دکوراسیون اداری در کرج

طراحی دکوراسیون اداری در کرج نیاز به تخصص و مهارت دارد و با طراحی دکوراسیون منزل متفاوت است . دکوراسیون اداری باید رسمی و در عین حال با هر سلیقه‌ای ارتباط برقرار کند و همچنین جذاب و دلنشین باشد و همچنین برای کارکنان محیطی دلچسب ایجاد کند ، تا با افزایش رضایت از محل کار خود راندمان کاری افزایش پیدا کند . رنگ بندی و نحوه چیدمان در هر صنفی با توجه به روانشناسی مخاطبان انتخاب می‌شود و بهتر است نوع دکوراسیون با کاربری سازمان و نوع محصولی که ارائه می‌دهد متناسب باشد .

میزهای اداری

نوع سبک بکار رفته در طراحی محیط از مهمترین عامل زیبا شدن ساختار یک دکوراسیون اداری در کرج است . در گذشته به معماری مکان‌های عمومی دقت زیادی می‌شد و با ریزه کاری و ظرافت کار انجام می‌گرفت . طراح باید توانمندی در ایجاد طرح‌های نو و بی‌نقص و با توجه به خواسته‌های کارفرما را دارا باشد .

برای داشتن دفتر کار مدرن و لوکس باید نکاتی از قبیل ایجاد پارتیشن اداری زیبا و کم ارتفاع و با رنگ بندی متناسب با علم روانشناسی که باعث افزایش روحیه و کارایی کارکنان شود ، استفاده کرد . یکی دیگر از نکات مهم در طراحی در نظر گرفتن مکانی مناسب برای دریافت نور از بیرون است . در نظر داشته باشید که فضای اداری باید رسمی بودن خود را حفظ کند که نحوه چیدمان و نوع مبلمان اداری در این امر تاثیرگذار است . در ادامه با توضیحات کامل با ما همراه باشید .

کمد دکوراتیو بلند رکتیکال

دیگر کسی را نمی‌یابید که بی توجه به اثربخشی دکوراسیون در میزان موفقیت و روند کاری ، فضای اداری خود را چیدمان کنند . وقتی به منظور دستیابی به بهترین چیدمان ، انواع سبک دکوراسیون اداری در کرج را مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهید ، خواهید یافت که برای ساختن محیطی منظم ، زیبا و در عین حال باشکوه و شیک ، این دکوراسیون اداری کلاسیک است که نسبت به سایر سبک‌ها ارجحیت می‌یابد . سبکی که برای اجرای آن در فضای اداری همواره در عرصه مد در جریان می ‎باشد .

در دکوراسیون کلاسیک برای القای حس رسمی و شیک بودن به محیط ، رنگ‌هایی با تناژ گرم نظیر کرم ، قهوه‌ای ، طلایی ، سفید ، زرشکی و … را بهتر است معیار انتخاب خود قرار دهید . رنگ‌هایی که اگر در هماهنگی و هارمونی با دیگر رنگ‌های موجود در لوازم و مبلمان استفاده شوند ، حس گرما و صمیمیت را که برای انجام کارهای تیمی نیاز است بوجود می‌آورد .

گرچه بسته به سلیقه افراد در انتخاب مبلمان ، شکل و ابعاد فضا و … دکوراسیون اداری در کرج به سبک کلاسیک ممکن است متفاوت از یکدیگر چیدمان شوند ، اما در همه فضاهای اداری به سبک کلاسیک شاهد استفاده از متریال شیشه و چوب خواهیم بود . وجود نقش و نگارهای مختلف بر روی این متریال‌هاست که با دو چندان کردن جذابیت ، محیط کاری لوکسی را می‌سازد .

همان طور که بیان شد چوب را می‌توان از رایج‌ترین متریال‌های مورد استفاده در دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک بدانیم . از میان تنوعات گسترده این متریال ، چوب راش بیشترین کاربرد را در ساخت میز و صندلی و مبلمان کلاسیک دارد . در عین ساختار چوبی مبلمان کلاسیکی ، بدنه‌ای با رویه پوشیده از چرم و یا مخمل است که آن را برای چیدمان در دکوراسیون اداری کلاسیک ، منحصر به فرد کرده است .

