممکن رخ دهد ، زیرا یراق‌آلات به عنوان اسکلت و نظم دهنده‌ی هر محصولی می‌باشد تا یک نصب به سرعت اتفاق بیافتد .

اما باید بگوییم که دقت و سرعت عمل افراد و اشخاص در تمامی بخش‌ها موثر در طراحی و اجرای پروژه های اداری است ، بنابراین از ابتدای موضوع نیازسنجی از طریق کارشناسان با تجربه ، طراحی و انتخاب یک سبک مناسب از طرف طراحان خلاق ، ساخت و مونتاژ توسط کارگران چیره دست و همچنین پورسه اجرا و ساخت از طرف مدیران و معاونان یک برند پیشگام در طراحی و اجرای پروژه های اداری صورت می‌گیرد .

طراحی و اجرای سریع پروژه های اداری

شرکت آبادیس با استفاده از بهترین کادر ، اعم از مدیران و معاونان مدبر ، کارشناسان با تجربه ، طراحان خلاق و همچنین کارگران چیره‌دست خود را به عنوان یک برند پیشرو و پیشگام در زمینه‌ی طراحی و اجرای پروژه های اداری معرفی کرده است . همواره مفتخر است که نیاز کاربران را به درستی شناسایی نموده و با طراحی صحیح به انتخاب طرح مطلوب پرداخته که منتهی به ساخت و مونتاژ در طراحی و اجرای پروژه های اداری می‌شود .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید