انواع میز منشی MDF
کانتر منشی مدست تیپ 801L
خرید میز منشی MDF

میز منشی MDF یکی از مدل‌های ساده و کاربردی از دسته‌های محصولات اداری است . معمولاً کلیه‌ی کالاهای عرضه شده‌ی اداری از جنس چوب MDF می‌باشد . چرا که وزن نسبتاً سبک و مناسبی دارند ، دارای انواع مختلفی از روکش‌های MDF ، طرح و رنگ است و همچنین قیمت بسیار مناسب دارد و مقرون به صرفه است . به دلیل کاربردی بودن آن خرید میز منشی MDF از اهمیت بسیاری برخوردار است .

MDF ، یکی از پرکاربردترین متریال‌های موجود در دکوراسیون است و دارای کیفیت بالایی است که در مورد انواع میزهای اداری می‌توان گفت که به دلیل اصطکاک بالا از کیفیت بهتری برخوردار است . میزهای منشی اغلب در شرکت‌ها و اداره‌ها کاربرد دارند . در انواع طرح‌ها ، مدل‌ها و رنگ و متریال‌ها طراحی و ساخته شده‌اند که در این مقاله به میز منشی MDF می‌پردازیم .

میز منشی MDF به دلیل اینکه از لحاظ دکوراسیون اداری معمولاً در مقابل درب ورودی شرکت‌ها و اداره‌ها قرار می‌گیرند . میز منشی ، در نگاه اول افراد در هنگام ورود به اداره هستند . بنابراین باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد و بسیار مناسب و متناسب با فضای موردنظرتان باشد . همچنین باید کارایی و راحتی خوبی را برای اپراتوری که پشت میز منشی می‌نشیند فراهم آورد . همانطور که گفته شد ، در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را نسبت به میز منشی MDF ، انواع آنها ، خرید میز منشی MDF آشنا کنیم .

کانتر منشی اینترست تیپ 806L

میز منشی یکی از اصلی‌ترین وسایل طراحی مبلمان اداری است و بسیار پرکاربرد می‌باشد . بنابراین باید از متریالی ساخته شود که بسیار زیبا و متنوع و در عین حال مقرون به صرفه باشد . متریال MDF دارای این ویژگی است و گزینه‌ی مناسبی برای متریال میز منشی است چرا که دارای انواع روکش‌ها و رنگ‌های متنوع و شکیل است و نیز بسیار مقاوم در برابر فشار ، رطوبت و … است و استحکام بالایی دارد همچنین مقرون به صرفه می‌باشد .

بعضی از میزهای منشی MDF دارای طرح‌های خاص و نقش‌هایی می‌باشند و بر روی آنها کنده‌کاری انجام شده است که بسیار کلاسیک و خاص می‌باشند اما قیمت بالاتری دارند و در خرید میز منشی MDF باید به نکات نیز توجه نمود . بعضی از میزهای منشی نیز بسیار ساده هستند . زمانی که کلمه‌ی ساده کنار اسمی می‌آید ؛ تصور می‌کنید که محصول بسیار زیبایی نباشد اما این تفکر اشتباه است ، میز منشی می‌تواند ساده و در عین حال زیبا باشد و اگر از جنس MDF ساخته شده باشد دارای چنین ویژگی‌ است .

اگر به دنبال سادگی هستید خرید میز منشی MDF ساده پیشنهاد بسیار خوبی است . میزهای منشی MDF در انواع روکش MDF مانند MDF ساده ، هایگلاس ، وکیوم و … طراحی و ساخته شده‌اند که بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیون اداره‌ی موردنظرتان دارد و نیز در خرید میز منشی MDF باید به نوع روکش آن توجه کرد .

میز منشی MDF کوچک ، مناسب شرکت‌ها و اداره‌هایی است که هم مراجعین خیلی زیادی ندارند و هم تعداد منشی‌های هر بخش کم است . این سبک میز منشی معمولاً در مطب‌های پزشکان نیز دیده می‌شود . میز منشی کوچک می‌تواند دارای سبک مدرن باشد که هم کارایی زیاد را دارد و هم زیبایی خاص‌تری را به نمایش می‌گذارد . میزهای منشی کوچک نیز برای لابی ساختمان‌های کوچک و کم واحد مناسب‌ هستند .

میز منشی MDF کوچک همانطور که مشخص است با ابعاد و سایز کمتر نسبت به سایرین میزها ، بهترین انتخاب برای محیط‌هایی که فضای کمی را در اختیار دارند است . این کوچک بودن ابعاد به این معنا نیست که کارایی ندارند . بنابراین شما در خرید میز منشی MDF باید به سایز و ابعاد و مساحت دفتر کار خود توجه نمایید .