درست است که واژه دکوراسیون به عنوان نوعی هنر و علم تعریف می‌شود ، ولی این وجود مبلمان و دیگر لوازم است که با انتخاب و چیدمان در فضا ، نه تنها مفهوم دکوراسیون را به وضوح بیان می‌کند ، بلکه با شکل گیری ساختار فضا ، روح و معنا به محیط کار می‌بخشد . این مبلمان که به شکلی نوع سبک دکوراسیون اداری در کرج را در خود گنجانده‌اند ، می‌بایست متناسب با هر یک از سبک‌های مورد نظر انتخاب و خریداری شوند .

به همین دلیل است که مبلمان کلاسیک در ادارات برای تجلی سبک کلاسیک ، اغلب از متریال چوب و چرم ، به صورت منبت کاری شده و با تزئینات چشمگیر ، همراه با ظرافتی غیر قابل وصف بفروش می‌رسند تا به صورتی ویژگی شکیل و خاص بودن در فضا را نمایان سازند .

میز اداری آبادیس

در دکوراسیون اداری شیک و مدرن از معیارهای مختلفی مانند : مبلمان ، رنگ‌آمیزی محیط، نورپردازی و … به بهترین شکل ممکن استفاده می‌شود . در این سبک خبری از شلوغی‌ها و زرق و برق در طراحی وجود ندارد . طراحی مبلمان ، میز اداری و سایر لوازم به بهترین و ساده‌ترین شکل انجام شده و در نتیجه زیبایی و مدرنیته بیشتری در فضا دیده می‌شود . این سبک دکوراسیون را می‌توان حتی در فضاهای کوچک و محدود نیز پیاده کرد ؛ زیرا اندازه و ابعاد تمامی لوازم اداری قابل تغییر بوده و به دلیل عدم استفاده از تجملات در ساخت آن‌ها ، فضای کمتری را اشغال می‌کنند .

برای فضاهای بزرگ‌تر نیز طراح می‌تواند به راحتی طرح‌های خود را پیاده نماید . دکوراسیون اداری مدرن به عنوان دکوراسیون اداری ارزان نیز شناخته می‌شود ؛ زیرا طراحی‌های انجام شده ساده هستند و نیاز به پرداخت هزینه برای طراحی‌های تجملاتی نیاز نداریم . متریال استفاده شده در دکوراسیون مدرن تمامی اجزا از ام‌دی‌اف ، شیشه یا فلز است که نسبت به چوب قیمت پایین‌تری دارند . با این حال زیبایی بیشتری در لوازم دیده می‌شود و محیطی شاد و آرام را فراهم می‌کند .

معمولاً در فضاهایی که سبک مدرن اجرا می‌شود ، از پارتیشن‌های موقت و شیشه‌ای استفاده می‌شود ؛ بنابراین فضای کارکنان در دکوراسیون اداری در کرج به سبک مدرن به فضای باز نزدیک‌تر است . در سبک مدرن معمولاً از رنگ‌های روشن و خنثی بیشترین استفاده می‌شود و در نتیجه محیطی روشن و دلباز را در اختیار دارید . رنگ‌های طوسی و سفید در این سبک طرافداران بیشتری دارد و این رنگ‌ها در رنگ‌آمیزی دیوارها ، سقف و … بکار گرفته می‌شود .

کمد دکوراتیو بلند اینترست تیپ 1106T

مبلمان اداری شامل صندلی اداری ، صندلی مدیریت ، صندلی کنفرانس ، میز اداری ، میز مدیریت ، مبل اداری ، میز منشی و… می‌شود . رنگ مبلمان اداری در طراحی دکوراسیون دفتر اداری بسیار مهم است و اگر سازمانی رنگ خاصی برای برند خود دارد ، بهتر است رنگ مبلمان را نیز همان رنگ سازمان انتخاب نماید . این کار باعث می‌شود محیط کاری برای کارمندان جذاب‌تر باشد . بهتر است مبلمان دکوراسیون محیط کار و همچنین دیوارپوش‌ را با توجه به فضای مورد نیاز انتخاب کنید .

نور مناسب در فضای کار ، موجب افزایش بهره‌وری و راندمان کاری کارمندان می‌شود . نور کم در محیط کاری موجب خستگی ، کاهش انرژی و سردرد کارمندان می‌شود که این موضوع باعث کاهش راندمان کاری آن‌ها خواهد شد .

وقتی صحبت از تجارت می شود ، مارک و برند تجاری شما اهمیت زیادی پیدا می کند . استفاده از نام و الگوهای یک برند تجاری در دکوراسیون اداری شما ، تاثیر زیادی در مراجعین شما دارد . حتما به خاطر داشته باشید که از نام و برند تجاری خود استفاده کنید .

