دیوارکوب مدست تیپ 3201 طوسی
دیوار پوش اداری در کرج

در جهت طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین المان‌ها استفاده از دیوارپوش مناسب است . دیوارپوش در جهت تزئیین دیوار استفاده می‌‌‌‌‌‌شود . دیوارپوش ها همانطور که از معنی لغوی آن پیداست جنسی است که بر روی دیوار اصلی قرار می‌گیرد و پوشش می‌دهد . این پوشش‌ها از ترکیب پنل‌های گچی و پروفیل‌های سبک فولادی ساخته می‌شوند . دیوار پوش های اداری به عنوان یکی از عناصر متفاوت در پوشاندن دیوارها و جلوه‌دهی به دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها اهمیت دارد .

این نوع دیوار پوش ها با عنوان دیوارکوب هم شناخته می‌شود و می‌توان از آن برای انواع فضای مسکونی ، تجاری ، اداری استفاده کرد و البته فضا را بسیار شیک و رسمی می‌کند طوری که هیچ متریال دکوراتیو دیگری حتی کاغذدیواری‌های گران قیمت نیز نمی‌توانند چنین زیبایی به فضا ببخشند . برای افزایشِ زیبایی و جذابیت دکوراسیون شرکت‌ خود می‌‌توانید از انواع دیوارپوش اداری استفاده کنید . این نوع دیوارها برگرفته از کاغذدیواری‌ها و پوشش‌های ساخته شده از پی‌ وی‌ سی می‌باشند .

نسل قدیمی دیوارپوش می‌توانست سنگ و چوب باشد اما نسل جدید دیوارپوش معمولا از جنس PVC می‌باشند و دارای عمر بالا ، کاهش هزینه‌های جانبی نصب و نگهداری ، قابل ترمیم و بازسازی ، تنوع بی‌نظیر رنگ و طرح ، مقرون به صرفه ، داشتن طرح چوب و سنگ دارا هستند . دیوارپوش های اداری برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون استفاده می‌‌شود ، همچنین می‌توانید از آن برای پوشاندن عیب و ایرادهای دیوار بهره ببرید . دیوار پوش پی وی سی نسبت به رطوبت و حرارت مقاوم و عایق صدا و گرما است .

این دیوارپوش دارای خاصیت آنتی باکتریال است و به آسانی و به سرعت قابل نصب می‌باشد . از دیوارپوش پی وی سی به دلیل مقاومت و طول عمر بالایی که دارد ، در محیط‌های پر رفت و آمد مانند مراکز خرید ، هتل‌ها ، اداره‌ها ، رستوران‌ها و … استفاده می‌شود .

قیمت مبلمان اداری

دیوارپوش پی وی سی یکی ازپرمخاطب‌ترین پوشش‌هایی است که امروزه مورد توجه قرار گرفته است . دیوارپوش پی وی سی برای جلوه بهتر دیوار با هزینه مرقون به‌صرفه می‌باشد . دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند که دیوارپوش پی وی سی نمونه‌ای پرطرفدار از آنها می‌باشد . پی وی سی نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که کاربرد متنوعی در صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی دارد . امروزه پی وی سی یک ماده‌ی ارزان قیمت است که جایگزین چوب در بسیاری از اقلام داخلی شده است .

دیوارپوش چرمی بی شک جزء لوکس‌ترین عناصر طراحی دکوراسیون داخلی مجلل می‌باشد . معماران دکوراسیون داخلی با استفاده از دیوارپوش چرم فضاهای شگفت انگیزی در مکان‌های مسکونی و تجاری خلق می‌کنند و البته خود این دیوارپوش های چرمی به دو دسته تقسیم می‌شوند . دیوارپوش چرمی با کیفیت کاری بالا می‌تواند دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد .

دیوارپوش های چوبی تخته‌های چوبی در سایزهای مختلف و رنگ‌های متنوع تیره و روشن هستند که با روش‌های خلاقانه کنار هم روی دیوار نصب می‌شوند ، اگر دوست دارید فضای اداره گرم و صمیمی باشد این نوع دیوارپوش برایتان مناسب است .

دیوارپوش سه بعدی امروزه در دکوراسیون داخلی بسیار پر کاربرد می‌باشد که این دیوارپوش ها با وزن کمی که دارند به راحتی روی دیوار نصب می‌شوند در ضمن این نوع دیوارپوش ها ضد آب و ضد حریق هستند . اگر شما هم به دنبال ایده‌ای جدید برای طراحی داخلی هستید می‌توانید از پنل‌های دیواری سه بعدی که از سری پنل‌های بافت‌دار و دکوراسیونی هستند در اداره‌ها و یا محل سکونتتان  استفاده نمایید .

دیوارپوش سنگی یکی از گزینه‌های مورد استفاده در زمینه‌ی دیوارپوش می‌باشد . دیوارپوش سنگی نیز خود به چند دسته‌ی مختلف از نظر جنس و ظاهر تقسیم‌بندی می‌شود . شما می‌توانید از این دیوارپوش برای انواع دکوراسیون داخلی از جمله مینیمال و مدرن و یا کلاسیک بهره گیرید . این روزها استفاده از دیوارپوش‌های سنگی سفید در منازل مدرن و به روز بسیار رواج یافته است ؛ زیرا معمولا مورد پسند اکثر افراد واقع می‌شود و حتی برای بازسازی منازل قدیمی از دیوار پوش های سنگی استفاده می‌شود .

دیوارپوش شیشه‌ای دارای تنوع رنگی بسیار گوناگونی است و در دو نوع شفاف و مات وجود دارد . این نوع دیوارپوش بیشتر برای پوشاندن فضاها و محیط‌های داخلی ساختمان مانند پارتیشن شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد . همچنین می‌توان روی دیوارهای ورودی ، لابی‌ها ، در برج‌ها و در پوشش دیوارهای فروشگاه‌ها و مغازه‌ها استفاده کرد .

این نوع دیوارپوش نمای اجری دارد و بیشتر در اتاق‌خواب مورد استفاده می‌گیرد . همچنین از این نوع دیوار پوش‌ها در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز استفاده می‌شود . یکی از ویژگی‌های این پوشش تزئینی این است که می‌توان آن را در فضاهای سنتی ، کلاسیک ، مدرن و یا تلفیقی به کار برد .

دیوار پوش‌ های آلومینیومی در واقع قطعاتی از آلومینیوم بوده که دارای ضخامت ۴ میلی‌ متری هستند و به‌صورت تک‌ رنگ و یا ترکیبی از چند رنگ تولید می‌شوند . به همین دلیل در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی پیدا کرده و به یکی از بهترین پوشش‌ها برای پنهان ساختن نواقص روی دیوار اصلی در اتاق خواب ، آشپزخانه ، راهرو و حتی نمای ساختمان تبدیل شده است .

قیمت مبلمان اداری

پاک نمودن هر چه سریع‌تر لکه از روی دیوارپوش اساسی‌ترین مسئله در خصوص تمیزکاری است تا کمترین میزان واکنش ممکن بین مواد سازنده دیوارپوش و لکه صورت گیرد . دیوارپوش ها نباید با اسپری واکس یا هر پوشش سطحی دیگر جهت نظافت تمیز و جلادهی کرد . چون این کار باعث می‌شود رنگ استفاده شده برای دیوارپوش از بین برود .

تمام کثیفی‌ها و لکه‌هایی که به خاطر وجود دوده روی دیوارپوش نشسته است را می‌توانید با استفاده از صابون نرم همراه با آب ولرم پاک کنید . بهترین روش برای تمیز کردن دیوار پوش این است که از پایین دیوار شروع کرده و تا بالای دیوار به این کار ادامه دهید تا ستون‌های چوبی دیوارپوش محافظت شده و از هر گونه خط و خش جلوگیری خواهد شد .

برای کمترین میزان آسیب رساندن به دیوار و استفاده از تعدادی میخ کمتر ، از تکنیک فیتینگ برای نصب دیوارپوش بهره گرفته می‌شود . برای نصب دیوارپوش ها دیوار باید یکدست باشد و مسطح بودن کار را آسانتر می‌کند ، شما دیوار یک پذیرایی را در نظر بگیرید زمانی که یک دست است هر نوع دیوارپوشی را می‌توانید نصب کنید ، اما زمانی که به ستون‌ها می‌رسید ، یا به لوله‌های آب ، کابل کشی برق یا شبکه باید یک ناهمواری درست کنیم ، ستون معقوله خاص خودش را دارد . انتخاب نوع قرنیز و لبه‌های کنج نیز از جمله این موارد است .

تولید کننده و اجرا کننده مبلمان اداری

دیوارپوش ها امروزه یکی از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند . به این خاطر که دیوار پوش ها در انواع مختلف و طرح‌های متنوعی ساخته‌شده‌اند و به‌ راحتی امکان هماهنگ شدن با سایر اجزای دکوراسیون شما را دارد و به‌ گونه‌ای که با هر سبک و سلیقه‌ای جور در می‌آید .

زیبایی چشم‌نواز

طرح‌های متنوع

عمر مفید زیاد

تنوع رنگ بالا

دیوارکوب نئو تیپ 3210 آبادیس 2

بادوام

قابل بازیافت

سبک

جذاب

بهداشتی

نگهداری آسان

قابل شست و شو

قابل استفاده در تمام فضاهای داخلی

مقاوم در برابر حریق

مقاوم در برابر نفوذ آب

نصب سریع و آسان

دیوارکوب پارانئو تیپ 3209 ، دیوارکوب پارانئو ، دیوارکوب ، دیوارکوب اداری ، خرید دیوارکوب ، فروش دیوارکوب ، قیمت دیوارکوب ، خرید دیوارکوب اداری ، فروش دیوارکوب اداری ، قیمت دیوارکوب اداری
  1. دیوار دچار رطوبت همیشگی است و رنگ کردن و کاغذ دیواری کردن آن منطقه هیچ فایده‌ای ندارد به گونه‌ای که بعد از مدتی دوباره لکه‌های زرد خود نمایی می‌کنند .
  2. منطقه‌ای که بسیار خرابی دارد به گونه‌ای که اگر دیوارپوش نصب کنند هم از نظر زمانی و هم از نظر مادی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود .
  3. مناطق تجاری و اداری که در برابر استهلاک بسیاری قرار دارد .

قیمت دیوارپوش با توجه به جنس و برند آن متفاوت می‌باشد . امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید دیوار پوش فعالیت می‌کنند . از این رو این امکان برای مشتریان فراهم است با توجه به قیمت و تنوع طرح نمونه‌ای مناسب از آن را انتخاب و در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار دهند .

دیوارکوب اینترفیس تیپ 3208 4

دیوار پوش یکی از بهترین و ساده‌ترین روش برای پوشش دیوار است که علاوه بر زیبایی باعث کیفیت بهتر دیوار نیز می‌شود . رنگ و کاغذ دیواری روش‌هایی هستند که در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفتند ولی امروزه به دلیل راحتی و صرف هزینه کمتر کارفرماها ترجیح می‌دهند از دیوارپوش برای طراحی دیوار اداره‌ها استفاده کنند ، دیوارپوش‌ها در طرح و رنگ‌‌های مختلف در بازار موجودند و شما با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید دیوارپوش دلخواهتان را پیدا کنید و البته شرکت آبادیس همواره آماده ارائه مشاوره برای معرفی انواع دیوارپوش ها و نصب و اجرای آن‌ها است شما می‌توانید برای مشاوره و خرید انواع دیوارپوش به سایت آبادیس مراجعه کنید .