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس همیشه اصول طراحی و تولید را رعایت می‌کند و راحتی و کارایی محصولات نیز بسیار پر اهمیت است . بنابراین با خرید از شرکت آبادیس یک میز کوچک اما بسیار پرکاربرد خریداری کرده‌اید .

میز منشی فانتزی به علت خلاقیتی که در طراحی و تولیدش به کار می‌رود می‌تواند نظر خیلی از مشتریان را جلب کند و طراحی آن به گونه‌ای است که جلب توجه کند . استفاده از دکوراسیون اداری و مبلمان اداری با خلاقیت ، ذهن خلاق کارمندان را باز می‌کند و در کارها و امور خود با خلاقیت ایده‌پردازی می‌کنند .

میزهای منشی MDF فانتزی به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند ؛ اول طرح و مدل فانتزی را داشته باشد و دوم اینکه از رنگ و تصاویر فانتزی استفاده شده باشد یعنی در مهد کودک‌ها و مدارس و آموزشگاه‌ها تابلوی جلوی میز منشی را می توان با تصاویر خاص و مشخص و کارتونی سه بعدی پوشش داد ، این تصاویر مانند کاغذ دیواری روی کل تابلو پوشانده می‌شوند . پس در خرید میز منشی MDF به سبک فانتزی آن نیز توجه کنید .

میز منشی کلاسیک یکی از خاص‌ترین سبک‌های میز منشی MDF است . طراحی خاص و متنوع  این میز اداری زیبایی بسیار زیادی را برای محیط کاری و اداره‌ی شما به وجود می‌آورد . میز منشی کلاسیک اغلب از MDF طراحی و ساخته شده است . که دارای ریزه‌کاری‌های زیادی می‌باشد که نقش و نمای خوبی را به نمایش می‌گذارد . 

مبلمان اداری کلاسیک وقار خاصی را به فضای اداری شما می‌دهد که تأثیرات بسیار مثبتی بر نحوه کار افراد و دیدگاه مشتریان و مراجعین دارد و اگر شما می‌خواهید تنوع و وقار خاصی در فضای اداری خود ایجاد نمایید خرید میز منشی MDF در سبک کلاسیک به شما پیشنهاد می‌شود . کارایی بالای میزهای کلاسیک در کنار زیبایی آنها این میزان محبوبیت را در میان همه جلب کرده است .

برای استفاده از محصولات دارای سبک کلاسیک برای دکوراسیون اداره‌ی خود باید فضای کافی آن را هم داشته باشید چرا که معمولاً میزهای اداری کلاسیک از حالت معمول ابعاد بزرگتری را دارند و دلیل این موضوع هم برای نشان دادن بهتر وقار این محصولات است . پس در خرید میز منشی MDF در سبک کلاسیک به این نکته نیز توجه نمایید .

با استفاده از روکش ‌های براقی که امروزه بسیار مورد استقبال افراد در دکوراسیون قرار گرفته است مانند روکش‌های MDF هایگلاس ، اکریلیک ، لمینت ؛ می‌توان فضایی مدرن و شیک ایجاد کرد چرا که شفافیت آنها نور را در فضا می‌تاباند و فضایی پر نور و دلباز ایجاد می‌کند . همچنین با استفاده از سایر متریال‌ها مانند سنگ ، شیشه و … در ساخت میز منشی MDF می‌توان سبکی مدرن به وجود آورد .

کانتر اطلاعات ، کانتر ، قیمت کانتر ، خرید کانتر ، کانتر منشی ، مبلمان اداری ، بازسازی مبلمان اداری ، تجهیز مبلمان اداری ، بازسازی و تجهیز مبلمان اداری ، قیمت بازسازی و تجهیز مبلمان اداری

همانطور که تا الان گفته شد میز منشی ، از مهم‌ترین وسایل طراحی مبلمان اداری است . بنابراین باید در خرید آن بسیار توجه کرد تا مشکلی به وجود نیاید و میز منشی MDF دارای ویژگی‌های زیادی است و در اندازه و طرح‌های مختلف و متنوع عرضه می‌شود . بنابراین شما عزیزان گزینه‌های زیادی برای انتخاب آن در اختیار دارید . اکنون ، می‌خواهیم به چند نکات مهم در خرید میز منشی MDF بپردازیم .

سایز و ابعاد مبلمان اداری نکته ‌بسیار مهم و قابل توجهی در خرید آنها و نیز در خرید میز منشی MDF است . سایز و ابعاد میز منشی MDF باید به گونه‌ای باشد که فضای زیادی را در شرکت و اداره اشغال نکند و در سر راه افراد قرار نداشته باشد . همچنین اندازه‌ی آن باید طوری باشد که در هنگام رفت و آمد مشتریان و مراجعه‌کنندگان مشکلی به وجود نیاید و مزاحمتی برای آنها ایجاد نکند .

در عین حال سایز میز منشی MDF باید طوری باشد که همه‌ی وسایل ضروری و کاربردی اشخاص در آن جای گیرد و فضایی برای کار کردن داشته باشند . اگر شخص برای کار نیاز به سیستم دارد باید فضای کافی برای جای‌گیری مانیتور و کیس را داشته باشد . بنابراین شما باید به فضای اشغال شده توسط وسایل کاربردی خود در خرید میز منشی MDF توجه کنید تا بهترین را برای اداری خود انتخاب کرده باشید .

همچنین سایز و ابعاد میز منشی MDF رابطه‌ی مستقیم با مساحت اداره و فضای مورد نظر فرد دارد هر چه فضا بزرگتر باشد می‌توان از میز منشی بزرگتری استفاده نمود و یا بالعکس ؛ هر چه فضا کوچک‌تر باشد باید از میز منشی کوچک‌تری استفاده نمود . پس یکی از نکته‌های بسیار مهم در خرید میز منشی MDF سایز و ابعاد آن می‌باشد .

یکی دیگر از نکات مهم در خرید میز منشی MDF فضایی است که قابل استفاده‌ی فرد و منشی می‌باشد . در خرید باید اول به این نکته پی برد که شخص استفاده‌کننده از میز چه مقدار فضا در هنگام کار کردن نیاز دارد با مشخص شدن این مقدار ؛ سایز و ابعاد میز منشی MDF نیز مشخص می‌شود .

معمولاً یک منشی در طول روز وظایف زیادی را به انجام می‌رساند و منشی از کارمندان و کارکنان بسیار مهم یک اداره است . تمام این وظایف نیاز به لوازم خاص خود دارد ، که باید در اختیار یک منشی قرار بگیرد . این لوازم باید طوری قرار گیرند که به راحتی در دسترس او باشد .

  • کازیه : به طور مثال کازیه برای مرتب‌سازی برگه‌های بی‌شماری که بر روی میز است ساخته شده است . در بعضی از کسب و کارها منشی با حجم زیادی از مدارک کاغذی رو به رو است که مهم است با استفاده از یک کازیه بر روی میز می‌تواند به آنها نظم دهد .
  • جاقلمی : جاقلمی برای قرار دادن خودکار و مدادهایی که در طول روز به آن نیاز پیدا می‌کند استفاده می‌شود . جاقلمی وسیله‌ای است که برای نظم‌دهی خودکارها و قلم‌ها بر روی میز استفاده می‌شود .
  • کشو فایل : منشی به عنوان کسی که به مدارک و پرونده‌ها دسترسی دارد ، باید میزی داشته باشد که از کشو فایل برخودار باشد . در این صورت پرونده‌های محرمانه به راحتی بر روی میز باقی نمی‌ماند .

ظاهر زیبا و جذاب از ویژگی‌های مهم میز منشی می‌باشد . چرا که این میز بخش مهمی از دکوراسیون اداری شرکت است ، بنابراین زیبایی و جذابیت در طراحی آن لازمه‌ی آن است . انتخاب طرح میز منشی با توجه به موارد مختلفی از جمله متناسب بودن این نوع میز با سایر تجهیزات اداری و همچنین مکان قرارگیری آن است . به اضافه این موارد به رنگ دیوار دقت کنید حتی می‌توانید متناسب با رنگ دیوار رنگ میز خود را انتخاب کنید . این میز باید طرح و رنگی داشته باشد که متناسب با فضای اداری باشد .

میز منشی MDF باید مانند تمامی محصولات اداری طبق استاندارد طراحی و ساخته شده باشد . همانطور که می‌دانید محصولات استاندارد بر اساس اصل ارگونومیک طراحی و ساخته شده‌اند . شما باید این میز را از شرکتی تهیه کنید که محصولات اداری آن طبق اصل ارگونومیک ساخته شده باشد . شرکت آبادیس از جمله شرکت‌های طراحی مبلمان اداری است که محصولاتش طبق اصل ارگونومیک طراحی شده‌اند .

شرکت طراحی مبلمان اداری آبادیس با استفاده از این مقاله قصد داشت شما خریداران عزیز را با میز منشی و خرید میز منشی MDF و نیز نکات مهم در خرید این میز آشنا کند تا خریدی آسان و آگاهانه داشته باشید .

همچنین مارا در ترب و ایمالز دنبال کنید