این کار باعث ایجاد جذابیت‌های بصری می‌شود و مراجعه‌کنندگان را به محیط اداری شما جذب می‌کند . شما می‌توانید بر روی یکی از دیوارهای اصلی اداره‌ی خود نام برند تجاری خود را هک کرده یا نقاشی کنید . همچنین به عنوان مثال : اگر برند شما متشکل از دو رنگ اصلی قرمز و زرد است ، می‌توانید در برخی از وسایل دکوراسیون از این رنگ‌ها استفاده کنید .

رنگ‌های آبی و سبز از جمله رنگ‌هایی است که استفاده از آن‌ها باعث ایجاد آرامش در محیط می‌شود . همچنین این رنگ‌ها حس اعتماد و افزایش بازده کاری را با خود به ارمغان می‌آورد .  البته توصیه می‌شود در طراحی دیوار اداری حتما از رنگ سفید استفاده کنید ؛ زیرا جدا از اینکه محیط را بزرگ‌تر نشان می‌دهد ، چشم‌نواز است و انرژی مثبتی را به پرسنل و ارباب رجوع منتقل می‌کند .

استفاده از گیاهان موجب می‌شود تا طراحی دکوراسیون اداری شما زیباتر دیده شود ؛ همچنین گیاه باعث ایجاد حس طراوت و شادابی در افراد می‌شود . گیاهان هوای محیط را تصفیه و پاک می‌کنند . یکی دیگر از تاثیرات گیاهان در محیط اداری ، کاهش صدا است . هر چه گیاهان برگ‌های پهن‌تری داشته باشند ، کاهش صدا نیز بیشتر خواهد بود . گیاه عنکبوتی و گیاه پیچک از گیاهانی هستند که تاثیر زیادی در تصفیه هوای محیط کاری دارند . لازم به ذکر است که اگر قصد صرف هزینه زیادی برای طراحی دکوراسیون اداری خود ندارید می‌توانید از صفحه دکوراسیون اداری ارزان دیدن کنید .

کفپوش‌ها نقش مهمی در دکوراسیون اداری دارند و می‌توانند فضای کاری متفاوتی را خلق کنند . در انتخاب کفپوش‌ها می‌توان از رنگ‌ها و طرح اشیا موجود ایده گرفت و کفپوشی مناسب محیط انتخاب نمود . انتخاب متریال مناسب برای کف ، نقش مهمی در انتقال گرما ، بازتاب نور و بزرگی و کوچکی فضا ایفا می کند .

در طراحی دکوراسیون اداری در کرج بهترین انتخاب برای محیط‌های اداری که معمولا مورد توجه بسیاری از افراد است از جنس لمینت و یا سرامیک هستند که به راحتی تمیز می شوند . علاوه بر رنگ ، جنس و کیفیت کفپوش‌ها در محیط‌های اداری بسیار پراهمیت است . زیرا روزانه افراد زیادی از روی آن‌ها عبور می‌کنند بنابراین مقاومت و کیفیت متریال‌ها بسیار اهمیت دارد .

فضاهای اداری باز این روزها بسیار پرطرفدار شده‌اند و فضای اکثر محیط‌ها به این شکل درآمده است . صرف نظر از دیوارها ارتباطات را افزایش می‌دهد و موجب هماهنگی میان تیم می‌شود . این هماهنگی راندمان فضای کاری را بالا می‌برد و بین اعضای گروه همدلی ایجاد می‌کند . همچنین در دفاتر اداری باز راحت‌تر می‌توان در مسائل مختلف سازمان اظهار نظر کرد و راه‌حل‌های خلاقانه پیشنهاد کرد چرا که میزان صمیمیت و آشنایی میان اعضای گروه بیشتر است و مکالمات غیررسمی‌تر انجام می‌شود .

میز مدیریت دیاموند

شرکت دکوراسیون اداری آبادیس به همراه توانمندترین مهندسین و معماران و با بررسی و آنالیز فضای موجود سعی در ارائه‌ی بهترین و کارآمدترین طرح را همواره برای مشتریان در نظر می‌گیرد . ما همواره در تلاش هستیم با صرفه جویی در هزینه‌ها ، بهترین طراحی داخلی ممکن را با توجه به فضا و بودجه برای کارفرمایان و مشتریان عزیزمان طراحی کنیم .